Jump to content
jungles

Съвет относно смяна на комплект верига 2.0 бензин

Recommended Posts

Когато купувах колата видях ,че е карана със 10w40( поне на една измислена табелка така пишеше)  и имаше лек тракащ шум и си помислих ,че са клапани , имах преди това сивик 6та и долу горе шумът беше сходен преди реглаж клапани .Карам я със 5/30 масло. И за мое съжаление след реглаж клапани колата утихна леко , но отчетливо се чува това тракане при подаване на газ до към 3 -3.5 Хил оборота и после затихва. Ще  я сменям няма как, но искам да питам за мнение за афтърмаркет комплект и по специално насока към марка ?! Това което пускам като линк надеждно ли е ?!

 

https://m.autodoc.bg/fai-autoparts/7814831

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй , много здрави нашите хонди ...само аз ли съм за верига 😂😂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така станахме двама. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До сега не съм чул някой да сменя верига заради шум и то на коли по над 3500 000км
дали да е верига или колата ти е над половин милион км ?

Редактирано от rollin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е като всички коли нашите автоджамбази по на 18-20 год ги продават на по 175хил изобщо не карани отвън защото хората там ги купуват и ги държат само в гараж.

Сервизната история ако я има я унищожават ,175хил колкота и да е стара ще я вземеш ама ако пише 575хил на колкото е едва ли ще я погледнеш.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа , може и да е милионник , като цяло е без значение при положение ,че вече е на свършен факт . Възможно е и от немърливо обслужване предполагам , та въпросът ми беше специално за линка дали мога да се доверя евентуално ако някой се е сблъсквал със този момент . Не ми се дават колосални суми ... Едни казват ,че на около 200 хил започва да отражение , се колега ме пита дали е милионник ?! На кой да вярваш вече 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Закарай я на майстор през телефона или с каквото си правил клипа се криви звука.Да си чешем езиците тук и да предполагаме няма да стане

Майстор който е сменял тези консумативи знае какво да гледа и ще ти каже какво следва оттук нататък.

Fenabg не ти е далече а има теми и с читави майстори при теб в София.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да иди на майстор, че да не се окажат лагерчета...
Лично моя съвет е да си вземеш ОЕМ верига като не е никак скъпа ! 
Мога да проверя цената само ми дай рамата на колата ти.

 

пп... след 200 000 може да даде отражение на дизеловите ама за банзин .....

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ако е само верига лесна работа, а а нали има tensioner и водачи ...Ей от 30 мин ровя във форума за тия вериги и нищо директно обяснено или поне толкова постове съм пропуснал ... Ако са лагери е голямо дърво, поне за момента ме успокоява ,че ручи от към веригата ... Ако някой се сеща конкретна тема относно на смяна комплект , или само верига и tensioner a да я копне...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея звуци съм ги чувал и от проблеми с биелните болтове. Но такива клипове понякога и лъжат. Какво те интересува за веригите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Има ли развитие,че и моята работи по същия начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Развитието при мен е ,че имам уговорка за др седмица да я '' чуят" и евентуално да отворят и да видят . Също така да се надявам във най добрият случай да сменя само веригата , намерил съм я от UK оригинална около 180-90 лв с доставката.  Иначе като цяло със оригинални части от UK  за бензина всичко излиза около 600-700 лева и се чудя колко ли взимат за тази операция по смяната . Гледам по клипове някой свалят двигателя ( което за мен е по удачният вариант) други не ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се случва следното.При  палене на студен мотор,работи по часовник около 1 минута без да се чува никакво чукане, но след това започва  съвсем леко почукване да се появява и да се увеличава и до 2 минути започва да чука както в твоя случаи.След това като загрее хубаво почукването намалява, но си остава и се чудя дали е от веригата или от друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я видим тая работа,но все си мисля ,че ако е бутален болт или биелните лагери , няма как колата да работи добре на място и си се набира как си трябва , мисля ,че моята е начален стадии ама много ме дразни 😆

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапани регулирани ли са на тази кола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ...и след реглажа звука отчетливо се изолира точно в зоната на веригата .. Реглажа правих при Омбре

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега има ли развитие?Чуха ли я в сервиза?

Редактирано от I_nenov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чуха я ,но не отваряха капака за да видят. Огледаха от къде може да идва това ручене , да не е нещо паразитен шум  , определено не е бутален болт. Посъветваха ме да не бързам и първо да я закача на ОБД да видим дали няма да изпише грешка за веригата , ако нямало записана грешка да си карам за  сега , защото според тях ако има каквото и да е било разтегляне , не е крайно наложително да я отваряме за момента ...Ще запиша и час при Слави направо и те да я закачат и да чуят.. С две думи до никъде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вероятност да е заминал knock sensor?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не показва грешки,  това е детонационният датчик ?! Отваряха я и белезите на зъбчатките са мръднали съвсем леко при хоризонтално положение , има леко разтегляне и от него да е, има живот веригата , няма да влизам във филма. Сега ще видя как е с друго по тънко малко , сложих едно да промия старото ,че беше 10в40. Ако няма промяна така ще карам докато не се Укоти  😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и налях преди 3 дни 0W20 и нямаше промяна.Като е студена си чука доволно.Само ми е много странно защо при студен старт за една минута няма никакво чукане и тропане и след това се почва..... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за офтопика, но колегите с 2.0 двигател , имате ли гадна вибрация на празен ход освен това ручене? И с ръчни скорости ли сте?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТ и усещам вибрации  особено като съм на светофар и на D и съм се чудил и аз до каква степен са нормални, защото имам човек със седан и при него се усеща само докато загрее и после са минимални. Днес ще ходя за накладки и ще погледна как са тампоните на скорости и двигател и се надявам да изскочи някои тампон за смяна .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам развитие и не знам да се радвам ли , да не се ли... Бях споменал ,че колата *уж по табелка е карана с 10*40. Значи не можете да си представите какво беше новото маслото след 1800к( все едно беше на 30000 като смола) , филтъра беше събрал толкова гняс ,че като го свалих тежеше все едно съм го наблъскал със олово.. С новото маслото на студен двигател чукането се чува докато качи маслото и после всичко е дволно.Надявам се ,че след още една смяна след 2-3 к ще изпада цялата гняс и се надявам да си се радвам само на корабчето. С 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да повтори го на тези които на въртят по 10 и повече хил на с 10на 40. Като то след 4-5 вече е на смола.Продължавай в същия дух с няколко къси смени и ще видиш ефекта повярвай ще е поразителен как се отпушва тоя двигател.

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 2
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ицдти веригата какво можеш да ми кажеш

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички. Тъй като тракането не ми даваше мира реших да сменясе веригата с банани, зъбни колела и тансионер. Старата верига наистина беше разстегната. Белезите на двете зъбни колела който трябва да са на едно ниво се разминаваха с 1 зъб. След като сменихме всичко ( вериги, масла, филтри и др.) Всичко си дойде на белези, но...Палим колата, работи 20 сек. като по часовник, изведнъж се изфорсира сама за секунда и започва пак да трака. Гасим и чакаме 30 мин. палим отново работи идеално 20 секунди и след това се превръща в дизел. Идеи? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм верига разпъната със зъб и половина и мотора мъркаше, аз за това по горе писах че едва ли шума е от верига...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rollin написа:

Виждал съм верига разпъната със зъб и половина и мотора мъркаше, аз за това по горе писах че едва ли шума е от верига...

А от бутало/а

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е процедурата ако са бутала? Може ли малко насоки :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигател от англичанка е най евтиния вариант 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.04.2019 г. at 0:21, benjamin4o написа:

За ицдти веригата какво можеш да ми кажеш

 

Колега, виж тук за ицтди.

 

 

Същата работа беше, на съвсем студен мотор беше малко по-приемливо като шум, като изключим пришляпването. След това се увеличава шума, както казват след 1 минута и на загрят леко поутихва, но при мен беше много. Сега е песен за ушите :)

 

 

Редактирано от Bizzito
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.И на мен ми предстои смяна на верига,на акорда 7ма ген. бензин.Светнаха ми ,чека,и vsa.Диагностиката ми показа p0341 и p0344.Попаднах на комплект вериги с  всички общо 11 части на марка HEPU.Изглежда ми надеждна,но искам да попитам тук имате ли отзиви за тази марка.Steuerkettensatz HEPU 21-0408.Това е кода и името.Само ми прави впечатление,че не изписва OEM  номера а е с неин си код на производителя...Дали ще паснат се питам,все пак немски производител ги предлага.Как мислите? 

https://www.motointegrator.de/artikel/1438561-steuerkettensatz-hepu-21-0408?gclid=EAIaIQobChMIuOuXtsKm5gIVSud3Ch0V0QeMEAQYASABEgJZwvD_BwE

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...