Jump to content
Tokyo

Акорд 6ген. Разход на гориво над 20л/100км..F18B2

Recommended Posts

Здравейте колеги.Моля за съвет или за малко помощ.В чудо се видях с този Акорд 6.. 1,8 -136к.с. F18B2 -1999г. От скоро карам колата,но май ще спирам да я карам защото разхода ми е не под 20 л/100км. Бензин.Градско.Пловдив. Няма грешка...засичал съм я поне 10-15 пъти по всякакъв начин включително пълен/пълен резервоар на една и съща колонка.

Колата се кара само градско на бензин.Няма газова уредба и не е имала никога..лампата за чека Не свети.При окъсяване на дву-пиновата букса под жабката не индикира грешки в Еку-то. Колата не прекъсва пали добре сутрин върви нормално.Извънградско я засякох 1-2 пъти разхода е около 10л. и малко под 10л./100км(което приемам за нормално),но градско с 10 лв.=5л. бензин не мога да мина повече от 20км. в града,което си е 25 на 100.Въздушния и горивния филтър са нови. Свещите са на 5-10 000км. Не гори масло.Качих я на подемник за да вида дали няма теч на бензин отдолу...е няма резервоара е здрав тръбите са Ок. няма мазни петна няма миризма на бензин отдолу.Как е възможен такъв градски разход ума ми не го побира..Да гори до 15 на 100 бензин айде зима е ...студена се кара колата ...къси разстояния... светофари....ама 20-25/100 вече ми се струва Ненормално.Дайте съвет какво да проверя на къде да се насоча.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостат, може би...

Моят като беше запекъл отворен зимата правех ненормален разход. Но това се познава и, ако трудно качва раб. темп. или стрелката въобще не стига до обичайното място. Даже слагах картон пред радиатора, докато се усетя да сменя термостата.

 

Какъв пробег ти е дневното каране, в едната посока?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях се сетил да погледна термостата...по скоро си мислех за мързелива ламбда сонда,която прави номера студена и не дозира точно горивото,но пък чека не свети..Ще и погледна термостата да не е отворен постоянно.Стрелката се качва малко (около7-8мм преди средата) на скалата и така седи.
Дневно се кара около 6-8км. По 3-4км в посока. Реално винаги си е студена колата и затова очаквам някакъв завишен разход на гориво,но разход от 25/100 мисля че физически няма как да го изгори все пак не е камион ЗИЛ...,но пък явно е че може..

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, възможно е. През отминалата доста снежна седмица, моя беше и по-висок, но там бе все буксуване, максимум 3-та скорост и тракшън, постоянно "душащ" мотора. От изгорял подгрев на първа сонда чекът светва късно. Предният ми Акорд пати от това и разходът не е бил чак толкова висок. И термостат съм сменял. Познава се дори по стрелката, понеже топъл мотор в нормален оборотен режим 2000-2500 на  извънградско се вижда по нея как изстива.

За 3-4км градско при работещ термостат моторът е вече топъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако на втория километър не вдигне стрелката до раб. темп. - сменай термостата.

 

Като пуснеш парното, стрелката на антифриза пада ли?

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега да ти кажа и аз имах същия разход преди месец два когато беше пак студено. Просто се примерих .По това време  имах проблем с уплътнението на v-tec-а. Но сега ми гори нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега да ти кажа и аз имах същия разход преди месец два когато беше пак студено. Просто се примерих .По това време  имах проблем с уплътнението на v-tec-а. Но сега ми гори нормално.
Не те разбрах как реши проблема...високия разход на студеното време ли го отдаваш или на уплътнението на В-тека?

П.п. Утре ще проверя как работи термостата и ще споделя...

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тия температури е нормално. И моя е така. Пали се и минава на 5тата мин на газ. И така 2 пъти днеска. И.. 30лв бензин на месец са му тамън. Лятото е много по- малко. Просто си е студ и си харчи. А и ти караш на късо.
Пробвай да я оставиш да работи сутрин 2-3 мин на място и тогава тръгвай. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега отдавам го на студеното време.Сега като се постопли имам чувството ,че гори като скутер :D А може и проблема с втека да е оказал влияние на разхода

погледни си втек соленойда дали сълзи масло от там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От втек клапана текат всички ако не са сменяни уплатненията. Но така или иначе, няма как да влияе върху разхода разхода на гориво този теч. Единствено върху разхода на масло, при това несъществено.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tokyo, стрелката трябва да стига до 1-2 деления от средата (или 2-3мм).

 

Иначе и на мен последните 3-4 седмици ми направи впечатление, че Акорда гори много, но не съм засичал. Ще го мисля, като се стопли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас това нормално загрял двигател ли е според стрелката..?

Така си седи и не се вдига повече.ee9e1f20f11123732babeef97c795a06.jpg

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно там трябва да стои стрелката, въпросът е, колко бързо достига, дали пада, когато намалее товара - например при дълго спускане...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата е Ок сега го тествах.Горния маркуч на радиатора се загрява до работна температура..долния маркуч остава студен. При шофиране стрелката на таблото не мърда от положението на снимката.
Няма теч никъде по двигателя .. всичко е сухо е прашно...
Всичко изглежда нормално..освен разхода на гориво...

Не знам за какво да се хвана вече..,но разход от над 20л/100км. Хич не ми се нрави.., а и никой до сега не се оплакъл от такъв разход от този мотор..5506d2fd950e1ba54dfa954608b8e56c.jpg1bb00770d3a124c7e8a488b36170165c.jpge834d891a105a0fe68e00b6817a4965b.jpg

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчакай да се стопли времето. Може да пробваш гориво от друга бензиностанция. Пробвай също с най-вискоя октан да я поглзиш малко. Аз реших, че зимата ще карам само с премиум гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига истерии с този разход. Съвсем нормален си е за по 3-4 километра в студено време. На равно дори не загрява за това разстояние. Извънградско явно си е добре. Ако не търпиш пред теб коли, дори е малко разход под 10/100. Както и друг път съм казвал (както се вижда рядко се изказвам), Акорда е за извънградско шофиране.

Изпратено от моят Mi MIX 2 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7-8 год. Имах стария Акорд F18А2 или А3...забравих вече точно буквите но беше 1,8 към 115-116к.с.С Газов инжекцион БРЦ..не можех да го кача над 14-15 газ. Градско.Имам приятел с F22 бензин над 16-17/100 никога не му качвала.
Не вярвам тоя моя F18B2 да му е нормално 20-25л./100км. (Веднъж дори даде към 30/100..може да е била грешка няква)..,при условие че никой до сега не се оплакъл от такова чудо пък и по каталог не може да го дават 2-3 пъти по-малко..Айде да лъжат с литър- два-ОК.
Имам и сивик D14 ама него изобщо не го сравнявам в тия сметки..

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато двигателят достигне оптимална температура, не трябва ли двата маркуча да си изравнят температурата? Колегата е писал, че единият загрява, а другият остава студен?

 

Пиша през телефона и не мога да видя профила, но в кой град караш, колега? В студа по светофарите в София и моята сгрява една идея по-бавно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е автоматик, F23Z5, 2.3, 154 к.с. Градско дава разход около 13-14 газ. На бензин не съм засичал, тъй като загрява много бързо и почти веднага тръгва на газ.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на стария акорд 5 ген. F18a3 имах същия проблем. Карах го винаги на газ, докато не ми направи впечетление, че бензина взе да заминава много бързо, а я палех на бензин и обръщаше на газ след 3-4 мин. Направих си опит с разхода на бензин оказа се около и над 20градско и това пролетно време. На газ беше нормално около 13-14 градско(с обикновенна газова).Оказа се заминала сонда или подгрева. Но чека не ми светеше. След смяната разхода на бензин се оправи

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега на стария акорд 5 ген. F18a3 имах същия проблем. Карах го винаги на газ, докато не ми направи впечетление, че бензина взе да заминава много бързо, а я палех на бензин и обръщаше на газ след 3-4 мин. Направих си опит с разхода на бензин оказа се около и над 20градско и това пролетно време. На газ беше нормално около 13-14 градско(с обикновенна газова).Оказа се заминала сонда или подгрева. Но чека не ми светеше. След смяната разхода на бензин се оправи
Благодаря ти колега за това, че се включи....към това започвам да се насочвам и аз,но ще посъбера още малко информация..
В един UK Хонда форум се оплакват от подгряването на ламбда сондата и завишен разход на гориво.
Вчера жена ми допълнила резервоара до горе..минала е 72км. извънградско на Круиз контрол със скорост около 90-100км/ч. И днес аз долях 6,5 литра бензин..това ми харесва като разход...,но проблема в града си остава с над 20-25л/100км..Засега всичко клони към подгряване на ламбдата..

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен явно подрегва беше заминал защото колата работеше на бензин само когато е студена. И не ми се мисли какъв е бил моментния разход. За смяна на сондата ме наведе мисълта че на газ всичко си беше ок

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това че липсата на подгрев влияе на градския разход при къси дистанции е обяснимо и известно. Извънградско, където газовете вече са я затоплили, всичко си е ок.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз имам проблем с разхода. Винаги я оставям да загрее преди да тръгна, карам главно градско и с пълен резервоар минавам 300км от резерва до резерва. 1,8 136 коня 98-ми набор колата. Като разберете от какво ви е проблема, ако може пишете да търся и аз първо там :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко литра е резервоара на тези Акорди?

Времето се постопли,разхода градско продължава да бъде ужасен.

Търся втора ръка оригинална Ламбда сонда за F18B2 за проба или направо да купя,но не успявам да намеря...Нови алтернативни сонди на различни  производители има много по магазините,но оригинална...

Ако някой е сменял с алтернативна и е доволен от разхода да пише каква марка сонда е монтирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

60-61 ми се върти в главата, повече от 53-4 литра не съм успявал да заредя, това е от току-що светнала резерва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням, на моя Ф18 му бях взел нещо такова: 

https://www.ebay.co.uk/itm/Lambda-Sensor-fits-HONDA-ACCORD-Mk7-1-8-Pre-Cat-98-to-02-F18B2-Manual-Oxygen-NTK/232585521656?hash=item36272d69f8:g:nO4AAOSwbtNaJUaA

не съм имал проблеми, не помня колко пари дадох, помня че беше от ebay NGK-NTK 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, някаква информация за проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колега, някаква информация за проблема? 
Намерих ламба "Бош" за около 100лв. Чудя се дали да я купувам или да търся оригинална.Карам Сивика за сега ,но ще се заема с Акорда в най-скоро време ,че не се търпи с тоя разход.

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коллега дръж ни в течение дали ще се реши проблема със смяната на ламбда сондата. Аз карам само на раз,но пали на бензин, е понякога когато закъснявам за работа не я чакам да прехвърли ,и минавам  около 1 км на бензин . Направи ми впечатление че едни 20 литра бензин заминават (само палене и ) може би за около 1.5 -2 месеца. 

И друго да питам разбиращите , ако сондата е заминала  не би ли трябвало да се отрази и на разхода на газ? 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×