Jump to content
Veseliq

Тема за обсъждане на автомобили (Акорд) от обяви!

Recommended Posts

Решенията винаги ги вземаш ти. Просто при ръчката ти трябват дясна ръка и 2-та крака, а при автомата само десния крак. В случаите когато имате разногласия с кутията имаш ръчен режим с който да си отстояваш мнението. Хондовската АТ е принципно различна от масовите и разходът извънградско е по-нисък дори от на ръчката (при еднакви мотори и купета). Или ти е било рано, или малко (и за малко) си карал АТ.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Слави, автоматичната кутия става и за неспокойни хора, пробвано е :thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решенията винаги ги вземаш ти. Просто при ръчката ти трябват дясна ръка и 2-та крака, а при автомата само десния крак. В случаите когато имате разногласия с кутията имаш ръчен режим с който да си отстояваш мнението. Хондовската АТ е принципно различна от масовите и разходът извънградско е по-нисък дори от на ръчката (при еднакви мотори и купета). Или ти е било рано, или малко (и за малко) си карал АТ.

 

 

 

Зависи кога/къде кара. Аз лично по цял ден въртя със служебната кола ( която е ръчка ), и по задръстванията в София, тръгни-спри-тръгни-спри, не искам и да чуя и за ръчна повече. Затова гледам само автоматици, а пък и скоро ще сменям работата, така че ще се кара главно тя, така че автомата е задължителен, но все пак - всеки си има виждания :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Решенията винаги ги вземаш ти. Просто при ръчката ти трябват дясна ръка и 2-та крака, а при автомата само десния крак. В случаите когато имате разногласия с кутията имаш ръчен режим с който да си отстояваш мнението. Хондовската АТ е принципно различна от масовите и разходът извънградско е по-нисък дори от на ръчката (при еднакви мотори и купета). Или ти е било рано, или малко (и за малко) си карал АТ.

 

Зависи кога/къде кара. Аз лично по цял ден въртя със служебната кола ( която е ръчка ), и по задръстванията в София, тръгни-спри-тръгни-спри, не искам и да чуя и за ръчна повече. Затова гледам само автоматици, а пък и скоро ще сменям работата, така че ще се кара главно тя, така че автомата е задължителен, но все пак - всеки си има виждания :)

Колега, бе ти имаш най хубавата...служебната! :)В кръга на шегата. :) Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Решенията винаги ги вземаш ти. Просто при ръчката ти трябват дясна ръка и 2-та крака, а при автомата само десния крак. В случаите когато имате разногласия с кутията имаш ръчен режим с който да си отстояваш мнението. Хондовската АТ е принципно различна от масовите и разходът извънградско е по-нисък дори от на ръчката (при еднакви мотори и купета). Или ти е било рано, или малко (и за малко) си карал АТ.

 

Зависи кога/къде кара. Аз лично по цял ден въртя със служебната кола ( която е ръчка ), и по задръстванията в София, тръгни-спри-тръгни-спри, не искам и да чуя и за ръчна повече. Затова гледам само автоматици, а пък и скоро ще сменям работата, така че ще се кара главно тя, така че автомата е задължителен, но все пак - всеки си има виждания :)

Колега, бе ти имаш най хубавата...служебната! :)В кръга на шегата. :)

 

Off:

Беше колега...от следващата седмица съм с гпс :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решенията винаги ги вземаш ти. Просто при ръчката ти трябват дясна ръка и 2-та крака, а при автомата само десния крак. В случаите когато имате разногласия с кутията имаш ръчен режим с който да си отстояваш мнението. Хондовската АТ е принципно различна от масовите и разходът извънградско е по-нисък дори от на ръчката (при еднакви мотори и купета). Или ти е било рано, или малко (и за малко) си карал АТ.

Не бре още си я карам, за града е супер, мога да ям баничка съвсем спокоино без да ми пречи да шофирам хаха, ама тва е щото си позволявам да имам две коли, та градската е автомат, а семеината е ръчка, не отричам че по път със завои някои път ми дотяга, не отричам и че автомата на хонда позволява ръчна смяна а тоя дето аз имам не може. Още повече че автомата на хонда е с по ниски обороти при постоянна скорост на магистрала от същата ръчка. Проблема е че няма ФРВ 2.0 с автомат, има 1,8 с автомат ама нещо не ми се ще, за акорд комби 2.0 мога да се прежаля за автомат, при него не избирам чак толкова ква е кутията, даже е по добре да е автомат щото обикновено има и доста повече екстри, а и както казахте мога да ги сменям ръчно :) За ЦРВ-2 не ща автомат тои няма ръчен режим, това са ми трите варианта които оглеждам като на първо място са ФРВ или акорд комби колкото и да не го харесват някои а,а си държа на пространството в багажника :) Ся ша кажете ми ФРВ няма багажник, ем няма ама няма пълно щастие :) Та ако трябва да имам само една кола бих предпочел ръчка, в града карам много малко, все пак имам скутер автомат хаха и не слизам от него от февруари до декември :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш време, осъзнати потребности и житейски опит. Ако ти не можеш да си угодиш, то кой друг ще намери правилният за теб компромис?

Колкото и да ме радва комбито с агресивната си функционалност, истинското нахилване идва от онова бялото в подписа ми!

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих синята в друг сайт за коли, и вече има и снимки отвътре ( http://www.carmarket.bg/honda-accord-2.4type-s-swiss-1887664?rn=9&brand_id=39&model_id=511&year_from=2003&year_to=2008&engine_id=1&transmission_id=2&car_type_id=8&sort=3&noinclude%5B%5D=53 ) , понеже сега се вижда, че е без навигация, и въпроса ми е - може ли да си сложа китайска с андроид ( примерно ), и да мога да си използвам климатика и да се контролира от нея?

 

 

 

http://www.cars.bg/c1921213 - Тази случайно да е на колега от форума?

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип китайските ги дават точно за такива, които са без навигация. Има за еднозонов и за двузонов климатроник. Вече трябва да си говориш с продавача какво може и какво не (на китайската навигация), защото има идентични на външен вид модели, но на различни цени с различна функционалност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една оферта за Слави http://www.cars.bg/c1811960

Цената е екстра,но е най-ниското ниво на обурудване.

А иначе има и една нова фейслифт type s,на не лоша цена за колегите дето се интересуваха http://www.cars.bg/c1976303

Айде вече,някой да се похвали.Сега зарибявам ,един приятел за седанче с К24 ,дано на кандиса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не подхождаш директно към човека, който е старо куче тук и с перфектна репутация....бъди сигурен, че всичко, което е написал е ок...пиши му и я отнасяй, колата е истинска и ненапудрена...коректен е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой може ли да сподели мнение за следната обява:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11484915730244849&slink=1buoje
 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, днеска ходих да гледам синята. Понеделник ще я карам в ЮбиКо ;) Може ли някой да ми даде номер където мога да си запазя час за диагностика.

Сега колата имаше външни забележки, нищо фрапиращо, това което ме притеснява е, че и 2та ключа не им работят бутоните ( лампичките не светят), възможно ли е батерията им да е заминала или е нещо по сложно? И ако е батерията каква е, и откъде мога да я купя утре например, за да може да се пробва в понеделник. Продавача каза, че ще я смени, но все пак да не разчитам на него, а да съм подготвен.

И другото, като се заключи колата с ключа централното хваща навсякъде, без пасажерската врата - на какво може да се дължи това?

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заминал е актуатора на пасажерската врата. Цена от САЩ около 80лв., предполагам - Izanagi ще ти каже колко точно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, днеска ходих да гледам синята. Понеделник ще я карам в ЮбиКо ;) Може ли някой да ми даде номер където мога да си запазя час за диагностика.

Сега колата имаше външни забележки, нищо фрапиращо, това което ме притеснява е, че и 2та ключа не им работят бутоните ( лампичките не светят), възможно ли е батерията им да е заминала или е нещо по сложно? И ако е батерията каква е, и откъде мога да я купя утре например, за да може да се пробва в понеделник. Продавача каза, че ще я смени, но все пак да не разчитам на него, а да съм потготвен.

И другото, като се заключи колата с ключа централното хваща навсякъде, без пасажерската врата - на какво може да се дължи това?

 

Батерията не знам каква е, не помня (моята я смених просто ей така в едно обикновено часовникарско ателие 4-5лв. струваше всичко), но отидете заедно.

За диагностиката, нали ще я караш в ЮбиКо? Не знам какво ще хване тяхната диагностика. По принцип ако ти се дават 60лв. отиди в Бултрако, ако колата е сервизирана само в Хонда ще излезе цялата й история.

Ако има проблем с елетрониката във вратата ХДС ще го хване. Странно е че централното хваща другите врати но не и шофьорската, модула за централното мисля че е точно в този модул с всички копчета на шофьорската врата. Ако е автомат колата (понеже вече не помня), ХДС има диагностика за Автоматична Скоростна Кутия, истински ХДС мисля. че имат само в Бултрако.

 

Колега, кара ли колата? Преди да плащаш, вкарай я във високите обороти (над 6000) и се ослушай за ВТЕК-а (включва се над 6000) (в зависимост от състоянието му трябва да чуеш леко ръмжене и колата да почне да дърпа рязко), след което хубаво огледай капака на дигателя  дали не сълзи от някой от ъглите, повече внимание обърни на ВТЕК клапана (откъм изпускателя ляв ъгъл) и този в другия край на изпускателя.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Привет колеги, днеска ходих да гледам синята. Понеделник ще я карам в ЮбиКо ;) Може ли някой да ми даде номер където мога да си запазя час за диагностика.

Сега колата имаше външни забележки, нищо фрапиращо, това което ме притеснява е, че и 2та ключа не им работят бутоните ( лампичките не светят), възможно ли е батерията им да е заминала или е нещо по сложно? И ако е батерията каква е, и откъде мога да я купя утре например, за да може да се пробва в понеделник. Продавача каза, че ще я смени, но все пак да не разчитам на него, а да съм потготвен.

И другото, като се заключи колата с ключа централното хваща навсякъде, без пасажерската врата - на какво може да се дължи това?

 

Батерията не знам каква е, не помня (моята я смених просто ей така в едно обикновено часовникарско ателие 4-5лв. струваше всичко), но отидете заедно.

За диагностиката, нали ще я караш в ЮбиКо? Не знам какво ще хване тяхната диагностика. По принцип ако ти се дават 60лв. отиди в Бултрако, ако колата е сервизирана само в Хонда ще излезе цялата й история.

Ако има проблем с елетрониката във вратата ХДС ще го хване. Странно е че централното хваща другите врати но не и шофьорската, модула за централното мисля че е точно в този модул с всички копчета на шофьорската врата. Ако е автомат колата (понеже вече не помня), ХДС има диагностика за Автоматична Скоростна Кутия, истински ХДС мисля. че имат само в Бултрако.

 

Колега, кара ли колата? Преди да плащаш, вкарай я във високите обороти (над 6000) и се ослушай за ВТЕК-а (включва се над 6000) (в зависимост от състоянието му трябва да чуеш леко ръмжене и колата да почне да дърпа рязко), след което хубаво огледай капака на дигателя  дали не сълзи от някой от ъглите, повече внимание обърни на ВТЕК клапана (откъм изпускателя ляв ъгъл) и този в другия край на изпускателя.

 

 

 

Сервизната книжка, в началото е сервизирана в Хонда, до около 80к мисля, след това беше в различни сервизи, последно имаше на около 140к 2014та година.

В ЮбиКо няма ли да ми направят диагностика и преглед? Или съм се заблудил, че предлагат такива услуги, уговорил съм се с човека в Понеделник да извади транзитни номера, така че мога да я закарам навсякъде, дали Бултрако или при Слави в Овча Купел.

Централното не хваща Пасажерската врата, не шофьорската.

Колата е автомат да.

За каране беше само в паркинга около 50 метра, нищо особено, няма хлоп-троп, вози твърдо, но стегнато.

Т.е. да се кара в Бултрако, така ли да разбирам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш пълна диагностика там те съветвам, в ЮбиКо мисля е 30-35лв., толкова беше преди 3г., според мен Не си заслужава за 30лв. по-малко да се откажеш от Бултрако, но ти си решаваш. Закарай я до Бултрако, тъкмо ще се питаш да и вдигнеш тия 6000 об. по околовръстното, след Лозен, моста при Казичене вече е отворен в двете посоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако искаш пълна диагностика там те съветвам, в ЮбиКо мисля е 30-35лв., толкова беше преди 3г., според мен Не си заслужава за 30лв. по-малко да се откажеш от Бултрако, но ти си решаваш. Закарай я до Бултрако, тъкмо ще се питаш да и вдигнеш тия 6000 об. по околовръстното, след Лозен, моста при Казичене вече е отворен в двете посоки.

 

 

В този на Ботевградско ли? Този под Околовръстното до бул. България няма ли да е по-добре?

60лв не е проблем, но освен диагностика, ще могат ли да я погледнат отдолу и т.н.? Трябва ли да си запазвам час?

За Втек-а предполагам, трябва да я карам на ръчен режим и на 2ра да го направя?

 

 

EDIT: Обектът не предлага сервизни услуги, за контакт - "Ботевградско шосе" 326

 

Сега го видях това в сайта на Хонда, на ботевградско ще се ходи явно

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60,00лв. е диагностиката само с ХДС. За преглед отдолу преди година искаха още 15,00лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да не е на ръчен, просто рязко настъпваш газта - примерно караш на около 2500, държиш така за кратко и рязко настъпваш (не е нужно да е до ламарина, просто гледай да не отпускаш педала назад, катко е при ръчката), или на ръчен на 2-ра недей, но 3-а 4- а е ОК.

Преглед на ходова част е мисля 18лв, ако не се лъжа, регулиране на фарове май беше 10-12лв. не помня. Всичко каквото им поискаш ще направят. Като нямаш час може да не те приемат, което е нормално, но може би ако им кажеш че ти предстои покупка и би искал ТЕ (Бултрако) да я прегледат, може да омекнат.

Ако ходиш до Бултрако, все пак може да си промениш мнението, ги помоли да ти извадят история на колата.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, със сигурност ще се ходи в Бултрако за диагностика и да погледнат ходовата част. Ще звънна в Понеделник сутринта да им се примоля да ми дадат час за около обяд.

И ще искам да ми извадят история на колата. Какво точно трябва да гледам там?

Съжалявам за глупавите въпроси, но съм малко лайк в тази област, досега съм си купувал коли само от познати/приятели и то дооооста по евтини :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда нямат централизирана система и няма да ти кажат нищо като история. Писал съм и съм се обаждал на доста оторизорани представителства. Всеки си съхранява информацоята за него си и разчитат ма сервизната книжка за история.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали имат, централизирана система, но в друга тема бях писал, как в Бултрако Варна 2014г. ми провериха сервизната история. Вече бях собственик на колата и ми казаха всичко което е правено в Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали имат, централизирана система, но в друга тема бях писал, как в Бултрако Варна 2014г. ми провериха сервизната история. Вече бях собственик на колата и ми казаха всичко което е правено в Италия.

Потвърждавам, извадиха ми и на мен. Хонда си имат централизирана система. Моята е италианка също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много, със сигурност ще се ходи в Бултрако за диагностика и да погледнат ходовата част. Ще звънна в Понеделник сутринта да им се примоля да ми дадат час за около обяд.

И ще искам да ми извадят история на колата. Какво точно трябва да гледам там?

Съжалявам за глупавите въпроси, но съм малко лайк в тази област, досега съм си купувал коли само от познати/приятели и то дооооста по евтини :)

Колега, не очаквай да пише кога е сменявано масло, филтър или друг консуматив, по-скоро гледай какво друго е правено докато е била в гаранция, това ще ти покаже историята, а докато е била в гаранция и е влизала в Хонда Сервиз, ще знаеш че километрите са й били еди колко си до еди кога си. Моята примерно е влизала за смяна и на двата баласта гаранционно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на всички за помощта. В понеделник сутринта ще се звъни в Бултрако, да се надяваме, че всичко ще мине ОК.

 

Само забравих да добява, на снимката, което ме съмняваше за волана, се оказа, че НЕ Е от снимката, а сивата част на волата е "излюпена", ако така мога да се изразя, по принцип не е проблем, но мен лично ме дразни. Видях че се продават няколко акорда на части, пробвах и в ebay, но не мога да намеря, някой има ли идея г-д на каква цена вървят, и може ли да се сложи такъв от англичанка?

 

 

Например - http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-03-07-MK7-LEATHER-STEERING-WHEEL-WITH-AIRBAG-/262811311855?hash=item3d30c65eef:g:Bn4AAOSwA3dYfeGv ; http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-03-07-MK7-LEATHER-STEERING-WHEEL-WITH-AIRBAG/201780291194?_trksid=p2047675.c100009.m1982&_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D40800%26meid%3D2e784b0628054082be8a4e0a4a654b49%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D262811311855 тези ще станат ли?

Редактирано от Labbii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще станат, няма грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не знам дали имат, централизирана система, но в друга тема бях писал, как в Бултрако Варна 2014г. ми провериха сервизната история. Вече бях собственик на колата и ми казаха всичко което е правено в Италия.

Потвърждавам, извадиха ми и на мен. Хонда си имат централизирана система. Моята е италианка също.

 

 

Провокиран от вашите отговори писах във Варна, ето отговора. Всеки да го разбира както иска:

From: Honda Varna <office@honda-varna.com>
Date: 2017-01-23 8:51 GMT+02:00
Subject: Re: История на автомобил
To: Hristo Petrov <hristo.petrov@gmail.com>


Здравейте,


При нас също няма никаква история за този автомобил.
Ако автомобила е вкаран отвън, няма как който и да е сервиз в България да Ви даде някаква информация,
защото няма единна система в Европа.


Соларей ЕООД
Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След малко ще се върна с документи. Пак казвам, история не значи кога в колко часа са сменили маслото и какво масло са наляли, това се пише в книжките, просто ако звъннеш в Хонда представителство в Белгия например, може да провериш книжката, да този вид история е локален, а не глобален.

 

Ето:

 

 

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги, вече и аз съм поочти официално в клуба! Само утре трябва да мина през КАТ и т.н., и ще си отворя тема в раздел Моят Акорд.

Иначе не съм снимал много, само тази снимка, докато и помпах гумите :)

 

16142901_10154987211423804_9025977714332

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, честито, това е готиното синьо :yes: . Разкажи какво се случи с прегледи, ала бала, Бултрако?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави и Бултрако, Чааак за четвъртък ми даваха час. Ходихме в ЮбиКо..

Няма удари на 100%, няма течове, няма грешки, има за смяна хидравличен маркуч казаха ми около 100 и нещо лв рециклиране, нов около 500, и преден ляв шарнир.  Като съответно цената се намали. След като приключат регистрация, каско и т.н., ще я закарам в Бултрако. Автомата работи доста приятно, не чука, превключва плавно, освен като му дам кикдаун и ме удари в кръста. Подгрева на седалките е уникален.Пасажерската врата, която не се заключва, продавача си покрива ремонта, в Сряда сутринта имам час да я оправят. Отдолу няма грам ръжда. С чисто нов акумулатор.

 

Но честно казано, колата я взех по чувство. Мърка, не се чува как работи на място, покарах около 30км градско, просто съм ВЛЮБЕН в колата, автомата е перфектен, Втек-а си работи, няма следи от "сълзене" по капака. С 2ри комплект лети джанти 16ки с летни гуми я взех.

 

 

 

Сега проверих по Вин, какво ще излезе в сайта на Хонда:

Направо, като отида да ми го сменят, ще направя и диагностиката.

 

  • Safety recall: front passenger airbag
Редактирано от Labbii
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо утре им се обади и им продиктувай ВИН-а по тел., ще ти кажат че ще проверят и ще ти се обадят за евентуален час за смяна. Не става веднага, защото се поръчва частта и се описва, тъй като е по сервизен бюлетин - между 2-3 седмици до месец отнема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Ламби,със здраве да си я караш и много безаварийни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен! Колата я следя, откакто излезна на пазара за един приятел, ама той не се отказва от сивика си.Дано да е читава и много безаварийни километри ти желая с нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен!

Относно сервизната история, Соларей вече не са официалния дистрибутор на хонда за Варна. Аз ходих в Бултрако Варна и там ми казаха всичко, което е правено в Италия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм от тези, на които им бе отказана информация за автомобила, поради не единната им система. Поне такива им бяха аргументите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Сряда имам час при тях, пак ще им поискам такъв документ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...