todor88 27 #1 Публикувано 20 Април, 2018 Здравеите,когато вдигам стъклото на вратата на първата ръчна степен се затваря до краи,но когато натисна копчето да отиде на ауто за да го вдигне до горе се вдига и слиза една педя надоло и така остава.Къде може да е проблема.Опитвах се да го обуча но без резултат,Някои с подобен проблем ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #2 Отговорено 20 Април, 2018 Вероятно в сензора за горно положение. Това че се връща е защита - ако например ти стисне ръката по невнимание да я осводоби. Като се засече сензора мисли че "стиска" нещо и авто се връща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
orikboj 6 #3 Отговорено 20 Април, 2018 Нещо пречи на повдигач и стъклото да отиде докрай!Ако имаш ветробрани със сигурност е от там! При мен задържаше ветробрана в предния долен ъгъл до огледалото за обратно виждане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #4 Отговорено 20 Април, 2018 ами нямам ветробрани и на ръчно си върви гладко,попаднах на чужда тема че може да е до настроика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #5 Отговорено 22 Април, 2018 Имах подобен проблем. От време на време правеше така както го описваш ти, а понякога се вдигаше след няколко опита с бутона. Отначало го правеше много рядко и когато зачести и вдигането на стъклото ставаше след десетки опити смених модула за управление на стъклата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #6 Отговорено 22 Април, 2018 Проблема се реши след ресетване и ново обучение на стаклата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #7 Отговорено 29 Април, 2018 (Редактирано) Сега при мен се появи проблем: стълото се вдига много трудно - почти спира, нещо го задържа. Опитах да почистя уплътненията, сякаш леко се подобри но ми се струва временнно. Някой сблъсквал ли се е с подобрен пролем и дали е намерил решение? Колега todor88, би ли ми казал как се рества и прави ново обучение на стъклата? Че прозореца като е в горно положение и вдигна бутона за затваряне, доста тапъва преди да изключи. Редактирано 29 Април, 2018 от kyna Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #8 Отговорено 1 Май, 2018 (Редактирано) като чета твоя проблем маи с обучение няма да мине само.Отвори кората и смажи релсите по които се движат водачите на стъклото,смажи с нещо и оплътнението.Чак тогава обучение ако има нужда.Моето си се движеше нормално,просто в горно се връщаше надолу.На лично ти писах вече как Редактирано 1 Май, 2018 от todor88 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tcma 0 #9 Отговорено 22 Октомври, 2018 Здравейте колеги и аз имам проблема описан от todor88. Стъклото на auto се вдига до горе и после слиза около 1 педя. Може ли инфо за ресет и обучение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #10 Отговорено 22 Октомври, 2018 Извади буксата на вратата за десетина секунди , после ги обучаваш като задържаш всяко копче за четирите стъкла по отделно постояно до като затвори на пълно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chechkata1970 1 #11 Отговорено 21 Ноември, 2018 Здравейте, Моят прозорец се вдига до половината и се връща до долу,след два три опита си се качва. До сега се получи така два пъти и забелязах ,че прозореца не върви гладко нагоре. Как да процедирам? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #12 Отговорено 21 Ноември, 2018 (Редактирано) Провери за разхлабен повдигач,от долу,където е захванато стъклото под кората.Преди да я свалиш,с просто око трябва да се вижда, дали при повдигането,някоя страна не изостава.Това е признак,за нещо нередно зад кората,при захващащите елементи на стъклото.Друго,което може да погледнеш, е евентуално някое гумено уплътнение да му пречи,при повдигане. Редактирано 21 Ноември, 2018 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #13 Отговорено 21 Ноември, 2018 А при мен се оказа, че уплътнението е повредено - мъхестото покритие е паднало и сега стъклото се трият директно в гумата, а стъкло и гума няма приплъзване.Някои дали има идея от къде да си купя ново освен Бултрако, че там цената е убийствена 180 лв. ?Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #14 Отговорено 23 Ноември, 2018 Я дай една снимка на частта, която ти трябва, аз имам една такава кола на части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #15 Отговорено 23 Ноември, 2018 Я дай една снимка на частта, която ти трябва, аз имам една такава кола на части.Ето как изглежда сега уплътнението:Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #16 Отговорено 23 Ноември, 2018 Извинявай, но може ли снимката да е малко по-отдалече? Нека да се вижда целия елемент, който ти е нужен. За шофьорската врата ли става дума? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #17 Отговорено 23 Ноември, 2018 Извинявай, но може ли снимката да е малко по-отдалече? Нека да се вижда целия елемент, който ти е нужен. За шофьорската врата ли става дума?Не съм я снимал, но на снимката от каталога може да ти стане ясно - поз. 5 ; шофьорската врата. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #18 Отговорено 23 Ноември, 2018 На 22.11.2018 г. at 1:04, kyna написа: А при мен се оказа, че уплътнението е повредено - мъхестото покритие е паднало и сега стъклото се трият директно в гумата, а стъкло и гума няма приплъзване..... Усуква ти нещо самото стъкло и заклинва. Провери това което те е посъветвал колегата . Също виж, дали самото уплътнение правилно влиза в рамката на вратата и дали се захваща навсякъде, от ръбчетата , защото трябва да влиза и да се фиксира от тези ръбчета/фалцове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kyna 33 #19 Отговорено 25 Ноември, 2018 Стъклото се движи добре- вече 5 пъти отварях кората. Уплътнението е добре наместено. Като сложа малко смазка се движи без проблем но до първата автомивка - силния препарат измива смазката и проблема пак се появява. Затова сега съм решил временно проблема с алуминиево фолио, което съм залепил в канала, но и то скоро ще падне, а преди това бях сложил лейкопласт но много бързо се разлепи - на първата автомивката. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepimotos 0 #20 Отговорено 24 Януари, 2019 Здравейте може ли някой по-подробно да обясни как става обучението на шофьорското стъкло.Имам същият проблем и аз след като сменихме цялата врата.И със старият и със новият механизъм е едно и също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #21 Отговорено 24 Януари, 2019 (Редактирано) Свали го до долу после го качи до горе и задръж бутона за няколко секунди.Поне така е на други две различни марки. Редактирано 24 Януари, 2019 от Митко Йотов 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepimotos 0 #22 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Днес ми пратиха мануал как се прави.Трябва да си го правил доста пъти зада се обучат както трябва.Ще ида някой ден в Бултрако и ще го направят.Четиринайсе стъпки са докато се обучи и не е никак лесно и има време за изпълнение не го ли направиш се повтаря всичко. Редактирано 25 Януари, 2019 от Pepimotos Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1237 #23 Отговорено 25 Януари, 2019 (Редактирано) Ай стига бе.Ти колега опита ли това както ти писах да видиш дали ще стане? Редактирано 25 Януари, 2019 от Митко Йотов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #24 Отговорено 25 Януари, 2019 2 стъпки са, колега. Какъв Бултрако ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pepimotos 0 #25 Отговорено 27 Януари, 2019 На мен ми пратиха едно чудо което е от един лист и е сложно за изпълнение ,пише отвори вратата ,затвори вратата изчакай 5 секунди дай контакт ала бала и така 14 поредни стъпки.Моля ако знае някой окиса двете стъпки да каже.Когато мога ще ви пусна да видите какво са ми пратили като обучение на стъклата от Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #26 Отговорено 27 Януари, 2019 Палиш или даваш на контакт, натискаш хубаво копчето за сваляне на доло и не го пускаш, като се свали стъклото до края задържаш още няколко секунди копчето натиснато, след това по същия начин нагоре. Дано само това да е проблема и да се получи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #27 Отговорено 24 Септември, 2020 При мен пасажерското стъкло взе да прави така чат пат. Стига до горе и се връща една педя. Проверих уплътненията, но не виждам нищо проблемно. И от моето и от копчето на пасажера го прави та мисля проблема не е в копчетата. Да, имам ветробрани, но те са монтирани от близо 2 г. и не мисля, че е в тях проблема, защото това се случва да речем от месец и то само на пасажера. Единственото което забелязвам е, че стъклото в предната си част изостава при вдигане спрямо задната с 2/3 мм. Тоест върви нагоре леко пропаднало отпред. Свалих кората очаквайки да има 2 релси (както при други коли) по които да се плъзгат предна и задна част, но установих, че е само една в средата. Свалих стъклото посредата и пробвах да го клатя ляво/дясно и виждам луфт в елемента който държи стъклото към релсата в средата. Има няколко гайки там, стегнати са. Не виждам с какво мога да влияя на този луфт. Има явно някакво износване в този елемент който трие в релсата. Иначе стъклото си върви бързо и равномерно нагоре/надолу. Някой с някакви насоки или опит по въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
frizzante 184 #28 Отговорено 24 Септември, 2020 Да допълня, свалих отново кората и махнах шумоизолацията да огледам добре какво се случва. Развих тези два болта и от там е оставена възможност стъклото да се регулира напрад/назад спрямо вратата, но докато не ги развиеш не личи. Болтовете не влизат в кръгли дупки а продълговати, болтовете имат страничен ход от центъра. Пробвах в няколко позиции какъв е ефекта и ги преместих спрямо както ги заварих 2 мм назад. (посока задницата на колата). Върви добре, не запъва и това изоставане с вдигането в предната част почти нацяло изчезна. Реално съм дал по голям натиск на самото стъкло в релсата която е във високата част на вратата. Смазах малко и водачите, но реално дали съм решил проблема ще разбера след месец поне, тъй като не е постоянен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
todor88 27 #29 Отговорено 26 Септември, 2020 Преди да се прави обучение на стъклата,се ресетва паметта.Всяко стъкло е със самостоятелна памет.Влизаш в колата затваряш вратата,даваш на контакт,сваляш стъклото до доло.Отваряш вратата махаш контакта.Натискаш бутона надоло на което стъкло искаш да ресетнеш,държиш даваш на контакт и пускаш,махаш контакта.Пак натиксаш държиш,даваш контакт и пускаш.Така 4 пъти.След това трябва функцията ауто да не работи,ако работи не е ресетната.После обучението е лесно.Задържаш в отворено положение и в затворено и си готов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове