Jump to content
evgeniii

Препоръки при покупка на CR-V 3та ген.

Recommended Posts

Здравейте, колеги,

предстои ми да си закупя автомобил, като съм се спрял на CR-V 3та генерация дизел, ръчни скорости.

Бихте ли ме посъветвали какво е най-важно да оглеждам при покупката на такъв автомобил. Според вас каква би била разумната цена на един добре поддържан такъв автомобил.

 

Благодаря ви предварително.

Редактирано от evgeniii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труден въпрос.Голямо предлагане има,търсене малко.Продават се средно по 16,но сделки се сключват на 14,тъй като няма един читав..останалото е пазарлък.

Най-честите причини са ДПФ филтър,тракащ двигател,виеща турбина.Видимо пребоядисвана кола и т.н.

Скритите проблеми са -прикрит километраж.Колите са над 200к км.Тогава се сменя съединител ,маховик и ангренаж.Сумата е сериозна 3-5к лева.

Не съм виждал досега италианец да го прави това обслужване.Реално за мен читав дизел би трябвало да е около 18к лв на 8-9 години.

При бензиновите е малко по-различно ,но това е за друга тема..

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 200 за дизел на повече пт 5г е луд късмет. Работил съм в къща преди 12-13 години, там идваха на по над 350 и то в доста стегнато състояние. До 200 и в Италия им търсят силни пари. За другите държави като Германия и Швейцария да не коментираме.

Редактирано от jaccomo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читав собственик,който чете и поддържа автомобила си правилно-доста руснаци и американци,без проблем 500к км пробег до основен ремонт.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги

 

Оглеждам за  CR-V 3та генерация дизел, но автомат , приемам препорьки преди покупката 

 

 

Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайки предвид, че така или иначе ще е след 2011г. и вероятно ще стовариш една добра сума за нея, мнението и препоръката ми е да бъде с доказан произход, а не Горублянска.

Гледай нещо от някое представителсво да вземеш, с история и на малко километри. Вероятно ще дадеш 2-3 хилки отгоре..... Но на фона на общия резултат от 25-6К си е приемливо.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Здравейте ,спряхме се на ЦРВ3 бензин,ръчка .Може ли да ни кажете за какво да внимаваме и дали си заслужават парите че много противоречиви мнения поучихме и изчетохме. Благодарим Ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какви са лошите неща, за които толкова трябва да внимавате при този модел и които ви разколебават?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

https://www.cars.bg/offer/c2585498  може ли мнение за този автомобил.

Ходих и го гледах видимо няма забележки , но под капака двигателя е омазнен , не знам дали изпуска от гарнитура или е нещо друго.

Колата е от Швейцария , НО с Италиански документи !!!!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, jaccomo написа:

И какви са лошите неща, за които толкова трябва да внимавате при този модел и които ви разколебават?

Първо и най-важно много ги крадяли :(

проблеми с климатика/климатроника било доста цифра 650-700лв

Говориха ни за някакъв клапан към  " разпределителния вал ", а мойе и да е друг клапан не съм сигурен.

Датчици за налягане на гуми . Не съм сигурен дали всички имат.

Самият рапределителен вал....... и след 300к били за основен ремонт на мотора :( 

 

Понеже Хонда не съм карал и поддържал затова и искам менние от Вас, за което Ви благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога ли да попитам защо сте се насочили към бензинова кола? Гореизброените дефекти ги няма при дизела, освен краденето.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже Господи. Ако е R20A хвърля на 300К то е или защото е каран само на газ с реглажи  през 100 000 или незнам......

А останалите изброени ако са проблем........ здраве му кажи. Отчитам като характерен за модела проблем само това с шайбата на климатика. Останалото или не се отнася до бензинката или е "един ми каза".

Колега, това е един от най здравите бензинови двигатели в категория 2.0 (скоро четох някъде статия дори, че е най здравия правен досега). Дизела също е ОК, но си имат техните недостатъци, ако се разчетеш по темите ще добиеш представа. Всъщност можеш да се поразчетеш и да видиш дали пък някой не се е оплакала от бензиновия двигател......

А относно поддръжката, повярвай ми в тази кола има мноооого неща които ще прескочат 650лв при подмяна или ремонт. Аз от покупката включително до момента за 40 000 съм правил алтернатор (150лв) Рейка (така я купих) и един накрайник (незнам колко струва). На всяка една от предишните ми коли (без RD1) на този пробег и употреба около 2-3 години, сметката отиваше на към 2 000лв.

Успех с търсенето.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 13 часа, Tokio написа:

Мога ли да попитам защо сте се насочили към бензинова кола? Гореизброените дефекти ги няма при дизела, освен краденето.  

Защото всичките ми коли са били бензинови ,а служебните дизели, но така и не успях да се напасна към дизелите :)

 

Преди 7 часа, jaccomo написа:

Боже Господи. Ако е R20A хвърля на 300К то е или защото е каран само на газ с реглажи  през 100 000 или незнам......

А останалите изброени ако са проблем........ здраве му кажи. Отчитам като характерен за модела проблем само това с шайбата на климатика. Останалото или не се отнася до бензинката или е "един ми каза".

Колега, това е един от най здравите бензинови двигатели в категория 2.0 (скоро четох някъде статия дори, че е най здравия правен досега). Дизела също е ОК, но си имат техните недостатъци, ако се разчетеш по темите ще добиеш представа. Всъщност можеш да се поразчетеш и да видиш дали пък някой не се е оплакала от бензиновия двигател......

А относно поддръжката, повярвай ми в тази кола има мноооого неща които ще прескочат 650лв при подмяна или ремонт. Аз от покупката включително до момента за 40 000 съм правил алтернатор (150лв) Рейка (така я купих) и един накрайник (незнам колко струва). На всяка една от предишните ми коли (без RD1) на този пробег и употреба около 2-3 години, сметката отиваше на към 2 000лв.

Успех с търсенето.

Jacco може ли да ми кажеш дали рейката е хидравлична или електрическа, защото този търговец твърди че е електрическа рейка .

И коя рейка е за предпочитане с оглед на евентуална подмяна или рециклиране?

 

Благодаря ти предварително!

 

 

Вижте мнението на mecho_gruh   http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=225806  относно хондатата! 

"  Honda - здрави и надеждни, но вътре си като на пейка, 4х4 не е постоянно, лоша защита от корозия. "   

 

Наистина ли е така?

Редактирано от Joro1979

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Joro1979 написа:

 

Защото всичките ми коли са били бензинови ,а служебните дизели, но така и не успях да се напасна към дизелите :)

 

Jacco може ли да ми кажеш дали рейката е хидравлична или електрическа, защото този търговец твърди че е електрическа рейка .

И коя рейка е за предпочитане с оглед на евентуална подмяна или рециклиране?

 

Благодаря ти предварително!

 

 

Вижте мнението на mecho_gruh   http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=225806  относно хондатата! 

"  Honda - здрави и надеждни, но вътре си като на пейка, 4х4 не е постоянно, лоша защита от корозия. "   

 

Наистина ли е така?

Здравей Жорка!

Относно най голямото ти притеснение кражбите.Колко откраднати ЦР-Вта ще има на година?Я има едно две на година а може и толкова да няма,особено пък в Бургас не съм чул да има откраднато.

Това за проблема с климатика и останалите глупости който са ти наговорили предполагам че си посетил сервиз Апостолов и от там са ти казали тези страшни неща.Там даже могат да ти покажат части че са за смяна а на автомобила изобщо да не съществува такава част.Джантите нямат датчици и рейката на бензиновите до колкото знам е електрическа а на дизела е хидравлична.Какво ще означава това вътре си като на пейка идея си нямам но за мен си е комфортно и удобно.4х4 си е достатъчно и си върши много добре работата при нужда все пак това не е джип за офроуд.Това дали ще попаднеш на читава и пазена е съвсем друг въпрос,но като цяло са здрави и надеждни.Замисли се и за автоматик.Успех.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Joro1979 написа:

"  Honda - здрави и надеждни, но вътре си като на пейка, 4х4 не е постоянно, лоша защита от корозия. "   

 

Наистина ли е така?

 

4х4 не е постоянно, което си има своите предимства, доколкото съм чел главно по отношение теглото на автомобила и икономията на гориво. Системата е хидравлична и се включва моментално при необходимост (приплъзване на някое от колелата). От наблюденията ми тази зима 4x4 върши прилична работа, но не съм тествал офроуд (и не възнамерявам, просто колата според мен не е направена за това).

 

Аз се насочих към автомобила, защото е практичен SUV, горе-долу икономичен за класа си, проходим за кратки лоши участъци, бордюри и т.н.

Изключително маневрен е според мен, с много добро управление и ми се струва доста стабилен на магистралата.

 

Преди да купя 2.0 бензин тествах дизел. Определено дизеловият двигател ми се стори по-динамичен за начина, по който бях свикнал да шофирам. Но и с бензиновия се свиква и е адекватен при изпреварване и изкачване.

 

Според моите проучвания май понякога рейката създава проблем (луфт), като има опция за рециклиране - не знам колко успешно.

 

Основният "недостатък" на тези коли май е, че читавите бройки са сравнително скъпички!

Редактирано от note
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. Това е основния недостатък, че са редки и скъпи.

Относно рейката, електрическа е и се рециклира като хидравличната и за същите пари. Говори се че била доста здрава. Моята беше с проблем.

Относно 4х4, да не е постоянно, но това е СУВ. Покажи ми едно такова с постоянно. В офроуд форума нагласата им към тази система е изострена. Системата хвърля до 50% към задния мост и ми е понасяла доста снежни лигавщини без проблем.

Ако успееш да си вземеш автомат няма да сбъркаш. Голям комфорт и изключително здрав. Пет степенния автоматик на Хонда е една от най здравите кутий изобщо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Има ли янкой от Шумен , който може да помогне с оглед и мнение относно тази кола : https://www.cars.bg/offer/c2585498   

Цитирай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно има. Пробвай в специално обособената тема. Имаш по голям шанс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, jaccomo написа:

В офроуд форума нагласата им към тази система е изострена.

 

Има си хас. :D Пък нашата система не е хич лоша.

 

Преди 4 часа, jaccomo написа:

Относно 4х4, да не е постоянно, но това е СУВ. Покажи ми едно такова с постоянно.

RAV4 е с постоянно и тва им е основната разлика, пък нали винаги са преки конкуренти с CRV-то. :)

 

Всеки се мята на Кии/Хюндаи че са лачени (и с екстри) и евтини в сравнение с "премиум" марките, ама ако не са нови с гаранция ...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, момчета и момичета.

Дълго време обмислях покупката на FR V, но по стечение на обстоятелствата бюджета ми се увеличи, така че съм се захласнал към CRV 3 gen. 2,0 бензин (предпочитам ръчни скорости).По възможност след фейслифта 2010, но не е задължително.

 

Прочетох и другата тема и тази и имам някои въпроси на които ще съм благодарен ако получа отговори.

1.Каква е разликата в нивата на оборудване. В нета намирам за по-новите генерации, но сравнение за 3 генерация не открих.Ясно ми е че при executive има панорамен покрив, може би кожа и навигация?Друго? или линк към сравнителен сайт за всички нива?

2.Може ли някои да даде конкретни цени на обслужване ?Първоначално и регулярно? Дори и други ремонти?В тая връзка много благодаря на Valdimor ,който в другата тема подробно бе написал цени от Бултрако. Понеже съм от Стара Загора вероятно ще ползвам Ай Ем Ай ,но всяка цена е добре дошла.

3.Относно купуването на кола пределно ясно е ,че е най-добре да е с история от някое представителство, но просто такива вече няма или няма да са трета генерация.Затова ще се радвам да споделите вие как процедирахте при вашата покупка . Какво ще посъветвате?Воаяж до чужбина ли или друга идея?

4.Какво конкретно да се следи при оглед по време на покупка? Някакви специфични неща?

5.Някои от продавачите в чужбина дават период на гаранция.Имате ли опит какво се случва с нея при положение че колата се мести в България?

 

Благодаря!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

 

Тук има описание на оборудването по ниво (Equipment by trim level): parkers.co.uk/honda/cr-v

 

Аз лично избрах executive 2008 г., европейски модел и имам:

- кожен салон

- визуално значително по-хубави материали на таблото и лоста, в сравнение с по-ниското ниво

- подгряване на предните седалки

- електрическа шофьорска седалка с вградена възглавничка за кръста

- панорамен покрив (не се отваря)

- круз контрол

Нямам:

- навигация, което е било допълнителна опция навремето

- подгряване на предното стъкло

- хладилна жабка

 

За купуването моят принцип беше - задължително от човек, който си я е гледал и поддържал, с ясна история.

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, пробвахме колата и  когато се кара напред и назад сякаш ръчната е дръпната и нещо задържа . Отпуска но скърца не знам дали е задържа спирачния апарат или не . Някой може ли каже какво може да е и дали евтино ще се размина или пък да бягам дале4 от тази кола и да гледам друга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми те, бензиновите са спряли, точно както казваш - все едно си на ръчна :D.

Сега сериозно - от разстояние е трудно да се каже от какво задържа и скърца. Ако дълго е стояла може да са клеясали и спирачните апарати, нещо по ръчната да задържа, лагери,диференциал  и  така нататък....

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D  Ще видим Емич,нищо не се знае.В последно време се заглеждам по четвърта генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 23 часа, note написа:

Здравей, колега,

 

Тук има описание на оборудването по ниво (Equipment by trim level): parkers.co.uk/honda/cr-v

Благодаря ти Note!

Ще почовъркам въпреки,че уж бях гледал в parker.

Един тъп въпрос: Всички ли CRV 3 са 4х4(макар и не постоянно)?

Относно навигацията и аз като други след като прочетох темата на Jaccomo( БЛАГОДАРЯ   Jaccomo,страхотна работа) добих кураж, че технически инвалид като мен с малко чужда помощ може да си сложа читаво китайче, така че не ми е приоритет да си имам оригинална.

Note, относно принципа ти за купуването,да ,това е перфектен вариант,но как се случи при теб? Имаше ли някакъв принцип,т.е. да обикаляш представителства или нещо друго или просто случайно ти попадна тоя екземпляр?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана така: следих пазара няколко месеца всеки ден, като наблюдавах всички официални представителства (не само Хонда). Отделно всеки ден проверявах частните обяви по сайтовете и форумите. Ходил съм на много малко огледи, защото предварително отсявах обявите - исках под 150 х. км. и executive. Хубавите коли се продават моментално. Моята я взех на същия ден, в който излезе обявата, от частно лице, купувана от Хонда България и поддържана само там, гаражна. Донякъде чист късмет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, AzSum написа:

........... Всички ли CRV 3 са 4х4(макар и не постоянно)?........

да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 29 минути, mccoy написа:

да

Благодаря, колега.

Много добре.Не ми трябва за офроуд а и модела не е типичен за това, но е успокояващо да го има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.04.2018 г. at 15:45, mccoy написа:

да

Има и само с предно предаване,без 4x4 но са много малко произведени от 3-та генерация,предимно за топлите страни!

Много повече са произведените от 4-та 5-та генерации,напоследък по-обяви се среща нов внос от САщ!

Редактирано от orikboj

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Търсим вече 7-8 месеца бензинова Хонда ЦРВ 3 , но не излиза читава и ся гледам в Бултрако една, ноооооооо дизел. :( Може ли да ѝ хвърлите едно око и да кажете дали става  и да си хвърлям главата в торбата , понеже хич не ми се иска да е дизел ,а искам ЦРВ. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, може ли линк към обявата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че е тази :

http://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_prebeg/honda-cr-v-22-i-dtec-elegance

Със сигурност не съм най-големия специалист, но изглежда добра , а и 

 

Аз също искам бензинова и ако бях на твое място бих си задал следните два основни въпроса:

1. В крайна сметка колко искам бензинова и защо, или съм склонен да мина в отбора на дизел-а?!

2. Цената на конкретния автомобил кореспондира ли с бюджета ми и заслужава ли си?

 

Генерални верни отговори няма. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е тази, бих разпитал подробно за историята, защото е нов внос. Оборудването е elegance и наистина възниква въпросът за цената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте ,

Да тази е обявата и наистина е нов внос , цената ми се струва висока с оглед на обявите от Германия за 7,5-8К валута бензинови от частни продавачи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Joro1979 написа:

здравейте ,

Да тази е обявата и наистина е нов внос , цената ми се струва висока с оглед на обявите от Германия за 7,5-8К валута бензинови от частни продавачи :)

Ако вече си склонен да промениш избора си от бензин на дизел, то ще откриеш ,че дизеловия двигател е по-евтин ,съответно може да си спестиш доста от тези 20 800 лева искани от Бултрако.

Минуса е,че тази може да я видиш/тестваш докато тия в чужбина трудно.Идеш ли там почти задължително е да се върнеш с кола ,че разходите по ходенето си остават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а двигателите на бензиновите с верига ли са или с ремък?

Понеже "разбирачи" ми казват че били с вериги а други "разбирачи" казват че били с ремък.

А  гр. Шумен дали някой знае място където може да се провери такава Хонда и дали може да се обслужи , че има няколко обяви от гр. Шумен , аи не ми е толкова далеч, та ако стават колите може да се кача на една от тях :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с верига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха, да, освен твоята и всички останали 2,0 (че за 2,4 не съм сигурен) ivtec също са с верига :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, jaccomo написа:

Хахаха, да, освен твоята и всички останали 2,0 (че за 2,4 не съм сигурен) ivtec също са с верига :D

Може ли да ми кажеш кога се сменя веригата?

Желателно ли е след покупка да се смени или може да се кара след проверка, понеже ако не се знаят реалните километри да не земе да стане фал?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...