Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,  след обстойно търсене на инфо и разглеждане на обстоятелствата  обмислям покупка на gen 3 за семеен SUV и съм изправен пред следната дилема :

 

1 вариант: дизел 2011, ръчка, от Бултрако, на по малко от 100к, но без никакви екстри - абсолютно никакви- базов модел(мисля, че comfort се води) 

 

2 вариант: дизел 2011 автоматик, купен от частно лице от Италия с проблем и тук ремонтиран успешно, на 200к, и с почти всички екстри - Алкантара, xenon, etc. 

 

Цената и на двата малко над 20к и чуденката е сериозна, така че бих бил благодарен на всеки един от Вас за "акъл"..... ;-) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аууу,тук няма наистина какво да избере човек :) . Не ви разубеждаваме,а помагаме ;) .

Не си купувайте съвсем ”постна” кола,екстрите не са най-важни но Комфорт е без комфорт буквално.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

зависи колко време си решил да си с тази кола, ако избора е само между двете и си решил да я караш 10 години по добре българската, но така и не каза на италянката какъв е бил ремонта.

 

Те 200к по италянските пътища са равни на 100к по българските, така като се замисли човек.

Но след 200 предстои смяна на верига.

Аз лично не бих купил кола с базовите екстри. ЦРВ-то не е особенно комфортно и ако няма екстри си е спартанска история.

 

Не бързай - има много ЦРВ-та на пазара!

Редактирано от Радо82
  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито една от двете! Българската излиза много скъпа за това ниво и дизел, а италианката няма да я коментирам. И в други теми сме препоръчвали повече екстри и най-добре - автоматик. Подкрепям колегите, не бързай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, Радо82 said:

зависи колко време си решил да си с тази кола, ако избора е само между двете и си решил да я караш 10 години по добре българската, но така и не каза на италянката какъв е бил ремонта.

 

Те 200к по италянските пътища са равни на 100к по българските, така като се замисли човек.

Но след 200 предстои смяна на верига.

Аз лично не бих купил кола с базовите екстри. ЦРВ-то не е особенно комфортно и ако няма екстри си е спартанска история.

 

Не бързай - има много ЦРВ-та на пазара!

На "италянката" проблема е бил с помпата, която отделяла стружки, etc. и дюзи- сменени за 3500лв., иначе други оплаквания няма, пробега не е въртян със сигурност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, pepur написа:

Аууу,тук няма наистина какво да избере човек :) . Не ви разубеждаваме,а помагаме ;) .

Не си купувайте съвсем ”постна” кола,екстрите не са най-важни но Комфорт е без комфорт буквално.

Кои според теб са екстрите с които не бихме казали за кола,че е постна? T.e. които Комфорт-а няма?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, AzSum said:

Кои според теб са екстрите с които не бихме казали за кола,че е постна? T.e. които Комфорт-а няма?

Този Comfort няма нищо, освен, че е на малко км ;-) , ама абсолютно нищо. А именно без климатроник, парктроници, прибиране на огледала, кожа, панорамен покрив, халогени, кора в багажника, автопилот.....това видях поне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не на 100% ксенон,кожен салон или панорамен таван.Но както каза колегата,без криуз фарове за мъгла и е със клима само-това е супер постна.

След това е много трудно да се продаде такъв автомобил,аз го мисля и от тази гледна точка.

Около този бюджет може да се купи много прилично Мпс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@pepurНе мислих ,че е възможно да има ниво на оборудване без климатроник и темпомат. При това положение е повече от постна и ти си прав ,че е непродаваема впоследствие.

@nik4o77 понеже питаш, моето мнение е :

-комфорта безусловно НЕ щом е  с ниво на оборудване колкото 25 годишен Опел.Не и за 20+

-Другата от Италия.НЕ! Италианците не се славят с поддръжка на колите си, километрите са много, а и едва ли са истински.Не си описал кои са й екстрите в детайли, но дори и да покриват всичките ти желания аз бих я пропуснал.Може би и защото съм предубеден към стара дизелова кола.А като добавим в комбинация и ключова дума Италия ...някак си бих бягал надалеч.

Парите са си твои,изслушай всички и вземи решение сам. Успех!

 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за безценните мнения, продължавам да търся.... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, nik4o77 написа:

На "италянката" проблема е бил с помпата, която отделяла стружки, etc. и дюзи

 

Какъв е този проблем с помпата?

Звучи ми като нещо, за което всички знаят освен мен :)  хронично ли е? Дайте повече инфо ако някой знае.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй за италянският дизел са митове и легенди, моята като е от Италия сигурно по сервизи само стои, пу да чукна за сега не е влизала, масло грам за почти 10к не е яла, чекове и грешки не са гърмели, върви като стрела, гори икономично, нямам и грам раждичка, салона ми е като нов, дето се вика няма един болт дето да не работи. И последно да кажа от сервиза ми казаха че Италянеца е сменял редовно масла, маслата светели и нямало стружки. Много взех да я хваля спирам за да не уручасам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 42 минути, manch написа:

 

Какъв е този проблем с помпата?....

 Това се спряга/ говори, за помпата но при двигател 2,2 i-DTEC, така че се отпусни и не се напрягай - драма няма:).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D Междувременно звъннах тук там и се оказа, че имам познат с такъв проблем. Вече решен за щастие, гаранционно.

Така че май, вече не е слух направо си е реалност. :lol:

 

Поздрави и благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, nik4o77 написа:

Здравейте,  след обстойно търсене на инфо и разглеждане на обстоятелствата  обмислям покупка на gen 3 за семеен SUV...

 

Между другото, колега, специално към дизел ли си се насочил? Оглеждай и за бензинки - намират се на по-малко километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, manch said:

:D Междувременно звъннах тук там и се оказа, че имам познат с такъв проблем. Вече решен за щастие, гаранционно.

Така че май, вече не е слух направо си е реалност. :lol:

 

Поздрави и благодаря.

Да, не е въобще майтап, човекът с "италянката" е доста  "в час" с колите и спомена, че знае за поне още 3-4 подобни случая, така че нека всички колеги с I-DTEC да имат "едно на ум".... 

Редактирано от nik4o77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/5/2019 at 5:24 PM, Радо82 said:

Туй за италянският дизел са митове и легенди, моята като е от Италия сигурно по сервизи само стои, пу да чукна за сега не е влизала, масло грам за почти 10к не е яла, чекове и грешки не са гърмели, върви като стрела, гори икономично, нямам и грам раждичка, салона ми е като нов, дето се вика няма един болт дето да не работи. И последно да кажа от сервиза ми казаха че Италянеца е сменял редовно масла, маслата светели и нямало стружки. Много взех да я хваля спирам за да не уручасам :)

Аз също не мога да разбера както им има на Италианските....Да Швейцарката би била по-добра но и цената им е доста по-висока. Едно са ме учили....жена , кола и прасе не се избират детайлно....взимаш и каквото се падне...след това почваш да караш и почваш да поддържаш. Няма кола която да я купиш и да не и пипнеш нещо.

Гледаш външен вид , високо ниво на оборуднване ( все пак е 20к +лв. ) караш я в сервиз на Хонда за пълна диагностика и ходова част за 136лв. и ако не е голяма греда взимаш :)

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, Stanimir Paunov said:

Аз също не мога да разбера както им има на Италианските....Да Швейцарката би била по-добра но и цената им е доста по-висока. Едно са ме учили....жена , кола и прасе не се избират детайлно....взимаш и каквото се падне...след това почваш да караш и почваш да поддържаш. Няма кола която да я купиш и да не и пипнеш нещо.

Гледаш външен вид , високо ниво на оборуднване ( все пак е 20к +лв. ) караш я в сервиз на Хонда за пълна диагностика и ходова част за 136лв. и ако не е голяма греда взимаш :)

Да, прав си Станимире... След толкова обикаляне и гледане вече и аз съм на това мнение.

 

Между другото, съвсем случайно попаднах на един екземпляр, купуван от Бултрако , 2011, дизел-ръчка на малко над 100к и мисля да го тествам, после в сервиз и ако е що годе ОК, сменям описанието в профила.....

 

P. S възможно ли е на 8 год. кола скоростният лост и кожата му да са изтрити? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, ако е карана само градско и волана заминава. Това са митове да определяш по волана и ск. лост километри и състояние на колата. Специално за волана друга причина е слънцето, паркирайки по един и същ начин пред дома или на работа, изгаря от горе и в ляво както при мен. Тук в Италия има дни, в който не може да пипнеш волана след по голям престои. 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, възможно е. Има голямо значение, какви ръчички са я пипали. Например груби, напукани, потни ръце.

Моята я купих 11-годишна, на 79000 мили. В архивите на DVLA (местния КАТ) пишеше, че 3г. не е карана. Воланът беше започнал да се протрива и на едно място (там, където обикновено стои дясната ръка) пяната беше отлепена от метала. В момента е много по-зле.

 

п.п. Много бавно пиша ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук можем да сведем уравнението до това кое е с по-висока стойност - евентуалния ремонт на по-карания дизел или екстрите му + автомата. Предвид, че не си дал линк към обява (между другото - така се прави), можем само да гадаем кои са "почти всички" екстри и дали например има панорама, дистроник, навигация, завиващи фарове...  Отделно, че не е ясно българската дали няма да цъфне за ремонт и тя.

 

Относно скоростния лост на ръчката - този модел страда от некачествена кожа на мехчето при варианта с ръчно скорости. Т.е. оригинално му слагат някаква изключително смотана изкуствена кожа, която не толкова, че се протрива, а по-скоро се бели около сгъвката под топката - видно е от почти всички обяви.

 

1549793072681.JPEG

 

Решава се за около 20лв и не е меродавно за пробега на колата.

 

Дотук, ако не става дума за протрита топка - защото там вече е съвсем друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кормилото на 8г. кола на 100к и то на Хонда црв забрави да мръдне, моето започва 11г на два пъти по толкова пробег, и виж как изглежда, колата не е гаражна седи на студ и пек 

20181012_075510.jpg

 

Скоростния лост също трудно се похабява, за изкуствената кожа съм напълно съгласен, аз нея първо смених защото бе почнала да се бели

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е колата от Бултрако и човекът има пълна сервизна история, не виждам нищо притеснително. Кожата отстрани на седалките е изкуствена, възможно е да изглежда така на тези км. Провери и застрахователната история, ако има възможност.

За тази цена мен единствено ми липсва панорамният покрив.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, note said:

Ако това е колата от Бултрако и човекът има пълна сервизна история, не виждам нищо притеснително. Кожата отстрани на седалките е изкуствена, възможно е да изглежда така на тези км. Провери и застрахователната история, ако има възможност.

За тази цена мен единствено ми липсва панорамният покрив.

Има сервизна история до 55к или 2016г. в Юби ко и Бултрако, а след това, до момента (118к) е сервизирана в друг сервиз-"неофициален" на Хонда.

 

Преди малко я покарах, няма нещо кой знае какво притеснително, освен, че волана при пъле ляв и десен опъва и вибрира и че съединителя отделя малко горе. 

 

Ще съм изключително благодарен за всеки един съвет или мнение! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, nik4o77 написа:

Да, извинявай, ето линк:

Без ирония го бях казал - наистина смятам за по-добре да не се дава линк.

 

Ако през 2016 е била на 55 звучи реалистично да е на 118 сега, още повече, че недокументираният годишен пробег е около два пъти по-голям, отколкото този по книжката. Обикновено се случва да те убеждават в обратното.

 

Но! Страничните опори на седалките ми се виждат доста измачкани. За първи път виждам пасажерска седалка в такъв вид. И скоростният лост е протрит по топката сякаш, което е странно - там кожата трябва да види голям зор за да стане така.

 

Абе много баби - хилаво бебе. Ние хубаво даваме акъл, но после като я вземеш си оставаш сам с нея. Затова най-добре ти реши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колата е карана от някой дето не я цени, за такъв малък пробег толкова изхабен интериор направо ми е чудно. Дано са сменяни маслата на време. 

Възможно ли е от Бултрако човек да преправи пробег (почвам да мисля в тази посока)

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, nik4o77 написа:

Има сервизна история до 55к или 2016г. в Юби ко и Бултрако, а след това, до момента (118к) е сервизирана в друг сервиз-"неофициален" на Хонда.

 

Съмнявам се,  някой с кола в  гаранция, да я поддържа в  ЮбиКо, а не в Бултрако. 

Няма логика, а и  мисля, че ЮбиКо не е оторизиран да обслужва гаранциони коли. Да ремонтират Хонди, имат същия софтуер уж, поръчват частите през Бултрако, обаче това с гаранцията ме съмнява.

Е, може и да бъркам, ама така си мисля.

 

Иначе цвета на колата е хубав, а и тя изглежда добре на снимките.

Но по снимка толкова. 

Проверка в гореспоменатите сервизи и евентуално при застраховател, могат да са от голяма полза. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.02.2019 г. at 15:13, note написа:

Провери и застрахователната история,

@note как се проверява това? И то само за коли регистрирани в БГ ли е възможно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверката в БГ не е много лесна, но при определени условия е възможна и според мен си струва усилието, като ще се дават пари.

Идеалният вариант е продавачът сам да предостави информацията.

В противен случай аз бих проверил първо къде е сключвана гражданската по регистрационен номер. Обикновено там е било и каското заради отстъпките. Ако за късмет през годините е ползван един и същи застраховател - проучваме при него (всеки със свои способи, знаеш).

За чужбина не знам...

 

Редактирано от note
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да докладвам по темата - и двете минаха под ножа, т. е при майстор-сериозен човек на всичко отгоре собственик на CR-V 3, I-CDTI 2008 и се оказа, че и двете са с проблеми и заминаха в историята.

 

P. S ето, че няма гаранция ако колата е от Бултрако, че ще читава. Ако задкормилното устройство не става, всичко е ЧАО! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е и какви бяха проблемите ?

По принцип големите бели стават като почне да не сменят масла на време.....

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Бултраковската рейката бе свършила, и странни удари при потегляне както отпред, така и отзад, проблем с  въздуховодите(изгорял мотор) и при тест драйв, на майстора не му хареса как върви-за сравнение имахме неговата със стария мотор. 

 

Италянката бе с удар отпред отляво и смачкан и омаслен интеркулер както и изпускаше изгорели газове отнякъде... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
13 minutes ago, Радо82 said:

На 117к рейката бре бре, 

Да, много странно, освен това забравих да споделя с Вас най-интересното и най-фрапантното-майстора забеляза, че педалите са изтъркани до неузнаваемост- за сравнение имахме пак неговата, Бултраковска на 170к км. 

 

Между другото, днес бях да гледам една "Швейцарка" пак пловдивска обява, на 100к км - реални !!! и нейните педали бяха изтъркани до неузнаваемост, НО волана и кожата на лоста - Чисто, чисто нови, предполагам сменени...... Ноу комент! 

Редактирано от nik4o77

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тази от Бултрако все си мисля че е манипулирана, явно са преправяни километри от официален дилър, разбира се това трудно се доказва. По скоро ми изглежда да е на 317к 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Just now, Радо82 said:

Да тази от Бултрако все си мисля че е манипулирана, явно са преправяни километри от официален дилър, разбира се това трудно се доказва. По скоро ми изглежда да е на 317к 

Уау, трябва явно да си пия Гинкото.... Забравих също да спомена, че Бултраковската е сервизирана след гаранцията в сервиз собственост на изгонен шеф на сервиза на Бултрако в Пловдив , за който срещам само негативни мнения в нета и не само..... 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почват да се навръзват нещата, :) няма как да повярвам че тази кола е на 117 а моята на 250 а изглежда да е обратното по интериора 

  • Haha 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 34 минути, nik4o77 написа:

На Бултраковската рейката бе свършила, и странни удари при потегляне както отпред, така и отзад, проблем с  въздуховодите(изгорял мотор) и при тест драйв, на майстора не му хареса как върви-за сравнение имахме неговата със стария мотор.....

 Няма нищо странно за рейката  - още докато са в гаранция, почти на всички им се случва и ги ремонтират.

Относно вървенето, между новия и стария мотор - да 2,2 i-DTEC мотора , първоначално създава илюзия че по-малко върви и по-бавно набира спрямо 2,2 i-CTDI , но на практика си върви повече. Първа скорост  му е по-къса и като чели е склопена софтуерно, но след нея е доста по-пъргав и бърз. Естествено това го разбираш ако караш и двата постоянно , а не да се качиш за малка проба. 

 

Цитат

....P. S ето, че няма гаранция ако колата е от Бултрако, че ще читава. Ако задкормилното устройство не става, всичко е ЧАО! 

 

То за нищо няма гаранция, освен ако не си първи собственик и си я изкарал от магазина, та затова е хубаво да се гледа, проверява и преценява.

В пост 29 ти написах мнението си и дано си разбрал какво съм искал да кажа, но ако не си - имах на предвид , че нещо не е баш така.

 

Успех в търсенето на твоята кола.

  • Thanks 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×