Jump to content

nikstar

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно nikstar

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    1
  1. Благодря колега, значи за 1800км ми е изгорила около 300 гр за 10000км около 1.5 литра. Знаете ли каква нормалната разходна норма?
  2. Здравейте колеги, Търсих, но не открих тема относно колко е разликата в милилитри от мин до макс на щеката на маслото на мотор 2.0 бензин / К20А4 Благодаря.
  3. Казах че ми светка чека с грешка за бедна смес докато карам на газ, а ако покарам 2 дена на бензин грешката изчезва и други грешки няма. Бензина не застоява често досипвам. Възможно ли е ако не е настроена добре газовата бензиновия комп. да се бърка и да прави проблеми при студен двг заради бедната смес която отчита карайки на газ?
  4. Здравейте колеги, И аз продължавам да имам проблем с паленето на студен двигател (без значение от външната температура), като до момента смених свещи, минах на ултразвук на дюзите (карам на газ, предположих запекла дюза), реглаж на клапани, чистене на дросел клапа, диагностиката нищо не показва (освен бедна смес заради карането на газ, ако я карам на бензин чека изгасва сам)... но без ефект. Като почне да върти стартера няколко пъти мотора се разтриса аха да запали и пак продължава и ако подам газ запалва, ако не подам запалва на 6-7 вътене но все едно работи на 2-3 цилиндъра и след малко се оправя. Друг проблем на бензин (докато е студен двигателя и не е обърнала на газ) е че има едно замилсяне/забиване на 2000 оборота при ускорение, което изчезва след като загрее мотора .... Дайте съвет. Благодаря
  5. @NEKTAR колега зачетох се в manuala но все още не съм го прилагал по схемата yes/no, прецених че ако му е ниска цената по добре да го сменя. Изглежда това нещо се чупи при доста модели на Хонда.тука малка дискусия за проблема:http://www.hondasuv.com/members/archive/index.php/t-52728.htmlа тук с снимки как се сменя ELD:http://www.ephatch.com/forum/showthread.php?56897-How-To-Replace-ELD-(Electric-Load-Detector)-w-part-(P1298)Заинтригуваме обаче коментара на колегата Drone че при него го няма. И ми е интересно дали е свалено точно поради тази причина с газификацията.Ако не върши нъкаква важна роля по тоците и може просто да се отсрани би било най-простото ни решение.
  6. Благодаря на колегата NEKTAR за помощта !Намерих устройството с размерите на кибритена кутийка в нета за 30-на $, с доатавки и др. ще дойде двойно.Ето и линк:http://www.ebay.com/itm/GENUINE-HONDA-CIVIC-CR-V-ELEMENT-FIT-ELD-ELECTRONIC-LOAD-DETECTOR-38255-S5A-003-/281149951122Ако някой е намирал нещо подобно в БГ и от къде ще му бъда благодарен.Четейки някои коментари за него мисля че може да има пряка връзка с придърпването в ниски обороти на газ.
  7. При поредната диагностика ми излезна грешка: P1298 Electric Load Detectorнз може ли това нещо да има връзка с придърпването на газ и свързано ли е по някакъв начин с запалителната система и като цяло някои сблъсквал ли се е с разрешаване на тази грешка и от къде идва.
  8. Колеги имам следният въпрос, може ли някои да ми услужи (разбира се срещу съответната сума), с хидравлична течност за CRV 2003 2.0 бенз. около 100 г. Искам да си долея тъй като съм 1/2 сантиметър под минимума и се чува лек звук при навъртане на волана, тъй като не ми се купува цяла опаковка. Имам останала течност червена която съм доливал в предишното ми Рено, но до колкото разбрах не е подходяща. В София, Люлин живея. Благодаря !
  9. Колега и аз имам същият проблем. На 2 най-вече ако подам плавно газ и колата придърпва като това се случва в 90 % от случаите, както и леки придърпвания в оборотния диапазон 1000-2500 пак понякога. Всичко съм сменил без бубините, които поради разбираеми ценови причини не прибързвам да заменя. Консултирах се с 2 майстори и ми казват че това продърпване идва само от тоците - свещи и бубини. Търсих да намеря някъде където правят диагностика на бубини (за да разберя поне 1 или 2 са здали багажа) но не намерих нищо адекватно. Реших да си кипя една нова и да я сменям цилиндър по цилиндър, но и това не даде резултат. Прави ми впечатление че винаги като ми закачат колата на диагностика към газовият комп. и проблема с придърпването не се проявява, нз възможно ли е да е случайно или има някава връзка.
×
×
  • Създай нов...