Jump to content
balin

Въпрос за парното и климатика на Honda CR-V

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ви питам когато се избере режим AUTO на парното на колата , включва ли се автоматично и климатика, защото всеки път като избера автоматичния режим, ръчно изключвам климатика да е на OFF , а може и да не е нужно това ,но не съм сигурен ?! Става въпрос за Honda CR-V 3-та генерация !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега! И аз съм "начинаещ" като теб. Това, което забелязвам е, че в режим "АУТО" компресорът периодично се включва и изключва. Друг е въпросът, колко често го прави и каква е зависимостта от външната температура. Понеже в ръководството за експлоатация не е описано, дали това влияе или не на режима на ускорен подгрев на двг, докато не вдигне градуси не го изключвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В режим auto парното и климатика поддържат температурата в купето на определени градуси. Колко градуса да е температурата определяш ти с копчето за температура. Това копче трябва да е разграфено на градуси, а не просто синя и червена стрелка, както е при колите без режим auto. В режим auto компютърът решава, кога да ти пусне топло, кога студено и накъде да е насочен въздуха. По принцип този режим е перфектен за сутрешно размразяване на стъклата, ако нямаш специален бутон за размразяване на предното стъкло.  Също така чисти изпотени стъкла.

 

п.п. Не съм карал CR-V 3 и не знам, какви копчета има, но имах режим auto на CR-V 1, JDM, и на двата Сивика 9 на съпругата ми.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, balin написа:

Здравейте колеги, искам да ви питам когато се избере режим AUTO на парното на колата , включва ли се автоматично и климатика, защото всеки път като избера автоматичния режим, ръчно изключвам климатика да е на OFF , а може и да не е нужно това ,но не съм сигурен ?! Става въпрос за Honda CR-V 3-та генерация !

Не натискай AUTO.Направи градусите  на hi и работи само с вентилатора.Преди да загасиш мотора натисни  OF да изключиш системата и си готов.Ако на вън е топло и не искаш да вкарва топъл въздух натисни бутона за вътрешна циркулация да светне за да затвори клапата.:thumbs1:

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 26 минути, niksi написа:

 

Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата.

Точно това ме интересува колега , какво се има предвид при нижда ?!! Защото сега зимата освен когато се запотят стъклата няма абсолютно никакъв смисъл да блъска климатика и да ми вдига разхода и да товари системата !! Ако го оставя на AUTO ,това означава ли че постоянно ще се включва да работи климатика ? Тъй или иначе когато е на AUTO си поддържа температурата в купето и когато ръчно съм изключил климатика, но се дразня да го изключвам всеки път,ако зимно време на студеното не се включва сам !!

Редактирано от balin
допълнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слагаш температурата на 21 градуса и натискаш ауто - нито се товари система нито нищо, караш зиме и лете така :) Като видиш старо БМВ или зил натискаш бутона за купето, като ти се замъглят стъклата бутона за обдухване - и това е :)

Редактирано от Радо82
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само казвам какъв е начина,не става въпрос за навици.На климатика не му е работа да се включва при минусова температура на вън.Зимата доста често си е студено и човек бърза да се мушне на топло в колата , (да не говорим,че на малкото му тракат зъбите) та от тази гледна точка е добре да се знаят възможностите които предлага климатичната система.Ако му е от полза на колегата това нека пробва.Моят опит и с другите коли показва,че AUTO-то не винаги е опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

то така или иначе компресора си се включва - беше коментирано в друга тема, като сложиш на ауто колата по добре знае от теб какво да прави (не го приемай за заяждане) проблема е кагато набрулите температурата на макс и по този начин разказвате играта на цялата система  - без никаква полза.

Редактирано от Радо82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното.

  • Like 1
  • Haha 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое точно затопля компресорът да дойде по-бързо парното?

Климатикът само охлажда и изсушава.

Иначе зимата е полезно да се пуска, така че режим AUTO е идеално, че го имате.

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В режим АВТО компресора се включва периодически само за да изсушава въздуха ,за да не се запотяват стъклата. Топлото го прави парното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.01.2019 г. at 21:51, Радо82 написа:

то така или иначе компресора си се включва - беше коментирано в друга тема, като сложиш на ауто колата по добре знае от теб какво да прави (не го приемай за заяждане) проблема е кагато набрулите температурата на макс и по този начин разказвате играта на цялата система  - без никаква полза.

 

Кой ти каза,че когато е изключен ръчно климатика се включва компресора ?!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо си се объркал такова нещо не съм казал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами факт е че на 0 градуса след палене и пускане на издухването на стъклото за 1-2 минути въздуха е затоплен.Кое как къде незнам,най-вероятно както домашния може да топли и тук има нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.01.2019 г. at 20:55, Радо82 написа:

то така или иначе компресора си се включва !!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, компресора се включва периодично. При всяко палене на колата, дори при отрицателни температури го включва. И противно на мнението на повечето колеги, режим АУТО не е най-доброто за возилото. Има теми за проблемите с климатика на цр-в. Недобре измислена система, твърде често включване на компресора и извънредно чести проблеми с износване на шайбата. Та аз си карам на постоянно изключен А/С. Есен, зима, пролет, освен при запотяване на стъклото, тогава пускам бързото изсушаване за няколко минути. Мое мнение.....

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, pln написа:

Да, компресора се включва периодично. При всяко палене на колата, дори при отрицателни температури го включва. И противно на мнението на повечето колеги, режим АУТО не е най-доброто за возилото. Има теми за проблемите с климатика на цр-в. Недобре измислена система, твърде често включване на компресора и извънредно чести проблеми с износване на шайбата. Та аз си карам на постоянно изключен А/С. Есен, зима, пролет, освен при запотяване на стъклото, тогава пускам бързото изсушаване за няколко минути. Мое мнение.....

Потвърждавам!Аутото никога не може да разбере едно тяло как се чувства в момента още по малко женското,там са винаги на противоположни мнения :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×