Plamen.Dilkinski 40 #1 Публикувано 9 Ноември, 2015 Здравейте, До сега карах колата само в Юбико и Омбре, но тъй като се преместих преди време в Овча Купел, вече ми е доста разкарването, още повече за дребни неща.Въпросът ми е ако някой е ремонтирал/обслужвал колата си някъде в този квартал и най-вече е останал доволен от ремонта и цените, нека сподели.Поздрави и безаварийно. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #2 Отговорено 27 Юни, 2016 (Редактирано) Привет, Опитай при Слави (Станислав Методиев). Гаражът е нов (на 2 месеца), а човекът е изключително отзивчив и много в час, предвид опита му в Бултрако. Препоръчвам с две ръце. Мястото е малко апокрифно, но се надявам да се оправиш - зад Кауфланд се намира, на жп релсите долу - http://prntscr.com/blove8 Редактирано 27 Юни, 2016 от Kossity 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #3 Отговорено 27 Юни, 2016 Там ли ти оправиха "random missfire"-а, който не можаха в Бултрако (ако не бъркам за какво ставаше въпрос де)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #4 Отговорено 28 Юни, 2016 Благодаря за инфото Ще го имам предвид човека, мястото е ясно, мисля че ще го намеря лесно. Телефон и работно време случайно да знаеш ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #5 Отговорено 2 Юли, 2016 (Редактирано) колеги,Днес ходих до сервиза. Човека наистина е много точен след като ми наговориха куп глупости на други места, се оказа че проблемът ми е съвсем тривиален, оправихме го за половин час Мястото наистина е трудно за намиране, ако не знаеш откъде точно се влиза в уличката.Накратко мога да кажа, че мен лично ме спечели като клиент, мога да го препоръчам Редактирано 2 Юли, 2016 от Plamen.Dilkinski 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 2 Юли, 2016 Поне кажи какъв е бил тривиалния проблем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #7 Отговорено 3 Юли, 2016 (Редактирано) За проблема.. една предпазна ламарина след изпускателя, преди средното гърне, въпреки няколкото заварки в ем комплект, явно е продължавала да дрънчи и то само при опрделени обороти или потегляне с малко газ. Започнах да се съмнявам да не е нещо друго..Наговориха ми разни глупости за тръгнал съединител, в Юбико даже не искам да коментирам какво ми обясниха Разкараме я въпросната ламарина при Слави, и проблема изчезна Редактирано 3 Юли, 2016 от Plamen.Dilkinski 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #8 Отговорено 3 Юли, 2016 Супер. Честито! За ЮбиКо съм говорил вече... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #9 Отговорено 4 Юли, 2016 Колеги, имах телефона на Слави, но след проблеми с апарата съм го изгубил. Може ли някой да го сложи в темата или да ми го прати на лично? Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #10 Отговорено 4 Юли, 2016 Номерът, който аз имам е : 0899744385 Успех 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #11 Отговорено 13 Юли, 2016 аз им изпробвах услугите, направих пълно обслужване плюс съединител, направиха всичко за има няма 6 часа, в други сервизи искаха колата за 2 дена да им я оставя. Цената също е добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #12 Отговорено 23 Август, 2016 Хора имам нужда да се свържа със "Слави" за подмяна на съединител (вероятно) и имам нужда от телефона му. Моля за съдействие. Колата е Хонда црв 3та ген 2,2 дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #13 Отговорено 23 Август, 2016 Хора имам нужда да се свържа със "Слави" за подмяна на съединител (вероятно) и имам нужда от телефона му. Моля за съдействие. Колата е Хонда црв 3та ген 2,2 дизел. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=99342&p=1057464310 Сериозно ли? През 1 мнение над твоето... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sttekata 167 #14 Отговорено 23 Август, 2016 (Редактирано) Проспал съм го Мерси! Редактирано 23 Август, 2016 от sttekata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Илиян- 4 #15 Отговорено 18 Септември, 2016 Здравейте, може ли някой да ми каже как да открия сервиза по лесно, по коя улица се влиза или точния адрес? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #16 Отговорено 18 Септември, 2016 Бях писал на колега на лични, ще го копирам направо тук: Тръгваш по бул. "Президент Линкълн" посока бул. "Овча Купел". Точно преди T-образното кръстовище на двата въпросни булеварда има автобусна спирка. Веднага след нея има една рампичка на бордюра (минаваш покрай нещо като автокъща) и хващаш по една задънена улчика, докато не стигнеш края ѝ. Там има една масивна ограда с бяла врата, отзад 3 (или 4) етажна къща, а на първия етаж се намира сервизът. А това е Слави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Илиян- 4 #17 Отговорено 18 Септември, 2016 Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Илиян- 4 #18 Отговорено 22 Септември, 2016 Много съм доволен от посещението в сервиза на Слави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #19 Отговорено 15 Октомври, 2016 Обикновено не пиша за да хваля майстори и сервизи, но мисля, че най-накрая открих своят механик в лицето на Слави Методиев. Защо? Първо гаража. Чисто, подредено, блести! Не знам за вас, но Аз, като видя такъв гараж, ми иде да запретна ръкави и да се метна под колата на пода.Веднага прави впечатление и приятното отношение,мек тон, и добрата обратна връзка! Моят проблем - (навярно и за много други Хондаджии )вътрешен теч от делко. Тоест има един семеринг на валчето, който е малко или много труден, за намиране и на никой не му се занимава, а то - тече ли тече, маскара. Колата е Акорд Купе 98-02 (Honda USA) За сравнение ето какво ми казват по други сервизи; Омбре:К`ва е тая кола бе пич. Т`ва няа, ама няаа никъф начин да ти го оправим (карат ми се). Вземи си ново или втора употреба и ще ти го сменим.До тогава ще ти го следим. -Останах озадачен, как точно ще ми го следят, след като Аз, нямам намерение, да стъпвам повече там Юбико:Абе, ти май не знаеш к`во ти тече. Я, ела да видим, пък ще видим, какво може да направим (мисля, че му беше пълна устата). За сметка на това ти дават избор между оригинални и неоригинални части (РЕСПЕКТ!) -Като цяло, чувството от разговора беше, като да сме говорили за мензис, не за коли. Бултрако:Оставам с впечатление,че предлагат цялостни решения и въпросът ми, или остана неразбран или Аз, не разбрах отговорът им.. дали не беше по-близък до четири-цифрено число отколкото до три-цифрено. Слави: На разбираем език, аргументирано, с все всичките рискове,зависимости,евентуални проблеми след смяната. Спечели ми доверието с лекота и без hustle.Мога само да кажа, че уважавам този вид хора. Малцина са , да не кажа на изчезване. Какво стана с теча ли? -Ами, семеринга е сменен и за сега не тече (ще пиша допълнително след няколко седмици), problem solved Приятно ме изненада и бонус прегледа, на ходовата част + оглед на уплътненията на двигателя и скоростната кутия (места където може да има някакъв oil breach, семеринги и прочие ) В резултат на това откриха заминал лагер на задната ос. Доляли са антифриз, и са проверили, течностите на съединителя , спирачките и нивото на маслото в двигателя и хидравликата (има за доливане и ще се върна определено за това при тях). В заключение ще кажа, че съм ПРЕ-ДОВОЛЕН. Ако ме питате, това е място,където и най-претенциозният клиент или Хонда маняк ако щете, ще остане доволен.Препоръчвам. Ако му се обадите на 0899744385,Слави ще ви обясни къде се намира. Малко е трудно за откриване. 8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #20 Отговорено 14 Ноември, 2016 Колеги, скоро мисля и аз да опитам услугите на Слави, но поради естеството на професията ми, ми е супер важно какво му е работното време. Тъй като в момента колата ми няма нужда от сервиз и не искам да безпокоя човека само за да го питам кога работи, някой, който е наясно с работното му време, би ли разяснил какво е то. В частност ме интересува дали сервизът работи в събота и ако не, то в делнични дни до кога бачкат вечер? Ако човекът е наистина толкова свестен майстор, колкото го описват по-горе колегите, то има смисъл да рекламираме услугите му. Повярвайте ми - много искам да намеря точен майстор, с който мога да си говоря спокойно, а не да ме режат и едва ли не да ми се карат, че съм попитал нещо... Предварително благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #21 Отговорено 15 Ноември, 2016 Здравей, Доколкото си спомням работи и в събота, но с намалено работно време. Аз съм ходил веднъж за диагностика. Най-добре е да се свържеш с него и да провериш дали все още работи със същия график. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_ves 5 #22 Отговорено 15 Ноември, 2016 Колеги, скоро мисля и аз да опитам услугите на Слави, но поради естеството на професията ми, ми е супер важно какво му е работното време. Тъй като в момента колата ми няма нужда от сервиз и не искам да безпокоя човека само за да го питам кога работи, някой, който е наясно с работното му време, би ли разяснил какво е то. В частност ме интересува дали сервизът работи в събота и ако не, то в делнични дни до кога бачкат вечер? Ако човекът е наистина толкова свестен майстор, колкото го описват по-горе колегите, то има смисъл да рекламираме услугите му. Повярвайте ми - много искам да намеря точен майстор, с който мога да си говоря спокойно, а не да ме режат и едва ли не да ми се карат, че съм попитал нещо... Предварително благодаря на отзовалите се! Колега аз търсих точно същото и след първото ми посещение смело мога да кажа че Слави е човекът! Изключително точен , обясняваше ми спокойно нищо че ме усети че не разбирам кой знае колко, имам чувството че обслужваше моят нов Акорд като за негов. Ходих за първоначално обслужваше след покупка , споделих му само че имам проблем с най-вероятно неработещи актуатори на предните врати и други забележки по колата , след няколко часа си тръгнах със всичко оправено. Аз лично намерих човекът които ще се грижи за моята Хонда! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #23 Отговорено 15 Ноември, 2016 Аз на Слави попаднах случайно, четейки тази тема. Преди това имах драми с един "сервиз" Омбре (той се е самонарочил за Омбре, но това значи Човек, а той далеч не е такъв, затова ще го наричам така, както го наричат неговите хора в "сервиза" му - Дебелия), където за толкова ходения и изрично настояване от моя страна да ми смажат водачите на спирачните апарати, ония си питаха ушите. В резултат постоянно нямах задни спирачки, предните прегряваха, защото за да мога да спра натисках педала зверски с левия крак. Все ми се обясняваше, че те били ръждясвали "защото не съм бил карал", а аз на година въртях 25-31К км. Това през съботите основно и то изключително маршрути с множество завои, където няма как да не използваш спирачки. Обаче онези си знаеха едно и също: "Не караш, затова ръждясват, то е нормално." Смених сума ти комплекта дискове и накладки заради тях. Първите бяха EBC USR Slotted с жълти EBC накладки. Такива тогава виждаха за първи път (2009-2010) и именно с тях по някое време започна проблема с ръждата (oригиналната смазка е изкарала от 2003-а до въпросната 2009-2010 и се е предала най-накрая). Сега не пазя снимки, че като писах тук за последно се ядосах и изтрих цялата директория за колата, но задните приличаха на извадени от Титаник, а предните бяха изцяло сини (причината я споменах) и с падащо огледално покритие. Смених ги с обикновени EBC дискове и EBC зелени накладки - същия краен резултат, отново "нормална" ръжда от "некаране". Хем този път си бях купил и занесъл специална паста за водачи на спирачни апарати за да ми ги смажат. Погледнаха я, казаха: "Ми то тука имаме подобна.", a колата си я взех с думите: "Всичко е смазано, лъснато и блести." То поблестя няколко месеца, след което отново започна да ръждясва, при което аз за пореден път отидох при тях и този път с вече малко по-висок тон ги питах това нормално ли е или не. Нацупиха ми се, вкараха колата в халето (мен не ме пуснаха да гледам този път), чу се едно тракане и пилене, при което изкараха колата и ми казаха: "Пилнали сме ти малко накладките, да се движат по-добре в супорта." Ръждата си продължи, така че аз не издържах и написах в Гугъл "спирачни апарати проблем Хонда" (или нещо от сорта). Попаднах на темата на един от Ауди форума (Пепи май беше), който уж се занимавал само с това. Та отидох, човека погледна за причината и вика: "На пръв поглед изглежда елементарно.", извади ми водачите и за мой ужас всичките бяха, както вече писах, като извадени от Титаник. Разплаках се от яд! Въпреки всичко не писах в темата Му, но когато видях как сепнато обясняваше на недоволен клиент как "Бършели насраните задници на майсторите преди тях" не издържах и се изоках. Pазни модератори и администратори ми скочиха що съм бил пишел такива работи. Общо взето се "джавкахме" с двама определен период от време, след което на мен ми писна и не влизах тук 3 години. Гледам, че темата са я скрили. Жалко, имаше снимки на ръждивите водачи вътре и явно много са заблестели, та са ги скрили на сянка. Оттогава (мисля 2013-а) нито бях влизал, нито съм отварял тоя форум, даже резултатите от търсачките гледах дали не водят насам и ги избягвах. Премеждията ми не свършиха дотук. Реших да сменя (за пореден път) дисковете и накладките, защото тая ръжда беше непоносима гледка, та отидох в друг сервиз. Там се оказа, че ръждивите водачи не са единствения проблем. Пробката на маслото беше оставена недозавита и около 1-1.5 л. бяха хванали на някъде междувременно (при последното ми ходене в "Омбре" ми правиха реглаж на клапаните и сменяха масло на двигателя). Цялата кола отдолу беше в омазана. На място не е текло, но като е било вече загряло и под налягане е излизало по малко и въздушната струя го е разнасяла. Освен това се оказа, че резбите на два от болтовете на капака на клапаните са пренатегнати и изкорубени. Свещите бяха целите в масло, а същите гумички от които сега течеше бяха уж сменяни пак във въпросния "сервиз" на Дебелия при обслужването на 100К км. (смяната на ангренажния ремък, обтяхжата ролка и другите там съпътстващи подробности). Та както ми обясниха, тези гумички лесно се прищипват, ако при реглаж на клапани те домързи да разглобяваш както си трябва и побългариш процедурата. В новия сервиз ми казаха, че ремонтът щял да е скъп и по-добре да изчакам да засменям ангренажен ремък, та да е заедно с него. Та по някое време се оказа, че трябва да сменя предните накладки (просто свършиха). Реших, че този път няма да чета за майстори, закарвам я някъде колата и какво толкова да стане, това са предни накладки в крайна сметка. Отивайки на работа, всеки ден минавам покрай един сервиз. Човекът си работи сам, коли имаше без почивка от понеделник до неделя. Та отивам аз и се разбираме за час. Взимам си колата, всичко било смазано, накладките сменени, дежурното: "Спирай с тия накладки по-отдалеч." и аз доволен си тръгвам. Няколко месеца по-късно на път от София за Перник през Г. Бучино започвам да чувам едно скърцане. В Перник беше свирене и накладките пушеха, а дисковете бяха посинели. Оказа се, че онова говедо е смазало водачите с графитна грес, която от температурата се е разтекла и от цялата работа е останало само графитът. Това може да върши работа за резби, но в никакъв случай за водачи. И аз вече се хванах за главата, а тая кола я бях отписал. Вече само я разкарвах по 50-100 км., колкото да се раздвижи и съвсем да не ръждяса, а в сервиз не смеех да отида, докато един ден съвсем случайно, по недоглеждане се озовах отново тук (препратка от Гугъл). И реших, че така и така съм дошъл, ще хвърля едно око на темата на Дебелия. За мое най-голямо учудване я нямаше закачена отгоре (където сега се мъдри някаква друга). Поразпитах този-онзи за сервиз и след като съвсем се бях отчаял, тази тема се появи изневиделица от нищото като по поръчка. Звъннах на Слави, уговорихме се да отида при него една събота и да му покажа какво бях натрупал като части, видяхме се и се разбрахме от раз. Няма надуване, няма преструвки, няма "Мълчи там, к'во ти разбира на теб главата, аз що Хонди съм изръшкал!" Светъл и приятен човек, вече рядко се срещат. Аз само казвах какво искам, в отговор чувах само "Да, няма проблем." Оставих колата един вторник следобед и си я взех пак с събота. Основното беше кисненето на апаратите в една химия, че да се поизчистят и боядисат после. Всичко беше свършено както трябва. За резбите беше дошъл външен човек (който с това се занимава), гумичките (дето много трудно се били сменяли и по-добре да съм изчакал до смяната на ангренажния ремък) бяха сменени за да не давят свещите в масло, както и всичко по спирачните апарати. Клапаните регулирани при "Омбре" се оказаха пренатегнати (а колата никога не е имала газ или подобни дивотии, та да рече човек, че от това са самозатегнали). Освен това още много други дреболии като капак на изпускателния колектор, кожуха на катализатора, едното от моторчетата на фаровете и какво ли още не (както писах, не смеех да отида на сервиз, та от полека-лека се беше насъбрало). Попътно са пооправили и разни дреболии, които откривам с времето. Например, при смяната на спирачната течност са сменили и тази на съединителя, долели са 100-200 грама антифриз, защото преди при палене се чуваше как мехурчетата щъкат из системата, а това сега го няма (съответно Слави ми направи и забележка, че антифризът ми е стар и е за смяна). Едно мъничко петънце между вратата и калника се беше поиздуло и ръждясало (това вече ще направи историята наистина дълга, така че подробностите ще ги спестя), а след като взех колата беше изучкано. И понеже аз в самовъзстановяването, дори и на Хонда, не вярвам, остава да е при Слави. Сигурно има и още, но аз дотук съм стигнал с "разкритията". И е изключително приятно да намериш човек, който да споделя "Силата на Мечтите" и да се грижи за чуждите коли с необходимото внимание и грижа. В заключение мога да кажа, че аз също съм намерил своя механик и вече не ме е страх от нищо предстоящо, било ангренажен ремък, съединител или каквото там ще. Сигурен съм, че всичко ще бъде инсталирано както трябва и няма да ми създава проблеми. Мен от купуване на чати никога не ме е било страх, винаги ме е било стах от "майстори". Сега този страх го няма. ПП За малко да забравя! След всичко което направи по спирачкте, Слави ме накара да отида пак след 1000 км. за да ми регулира както трябва ръчната спирачка. И за мое най-голямо учудване и радост, тази година на ГТМ ръчната и задните спирачки успяха да спрат барабаните с нужното усилие. Това преди не се беше случвало и все трябваше да измислям някакви оправдания и да се червя пред хората. ПП2 Снимки нарочно не слагам, че и без друго мнението е огромно. Може би в отделно мнение. ПП3 Слави работи през седмицата от 9 до към 18:30 ч. В събота от 10 до нямам представа колко, че аз само ходих да му покажа частите. 3 14 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen.Dilkinski 40 #24 Отговорено 15 Ноември, 2016 С риск да разводня темата, ще вметна нещо, което ме впечатли още при първото посещение в сервиза на Слави. Моята бабка е с много як светъл салон и винаги когато видя някой майстор да се качи с гащеризон целия в масло ми става лошо. Веднъж след като я взех от Омбре дори имаше петна по седалката, та бая търкане падна... Слави беше първият, който отбеляза факта че салонът се цапа лесно и сложи найлон,преди да се качи да тества съединителя. 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #25 Отговорено 16 Ноември, 2016 Колеги, мога ли да пратя племенника при тоя ? Мицубиши Лансер 2008, но много бели прави и не може да намери свестен майстор в София момчето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malak 55 #26 Отговорено 16 Ноември, 2016 (Редактирано) може, аз като съм ходил при него има мерцедеси, опели и други марки коли Редактирано 16 Ноември, 2016 от malak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #27 Отговорено 16 Ноември, 2016 На мен ми каза, че прави Хонди и Мерцедеси, но го питай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #28 Отговорено 16 Ноември, 2016 Те работят заедно с още един, който пък преди е работил в Балканстар, та затова Мерцедеси. Иначе аз като съм ходил съм виждал Тойота Корола, та не вярвам и Мицубиши да не оправят, въпросът е да не е нещо супер специфично, за което да трябва специализирана диагностика и инструменти. Това Мицубиши зашо не го закарате при Пламен (DJ Tymbi от форума на Мицубиши)? Уж е добър и основно с тази марка се занимава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ИцоД 170 #29 Отговорено 16 Ноември, 2016 Благодаря за инфото, момчета ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #30 Отговорено 18 Ноември, 2016 Сега се връщам от сервиза, та да направя едно доуточнение тук, понеже не мога да редактирам предишното си мнение. Събота работят пак до 18:30, просто започват с един час по-късно (от 10 ч.) Би било хубаво един модератор или там който може да събере в едно мнение всичко полезно и да го сложи отгоре, за да не се налага на някой да чете цялата тема за адрес, телефон, местоположение и работно време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #31 Отговорено 21 Ноември, 2016 @User 2 - Дълго време след, като писах в темата, нямаше никакви коментари. Днес с изненада открих, че има нови коментари и мнения, и с интерес прочетох патилата ти. Сигурен съм, че много още си можел, да пишеш по-въпроси и проблеми, но просто си подтиснал това си желание и си сбил емоциите си, в краткото изложение по-горе. Изглежда имаме и общи любими "O-герои-М-човечета бре" Просто исках, да те поздравя! Правилен избор си направил, па макар и случаен. Слави наистина си гледа работата по-един възхитителен начин. Едва ли бих, намерил по подходящи думи от това, което ти си написал. Дано наистина има повече доволни хора. Всъщност, и Аз, съм един доволен пациент на Слави. Влезнах да напиша, че СЕМЕРИНГА НА ВАЛА НА ДЕЛКОТО МИ СЛЕД СМЯНАТА НЕ Е МРЪДНАЛ (виж коментара ми от 15-ти октомври по-горе). Надявам се от Юмбре, да четат темата, и да си хапят ноктите. За 3 години, три пъти ходих, да питам няма ли да ми го направят и се наслушах на глупости. Че покрай Юмбре, загубих вяра, в майстори и сервизи. Точно, като теб "по случаеност" попаднах при Слави и си възвърнах вярата в човещината ...Така, че напълно те разбирам, какво си си мислел и как си се чувствал, когато си написал своят отговор по темата Поздрави, AAAARGHHH 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #32 Отговорено 21 Ноември, 2016 В предишното си мнение започнах да отговарям за работното време, но не издържах и се получи такова. Бях писал по-подробно и със снимки преди години, но както вече казах са го скрили. Да са живи и здрави. Написах го пак, дано помогне на някой и го вразуми да не ходи при Дебелия. Един ден видях случайно следната мисъл: "Слабият отмъщава, силният прощава, а щастливият забравя." Аз "Омбре" съм го загърбил, останал е само горчивият привкус. Предното мнение го написах не с някакви лоши чувства, злоба или от дребнавост, просто наистина искам да предпазя хората от тези престъпници, защото не знам давате ли си сметка, че управлението на автомобил е едно от най-опасните неща, които вършат повечето хора през живота си, а автомобил с неизправни спирачки е кошмар. Бях го писал в скритата тема, ще повторя и тук: нямам проблем с това да сгафят нещо по двигателя. Хора сме, случва се. Пренатегнати клапани, прищипани гумички на капака на клапаните, изкорубени резби, недозавита пробка и в резултат изтекло масло - майната му, прави се. Какво обаче да кажем за кола, която с години беше с неизправни спирачки заради въпросните "разбирачи" и всяка една ситуация можеше да бъде фатална? То и аз си бях виновен, защото съм лоялен и когато ходя в един сервиз ходя само там и никъде другаде. Трябваше да ги сменя много преди това, но това е друг въпрос. Важното е, че сега всичко е наред. Аз за 4 месеца съм навъртял 8000 км. и то основно по планински пътища със завои (срещу 5000 км. годишно, т.е. 100 км. на седмица преди). Спирам чудесно и отново си обичам колата, която - признавам си честно - бях намразил без тя да има някаква вина в случая. Специални поздрави за Kossity от който научих за този сервиз (гледам, че на него никой не благодари, а всички научха за Слави от него) и за Слави, благодарение на който с Ферхонде преживяваме frienesance (friendship+renaissance ). 1 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kossity 19 #33 Отговорено 22 Ноември, 2016 (Редактирано) Ще вметна и аз една добра дума за Слави. Стигнах до него след челни и последователни сблъсъци с Юбико и Бултрако и тоталната им незаинтересованост и откровена некомпетентност ме бяха отчаяли, подобно на колегата User2, описал случая малко по-горе. Буквално имах чувството, че отивам при тях с Бугати, а на пасажерската седалка седи кенгуру със слънчеви очила. Та - разтърсих си контактите и от две места до мен стигна инфото за сервиза на Слави - и двете ми връзки го препоръчаха с две ръце. Отидох с недоверие, понеже на апокрифни майстори също се нагледах, но сега, 3 месеца по-късно, спокойно мога да кажа, че това е човекът, на който мога да доверя колата и който знам, че ще свърши повече, отколкото съм поискал. Страхотно отношение, с благ тон без надувки в приятелска атмосфера. Всички вътре поздравяват, което също прави впечатление. Самият сервиз - чист и спретнат като бокс от F1. Предложи ми кафе, седнахме на по цигара - "сдъвча" ми целият технически жаргон на лесносмилаем език (все пак, както предполагам немалка част от форумците - не съм механик или гуру). Да, 3 месеца по-късно след куп тестове, проверки и опити проблемът ми (random misfire на 4-те цилиндъра едновременно) все така виси нерешен, което не ме спира да си карам колата с най-голям кеф, но пък Слави откровено каза, че го "яде" и няма да я оставим така - ще прави, ще струва и ще го оправи и този проблем, съмнение нямам. @User2 - жив и здрав, радвам се че съм помогнал! Добрите неща трябва да се споделят, мисля си. Поздрави! Редактирано 22 Ноември, 2016 от Kossity 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Skijor 0 #34 Отговорено 7 Декември, 2016 Да споделя и моето мнение за този колега, имам проблем с ЦрВ 3генерация със страничния наклон на задните колела. След като хвърлих един чифт износени гуми се реших да го оправя този проблем, бях вече ходил при няколко човека все различни мнения и реших да се доверя на Слави, купих тампоните за шенкела по негова препоръка и му закарах колата, след като си я взех минах заден мост и за мое голямо разочарование от ляво си остана 2'04 както беше и преди ремонта а от дясно където ми объркаха тампона вместо този за шенкела бяха сложили противоположният на щангата нещата станаха по зле 2'40 а преди ремонта беше 2'. Обадих се на Слави а той не пое никаква отговорност, в резултат съм с изхвърлени здрави оригинални тампони и не малко пари на вятъра. Аз лично не бих се върнал в този сервиз колкото и да разбира от Хонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #35 Отговорено 16 Декември, 2016 Да кажа и аз за Слави. Вече трети път ходя при него. Първият път за общ поглед върху ходова част, окачване, такива неща. Мисля че го наспамих с въпроси тогава, но отговаряше на всичко, прямо и спокойно Вторият път отидох по спешност, че ми светна чека на еърбега. Прочетох грешката (пиропатрона на пасажерския), чистих я но нямаше махане. Появи се от нищото, а мен там ме е страх да бърникам. А неработещ еърбег преди пътуване ме вкарва във филма ... Слави веднага влезе в положение, излезе на паркинга пред сервиза , прочетохме пак грешката - оказа се че буксата се е извадила (предположи, че кабелът е оставен висящ от италианците и при някое отваряне на жабката се е закачила и извадила). За 5-6 минути човъркане на труднодостъпно без разглабяне място успя да закачи буксата Третият път беше пак по спешност, вчера. От 2 дни се беше появило някакво свистене и леко тракане откъм пистовия ремък, което вчера направо си премина към умрял лагер. Слави отново влезе в положение, преслуша я отвън, но не можа категорично да каже дали е от хидравлична, водна помпа или алтернатор и каза да ида пак след 2 часа, за да свали ремъка и ги прослуша една по една. Съмненията бяха за хидравличната помпа и виновникът беше баш нейният лагер, та поне по-малко разглабяне падна Изби го и ме прати да търся такъв лагер по номер, оказа се че има в Овча Купел баш магазинче за всякакви лагери! Лагер 3,50 лв. спрямо 55 лв. оригинален както ми показа той в каталога за части на Хонда. Обезмасли около хидравличната помпа при монтажа, че попаднало хидравлично масло върху ремъка и не само. Евала! Обикалянето ми из квартала отне повече време от самия ремонт Прави ми впечатление, че знае какво прави на 100% и работи уверено. Когато трябва да работи с някаква фина част или агрегат е внимателен и работи с точна ръка. Който е ходил в сервиза знае, че там е чисто и просторно. Изобщо препоръчвам с две ръце. За човека с Legend-a в сервиза - кофти случка с двигателя 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
user2 112 #36 Отговорено 16 Декември, 2016 Мд-а-а... Legend-ът е голям красавец, ама с тая некадърно монтирана газ... Ама ще го оправят, само да дойдат буталата. Миналата седмица имаше един турбиниран Акордеон 2.4 с двубутални апарати - поздравления за собственика, много джиджано изглежда, а и сигурно върви/спира доволно. Аз пък миналата събота се изтърсих без да звъня, че нещо моторчето (помпа или каквото се води там), което е към казанчето на чистачките нещо сдаде багажа (не ги правят като едно време; ей го на, не можа да изкара и 14 години ). Слави го свали, опита да го раздвижи на един акумултор, проми го с WD-40 и то уж се оправи. Пръска каквото пръска през съботата, обаче на другия ден отново започна с магариите. Слави беше готов да го поръча от техните доставчици и да дойде до 20 минути, но за съжаление го нямаше налично. Случайно го видях в една Пловдивска фирма, та го поръчах от там. Звъннах вчера на Слави и днес отидох пак. Веднага ме метна на подемника и го смени, нещя и да ми вземе пари, предния път съм бил оставил достатъчно. Ама предния път си е за предния... Наистина работи увеерено и чисто, само мога пак да го препоръчам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mlntdrv 16 #37 Отговорено 23 Януари, 2017 Някаква идея дали работи с части на клиента? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 734 #38 Отговорено 25 Януари, 2017 Да, работи с части от клиента, без да прави физиономии, каквито сме виждали на други места. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Labbii 7 #39 Отговорено 30 Януари, 2017 Днеска бях при него за пълно обслужване + диагностика. Не знам дали има смисъл да коментирам. Възхитен съм от отношението, прекрасен човек е, както писах и в моята тема, му ставам "абонат" ( да се надяваме само за масла и филтри ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Божков 11 #40 Отговорено 12 Февруари, 2017 Много професионално отношение към работата и клиентите. Изключително съм доволен от извършената процедура по почистване на колекторните тръби от нагара, което ми даваше грешка на ЕГР клапана. Направиха ми проверка на ходовата част и посочиха необходимите неща за смяна. От тук на сетне този сервиз ще 'лекува' нашата Хонда! Желая им все така да продължават и да държат на качеството на работата си. И.Божков 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове