Jump to content
sidux

Свещи иридиум

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

Препоръчайте свещи иридиум.

Наближава да сменям свещите и реших да сложа иридиум, но при наличието на толкова ментета не знам на какво да вярвам.

Ако може линк, ще е супер.

 

И два въпроса не по темата.

Колата е на 120к км и със сигурност не са регулирани клапаните. На какви км трябва да се регулират? Струва ми се, че съм закъснял.

 

Някой сменял ли е горивен филтър и ако да, къде е? излиза ми нещо като филтър в резервоара, ама дали това не е цедката? 

 

Поздрави

Untitled.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Това което намерих е, че иридиум свещи за моята кола са NGK IZFR6K11.

Въпроса е , как се разпознават ментетата от истинските, или някой сигурен търговец? 

Untitled.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, sidux написа:

 Това което намерих е, че иридиум свещи за моята кола са NGK IZFR6K11.

Въпроса е , как се разпознават ментетата от истинските, или някой сигурен търговец? 

Untitled.jpg

 Трябва да имат 4 символа отсрани на металната част над резбата и да са made in japan. Друг вариянт е Denso IK20TT , също иридиум , но на по-ниска цена. Колегата Markony продава и от двата вида.

 

Редактирано от Damasko
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Damasko написа:

и да са made in japan.

Може и да са made in france също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са made in France лошо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма разлика, все са свещи. И Бош иридиум от Русия да сложи, все тая. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са читави Made in France. И аз съм с едно наум.

Шири се мнение, че са ребрандирани Denso, произвеждани във Франция.

Има отзиви както за ("няма разлика"), така и против ("хвърлих ги след 1000 км").

 

Ако някой има мнение по въпроса от личен опит може да се аргументира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сивик-а съм минал през японско нжк, денсо, френско нжк, руски бош и разлика не намерих никаква. Та според мен е все тая. Тая мания по японското е силно преекспонирана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, dindin написа:

Не знам колко са читави Made in France. И аз съм с едно наум.

Шири се мнение, че са ребрандирани Denso, произвеждани във Франция.

Има отзиви както за ("няма разлика"), така и против ("хвърлих ги след 1000 км").

 

Ако някой има мнение по въпроса от личен опит може да се аргументира.

 

Имам лично мнение-френски не. И това са свещи на не повече от 5-10 хил км. Не помня точно че беше отдавна.

sveshti-brak.JPG

sveshtNGK-brak.JPG

Редактирано от _pileto_
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коегата от предходния пост тази свещ от последната снимка много зле нещо става в този  цилиндър. 

Когато купих колата я взех с тези от темата

NGK LPG6 IRIDIUM  LASER LINE

на 65 хил при мен незнам кога са сложени от предния собственик.

20190225_192614.thumb.jpg.9699c549625b01376a19e28e2aa6f478.jpg20190225_204607.thumb.jpg.fe1986882f8af1056060307f12280f29.jpg

Тези ги сложих тази година  бяха на промоция в ЕВРО 07 

20190225_192600.thumb.jpg.3c4372b1822df24153703f385ddb572f.jpg

Колата е CRV 1gen на газ на NGK 65 хил са само на газ. 

Ето ти още размисли за иридиевите свещи.

Моето мнение само японски и за мен по-добрите иридиевите. 

 

 

20190225_192537.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, CARPERA написа:

"За коегата от предходния пост тази свещ от последната снимка много зле нещо става в този  цилиндър. "

 

Да колега, зле е тази свещ. А в този цилиндър предполагам става това, което и в другите три. Няма проблем с цилиндри и мотор въобще като цяло. Карам тази кола от 2007-ма и по километраж е на 356 хил. км (реални над 400хил). От които мои са 229 хил., навъртяни с два комплекта свещи дензо иридиум, японски, и с един комплект acdelco (дето ужким били за газ, незнам си какво...реакламни приказки). Та с две думи, мотора е без грешка (F20B6), а аз само акцентирах на дефектната бройка от френския комплект NGK.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз съм против френските търсех да покажа снимка на 4 бр такива  но приятеля ги изхвърлил.Бяха доста зле и те  на 15 хил км явно дават често дефекти ,или за тази цена това може да се очаква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля да ме извините за невежеството, но тези свещи от снимката на колегата pileto никак не ми приличат на иридиеви - диаметърът на накрайника (или както там се казва) е като на обикновена свещ - не като на тези на колегата CARPERA (и като моите два комплекта, сложени на Акорд-а и на CRV-то).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е невежество, а наблюдателност .:yes:

Свещите няма как да ти приличат на иридиеви, защото  са най обикновено (никелово) НЖК .

То не знам дали изобщо има Френски иридиеви НЖК, поне аз до сега не съм попадал на такива и си мисля, че май във Франция се правят само обикновени .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с Денсо ИК24,на турбиниран Сивик и бях доволен.За мен са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
8 hours ago, madrigal said:

Моля да ме извините за невежеството, но тези свещи от снимката на колегата pileto никак не ми приличат на иридиеви - диаметърът на накрайника (или както там се казва) е като на обикновена свещ - не като на тези на колегата CARPERA (и като моите два комплекта, сложени на Акорд-а и на CRV-то).

Да не са иридиевите и колегата не е казал че са просто показа такива френски .Които за парите си толкова издържат и дават често дефекти,тук ги продават за по 8-9лв крайна цена и за вложени материали за 3-4 лв какво да очакваш повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...