Jump to content

Recommended Posts

Колата пали при студено и топло време след 6-7 чукания на стартера иначе си върти интензивно но според мен 2-3 е нормално но 6-7-8 сутрин май е доста след първото палене върти 2-3 пъти така беше и лятото може би с 1-2 въртенета по малко с нов акумулатор е и със сменени свещи какъв може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са реголирани преди седмица с гасов инщекцион е но и преди да го сложа си беше така остана дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята пали така, но не съм регулирал клапани и не съм облужил още. Поръчал съм всички консумативи и чакам да излезе от бояджията. Ако откриеш каква е причината, сподели тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам другата седмица да и направя диагностика иначе не знам от къде да почна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2017 г. at 21:51, Markony написа:

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Може ли да сипя някаква добавка за дюлзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай един REDEX,ама трябва и малко извънградско каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Restless написа:

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

И преди да сложа газта не палеше от раз а беше лятото  пак въртеше 4-5 пъти а сега като застудя 6-7 ще пробвам с добавката и ще кажа какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, очаквам да пишеш дали има резултат- имам същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах със  REDEX изгорих половината резервоар 25л извън градско няма подобрение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено правя следното - давам на контакт, чакам да чуя горивната помпа да жужи, да изгасне индикацията за имобилайзера. Връщам ключа, чакам да изгасне зеленото ключе, още 1-2 пъти същото упражнение.

Ако не го направя ще върти 5-6 пъти. Прясно тествано тая сутрин при 2 градуса температура на 2рото завъртане на стартера запали.

Имал съм случаи на -18 горивните пътища замръзват, не може да стигне гориво до дюзите, даже чека е почвал да премигва чак. :)

Това за голямото въртене на стартера си го обяснявам с това, че бензиновата помпа не е нагнетила още, системата нали е под налягане, не знам дали съм прав. :)

Колкото до газта - ако работи на бедна смес сутрин на бензин се опитва да обогати и съответно трудното палене.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin при -2 това дето го правиш ти помага но не е нормално ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да възобновя малко темата. Някой има ли решение на въпроса с трудното първоначално палене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И аз продължавам да имам проблем с паленето на студен двигател (без значение от външната температура), като до момента смених свещи, минах на ултразвук на дюзите (карам на газ, предположих запекла дюза), реглаж на клапани, чистене на дросел клапа, диагностиката нищо не показва (освен бедна смес заради карането на газ, ако я карам на бензин чека изгасва сам)... но без ефект.

 

Като почне да върти стартера няколко пъти мотора се разтриса аха да запали и пак продължава и ако подам газ запалва, ако не подам запалва на 6-7 вътене но все едно работи на 2-3 цилиндъра и след малко се оправя.

Друг проблем на бензин (докато е студен двигателя и не е обърнала на газ) е че има едно замилсяне/забиване на 2000 оборота при ускорение, което изчезва след като загрее мотора ....

Дайте съвет.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/25/2018 at 11:29, nikstar написа:

диагностиката нищо не показва (освен бедна смес заради карането на газ, ако я карам на бензин чека изгасва сам

 

Значи и чек за бедна смес светвал, ама диагностиката нищо не показала. :D

Ако караш само на бензин 2 дни примерно пак ли пали трудно и забива муцуната?

Отделно бензинът колко е стар?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах че ми светка чека с грешка за бедна смес докато карам на газ, а ако покарам 2 дена на бензин грешката изчезва и други грешки няма. Бензина не застоява често досипвам. 

Възможно ли е ако не е настроена добре газовата бензиновия комп. да се бърка и да прави проблеми при студен двг заради бедната смес която отчита карайки на газ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че открих причината за трудното палене сутрин. Всъщност са няколко и се виждат в клипа (на руски е).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този клип гледах в началото и още няколко други от различни краища на света.

Всички посочват като причина задръстения филтър в пластмасовия корпус и чохалчето на помпата.

След смяна проблема с паленето се решава.

При мен паленето е безпроблемно и поради тази причина за сега спестих обслужването на помпата.

Не мешай машине работать! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не видях разлика в паленето преди и след смяната на филтъра.А за флейтата не разбрах как се проверява дали работи коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледах друг клип, който не мога да открия в момента, но пича пробва принудително да остави флейтата в двете положения и нямаше ефект.

при затворено и отворено все палеше тегаво, докато не смени филтрите на горивната помпа

Редактирано от Glavanov
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на помпата чисти ли се и ако да с какво или е консуматив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Консуматив е. Подменя се.

Markony не случайно посочва гориво на първо място.

Хубаво е да се замери налягането при работещ двигател включително.

Най добре на ход, но трябва апаратура...

Редактирано от Glavanov
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×