Jump to content
vuryss

Интервали на обслужване

Recommended Posts

Имам ELM и на него не съм виждал да показва температура на маслото, само на антифриза.

Може би някой колега с HDS ще може да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Ако може да се види значи има датчик който е свързан с ЕКУ то и почти всички тези коли си смятат кога е ред за смяна на маслото.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво смятат, ама 3 масла и пускам вече и никога не е ревала че иска нулиране или да ми казва че е време да го сменям. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не смятат. Просто отброяват 8000 км по километража и то само, ако си го нулирал след като си сменил маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът каза, че интервалът му намалял наполовина до смяната, така че явно в неговия случай има някакъв алгоритъм. Сигурно има и такива, които само засичат километри.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Takumi Fujiwara написа:

Нищо не смятат. Просто отброяват 8000 км по километража и то само, ако си го нулирал след като си сменил маслото.

Напротив, смятат и още как. И аз мислех, че само броят километри, но се оказва, че не е само това. 

 

Преди 18 часа, hahy написа:

Не знам какво смятат, ама 3 масла и пускам вече и никога не е ревала че иска нулиране или да ми казва че е време да го сменям. 

Може би който сменява маслото нулира брояча, а не ти е ревала защото го сменяваш само на 8 хиляди. Моята започва да реве със съобщение "Service due soon" когато останат 1500км до смяна, т.е. към 10хил.км в моя случай. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги 

А на колко хиляди трябва да се сменя водна попма ?

2.0 156 кс. 

Ако някой знае да сподели и при дизела , че магарето вече е на 282 000 и не е сменяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно при смяна на ангренажа е добре и нея да смениш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то и двете нямат проблеми с веригите само при 2.4 201кс  трябва между 150 и 200 000 да се смени веригата , че двата вала и двойния V-Tec много я тормозят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и с водна помпа не съм чувал да имат проблем :) Според мен може да се смени при друга интервенция в „района“.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

От няколко дни съм щастлив собственик Акорд 2,0 156 к.с. По талон се води 2008 година, а според vin decoder е 2009 година. Не е болка за умиране. Тук в темата гледам че обсъждате маслото за К20 двигател. Това е първите "цифри" от номера на двигателят предполагам. Само че моят почва с R20A и от таблицата в темата "Двигателно масло за Акорд 8 ген" аз май попадам при 9 генерация. Нещо бъркам или .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двулитровият двигател на 8ма генерация е R20A3 – твоят. Нещо не си видял сигурно. С 8ма генерация си :)

 

Честита да ти е колата!

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Нещо не мога да се ориентирам в таблицата. И този двигател се кара с 0W20 или 5W30? На 246 000 км. би трябвало да е автомобила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Pavel_Pavlov написа:

Двулитровият двигател на 8ма генерация е R20A3 – твоят. Нещо не си видял сигурно. С 8ма генерация си :)

 

Честита да ти е колата!

 

Точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
40 minutes ago, ogibo said:

Благодаря за отговора. Нещо не мога да се ориентирам в таблицата. И този двигател се кара с 0W20 или 5W30? На 246 000 км. би трябвало да е автомобила

От таблицата гледай ред 21. Там стоят твоето шаси, обема на двигателя ти и кода на двигателя. Срещу тях е и препоръчителното масло: 0W-20 и 5W-20 със сертификати API SN/RC и/или ILSAC GF-5.

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...