Jump to content
Sign in to follow this  
rollin

Преден горен носач- може ли само шарнира да се смени?

Recommended Posts

Разбит ми е предел ляв горен шарнир на носача.

Идеята е дали може да се смени само шарнира или трябва целия носач да се сменя?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен би трябвало да може да се сменя само шарнира след като го има като елемент само него за подмяна. Досега на 5 и 6 ген. Акорд съм сменял само шарнир на седма мисля че също може.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шарнир на горен носач не. Въобще шарнира на този носач го няма като отделен елемент, затова се продават кембър носачи, на които шарнирте са регулируеми и сменяеми.

 

Ако е много разбит сменяй, ако може още без да разбие нещо около него, слагай повече грес и събирай пари за нов носач.

Edited by crown_bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

По някои каталози го дават да не се сменя както и на едва ли не всички Хонди, но масово се сменят само шарнири(на по старите хонди, а уж и там не го дават да може)
Утре ше ида на майстор за да погледне и каже.
Иначе има го шарнира като отделен елемент на няколко фирми ама знам ли...
Иначе 130$ е ОЕМ носач и ако не се сменя само шарнира ше си поръчам направо два(то и сега и от двата края ше сменям, че тръгнал ли е единия и другия няма много да закъснее).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменя се. Продават се шарнири и тампони. Старите се избиват. Преди време бях в същата чуденка. Тогава купих цял носач афтар маркет. Запазих си стария носач ако този излезе боклук, на стария ще му сменя шарнира и тампоните и ще си сложа пак него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно къде се продават такива шарнири (и колко са читави), за тези носачи, след като самите Хонда не го предлагат...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Един приятел има магазин за авто части и ми извади поне 3 различни марки горни шарнири и той ми каза че по принцип на всичките Хонди ги дават цели носачи да се сменят но афтърмаркет фирми били произвели и само шарнирния болт и се сменяло ама това  не мога да го твърдя на 100% докато не го направя.
Иначе за пример ето един такъв
http://malkom.eu/51450-SDA-A01,0320-CL7UP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно на такъв прилича.

Слагайки фебест, или подобно, все едно слагаш тампон измислена марка на долен носач, или щанга.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, да патих от тея боклуци вече и няма да сложа никога повече такива.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен го смениха точно този преди няколко месеца. :) Сменят ги на правилното място... на други места ще кажат направо : "трябват ти два носача, пич".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шарнира се сменя на 100%. Моят утре отивам и го сменям, тъй като също се разби. В много програми шарнира излиза като отделна част, а не като цял носач. Смяната е малко кофти, тъй като се сваля целия макгерсон, за да развиеш носача.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сменя се, въпроса е колко изкарват след това, по нашите прекрасни пътища :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предвид факта, че са с незнаен произход колко да изкарат...

Колега беше споменал, че след слагането на цял носач на афтърмаркет марка, не е изкарал много.

 

Не знам защо някой си мисли, че като смени само шарнирния болт, ще изкара повече.

 

Именно той се разбива след известно време, а работата по смяната му не е евтина.

 

Не ангажирам никого с моето мнение, а само излагам факти.

Правил съм простотията да сложа тампони на долен носач, различни от хондовски, е няма да го повторя.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и това го има, но вчера този моя проятел започна с цена за цял носач от 50лв... Ако се сложи такъв то е ясно че няма да изкара.

Сега ще сложа възможно най хубавия шарнир дето го има на пазара пък ще видим какво ще се получи.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги няма база между двете генерация но на предната Хонда акорд 5ген. съм сменял винаги само шарнири. За седем години съм сменил общо четири горни шарнира от двете страни, като всеки от тях не е струвал повече от 30лв. Вярно пари за работа не съм давал, защото аз си я правя но мисля че пак е по добре само шарнира.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, atoma написа:

Сменя се, въпроса е колко изкарват след това, по нашите прекрасни пътища :(

Това зависи много от марката шарнир която ще избереш.:yes:

 

 

Преди 1 час, crown_bg написа:

 

Не знам защо някой си мисли, че като смени само шарнирния болт, ще изкара повече.

Защото някои сме сменяли преди 5-6 години и още не са мръднали .:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз направих проверка в моите записки...

Носач Japko 7240L, BS-402L/42188 - 50лв.
Труд - 20лв.

Общо 70,00

Явно не е кой знае колко трудно щом са ми взели 20лв за труд.

От смяната е изминало година и 18к. Да видим до кога..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Понякога е и според мерака на търговеца / сервиза. Преди години, бидейки на почивка на предния ми Акорд се разтропа горен десен. Отидох до тогавашния дилър на Хонда във Варна. Там ми казаха че имам избор: или цял носач, или само шарнира. Избрах второто и за под 1 час си тръгнах доволен. Не помня марка и цена, но колата вече двуцифрен брой години е с него.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз също сменях преди година само шарнир, с рециклиране в Юбико, иначе на други места ми казаха, че само цял носач се сменя. В Юбико също разбрах, че при Tourer-a се предлага и сменя като отдела част само шарнира, докато при седана носача е цял.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Въпросните носачи са еднакви на седан и комби. Както доста хора писаха шарнира е сменяем, на единия кораб смених с Ямато(цената му беше смешна) преди не по- малко от 20000 родни км.

 

Поздрави

Edited by Mad`Head

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да смениха ми ги днеска, че доста време чаках оригинални тампони за носачите.
Сложих шарнири на CTR и да видим колко ще живеят...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако са спазили правилния монтаж ще живеят дълго, това е читава марка .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...