Nikito82 61 #1 Публикувано 10 Април, 2018 Здравейте, днес си пуснах климатика, въздушният поток към мене и установих ,че от дясната страна духа доста по-топло. Та въпроса ми е , вероятно някоя клапа не затваря, как да го оправя? Лесен ли е достъпа до клапата, и с какво да я уплътня? Ако може снимков материал ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #2 Отговорено 10 Април, 2018 Има такава тема, по спомен проблема се решаваше със зареждане на климатика или запушено климатично тяло. За да не те подведа, потърси темата. Ще я потърся и аз по-късно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #3 Отговорено 10 Април, 2018 Моята, (Сивик 8, 2.2 ) имаше същият проблем. Реши се с дозареждане на климатика.Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #4 Отговорено 10 Април, 2018 А колко фреон трябва да събира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 11 Април, 2018 Колега, отиди да ти го проверят и ще ти кажат. Тези които се занимават с авто-климатици имат програма която казва за кой модел колко трябва. Тия компресори се обслужват, има доста места откъдето да ти "бяга" фреон, ако не се поддържа. Колкото по-малко фреон има, толкова по-"мъчно" работи. По спомен е около 450-550гр., не съм сигурен обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #6 Отговорено 11 Април, 2018 Преди 17 часа, Nikito82 написа: А колко фреон трябва да събира? Ако е колата от подписа ти (2.4i 2004г.), то количеството фреон е 550гр. Допуска се отклонение +- 50гр. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #7 Отговорено 11 Април, 2018 Елементарно е, но да попитам: Когато работи климатроника, бутона DUAL свети ли в зелено? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iliya Iliev 7 #8 Отговорено 11 Април, 2018 Бутона свети когато климатика работи и си активирал двете зони лява и дясна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #9 Отговорено 11 Април, 2018 Преди 2 часа, Tokio написа: Елементарно е, но да попитам: Когато работи климатроника, бутона DUAL свети ли в зелено? @Tokio На още по-прост език, натиснеш ли го 1 път, трябва да светне в зелено. Натискането на АУТО не пуска ДУАЛ автоматично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #10 Отговорено 11 Април, 2018 Преди 2 часа, Tokio написа: Елементарно е, но да попитам: Когато работи климатроника, бутона DUAL свети ли в зелено? Не естествено, после го пуснах на дуал, за да видя разликата, ама качвам сигурно 10 градуса и пак от ляво духа по-топло. Е аз изчаках и около минута но... Тия дни ше го дозаредя. Миналата година се каних, но не остана време и ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #11 Отговорено 21 Април, 2018 На 11/04/2018 at 19:31, Nikito82 написа: Не естествено, после го пуснах на дуал, за да видя разликата, ама качвам сигурно 10 градуса и пак от ляво духа по-топло. Е аз изчаках и около минута но... Тия дни ше го дозаредя. Миналата година се каних, но не остана време и ред. Няма много логично обяснение защо като намалее фреона дава този ефект, но е факт. Логично е да е от клапите, но не е, в един сервиз питах и споменаха клапите. От форумите научих истината, дозаредих и е ОК. Добре е да дадеш обратна връзка какъв е резултата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #12 Отговорено 29 Април, 2018 Да попитам, трябвали да се сложи масло след като се допълва климатика? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #13 Отговорено 29 Април, 2018 (Редактирано) По принцип машините които "дозареждат" климатичната система източват всичкия, проверяват системата за сериозни течове с вакуум. След това според автомобила правят правилната пропорция фреон и масло и го зареждат. Редактирано 29 Април, 2018 от h5rov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikito82 61 #14 Отговорено 1 Май, 2018 Така да потвърдя и аз, в системата имаше 200гр фреон, машината показа 525гр +-25гр. След дозареждане в колата вали сняг и всичли духалки на лоу духат еднакво студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smirky 44 #15 Отговорено 2 Май, 2018 Преди 12 часа, Nikito82 написа: ... в колата вали сняг ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogi28b 458 #16 Отговорено 2 Май, 2018 Да се включа с информация - при мен липсваха 200 гр. газ, не съм имал забележими проблеми като духане с различна температура от различните духалки. Машината реши, че трябва да допълни 480 гр. газ и 70 гр. масло. След това при теста забелязахме, че работи на 19-21 бара налягане. След оглед видяхме, че 4 реда ламели от кондензатора на климатика почти липсват и охлаждането не е оптимално. Съветът на човека беше да обмислям смяната на кондензатора. Източи част от газа и остана с 400 гр. газ. Налягането спадна, но малко, 17-19 бара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 357 #17 Отговорено 2 Май, 2018 Преди 1 час, ogi28b написа: Да се включа с информация - при мен липсваха 200 гр. газ, не съм имал забележими проблеми като духане с различна температура от различните духалки. Машината реши, че трябва да допълни 480 гр. газ и 70 гр. масло. След това при теста забелязахме, че работи на 19-21 бара налягане. След оглед видяхме, че 4 реда ламели от кондензатора на климатика почти липсват и охлаждането не е оптимално. Съветът на човека беше да обмислям смяната на кондензатора. Източи част от газа и остана с 400 гр. газ. Налягането спадна, но малко, 17-19 бара. Колега, Удари му една вода на кондензатора с маркуча, не с водоструйка. Да паднат боклуците и прахоляка. Ако можеш редувай струята отпред и отзад няколко пъти, но гледай да не нагънеш ламелите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 2 Май, 2018 Преди 2 часа, DAN_DAN написа: Колега, Удари му една вода на кондензатора с маркуча, не с водоструйка. Да паднат боклуците и прахоляка. Ако можеш редувай струята отпред и отзад няколко пъти, но гледай да не нагънеш ламелите. Интересно как отзад ще пръскаш по ламелите . Тръгнали ли са ламелите, и то 4- реда (което е доста), радиатора и дехидрататора се сменят. Това бърка компресора. Цялата работа излиза около 550лв., с работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 357 #19 Отговорено 2 Май, 2018 Отзад имам предвид през радиатора колкото е възможно. Това определено увеличава топло-обмена и поне малко ще компенсира липсващите ламели. Разбира се, за да стане всичко както трябва е нужно да се подмени кондензатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #20 Отговорено 3 Май, 2018 Ще се опитам да ви помогна малко с този ми пост. Ако се наложи да сменяте "радиатора" да знаете че има 2 вида за бензиновите: По каталог излизат 2 вида но на повечето места ги обединяват в един (според продаващите части бил един и същ). Разликата е във входа и изхода на "радиатора". На единия долния монтаж е хоризонтален а на другия вертикален. При мен се наложи да върна 3 грешни радиатора докато най накрая ми пратиха този който ми трябва с долния хоризонтален монтаж. Имайте го предвид ако се наложи подмяна, да не ви виси колата в сервиза докато чакате доставка Ориентировъчна цена радиатор 200-350лв, дехидратор 25-40лв, монтаж демонтаж според зависи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #21 Отговорено 3 Май, 2018 Този, който ще сменя климатичния радиатор трябва да знае всичко това и да не се стига до грешно поръчване. При смяната на моя, там където се извърши цялата процедура, човека директно по тел. пред мен поръча всичко с нужните детайли, и проблем нямаше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #22 Отговорено 4 Май, 2018 (Редактирано) Ами именно че те гледат по каталог и поръчват, да ама като дойде и той вика а стига бе трябва да е тоя, е да ама не. Дори ми показа за моята кола в каталога има 2 номера и има забележка че са 2 номера но радиатора е един и същ, на практика това обаче не е така За това и пуснах горния пост. Накрая процедурата стана "отворете и вижте долното закрепяне ако е хоризонтално тогава ми го пратете". Сервиза се занимава само с климатици, като правят дори на камиони и т.н. Редактирано 4 Май, 2018 от atoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове