balin 13 #1 Публикувано 21 Януари, 2019 Здравейте колеги, искам да ви питам когато се избере режим AUTO на парното на колата , включва ли се автоматично и климатика, защото всеки път като избера автоматичния режим, ръчно изключвам климатика да е на OFF , а може и да не е нужно това ,но не съм сигурен ?! Става въпрос за Honda CR-V 3-та генерация ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
m_ad 10 #2 Отговорено 21 Януари, 2019 Здравей, колега! И аз съм "начинаещ" като теб. Това, което забелязвам е, че в режим "АУТО" компресорът периодично се включва и изключва. Друг е въпросът, колко често го прави и каква е зависимостта от външната температура. Понеже в ръководството за експлоатация не е описано, дали това влияе или не на режима на ускорен подгрев на двг, докато не вдигне градуси не го изключвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #3 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) В режим auto парното и климатика поддържат температурата в купето на определени градуси. Колко градуса да е температурата определяш ти с копчето за температура. Това копче трябва да е разграфено на градуси, а не просто синя и червена стрелка, както е при колите без режим auto. В режим auto компютърът решава, кога да ти пусне топло, кога студено и накъде да е насочен въздуха. По принцип този режим е перфектен за сутрешно размразяване на стъклата, ако нямаш специален бутон за размразяване на предното стъкло. Също така чисти изпотени стъкла. п.п. Не съм карал CR-V 3 и не знам, какви копчета има, но имах режим auto на CR-V 1, JDM, и на двата Сивика 9 на съпругата ми. Редактирано 21 Януари, 2019 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #4 Отговорено 21 Януари, 2019 Преди 4 часа, balin написа: Здравейте колеги, искам да ви питам когато се избере режим AUTO на парното на колата , включва ли се автоматично и климатика, защото всеки път като избера автоматичния режим, ръчно изключвам климатика да е на OFF , а може и да не е нужно това ,но не съм сигурен ?! Става въпрос за Honda CR-V 3-та генерация ! Не натискай AUTO.Направи градусите на hi и работи само с вентилатора.Преди да загасиш мотора натисни OF да изключиш системата и си готов.Ако на вън е топло и не искаш да вкарва топъл въздух натисни бутона за вътрешна циркулация да светне за да затвори клапата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niksi 75 #5 Отговорено 21 Януари, 2019 Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #6 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) преди 26 минути, niksi написа: Абе хората са измислили бутон AUTO. Аз си го натискам смело и после не пипам нищо - само храня кучето. То си знае какво и къде да пуска, ако предното стъкло е запотено си натискаш бутона за предното стъкло и то включва на макс и пренасочва всичко към стъклото. Слагаш си някаква температура, то си я достига и си я поддържа без значение зиме лято. Но хората са дали избор, ако те влече като Митко Йотов си натискай бутончета, пък може и да е по-добре (без лоши чувства към колегата). Избора си е личен!!! Към въпроса все пак, когато е на AUTO при нужда се включва климата. Точно това ме интересува колега , какво се има предвид при нижда ?!! Защото сега зимата освен когато се запотят стъклата няма абсолютно никакъв смисъл да блъска климатика и да ми вдига разхода и да товари системата !! Ако го оставя на AUTO ,това означава ли че постоянно ще се включва да работи климатика ? Тъй или иначе когато е на AUTO си поддържа температурата в купето и когато ръчно съм изключил климатика, но се дразня да го изключвам всеки път,ако зимно време на студеното не се включва сам !! Редактирано 21 Януари, 2019 от balin допълнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #7 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) Слагаш температурата на 21 градуса и натискаш ауто - нито се товари система нито нищо, караш зиме и лете така Като видиш старо БМВ или зил натискаш бутона за купето, като ти се замъглят стъклата бутона за обдухване - и това е Редактирано 21 Януари, 2019 от Радо82 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #8 Отговорено 21 Януари, 2019 Аз само казвам какъв е начина,не става въпрос за навици.На климатика не му е работа да се включва при минусова температура на вън.Зимата доста често си е студено и човек бърза да се мушне на топло в колата , (да не говорим,че на малкото му тракат зъбите) та от тази гледна точка е добре да се знаят възможностите които предлага климатичната система.Ако му е от полза на колегата това нека пробва.Моят опит и с другите коли показва,че AUTO-то не винаги е опция. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #9 Отговорено 21 Януари, 2019 (Редактирано) то така или иначе компресора си се включва - беше коментирано в друга тема, като сложиш на ауто колата по добре знае от теб какво да прави (не го приемай за заяждане) проблема е кагато набрулите температурата на макс и по този начин разказвате играта на цялата система - без никаква полза. Редактирано 21 Януари, 2019 от Радо82 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #10 Отговорено 21 Януари, 2019 Когато е студено компресора затопля и по-бързо идва парното. 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #11 Отговорено 21 Януари, 2019 Кое точно затопля компресорът да дойде по-бързо парното? Климатикът само охлажда и изсушава. Иначе зимата е полезно да се пуска, така че режим AUTO е идеално, че го имате. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #12 Отговорено 23 Януари, 2019 В режим АВТО компресора се включва периодически само за да изсушава въздуха ,за да не се запотяват стъклата. Топлото го прави парното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #13 Отговорено 23 Януари, 2019 На 21.01.2019 г. at 21:51, Радо82 написа: то така или иначе компресора си се включва - беше коментирано в друга тема, като сложиш на ауто колата по добре знае от теб какво да прави (не го приемай за заяждане) проблема е кагато набрулите температурата на макс и по този начин разказвате играта на цялата система - без никаква полза. Кой ти каза,че когато е изключен ръчно климатика се включва компресора ?!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Радо82 40 #14 Отговорено 23 Януари, 2019 Нещо си се объркал такова нещо не съм казал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #15 Отговорено 24 Януари, 2019 Ами факт е че на 0 градуса след палене и пускане на издухването на стъклото за 1-2 минути въздуха е затоплен.Кое как къде незнам,най-вероятно както домашния може да топли и тук има нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
balin 13 #16 Отговорено 30 Януари, 2019 На 23.01.2019 г. at 20:55, Радо82 написа: то така или иначе компресора си се включва !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #17 Отговорено 30 Януари, 2019 Да, компресора се включва периодично. При всяко палене на колата, дори при отрицателни температури го включва. И противно на мнението на повечето колеги, режим АУТО не е най-доброто за возилото. Има теми за проблемите с климатика на цр-в. Недобре измислена система, твърде често включване на компресора и извънредно чести проблеми с износване на шайбата. Та аз си карам на постоянно изключен А/С. Есен, зима, пролет, освен при запотяване на стъклото, тогава пускам бързото изсушаване за няколко минути. Мое мнение..... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1236 #18 Отговорено 30 Януари, 2019 преди 18 минути, pln написа: Да, компресора се включва периодично. При всяко палене на колата, дори при отрицателни температури го включва. И противно на мнението на повечето колеги, режим АУТО не е най-доброто за возилото. Има теми за проблемите с климатика на цр-в. Недобре измислена система, твърде често включване на компресора и извънредно чести проблеми с износване на шайбата. Та аз си карам на постоянно изключен А/С. Есен, зима, пролет, освен при запотяване на стъклото, тогава пускам бързото изсушаване за няколко минути. Мое мнение..... Потвърждавам!Аутото никога не може да разбере едно тяло как се чувства в момента още по малко женското,там са винаги на противоположни мнения . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове