Jump to content

Recommended Posts

Колата пали при студено и топло време след 6-7 чукания на стартера иначе си върти интензивно но според мен 2-3 е нормално но 6-7-8 сутрин май е доста след първото палене върти 2-3 пъти така беше и лятото може би с 1-2 въртенета по малко с нов акумулатор е и със сменени свещи какъв може да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са реголирани преди седмица с гасов инщекцион е но и преди да го сложа си беше така остана дюзи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята пали така, но не съм регулирал клапани и не съм облужил още. Поръчал съм всички консумативи и чакам да излезе от бояджията. Ако откриеш каква е причината, сподели тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледам другата седмица да и направя диагностика иначе не знам от къде да почна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 3.12.2017 г. at 21:51, Markony написа:

Гориво,дюзи,хлабини на клапани.

Може ли да сипя някаква добавка за дюлзите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагай един REDEX,ама трябва и малко извънградско каране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 55 минути, Restless написа:

Ако има газ - проверете дали някоя дюза не изпуска

При мен имаше такъв проблем

И преди да сложа газта не палеше от раз а беше лятото  пак въртеше 4-5 пъти а сега като застудя 6-7 ще пробвам с добавката и ще кажа какъв е резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, очаквам да пишеш дали има резултат- имам същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах със  REDEX изгорих половината резервоар 25л извън градско няма подобрение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на студено правя следното - давам на контакт, чакам да чуя горивната помпа да жужи, да изгасне индикацията за имобилайзера. Връщам ключа, чакам да изгасне зеленото ключе, още 1-2 пъти същото упражнение.

Ако не го направя ще върти 5-6 пъти. Прясно тествано тая сутрин при 2 градуса температура на 2рото завъртане на стартера запали.

Имал съм случаи на -18 горивните пътища замръзват, не може да стигне гориво до дюзите, даже чека е почвал да премигва чак. :)

Това за голямото въртене на стартера си го обяснявам с това, че бензиновата помпа не е нагнетила още, системата нали е под налягане, не знам дали съм прав. :)

Колкото до газта - ако работи на бедна смес сутрин на бензин се опитва да обогати и съответно трудното палене.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dindin при -2 това дето го правиш ти помага но не е нормално ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да възобновя малко темата. Някой има ли решение на въпроса с трудното първоначално палене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

И аз продължавам да имам проблем с паленето на студен двигател (без значение от външната температура), като до момента смених свещи, минах на ултразвук на дюзите (карам на газ, предположих запекла дюза), реглаж на клапани, чистене на дросел клапа, диагностиката нищо не показва (освен бедна смес заради карането на газ, ако я карам на бензин чека изгасва сам)... но без ефект.

 

Като почне да върти стартера няколко пъти мотора се разтриса аха да запали и пак продължава и ако подам газ запалва, ако не подам запалва на 6-7 вътене но все едно работи на 2-3 цилиндъра и след малко се оправя.

Друг проблем на бензин (докато е студен двигателя и не е обърнала на газ) е че има едно замилсяне/забиване на 2000 оборота при ускорение, което изчезва след като загрее мотора ....

Дайте съвет.

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 4/25/2018 at 11:29, nikstar написа:

диагностиката нищо не показва (освен бедна смес заради карането на газ, ако я карам на бензин чека изгасва сам

 

Значи и чек за бедна смес светвал, ама диагностиката нищо не показала. :D

Ако караш само на бензин 2 дни примерно пак ли пали трудно и забива муцуната?

Отделно бензинът колко е стар?

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах че ми светка чека с грешка за бедна смес докато карам на газ, а ако покарам 2 дена на бензин грешката изчезва и други грешки няма. Бензина не застоява често досипвам. 

Възможно ли е ако не е настроена добре газовата бензиновия комп. да се бърка и да прави проблеми при студен двг заради бедната смес която отчита карайки на газ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че открих причината за трудното палене сутрин. Всъщност са няколко и се виждат в клипа (на руски е).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно този клип гледах в началото и още няколко други от различни краища на света.

Всички посочват като причина задръстения филтър в пластмасовия корпус и чохалчето на помпата.

След смяна проблема с паленето се решава.

При мен паленето е безпроблемно и поради тази причина за сега спестих обслужването на помпата.

Не мешай машине работать! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо не видях разлика в паленето преди и след смяната на филтъра.А за флейтата не разбрах как се проверява дали работи коректно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледах друг клип, който не мога да открия в момента, но пича пробва принудително да остави флейтата в двете положения и нямаше ефект.

при затворено и отворено все палеше тегаво, докато не смени филтрите на горивната помпа

Редактирано от Glavanov
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на помпата чисти ли се и ако да с какво или е консуматив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Консуматив е. Подменя се.

Markony не случайно посочва гориво на първо място.

Хубаво е да се замери налягането при работещ двигател включително.

Най добре на ход, но трябва апаратура...

Редактирано от Glavanov
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да не пускам нова тема за същия проблем.Моята също пали трудно бензин/гас 150кс 2.0 2005 година но не е консистентно някои пут веднага някои път върти на бая.Правен е реглаж на клапани преди 2-3 хил км, свещите са нови, акумулатора е нов (пада на 10.2 обаче при палене нз дали е нормално).Забелязвам че когато колата е студена пали по бързо но като се е напекла на слънцето върти доста преди да запали.Една седмица не я карах и запали от половин оборот.При мен също светва чека от време на време заради гаста наи често ако изкачвам баир на ниска скорост с много гас но спира да свети сам след извесно каране (на гас пак на бензин не я прехвърлям).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, MNED said:

Колеги да не пускам нова тема за същия проблем.Моята също пали трудно бензин/гас 150кс 2.0 2005 година но не е консистентно някои пут веднага някои път върти на бая.Правен е реглаж на клапани преди 2-3 хил км, свещите са нови, акумулатора е нов (пада на 10.2 обаче при палене нз дали е нормално).Забелязвам че когато колата е студена пали по бързо но като се е напекла на слънцето върти доста преди да запали.Една седмица не я карах и запали от половин оборот.При мен също светва чека от време на време заради гаста наи често ако изкачвам баир на ниска скорост с много гас но спира да свети сам след извесно каране (на гас пак на бензин не я прехвърлям).

При това разреждане на акумулаторе ще го загубиш скоро 10,2 е доста разреден   купи си едно автоматично зарядно по 35 лв са от кауфланд или лидл и го зареди да не кажем че идва зима и е препорачително   да се дозарежда аз го правя  всеки месец  зимата защото имам  само градско .При добре настроена газова чека трябва много рядко да светва и то само като свършва газта отиди при някой грамотен газаджия и да ти настрои газовата,важно е как е правен реглажа на клапаните аз смених 3 ма майстори уж при мен 1ГенCRV всичките ги правят всм 0,10 и изп 0,20  колата върви след всеки различно.Реглажа се прави при студена кола на тем 26 -28 гр външна температура.Важно е какво е също газовото ако е сброна формация проблем .Измери налягането което прави помпата,и както каза един колега горе може да се появява комфликт от бедната смеси и паленето сутрин на бензин някъде бях чел че при паркиране е хубаво писледните 3 -5мин да се обърне на бензин и така нямало този проблем.

Човека според мен който може да ти реши проблемите е Маркони но ти сам си решаваш аз след месец съм при него за нова газова уредба че вече 2 год бера ядове с една уж хубава и сложена от майстор който ги разбира тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулатора е нов на 2 месеца и спада до 10.2 е само при самото палене иначе на изгасена кола си държи 12 и нещо а на запалена 14 и нещо, но не изключвам и факта да е дефектен.Газовата е БРЦ вярно стар модел, но добре сложена и настроена в сервиза на БРЦ проверена и от мен че не изпуска никъде.Клапаните аз съм ги правил с помощ от колега бивш майстор които е правил десетки такива.Малко повече информация как да замеря помпата?

Ще пробвам това с превключването.Мерси.Като ми светне чека изписва грешка P0420 което по каквото четах е или бедна смес или мудна ламбда сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
1 hour ago, MNED said:

Акумулатора е нов на 2 месеца и спада до 10.2 е само при самото палене иначе на изгасена кола си държи 12 и нещо а на запалена 14 и нещо, но не изключвам и факта да е дефектен.Газовата е БРЦ вярно стар модел, но добре сложена и настроена в сервиза на БРЦ проверена и от мен че не изпуска никъде.Клапаните аз съм ги правил с помощ от колега бивш майстор които е правил десетки такива.Малко повече информация как да замеря помпата?

Ще пробвам това с превключването.Мерси.Като ми светне чека изписва грешка P0420 което по каквото четах е или бедна смес или мудна ламбда сонда.

Това което написах е повече за подръжда на акумулатора 12.4   12,7 е добре да показва при покой, 14,2 или 14,3 това когато зарежда което е много добе като се има впредвид че алтернатора не го зарежда  винаги на 100% това става само когато се свали акумулатора или се кара на дълги растояния  но тогава има консумация.Пак казвам не трябва да свети чека като караш на газ газовата значи е удушена или както казваш е стара и толкова може,при мен беше така като казвах на маистора да харчи малко и той естествено а удушава и в крайна сметка за 1-2 лв газ на 100 км не си заслужава а и клапаните затягат  по-бъзо,имам поглед над няколко Хонди моята измество стойностите на 15 хил а на приятели това става на 25 хил.

Налгянето в сервиз го мерят закачат уреда някъде по бензиновия филтър или маркуча който стига до него забравих  къде точно.

Ето ти една таблица какво трябва да е напрежението на акумулатора1353067268_viberimage5464646.thumb.jpg.2e00fc0c9d61dc07fa70120417ecda1c.jpg

Тази стоиност 10,2 кога я мериш по-принцит това е дълбоко разреден акумулатор ако е в момент на запалване и въртене на стартера

Написах ти кой може да ти даде отговори на доста от въпосите за газовите и всичко по Хонда.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Меря я в момент на запалване закачам мултицета и тогава паля.Има моментен спад до 10.2 все пак смятам че е нормално да има спад все пак консуматори и тн но нормално ли е до толкова да спада.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 minutes ago, MNED said:

Меря я в момент на запалване закачам мултицета и тогава паля.Има моментен спад до 10.2 все пак смятам че е нормално да има спад все пак консуматори и тн но нормално ли е до толкова да спада.

 В момент на запалване и въртене на стартера не съм я мерил но да възможни са  тези стойности това е моментно все пак тогава не работи динамото и черпиш ток само от акумулатора.

Но не там ти е поблема мисля

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.06.2018 г. at 9:18, Glavanov написа:

Консуматив е. Подменя се.

Markony не случайно посочва гориво на първо място.

Хубаво е да се замери налягането при работещ двигател включително.

Най добре на ход, но трябва апаратура...

От два дни търся цедка и не намирам само цяла помпа може ли да помогнеш от каде мога да купя цедката за бензинова помпа . само това открих http://autokaramanov.com/product.php?id_product=2787

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка за Црв ли е да знам дали да поръчвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е дюзите ми да протичат при положение че на студено пали от раз а на топло не.Като я напече слънцето и почва да върти по много.Или запушени дюзи кое точно на REDEX се ползва да сипя да видя дали няма да се оправи какво да кажа в магазина/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 9/9/2018 at 9:49 AM, MNED said:

Възможно ли е дюзите ми да протичат при положение че на студено пали от раз а на топло не.Като я напече слънцето и почва да върти по много.Или запушени дюзи кое точно на REDEX се ползва да сипя да видя дали няма да се оправи какво да кажа в магазина/

Аз използвам тази при мен тя върши работа

https://maslaonline.com/dobavki/bardahl-injector-cleaner-6-in-1?search=BARDAHL+INJECTOR+CLEANER&description=1&option=525&option_value=794

а за REDEX трябва да пише че е за инжектори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така разглобих колата почистих и тествах флеитата работи,почистих и тествах стартера и той работи.Остава тази цедка да сменя някои поръчвал ли я е и от къде.

http://autokaramanov.com/product.php?id_product=2787

Тази ли да поръчвам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разбра ли дали това е цедката, че и аз се интересувам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не помня дали ви споменах, но откакто обогатих сместа на газовата с няколко единици (преди няколко месеца) почна да пали много бързо. :)

Особено сутрин първо палене врът врът и е запалила.

Сега чакам минусовите температури да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е това неможах да си изкарам помпата бая е спекла ще търся специалния ключ че почнах да изкривявам палчетата от блъскане.Оставих я 1 седмица без да я паля и запали не от половин оборот а направо от 1/16 оборот все едно видя в бъдещето :D покарах малко изгасих я за 10мин и пак почна да се мъчи никва логика.

 

  • Confused 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще следя развитието, колега. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×