Jump to content
CYPRUS_75

Проблем с паленето Honda Civic V gen 1995

Recommended Posts

Здравейте на всички.Пиша от името на един приятел,защото няма регистрация тук..Значи проблема е следният..Колата си пали без проблем когато е студена.Но ако загрее колата и реши да пали,няма палене..Върти като луда,но само до там...Когато престои няколко часа,докато изстине си пали нормално..Сменени са свещи,делко е слагано за проба само,но проблема е същият..Някакъв майстор е категоричен,че датчика на коляновия вал е причината затова,мисля говори за ХОЛ датчика,ако не се бъркам за името...И ако е този датчик примерно,лесно ли се сменя?Благодаря предварително на всички...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудна работа.Разглобява се почти цялото делко,а и такъв датчик не се продава отделно.Ето тука има картинки:http://autoweek.com/article/diy/when-your-24-year-old-civic-needs-new-distributor-right-now

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Забравих да спомена че мотора е VTEC..

Да колега но защо да разглобява цялото делко като проблема е изключен да е в него...?

Редактирано от CYPRUS_75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е от бензиновата помпа. Щом сте проверили токовете сега търсете проблема в горивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако проблема ще е в бензиновата помпа,това ще го прави и на студен мотор,но проблема е след като мотора загрее добре и престои 10 мин няма палене докато не изстине..Помпата я изключвам като вариант защото тя или работи или не,а проблема е само на горещ мотор...Проблема ще е някъде другаде,но засега остава загадка,освен в тоя датчик на коляновия вал...Знам ли...

Редактирано от CYPRUS_75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 7 часа, CYPRUS_75 написа:

Забравих да спомена че мотора е VTEC..

Да колега но защо да разглобява цялото делко като проблема е изключен да е в него...?

 

Защото този датчик за коляновия вал се намира вътре в делкото. Датчикът се намира там, където на снимката е обозначено CKP. Той брои зъбите на това колелце пред него и от там дава инфо на компютъра.

P1010947.JPG

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Регулирай си клапаните 

Редактирано от nakata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е,че са сменени два пъти делко с втора ръка и проблема е същият,а за регулиране на клапаните,от къде ще загуби центровка като проблема се появил изведнъж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За какъв двигател говорим? D16Z6? Чека (CEL) цвети ли? Ако да, каква грешка дава?

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия сензор за коляновия вал е долу, където е зъбното колело на анренажния:

ckf.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я първо си презапои главното реле,тогава сменяй друго.

  • Like 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, AMD написа:

Я първо си презапои главното реле,тогава сменяй друго.

Къде се намира това реле колега,извинявай за глупавия въпрос,но си нямам на представа къде да го търся :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Japanese fever написа:

За какъв двигател говорим? D16Z6? Чека (CEL) цвети ли? Ако да, каква грешка дава?

 

Колега в талона пише само това,номер на двигател EG81039213 производство на колата 1992,първата регистрация е 1995...

На таблото не свети нито една лампа за някаква грешка.Не знам каква друга информация да дам за колата,но ще съм благодарен на всякакви отговори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, CYPRUS_75 написа:

Интересното е,че са сменени два пъти делко с втора ръка и проблема е същият,а за регулиране на клапаните,от къде ще загуби центровка като проблема се появил изведнъж?

като не иска топла да запали я пробвай да я бутнете ако запали сте за реглаж на клапани казвам го от опит

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колегата информативно, поне да си знае кода на двигателя:

42312engine_code.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, CYPRUS_75 написа:

... EG81039213 ...

Това май е японски VIN, т.е. колата е JDM, десен волан и евентуално автоматик.

Иначе и аз залагам на главно реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с д15б което в случая няма никакво значение. Щом не свети чека и си пали и работи нормално, когато е студена, проблема е в главното реле.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Ръчка с десен волан и на мястото където трябва да гледаме за номера на мотора пише това ZC 7416176....Тия дни ще презапоим главното реле и ще пиша какво е станало ..

Редактирано от CYPRUS_75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, значи трябва да е суапната двувалова Д-серия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ZC е двувалката. Много ми е интересно как са побрани всичките тези цифри на плочката за кода на двигателя.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е VTEC, не е двувалка. Това е JDM двигател (OBD1) аналогичен на D16Z6 и не е 1.5, а е 1.6.

Редактирано от Japanese fever

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Japanese fever написа:

Щом е VTEC, не е двувалка. Това е JDM двигател (OBD1) аналогичен на D16Z6 и не е 1.5, а е 1.6.

Точно така колега..OBD1 е,и е 1.6 мотора.На плочката е изписано на 2 реда...

ZC

7416176

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главно реле. Пробвай където е релето / показали са ти го / , като не иска да запали да дадеш на пластмаците един лек тупаник. 
Другото да го разбереш, че е то- влизаш и на изгасена музика палиш. Целта е да чуеш как помпата работи и релето цъка. Същото това изчезва, когато колата загрее. 
Не го запоявайте- от морга друго за 20 лв и си в играта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе колега, защо в профила ти пише 1.5 автоматик, когато колата е 1.6 с ръчни?!? Оправи си информацията ф профила, за да може да е ясно за каква кола и двигател се говори, по принцип, не само в тази тема.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.12.2017 at 22:13, Japanese fever написа:

Добре бе колега, защо в профила ти пише 1.5 автоматик, когато колата е 1.6 с ръчни?!? Оправи си информацията ф профила, за да може да е ясно за каква кола и двигател се говори, по принцип, не само в тази тема.

Колега в първия пост съм писал,че колата е на мой приятел,но той няма регистрация тук,затова аз питам от негово име...Профилната ми снимка няма нищо общо с въпроса ми тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×