PILETORADI 1 #41 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди 1 час, CARPERA написа: Зависи от настройките на газовата ако имаш такава на 17 хил е нормално да избягат от стойностите,това на газ ако си на бензин е ок.На газ клапаните затягат и при мен това по което разбирам е когато спра на светофар пропадат оборотите почти до нула и се колебаят това няколко секунди,това е за автомат.Колата на газ с затегна ти клапани става много тиха,докато при бензин почват да тракат там стойностите бягат нагоре. Тампоните може да са здрави но гумата старее и се спича няма я еластичност и не може да обира вибрации. Тампоните ги открих сам въпреки воденето на майстори,така че вижте ги всеки един по един лично за да сте сигурни. Ето намерите ги тук https://www.parts-honda.uk/ Газовата я донастроиха преди 3 седмици, даваше бедна смес, вече не пали чека.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #42 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди 11 часа, Ivan_Ch написа: Зравей. Как се прави гореописаното. Симптомите от темата ги има и в моята каляска. Тампоните са здрави. Не са първа младост, но държат. Фросела е чистен. Клапаните са регулирани преди 17к. Мистерия. Май с всички автомати е така. Не е лошо да направим една среща да сравним Ето как се заобикаля ELD: https://www.hondaaccordforum.com/forum/audio-visual-electronics-10/honda-electrical-load-detection-eld-bypass-32726/ Или в гугъла като напишеш ELD bypass, има достатъчно теми из нета. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #43 Отговорено 26 Февруари, 2019 Преди час се прибрах от процедурата с чистенето на дросела и клапана, колата държи една идея по-високи обороти и трептенето утихна малко...Нещо друго ми се случи де - изфорсирах я малко на място преди да я прибера в гаража и взе да държи пък сега обороти около 1200....Размърдах леко жилото на газта и слязоха в норма, може и да сме го разместили при свалянето на дросела....Та ще покарам някой ден и да видим как ще се развият нещата, иначе след чистенето работи в сервиза около 20-30 минути и се държа безупречно при подаване на газ, включване на консуматор и т.н..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #44 Отговорено 26 Февруари, 2019 Сега вече е наред следната простотия- колата взе да си играе сама с оборотите.... Ще се ходи май пак обратно, преди чистенето беше бетон поне в това отношение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #45 Отговорено 26 Февруари, 2019 Кой клапан пипахте снима ли го когато го чистихте,нещо не сте върнали на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #46 Отговорено 27 Февруари, 2019 Дросел и IACV, пипали не е точно, бях в сервиз за почистване... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #47 Отговорено 27 Февруари, 2019 Както писах ако са пипал и ТПС а те са го пипал ти каза че и жилото задържа,търсете там проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #48 Отговорено 27 Февруари, 2019 Това и направих снощи сам... На жилото на газта долната контра-гайка беше около 5мм под вилата и явно играеше... Стегнах я, сутринта минах 10км, общо взето беше ОК, само един нов симптом има, при палене студена държи 1200, след 2 мин вдига за момент 1700 и после вече нормализира... Това не ми се е случвало преди... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #49 Отговорено 27 Февруари, 2019 (Редактирано) IACV има обучение дали е направено, пробвай да ресетнеш разкачат батерията и незнам за вас кой предпазите е .Ти гледа ли как се прави всичко пръскането само с спрей не става нищо само са размекнали боклуците,трябва сериозно киснене в обезмаслител и миене и на дросела и на IACV. Покарай малко и всичко може да се намести но ресета го направи ако не вреди нещо на електрониката ти. Редактирано 27 Февруари, 2019 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #50 Отговорено 27 Февруари, 2019 Кис аха го, не само забърсване.... Как се прави ресета? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #51 Отговорено 27 Февруари, 2019 Има доста клипове вYou Tube и за тестване на IACV почистване дросел и ресетване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #52 Отговорено 27 Февруари, 2019 преди 33 минути, CARPERA написа: Има доста клипове вYou Tube и за тестване на IACV почистване дросел и ресетване. За чистенето ясно, гледал съм и на живо.. 😁 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1243 #53 Отговорено 27 Февруари, 2019 Преди 9 часа, PILETORADI написа: Това и направих снощи сам... На жилото на газта долната контра-гайка беше около 5мм под вилата и явно играеше... Стегнах я, сутринта минах 10км, общо взето беше ОК, само един нов симптом има, при палене студена държи 1200, след 2 мин вдига за момент 1700 и после вече нормализира... Това не ми се е случвало преди... Нормално.Така трябва, без тези 1700. но на Зафирата е точно така с тези 1700 за секунда-две. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #54 Отговорено 13 Март, 2019 На 24.02.2019 г. at 23:59, ogi28b написа: Здравей, колега. Може ли да опишеш вибрацията на волана как се усеща, например вижда ли се воланът да вибрира и с каква амплитуда, доколкото можеш да прецениш? Питам те, за да го сравня с амплитудата на дизелов двигател и да добия представа. ( В крайна сметка няма голямо значение, за бензинов не е нормално каквато и да е вибрация, особено добре проектираният, но ако е 2-3 мм е едно, а ако е 10 мм е друго) Иначе мога да ти предложа нещо, което НЕ Е решение на проблема, но е изкуственото му премахване - в ELD-контролера да се симулира товар, като така той да си мисли, че си включил консуматор. Така получаваш: - по-високи обороти, все едно си с включени къси, например - алтернаторът ще работи в режим на "високо напрежение" на зареждане - 14.0 - 14.2 волта за вечни времена (или колкото е спецификацията на регулатора) Това може да доведе до леко завишен разход, заради постоянния ток на зареждане през акумулатора, който протича. Възможно е изобщо да не усетиш този завишен разход, освен ако не правиш специално измерване за това. От друга страна пък си гарантираш, че винаги акумулаторът ще се зарежда колкото може. Това го правят хората, които имат нужда от 14 волта постоянно (например за музика, за DRL-контролер, който следи напрежение и др.) и не е нещо кой знае какво, те повечето коли така работят. Но пак казвам - това е изкуствено избягване на проблема, а не неговото решение! Така изкуствено може да си вдигнеш оборотите и като подпреш нещо на педала да го натиска леко. На механичните дросели с жило става и като пипнеш малко регулиращия болт. --- Проверени ли са тампоните дали изобщо успяват да гасят част от тая вибрация или я пренасят изцяло? (Което категорично значи, че е за нови тампони) Колега, това симулиране в ELD-контролера как става. На електричар ли трябва да отида, тъй като аз имам същя проблем на К20 ръчна? Много ме дразни това тресене и съм навит колата да ми работи дори на 900 оборот на празен ход, от колкото да ми притриса като дизел. Много е странно, че няма решение на този проблем, предвид това, че вече сме 4-ма човека с този проблем (за форума), а предполагам са и доста повече. Или дори да няма решение, поне да се знае каква е причината за това неприятно претрисане. Във фейсбук групата имаше колега, който беше сменил и тампони на двигателя и пак няма резултат. Има колеги с изчистени дросел клапа, ERG пътища и PCV клапани и също няма резултат. Съвсем скоро ще отида да регулирам клапаните, но мисля, че и това е пробвано и няма резултат. Ако има колега от София, може да се видим за да сравним дали говорим за едно и също нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #55 Отговорено 13 Март, 2019 преди 54 минути, botevist1912 написа: Колега, това симулиране в ELD-контролера как става. На електричар ли трябва да отида, тъй като аз имам същя проблем на К20 ръчна? Много ме дразни това тресене и съм навит колата да ми работи дори на 900 оборот на празен ход, от колкото да ми притриса като дизел. Много е странно, че няма решение на този проблем, предвид това, че вече сме 4-ма човека с този проблем (за форума), а предполагам са и доста повече. Или дори да няма решение, поне да се знае каква е причината за това неприятно претрисане. Във фейсбук групата имаше колега, който беше сменил и тампони на двигателя и пак няма резултат. Има колеги с изчистени дросел клапа, ERG пътища и PCV клапани и също няма резултат. Съвсем скоро ще отида да регулирам клапаните, но мисля, че и това е пробвано и няма резултат. Ако има колега от София, може да се видим за да сравним дали говорим за едно и също нещо. Аз съм от София, само още клапаните не са ми пипани....Иначе вибрациите не са големи, когато съм без включени консуматори, работят ли късите колата е с около 750 оборота в минута и спи.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #56 Отговорено 13 Март, 2019 @botevist1912 Пускат през 820 ома веригата на ELD-то. Понеже не съм го правил, защото засега не ми се е налагало, само съм чел как го правят, за да знам ако ми се наложи. Затова не мога да ти кажа подробности какво и как е най-лесно. Напиши в Гугъла "eld bypass" и излизат резултати колкото ти душа иска. Ето примерна картинка, която взех от https://honda-tech.com/ и я качвам на този сървър, за да не се затрие ако я кача като линк, дано да е в помощ и на други. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #57 Отговорено 13 Март, 2019 Преди 1 час, PILETORADI написа: Аз съм от София, само още клапаните не са ми пипани....Иначе вибрациите не са големи, когато съм без включени консуматори, работят ли късите колата е с около 750 оборота в минута и спи.... Ами и на мен при включени светлини са ми 750 оборота е доста по-добре, но определено не спи. Ще драсна на лично евентуално да се засечем някъде да направим съпоставка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #58 Отговорено 27 Март, 2019 Здравейте, По въпроса с вибрациите...Направих реглаж на клапани и се оказа, че са били понатегнати независимо от това, че до сега колата не е карана на газ (к20 - ръчка). Вала и веригата бил в добо състояние според мастъра. Проблема с вибрациите обаче си остава след реглажа. При включени светлени 750 оборота, вибрациите се усещат в седалката, волана и педалите. При изгасени светлени отива на 650 оборота и тогава имам чувството, че карам някакъв автомобил 90 година. Вибрациите се усещат още по-силно. Започвам да се чудя дали целия проблем не идва от някакво износване в самия двигател, който да води до неравномерна работа, а от там и тези досадни вибрации. Иначе в движение колата си върви перфектно, набира добре и нямам никакви признаци на сериозни проблеми Имам колата от около месец и не мога да и се накефя, защото тези вибрации ме тормозят постоянно имайки предвид , че често съм софийските задръствания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jungles 78 #59 Отговорено 27 Март, 2019 Огеледайте и тампоните на скоростите и двигателят за всеки случай ... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #60 Отговорено 19 Април, 2019 На 24.02.2019 г. at 17:35, PILETORADI написа: Здравейте! Има доста теми за оборотите, но имам конкретен въпрос - автомобилът ми е Акорд 7, 155к.с., 2.0 мотор, бензин, автомат, с газова уредба. Питането ми е следното - прави ми впечатление, че когато шофирам в града и нямам включен по-голям консуматор, колата ми държи ниски обороти на място(според мен), някъде около 600 до 650 оборота максимално и имам дразнещи ,леки вибрации на мотора, които се предават на купето. В момента, в който включа да речем късите светлини(колата има дневни), оборотите на празен ход се качват на около 750 и всичко заспива....Та питането ми е следното - какво да предприема за да са по-високи оборотите при работа без консуматор, нещо за почистване или? Автомобилът е с газова уредба на 17 000км, филтрите и са сменени, въздушният е нов, свещите и са на 200км, Denso Iridium..... Благодаря предварително на отзовалите се:) Колега, както споменах в една друга подобна тема, проблема най-вероятно ти е в предния тампон на мотора. Казвам го от първо лице, тъй като имах същите вибрации, особено без включен консуматор. Смених преден и заден тампон и нещата се подобриха чувствително. Тъй като не се препоръчват неоргинални тампони, а оригиналните са доста скъпи, сложих такива втора употреба. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #61 Отговорено 19 Април, 2019 Преди 1 час, IBM написа: Колега, както споменах в една друга подобна тема, проблема най-вероятно ти е в предния тампон на мотора. Казвам го от първо лице, тъй като имах същите вибрации, особено без включен консуматор. Смених преден и заден тампон и нещата се подобриха чувствително. Тъй като не се препоръчват неоргинални тампони, а оригиналните са доста скъпи, сложих такива втора употреба. Успех! Благодаря ти за отговора:) На пръв поглед тампоните са добре, но ще я закарам да я погледнат...Какви са им цените по принцип, ако си информиран де.... Лек ден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #62 Отговорено 19 Април, 2019 (Редактирано) преди 38 минути, PILETORADI написа: Благодаря ти за отговора:) На пръв поглед тампоните са добре, но ще я закарам да я погледнат...Какви са им цените по принцип, ако си информиран де.... Лек ден! Почти съм сигурен, че имаш същя проблем. Пускам снимки на старите тампони. Видимо са здрави, но всъщност, както един колега спомена, вътре има вакуум, който може да се прецака. Това най-вероятно е причината и самия тампон да не сработва както трябва. Разликата между мен и теб е, че ти си автоматик. На мен оборотите също в най-ниската си точка са около 650, а с консуматор около 750. Цената на големия тампон, оригинален е малко над 400 лв. За задния нямам идея, но би следвало да е по-евтин, защото е технологично по-прост. На мен ми взеха 100 лв. за двата втора употреба и 100 лв,. за труд. Ако си от София мога да те пратя при човека, който ми ги направи. Сега вибрацията се усеща много леко без консуматор (преди направо си тресеше) и съвсем изчезна с включен консуматор, когато оборотите са на 750. Ако колата пък е карана да кажем 2 часа извън града, когато спра на едно място, вибрацията я няма дори и без консуматор на 650 об. Този проблем е решен така и от друг колега от форума, а също така има и доста подробно видео на един рашън, който обяснява точно за връзката между вибрациите на празен ход и въпросния тампон. Да почерпиш Редактирано 19 Април, 2019 от IBM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 55 #63 Отговорено 19 Април, 2019 (Редактирано) Като чета и аз си мисля, че проблемът може да е от тампон. При мен (сивик 1.6 2001) на загряла кола ми държи 650 оборота (без консуматори) измерено с диагностика ELM, НО нямам никакви вибрации - мотора спи. В купето не се чува, че работи. Редактирано 19 Април, 2019 от ruil4o Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #64 Отговорено 19 Април, 2019 Преди 7 часа, IBM написа: Почти съм сигурен, че имаш същя проблем. Пускам снимки на старите тампони. Видимо са здрави, но всъщност, както един колега спомена, вътре има вакуум, който може да се прецака. Това най-вероятно е причината и самия тампон да не сработва както трябва. Разликата между мен и теб е, че ти си автоматик. На мен оборотите също в най-ниската си точка са около 650, а с консуматор около 750. Цената на големия тампон, оригинален е малко над 400 лв. За задния нямам идея, но би следвало да е по-евтин, защото е технологично по-прост. На мен ми взеха 100 лв. за двата втора употреба и 100 лв,. за труд. Ако си от София мога да те пратя при човека, който ми ги направи. Сега вибрацията се усеща много леко без консуматор (преди направо си тресеше) и съвсем изчезна с включен консуматор, когато оборотите са на 750. Ако колата пък е карана да кажем 2 часа извън града, когато спра на едно място, вибрацията я няма дори и без консуматор на 650 об. Този проблем е решен така и от друг колега от форума, а също така има и доста подробно видео на един рашън, който обяснява точно за връзката между вибрациите на празен ход и въпросния тампон. Да почерпиш От София съм по принцип....Ще си потърся тампони и ще видим...Вибрациите не са ми силни но съм малко перфекционист....Те са само на D и натисната спирачка, ако съм на паркинг всичко е безупречно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mimiron3 11 #65 Отговорено 13 Август, 2020 Така и не разбрах колко трябва да са оборотите на празен ход при спряла кола на к20z, моята е 650оборота, ако пускам по инерция, на изключена предавка са 800-900?!😞 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #66 Отговорено 13 Август, 2020 @mimiron3 идеални са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове