JHM 1816 #1681 Отговорено 1 Февруари (Редактирано) Корекция към последния капков тест: -капков тест- 2 -общ пробег-164400км -период на експлоатация на маслото 01.09.24-30.01.25г. -маслен филтър "MANN W610/6" (да вметна,че ключа,чашката за оригиналния хонда филтър,с която ги затягах,не става за MANN филтрите W610/6) Редактирано 1 Февруари от JHM 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1816 #1682 Отговорено 11 Февруари Опел астра G 1.6 16v 101к.с. на 206 хил км. Масло Mobil1 ESP 5W30 Пробег на маслото 69⁹ Период на експлоатация 09.24-02.25г. Режим тежък,къси преходи.Гориво газ с доста работа и на бензин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1816 #1683 Отговорено 12 Февруари Преди 5 часа, JHM написа: Пробег на маслото 69⁹ 6000 км. Предишни масла,два пъти - shell helix 5w30 A3 B4.Другите назад са 10W40 Ato24;GM;Mobil super и др. Доста "изпечено"😁сегашното..! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 115 #1684 Отговорено 13 Февруари Ecotec на Опел са доста груби към маслата ,сменяй го вече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1816 #1685 Отговорено 13 Февруари Да така ще да е,но е "куче"!На реални 211к.,като при мен е от 98к.,от далечната 2008г.Нормално (леко керемидено) лакиран,но не на катран двигател,отворен на 205к за смяна на гумичките на клапаните. Разхода на масло,доста намаля след интервенцията но си гори. Компактна, малка 101к.с.16v с газ и теглич😁(слагах го на времето, но не е ползва).Маслата и интервалите при нея,никога не са стигали 10к и година. С по нисък клас масла я карах,от сорта на 10w40,но валчетата са бетон ,за разлика от К20🤔. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Димов 115 #1686 Отговорено 13 Февруари Принципно са здрави кучета но горенето на масло им е детска болест .Щом я караш късо градско тези 6000 км вероятно са над 300 моточаса вече ,сработило е и вече е вредно .При такива условия 4500-5000 км е максимума. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1816 #1687 Отговорено 15 Февруари 1737031511340115.mp4 1737031511340115.mp4 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #1688 Отговорено 15 Февруари Off Topic Нова кола - обгрижвай си я. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #1689 Отговорено вторник в 08:01 (Редактирано) Момчето се прибра в неделя, та капнах пак от Сивика му, да видим ко стАа с тва масло. 1) Автомобил – Honda CIVIC 6 / префейс / хеч / ръчка – 5 ск. , D14A3, 1997г. 2) Масло – 5W-34 - микс от 2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 1,2 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40. 3) Маслен филтър – BLUE PRINT ADH22114. 4) Общ пробег на автомобила – 427731 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 5731 км . Долният трип е нулиран с новото маслото и си превърта хилядарките без да се пипа. 6) Цикъл извънградско / градско – приблизително 78% / 22% 7) Средна скорост за пробега около 75км/ч извънградско и около 20 км/ч. градско. 8) Сезон на експлоатация - 12.06.2024 - 16.02.2025 9) Мото часове – около 130 мото часа. 10) Приблизително изразходвано гориво – около 430л газ + някой литър А 95. 11) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 270 км извънградско и съхна повечко (около 36 часа), че имах проблем със скенера вчера. 12) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3,2 л. Без доливане на масло за периода. Нивото - "Сон Шон Жмо". 13) Разход на масло - 0,0 литра. Водата по щеката са снежинки докато я снимах - маслото си е ОК. 14) Други - Пробата е сканирана на скенер CanoSkan LiDE35 с 600dpi. 16) Предишно масло микс от 3 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-30 + 0,4 литра SHELL HELIX ULTRA 5W-40, предно - SHELL HELIX ULTRA 5W-40, преди него тайната формулата на Фена за разработване след ремонта (1000 км с разход 0.1л.), а преди това е карана с наливен SHELL 10W-40 и разход 0,5л за 1000 км. Редактирано вторник в 08:03 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2920 #1690 Отговорено вторник в 18:56 Има още доста живот. Не знам защо, като ниво на замърсявания, изглежда като масло при гориво бензин, на този пробег. Дано маслото да мие все още двигателя. Иначе, ако е износване, е повечко. След още две смени ще се разбере. Ако намалеят замърсяванията на същия пробег, значи е имало доста какво да се мие вътре. Все таки изглежда добре. През Април - Май, смени го с DXG-то и ще наблюдаваме. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #1691 Отговорено сряда в 00:34 (Редактирано) Под замърсяване имаш предвид тъмнокафявият контур на ядрото, нали? Кара се на газ. По щеката цветът е ОК - далеч от овъгляване. Ще капна пак, като си дойде за пролетната ваканция и ще видим - нама да е натрупал голям допълнителен пробег. Но както и да изглежда, повече от година няма да се кара с това масло и в Юни ще е с новото 5W-30. Редактирано сряда в 00:40 от ceco_accord 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тъмнозелен самурай G86-P 328 #1692 Отговорено четвъртък в 19:55 Иииииии.....това 5W-34 направо кърти картера 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6347 #1693 Отговорено преди 21 часа (Редактирано) СпициАлна рецепта от остатъци - квОт имАло в гаража. Следващото ще е ориджинъл бленд. Редактирано преди 21 часа от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове