balin 13 #1 Публикувано 21 Януари, 2019 Здравейте колеги, искам да ви питам когато се избере режим AUTO на парното на колата , включва ли се автоматично и климатика, защото всеки път като избера автоматичния режим, ръчно изключвам климатика да е на OFF , а може и да не е нужно това ,но не съм сигурен ?! Става въпрос за Honda CR-V 3-та генерация ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #2 Отговорено 21 Януари, 2019 Здравей, колега! И аз съм "начинаещ" като теб. Това, което забелязвам е, че в режим "АУТО" компресорът периодично се включва и изключва. Друг е въпросът, колко често го прави и каква е зависимостта от външната температура. Понеже в ръководството за експлоатация не е описано, дали това влияе или не на режима на ускорен подгрев на двг, докато не вдигне градуси не го изключвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1553 #3 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) В режим auto парното и климатика поддържат температурата в купето на определени градуси. Колко градуса да е температурата определяш ти с копчето за температура. Това копче трябва да е разграфено на градуси, а не просто синя и червена стрелка, както е при колите без режим auto. В режим auto компютърът решава, кога да ти пусне топло, кога студено и накъде да е насочен въздуха. По принцип този режим е перфектен за сутрешно размразяване на стъклата, ако нямаш специален бутон за размразяване на предното стъкло. Също така чисти изпотени стъкла. п.п. Не съм карал CR-V 3 и не знам, какви копчета има, но имах режим auto на CR-V 1, JDM, и на двата Сивика 9 на съпругата ми. Редактирано 21 Януари, 2019 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове