Jump to content
Дака

CR-V 1ва ген. (2000г.) Съединител, регулиране, или смяна?

Recommended Posts

Съединителя започна да ми отделя, при натискане на педала, мноого ниско!?

Дали е до регулиране, (не знам как и от къде, може да се регулира) ?

Или вече е свършил и ми предстои смяна с нов?

Ще съм мноГо благодарен, на всеки колега, за всяка информация!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато съединителя е заминал започва да отделя горе докато го пипнеш. Най лесно може да го провериш като включиш четвърта или пета на ниска скорост примерно 20-30 km/h и смачкаш педала на газта ако е заминал ще се форсира без да започне да набира. Дано да ти е за регулиране че иначе сопа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е задължително да е горе и да е заминал колегата доста го почака затова в доло. Педала твърд ли е? За всеки случай провери си течността на помпите.. 

Съединителя ти е хидравличен така че не си прави илюзии за реглаж. 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала e твърд, течностите са в границата, за реглажа ясно............ не става!

Съединителя не боксува, пробвахме го с майстора (монтйора), човека вдигна ръце, няма и той обяснение!?

Просто за около 2 месеца постепенно пропадна и сега отделя в долна мъртва точка!

Чудя се....   мая се ......какво да правя?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй съединителя има вероятност да е спукала и вилкта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го сменя!

Препоръчайте ми какъв да сложа, марка модел, и тн?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, Дака написа:

Педала e твърд, течностите са в границата, за реглажа ясно............ не става!

Съединителя не боксува, пробвахме го с майстора (монтйора), човека вдигна ръце, няма и той обяснение!?

Просто за около 2 месеца постепенно пропадна и сега отделя в долна мъртва точка!

Чудя се....   мая се ......какво да правя?

 

Докато се чудиш и се маеш, вземи ми звънни на 0889 410 450  да ти кажа кога да я докараш (близо е до Пловдив) и да го регулираме този съединител дето не може да се регулира, :D като го направим да отделя където ти пожелаеш, т.е. по желание на клиента  .:yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сериозно ли го написа не се заяждам а само питам. Има вариант но съединителя пак ще си остане за смяна. Педала е твърд това е достатъчно красноречиво че е за смяна. 

Досега на повече црвета които им сменям съединител им слагам корейското валео няма никаква драма с тях. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, mar_tod написа:

Докато се чудиш и се маеш, вземи ми звънни на 0889 410 450  да ти кажа кога да я докараш (близо е до Пловдив) и да го регулираме този съединител дето не може да се регулира, :D като го направим да отделя където ти пожелаеш, т.е. по желание на клиента  .:yes:

Благодаря колега mar_tod, ще си запиша номера, и ще ти звънна, ако се наложи!?

Сега да ви разкажа какво стана със съединителя,;)  преди час, ми се обади от скрит номер, колега от форума или така поне се представи.

С две думи ми обясни как да сменя цялата спирачна течност на съединителната уредба, с нова.

Веднага хукнах към магазина, купих 1л. смених старата течност с нова, направих едно кръгче из махалата , и педала започна да отделя по средата!

За вас лъжа за мен истина:worthy:

Искам да изкажа ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ  на КОЛЕГАТА който ми се обади, ще е добре да се видим че да почерпя както си му е реда!?

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, fenabg написа:

Това сериозно ли го написа не се заяждам а само питам. Има вариант но съединителя пак ще си остане за смяна. Педала е твърд това е достатъчно красноречиво че е за смяна. 

 

Абсолютно сериозно съм го написал, аз никога не се бъзикам с колеги които имат проблеми с колите .:yes:

И лошото е, че вече не можете да ми цъкате минусчета :D както преди години в подобни теми, само защото доктора от Габрово казал някога, че на Хондите съединителя не подлежи на реглаж .

Казвал съм го и в другите теми, казвам го и тук, вие пък не можете да ме убедите, че не може да се направи нещо което съм го правил десетки пъти .

А и не всеки път твърдия педал означава задължителна смяна на съединителя, ей на, колегата се е оправил само със смяна на течността . Те не напразно производителите препоръчват през 2-3 години смяна на тази течност, при различните марки автомобили .:)

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен педала беше твърд и отделяше доста долу.Регулирах горната помпа -педала умекна и започна да отделя в средата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, с втора генерация бензин съм и моят съединител е много твърд. Отделя нормално, но се натиска мъчно. Течност не съм сменял. Какво мислите, ще помогне ли смяна на флуида и дали подлежи на реглаж?

Редактирано от MLK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колко искаш толко ги регулирай не можеш да ме убедиш че при твърд педал това е решението. Лошото е че като му изпърди съединителя няма да сподели кога и как е станало и на какво прилича. Втвърдяването на педала се дължи на отварянето на диафрагмата. От това най често пукат вилките и маховика се цепи кат на стар циганин петите. Ти си ги регулирай нямам против. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виш не ти цъкнах минусче. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

image.thumb.png.5305a9a5619bd6262386b4c1b62c8ff4.png Явно става въпрос за този реглаж ,но той е за празния ход на самия педал.Респективно с това се променя точката на зацепване на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да. Това че ще промениш къде ще сработят буталата не променя нищо. А напротив при последваща смяна на съединителя пак трябва се пупиш за същата процедура. 

Самореглажа се получава в следствие  на промяната на количеството течност в буталото (долна помпа), заради полужението на диафрагмата. 

Всеки си е в правото да си прави каквото си иска а колата. 

Имах голф преди години на него се регулираше ма беше с жилото! 

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 16 часа, fenabg написа:

Лошото е че като му изпърди съединителя няма да сподели кога и как е станало и на какво прилича.

 

Да се надяваме че няма да испърди съединителя!

В случай че изпърди,  и се наложи смяна, ще снимам и ще споделя всякакви подробности, бъди сигурен колега fenabg!

И ще го направя не само за теб а и за колегите със същия проблем!

Поздрави на всички и безавариина!

И благодаря на всички отзовали се по темата!!!

Редактирано от Дака
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, fenabg написа:

Значи колко искаш толко ги регулирай не можеш да ме убедиш че при твърд педал това е решението. Лошото е че като му изпърди съединителя няма да сподели кога и как е станало и на какво прилича. Втвърдяването на педала се дължи на отварянето на диафрагмата. От това най често пукат вилките и маховика се цепи кат на стар циганин петите. Ти си ги регулирай нямам против. 

Аз нямам и намерение да те убеждавам, само да попитам, такива мнения защо ги прескачаш ?

Преди 21 часа, swakke написа:

И при мен педала беше твърд и отделяше доста долу.Регулирах горната помпа -педала умекна и започна да отделя в средата.

Много ми е интересно, от какво ли ще е омекнал педала при колегата, без да сменя съединителя с нов, каквато е твоята препоръка .

 

Преди 18 часа, fenabg написа:

Виш не ти цъкнах минусче.

То ако не си разбрал още и да искаш, вече не можеш .Минусчетата просто ги няма вече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що се заяждаш не ми е ясно явно имаш проблем с мен но в темата са писали двама човека. Единия гаранция е с течаща помпа и е долял течност. 

Разликата при мен е че пиша от опит. И съм се на гледал на щуротии. А и друго твърд педал за едни е за други нормален. 

Пак ти казвам педал на хидро не се пипа. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се сменя и на спирачки. Един помпа на педала един е на пробката. Като наливаш нова течност в казанчето докато от пробката потече чиста течност. 

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 3/22/2018 at 12:33 PM, Дака said:

Благодаря колега mar_tod, ще си запиша номера, и ще ти звънна, ако се наложи!?

Сега да ви разкажа какво стана със съединителя,;)  преди час, ми се обади от скрит номер, колега от форума или така поне се представи.

С две думи ми обясни как да сменя цялата спирачна течност на съединителната уредба, с нова.

Веднага хукнах към магазина, купих 1л. смених старата течност с нова, направих едно кръгче из махалата , и педала започна да отделя по средата!

За вас лъжа за мен истина:worthy:

Искам да изкажа ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ  на КОЛЕГАТА който ми се обади, ще е добре да се видим че да почерпя както си му е реда!?

 

И сега Дака с останалата течност си смени тази на спирачките за да няма тема спирачките блокираха дайте добър маистор са смяна на спир.цилиндри и тн, ето как става.

За тези които искат да си оправят съединителя като на колегата ето от къде се  източва гадната течност, като застанете пред колата долу вдясно гледайте

885129368_viberimagesaedinitelpomoa.thumb.jpg.c41d7c2deb0727aedae73c55149ecee6.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 8/29/2018 at 10:40 PM, Виктор Желев said:

Някой ще разясни ли как става смяната на течността на тези помпи.

449387884_viberimagehgjhg.thumb.jpg.97e2e44b7be8d1f52fec086f3cd5a3e2.jpg139944039_viberimagesaedinitelpomoa.thumb.jpg.97e42d8dfd9e47682c8f5293b7ce47b6.jpg

Това е долната помпа като застанеш слещу колата долу в ляво

Своляш и измиваш с обезмаслител  казанчето на съединителя намира се до това на спирачките но е по малко напълваш го с течност за спирачки примерно тази

667539439_viberimage.thumb.jpg.8574632aeba7e0fe6257a844740be19b.jpg

отваряш долната пробка тя има едно гумено калпаче та първо него развиваш я и започваш да натискаш съединителя докато изтече  всичката мръсотия

като контролираш да не остане казанчето без течност.Поради това че там не е пипано никога и  изтича някъква гъста слуз е хубаво след месец или повече като почернее да я смениш пак.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.03.2018 г. at 9:13, mar_tod написа:

Докато се чудиш и се маеш, вземи ми звънни на 0889 410 450  да ти кажа кога да я докараш (близо е до Пловдив) и да го регулираме този съединител дето не може да се регулира, :D като го направим да отделя където ти пожелаеш, т.е. по желание на клиента  .:yes:

Може да регулира педала, но не и съеденителя. В горния край на педала има регулират болт, погледни го и сам можеш да се справиш. Ключе 14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Байонзи, а той педала какво командва, не е ли съединителя ?

Като си изровил пост от преди 2 години и си решил да се заяждаш като се хващаш за думичките, да те питам и аз .

Сигурен ли си, че има болт в горния край на педала за ключе 14,  този болт не е ли гайка, която не е на педала а на оста на горната помпа на съединителя ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, не може да се регулира, бе! Положението на педала може, а кога да отделя - не! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То никой не е казал, че може да се регулира "кога да отделя", по простата причина, че това кога да отдели го решава водача на автомобила.:D

Регулира се  положението и къде да отделя, дали долу ниско  на пода, или на средата както си трЕбЕ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших днес да сменя моята течност. Аз съм с англичанка, но процедурата е същата. Ето какво излезна:received_250146553079310.thumb.jpeg.15128c8395e9c2b90ab44603af63d9a9.jpegreceived_754453985336776.thumb.jpeg.d5f6a9609fecea1c9a4dd67c60a2eb0a.jpeg

 

Само, че все още отделя долу. Трябва да направя 1 кръгче и ще видим какво ще стане. Ще пиша пак. :)

Редактирано от nunezz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, за втория пост, но не мога да редактирам предишния ми.

Искам да добавя, че си отделя пак долу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти рециклирах помпата на съединителя на ЦР-В-то. Първият път ме издразниха майсторите от един "сервиз", в който ми казаха, че смяна на ремонтен комплект на помпата ще ми струва (всички цени са по спомени, така че ако има някакви неточности - не ме съдете строго) 30-тина лева, а нова помпа ще ми струва 160 лева. Отделно 25-30 лева за сваляне и качване на помпата.

Казах - ОК. Рециклирайте помпата.

Беше ми казано, че ще я рециклират, но кратерчетата със сигурност ще прецакат гумичките за нула време и ще отида пак да ми сменят цяла помпа този път.

На въпроса откъде са сигурни, че има кратерчета отвътре на помпата, без дори да са я свалили и погледнали, отговорът беше - Гарантирам ти че има.

Хванаха ме бесните и отказах ремонта.

Купих ремонтен комплект от една кака на Симеон, 12-13 или 18лв по спомен, лилава кутийка, действието се развива в София през 2009-2010-та година, паркирах колата пред къщата на родителите ми, и помолих баща ми да извади някои инструменти, които аз нямах в момента.

Единствено видях зор с нахлузването на едно от малките пръстенчета. Страх ме беше да не го скъсам при вкарването.

А помпата отвътре беше като огледало. Едно петънце нямаше по "гарантираната с кратери" повърхност. И гарантираната елипсовидност, с която гарантирано не съм могъл да се преборя, не я срещнах.

Втория път, когато сменях гумичките на помпата го направих не толкова от нужда, а по-скоро от маниящина. Трябва да е било към 2015-та година. Проблема ми беше в рабонтия цилиндър на съединителя, или както му казват доста хора - долната помпа. Така и така имаше маса боклуци в системата, и реших като ще чистя лайната - да ги чистя от-до. И смених всичко гумено без маркуча между купето и двигателя.

Този маркуч отделно ми прави номер преди 3-4 години, но това е друга история.

А сега съм отново за смяна на съединител, след като веднъж беше сменен преди 9 години, и преди малко повече от 200 хиляди км. Казаха ми че слагат Валео, но не са го слагали пред очите ми. Сега отделя високо, и буксува поне до трета скорост, ако се натисне по-рязко газта.

 

И сега се оглеждам каква марка да взимам. Сервиза, който ще го сменят, казаха че имало само Айсин, и другото беше Люк или Дюк, но ми препоръчвали Айсин. Малко над 300. Интересното е, че видях Валео в продавалника на 150 или 170 лв. Говоря за комплект. Феродов диск, притискателен диск и лагер.

Защо Валео е толкова по-евтин от Айсин, или аз просто не зная къде да търся и ме работят с цените? Какви пари е разумна цена на труд за смяна на съединителя?

Ако някой драсне два реда коя марка би ми препоръчал и какви пари вървят в момента - ще ми спести издирване, за което ще бъда благодарен.

 

Забравих. CR-V 1999г. 128 к.с. бензин

Редактирано от Shreek

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагай пак на Валео, 200к хич не са малко за един съединител, някои шофьори ги сменят на по 100-120 хиляди .:D

Гледай да е Корейско (зелена опаковка). 

Айсина много често е пак Валео вътре в опаковката и тези  луди пари ги плащаш заради името на бранда .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бях в България и имах контрол над ситуацията щях да направя точно така. Цените, получени от три сервиза, бяха учудващо еднакви, макар Айсин да го намирам масово около 300, но вчера го видях на едно място за 245. Имаше акция с някакъв процент отстъпка.

Валео го видях да се продава на 150-170, написах го и в предния пост, но сервизите, на които звънях, едните ми го обявиха за

300, другия сервиз каза, че не го предлагат и не могат да го доставят а в третия сервиз не сме коментирали марки.

В крайна сметка ще поръчам да я закарат там, където имам стотина лева фирмена отстъпка за съединителя с труда покрай приятели.

С този пост участието ми в тази тема приключва, но моля ако някой има мнение за качествата на Japanparts, и ннямам предвид само съединител а по принцип, да си напише мнението. Досега не съм ползвал от тази марка. Хвалили са ми ги, но нямам личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, ще сменям съединител. Старият ми е Exidy (беше най-скъпият възможен) и не  ми харесваше от самото начало - твърд и отделя горе (при сменени помпички и течност заедно с него)  но пък си работи. Искам да го сменя заради жена си, защото гаси колата редовно (макар че вече и мирише на изгоряло феродо и му идва времето) с някой съединител с мек ход и да си отделя в средата. Какво бихте ми препоръчали. Имам възможност за Айсин. Някой знае ли нещо за тях. Мек ли им е хода ? Някой кара ли с Look ?

Редактирано от Stashu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...