dandilov 3013 #1721 Отговорено 9 Май Off Topic Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. А не му се разправя и охарчва да смени семеринга. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 28 #1722 Отговорено 9 Май (Редактирано) Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко? Редактирано 9 Май от Jivetz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1843 #1723 Отговорено 9 Май Преди 17 часа, ceco_accord написа: Имам план и провеждам експеримент. Екперимент на този дърт юнак...,дай му малко силички! 3,7 л.при смяна,та моя акорд на 4,5 л.се мръщи,а пък ги държи до край без доливане! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 870 #1724 Отговорено 10 Май Преди 8 часа, Jivetz написа: Значи ми мирише на це масла и мн километри...Абе да ви питам..върнах бая маслената тема що вече не харесвате Петро канадата..?Доста се е харчела.?@Rakeem братко? Off Topic За всичко си има време и място. Аз го наливах, когато сменях по 3- 4 пъти масло в годината и струваше към 8лв. литъра, тоест ме устройваше и беше подходящо за режима ми. Как да ти обясня, че минерално базираните масла имат по-кратък живот и когато сменяш веднъж годишно и минаваш над 10к.км. е хубаво да се избягват? Хиляда пъти е писано, че при къси смени е все тая какво масло се налива, стига да отговаря на спецификациите. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6608 #1725 Отговорено 10 Май Преди 14 часа, Rakeem написа: Цецо, аз още не мога да те разбера, защо го държиш на средата това масло, при положение, че и без друго ти побира масло като на малолитражка. Защото над средата прокапва след извънградско. Имам си резерв - доливам, споко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6608 #1726 Отговорено 10 Май (Редактирано) Преди 12 часа, dandilov написа: Скрий съдържанието Защото му тече семерингът на коляновия вал и като налее над средата, го изплюва от там. А не му се разправя и охарчва да смени семеринга. Когото съм питал - нЕще да разглабя тоя "милениум Фалкон", а още по-малко аз ще се хвана. Карам около средата за да не капе. Сега е малко над и пак е сухо. Чакам го да закисне съвсем тОа семеринг и вече няма да ползвам убави и "миещи" масла. Сегашното RSP си е супер масло, но 1 литър отиде на асфалта, та се връщам на Ората тез Легени ги карат с 5W-40, а аз се гледам тънкото, а тва е стар мотор - като проектиране - маслените отворите в сегментите му са големи, а не като на R сериите, или по-насам съвременните двигателчета. Редактирано 10 Май от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jivetz 28 #1727 Отговорено 10 Май Spoiler Защо не пробваш да смениш спецификацията, вместо вискозитета ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3013 #1728 Отговорено 10 Май @ceco_accord Има някаква вероятност, естерите от "убавите" масла да са пораздули малко гумата и семерингът да е "закиснал". Та 1 литър RSP не е отишъл напразно на асфалта. Дано да ми е вярно предположението, де. От друга страна пък целим стабилно и устойчиво на деградация масло, и максимално добро мазане. Мисля, че го постигнахме с RSP, с оглед на минималното количество тежки частици в капковите проби. Следва да видим как ще се развива и DXG от тук нататък. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3013 #1729 Отговорено 10 Май @Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6608 #1730 Отговорено 10 Май Ще го следя новото. И без това вече имам навик давайки назад, да поглеждам има ли капка на асфалта при извънградско. За това го карам още, макар да има ора питащи "защо бе джанъм?" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6608 #1731 Отговорено 10 Май (Редактирано) преди 2 минути, dandilov написа: @Jivetz Виж му историята от капковите проби. Ползвал е различни спецификации до момента. ILSAC, ACEA A3/B4, ACEA A5/B5, но си харчи по 1 л./10 хил.км. Този разход е нормален за този мотор и не ме притеснява. Просто не ме кефи да има капчица под мотора в гаража след извънградско. Запознатите с модела по сервизите викат - "Карай си - твоят мотор е цвете в сравнение с лейките които сме виждали". Редактирано 10 Май от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legend91 167 #1732 Отговорено 17 Май On 5/10/2025 at 8:21 AM, ceco_accord said: Ората тез Легени ги карат с 5W-40 Кажи някое добро 5W-40, и аз искам старата школа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6608 #1733 Отговорено 17 Май Оф, моя милост не се авява маслоразбирач, но дано някой ти отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1843 #1734 Отговорено четвъртък в 12:18 Капков тест 2 1.Yacco GDI 5W30 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-280600 км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл извънградско/градско 80/20 6.Средна скорост,около 39 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.04.25 //28.05.25 8.Мото часове около 100 9.Изразходвано гориво:360л.газ и 60л.бензин А95 10.Обем на налятото масло при смяната-4,5л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър MAN 610/6. 13.Въздушен "Herth&bus" 14.Режим на използване лек,повече извънградско. 15.Предишно масло - Ravenol dxg 5w30,Ravenol dxg 5w30,Ravenol FDS 5W30,Ravenol SSV 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Mobil1 ESP 5W30,Amsoil SS 5w30, Petro-Canada SS5W20,Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil10w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castroledge0w30,motul eco energy0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълнозагрял двигател,15 мин. след изгасяне (докоснах щеката до листа). 17.Сушена е 26ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. Първи впечатления-много добри! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове