Jump to content
Тигъра

Пали от 6-7 развъртане.

Recommended Posts

Колата пали при студено и топло време след 6-7 чукания на стартера иначе си върти интензивно но според мен 2-3 е нормално но 6-7-8 сутрин май е доста след първото палене върти 2-3 пъти така беше и лятото може би с 1-2 въртенета по малко с нов акумулатор е и със сменени свещи какъв може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са реголирани преди седмица с гасов инщекцион е но и преди да го сложа си беше така остана дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята пали така, но не съм регулирал клапани и не съм облужил още. Поръчал съм всички консумативи и чакам да излезе от бояджията. Ако откриеш каква е причината, сподели тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам другата седмица да и направя диагностика иначе не знам от къде да почна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2017 г. at 21:51, Markony написа:

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Може ли да сипя някаква добавка за дюлзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай един REDEX,ама трябва и малко извънградско каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Restless написа:

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

И преди да сложа газта не палеше от раз а беше лятото  пак въртеше 4-5 пъти а сега като застудя 6-7 ще пробвам с добавката и ще кажа какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, очаквам да пишеш дали има резултат- имам същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах със  REDEX изгорих половината резервоар 25л извън градско няма подобрение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено правя следното - давам на контакт, чакам да чуя горивната помпа да жужи, да изгасне индикацията за имобилайзера. Връщам ключа, чакам да изгасне зеленото ключе, още 1-2 пъти същото упражнение.

Ако не го направя ще върти 5-6 пъти. Прясно тествано тая сутрин при 2 градуса температура на 2рото завъртане на стартера запали.

Имал съм случаи на -18 горивните пътища замръзват, не може да стигне гориво до дюзите, даже чека е почвал да премигва чак. :)

Това за голямото въртене на стартера си го обяснявам с това, че бензиновата помпа не е нагнетила още, системата нали е под налягане, не знам дали съм прав. :)

Колкото до газта - ако работи на бедна смес сутрин на бензин се опитва да обогати и съответно трудното палене.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin при -2 това дето го правиш ти помага но не е нормално ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×