note 401 #1 Публикувано 16 Април, 2018 Колеги, отскоро карам CRV и напоследък ми се налага да шофирам интензивно по бул. Цар Борис III с ужасните вълни и павета, при което започнах да се питам: 1. Намирате ли окачването на трета генерация за комфортно или по-скоро не? Автомобилът като цяло вози стегнато и без неестествени шумове, но усещам и най-малката неравност, а освен това на места се получава доста клатушкане - особено при по-ниска скорост. Създава се впечатление, че направо разбивам окачването! 2. Колко надеждно е всъщност това окачване? Какво най-често и на какъв пробег се сменя? При пробег около 136k да очаквам ли тепърва неприятни изненади? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #2 Отговорено 16 Април, 2018 Колко са ти напомпани гумите е първото което трябва да провериш. И 0.1 бар разлика се отразява много осезаемо при това окачване. Иначе да, вози по-твърдо и се усещат неравностите доста повече отколкото в клас "лимузина" като акорд и авенсис. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #3 Отговорено 16 Април, 2018 Благодаря, ще ги проверя, а и без това тези дни ще слагам летните гуми. Колко трябва да са референтно? Джантите са 18-ки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 16 Април, 2018 На вратата има етикет с размерите и наляганията.Основно окачването спортно,като се има предвид таргета на ЦРВ-то....90% път и 10% черен път. Комфорта от возията идва от въздуха в гумите и бордовете на самите гуми.От тази гледна точка 17 е по-комфортно от 18 цола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #5 Отговорено 16 Април, 2018 Благодаря! Всъщност нямам нищо против по-спортното окачване, стига да съм сигурен, че е здраво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 17 Април, 2018 Здраво е. А относно Цар Борис да, ти направо си го разбиваш това окачване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 17 Април, 2018 Еми там, ако имаш възможност караш в лявата лента, където вълните и бабуните са по-малко. Там можеш и с 80 да караш без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #8 Отговорено 17 Април, 2018 Да, но все пак ми е жал за колицата! Явно, щом хората не се оплакват окачването не е от слабите страни на CR-V. По принцип съм фен на японските марки заради здравината, непретенциозността и надеждността. Досега след безброй километри Nissan и Toyota не са ме разочаровали, а надявам се и Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #9 Отговорено 17 Април, 2018 Привет колега, Маршрута по Цар Борис III и аз го въртях 5 години от Руски паметник до Павлово. Сравнително комфортно вози Хондата според мен. Моята беше с 17-ки. За всичките години нищо не се е обадило/раздрънчало по колата. За сравнение Мазда ЦХ5 тестова на 10-тина К км. беше супер музикална по същия маршрут като тапицерия и возеше доста по-твърдо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #10 Отговорено 17 Април, 2018 Благодаря, колега, това звучи успокояващо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #11 Отговорено 17 Април, 2018 Едно от нещата, за които съм ядосан на Хонда - за чии &*%$#@^&% се отказаха от перфектното double wishbone отпред и multi link отзад?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #12 Отговорено 19 Април, 2018 И като вземеш разликата между летните и зимните. Последните поемат много повече такъв тип неравности, а сега точно когато сложихме летните, първите дни имаш чувството, че си на Флинстоун в колата Аз лично живея на Борис III и въртя, суча правя всичко възможно да пристигна по асфалтови пътища до вкъщи... Чакам с нетърпение асфалтирането му... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #13 Отговорено 19 Април, 2018 ^ Колега ibarnev, и аз съм точно така - въртя и обикалям, когато мога. Иначе продължава ли да е стегната колата, имал ли си проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #14 Отговорено 19 Април, 2018 Уха и още как, но като се има предвид че тази 3 ген. я имам от Ноември 2017, мнението ми не е меродавно, но за това пък предната 2 ген. която карах 5 години и не е мръднала, не поправих нищо по нея като окачване, двигател и други такива сериозни неща... честно казано най-много грижи имах със предни дискове, спирачки и т.н всички знаят какво имам предвид, като че ли това им е обща слаба черта, че и сега тази 3 ген. също тръгва натам, и ако някой препоръча майстор, който знае за този проблем при нашите Хонди и е добър, търпелив, грижлив, услужлив и прилежен да сподели! Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #15 Отговорено 19 Април, 2018 Това с предните дискова на 2-ра генерация го преживях и аз. Блокирал сп.апарат и оттам крив диск. Не знам, може това да е причината, но амортисьора на същото колело даде фира. Смених и двата предни амортисьора. Т'ва на 130 000км перфектни английски пътища. С окачването на 1-ва генерация не съм имал проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #16 Отговорено 19 Април, 2018 Всъщност ето това ми е питането, има ли някой разбирач при който да му паркирам колата и да ми провери и четирите колела за блокирали сп. апарати, дали е голяма разправия и дали ще се навие? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #17 Отговорено 19 Април, 2018 Блокирал сп.апарат си го откриваш ти, не ти трябва майстор. При каране джантата е гореща и диска е черен, като от изгоряло по долния диаметър, около главината. Ако не е постоянно блокирал, като караш на магистрала се освобождава и не грее. Хваща се на по-къси разстояния, при по-честа употреба на спирачката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #18 Отговорено 20 Април, 2018 (Редактирано) Krasi-mir , ти голямо доверие ми оказваш...но все пак благодаря ти ще ги внимавам тези неща, а няма ли някакъв спрей, който да напръскам четирите апарата и ако има някой блокирал да си се раздвижи.... Редактирано 20 Април, 2018 от ibarnev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #19 Отговорено 20 Април, 2018 Има няколко причини да блокира спирачен апарат, но няма да ти разказвам, 'щото изгубих доверие . Всички те се отстраняват с разглобяване, проверка, почистване,проверка и смазване или смяна на някои части. Единственото нещо, което можеш да провериш и смажеш само със сваляне на колело са водачите, на които лягат накладките. Обаче ако блокирането е оттам, едва ли ще се разминеш само със смазване, трябва разглобяване. Значи - не, няма спрей за раздвижване на сп.апарат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #20 Отговорено 22 Април, 2018 Комфортно ли е окачването.... ами колко да е комфортно, за един да, за друг може би не. Според мен лично усещане. Здраво ли е окачването? При мен за 85к км навъртяни от мен и жената, в резултат от една @№$%€€§ дупка - кормилни накрайници външен и вътрешен + биелета - всичко това отдясно. Отделно преди няколко дни се разтропа и кормилната рейка - не е много ясно дали е свързано с вече споменатата дупка или просто умора на механизма. За целия пробег на колата - 168к към момента, същата рейка е сменяна гаранционно в Бултрако при пробег 65к гаранционно. Не знам дали е здраво. При предната Хонда ситуацията беше сходна. Със сигурност оказва влияние и факта, че двамата шофьори (аз и жената) не сме фенове на агресивното каране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #21 Отговорено 22 Април, 2018 tanas4o_, относно ремонта на накрайниците и биалетата, откъде ги купи и горе-долу колко струваше подмяната, части + труд? Виждам, че си от Варна, но ориентировъчно... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #22 Отговорено 28 Април, 2018 @note съжалявам за много късния отговор! Части "Delphi" - 100 лв от вносител, смяна труд - 50 лв, реглаж на предницата след смяната - 25 лв. Иначе оригинални от Бултрако, само частите около 350 лв, с монтаж и реглаж при тях тотал сумата ще е над 500 лв. Монтажа им се плаща на час - около 65 лв, и реглажа е 66 лв. Надявам се, че съм бил полезен. Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #23 Отговорено 30 Април, 2018 @tanas4o_ Благодаря за информацията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #24 Отговорено 30 Април, 2018 Колеги, за да не отварям нова тема: Онзи ден сложих летните гуми, ще им е втори сезон. Гумите бяха на хотел към един сервиз/магазин за гуми, в който сервиз и ги поставиха. Гумите са симетрични, без посока на въртене. Проблемът е, че в момента колата леко тегли надясно! Това се случи веднага след смяната, а преди това със зимните и същите летни не съм имам никакъв проблем при никаква скорост. Доколкото видях в сервиза завъртяха гумите - предна лява отиде задна лява и т.н. Обадих им се и казаха, че сигурно съм за реглаж. Аз мисля първо да ги накарам да ги завъртят по стария начин (надявам се, помнят как са били). Въпросът ми е - при нашите Хонди проблем ли е слагането на задните гуми отпред, предвид по-разкрачената задница - съответно може би неравномерно износване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #25 Отговорено 30 Април, 2018 (Редактирано) Покрай малко така и ако нямаш проблем с предницата, ще се оправят нещата. Ако продължи дърпането, отиди на реглаж. Редактирано 30 Април, 2018 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #26 Отговорено 30 Април, 2018 Благодаря. Ще пробвам и на магистрала с по-висока скорост, за да видя дали няма да бие или да тресе нещо. Ако няма проблем, може и да ги оставя така засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mafyata 9 #27 Отговорено 30 Април, 2018 Аз имах такъв проблем с чисто нови гуми. Размених 2те предни и всичко е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tanas4o_ 86 #28 Отговорено 30 Април, 2018 Можеш да погледнеш налягането в гумите. И при мен веднъж беше така. При смяната на зимните с летните, две момчета в гумаджийницата работиха по колата, единия пое лявата, а другия дясната страна. Единия видял 18-ки гуми и веднага го напомпил до 2.4, а другия отворил вратата и напомпил до 2.1, както е по стикера. Като излязох с колата беше така, дърпаше на една страна, не помня към по-меката или по-напомпената. Като ги изравних, всичко си дойде на мястото. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #29 Отговорено 1 Май, 2018 На новите гуми които нямат стрелка с посока пише коя страна да е навътре( , inside)преди месец монтирах нови гуми и питах майстора за посока ,тогава той ми показа надписа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
note 401 #30 Отговорено 2 Май, 2018 На 30.04.2018 г. at 21:20, tanas4o_ написа: Можеш да погледнеш налягането в гумите. И при мен веднъж беше така. При смяната на зимните с летните, две момчета в гумаджийницата работиха по колата, единия пое лявата, а другия дясната страна. Единия видял 18-ки гуми и веднага го напомпил до 2.4, а другия отворил вратата и напомпил до 2.1, както е по стикера. Като излязох с колата беше така, дърпаше на една страна, не помня към по-меката или по-напомпената. Като ги изравних, всичко си дойде на мястото. Както се казва - "и в наше село, аналогичен случай"! Съжалявам, че не проверих налягането преди да пиша, но не очаквах да е объркано нещо толкова елементарно. Оказа се, че са пренапомпали дясната гума. Оправихме я, сега всичко ми се струва нормално. Като ми се падне, ще тествам и по магистрала. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове