tihomirone 3 #1 Публикувано 10 Октомври, 2017 Здравейте. Карам Accord 2003-та 2л бензин. Наскоро смених съединителя с оригинален (доволен съм), но скоростите не влизат мазно. Мисълта ми е дали по принцип са им по-дървени скоростните кутии на тези акорди и като цяло на Хонда или просто трябва да се отвори да се гледат синхронизаторите или и аз не знам какво. Според мен е от синхронизаторите, защото е на момент - понякога влизат доста леко, понякога запъват леко. Отделно съм забелязал, че сменят най-лесно на около 2600 оборота за горна предавка. Искам някакви мнения преди да я вкарвам в сервиз. Не че така не мога да я карам, но леко ми разваля кефа от карането с ръчни скорости. P.S. Баща ми е с HRV 2001-ва 5 вратка бензин 1.6 и като цяло е същата работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #2 Отговорено 10 Октомври, 2017 Смени маслото и ще има ефект,и при мен беше така. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 286 #3 Отговорено 10 Октомври, 2017 (Редактирано) Нужно е малко време да ''улегне''.Пълен комплект ли е сменен или само феродов диск +лагер ? Помпите ,горна - долна как са ,нивото на течността в казанчето .Не е лошо да се смени течноста с нова ако е сменен пълен комплект съединител. Редактирано 10 Октомври, 2017 от aleksandur 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #4 Отговорено 11 Октомври, 2017 Съединителят беше пълен комплект, поръчан от http://coxmotorparts.co.uk/ . Бях взел и оригинално масло за скоростната кутия със същата поръчка. Знаете, че при смяна на съединител се източва маслото и се слага ново. Така че не виждам причина да го правя отново. По-добре сменя, но в никакъв случай не е да чукна с пръст и да влезе мазно. На мен идеята ми е следната - при вас мазно ли сменя скоростите, за да търся проблем или по принцип са им дървени кутиите и да не се занимавам да търся под вола теле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #5 Отговорено 11 Октомври, 2017 Здравей колега, Аз карам Акорд фейс 2007 бензин ръчка и имам в семейството Сивик 6та японски хечбек 1.5 (икономик ВТЕК-а). При все, че Сивика е 96 г. скоростите при него влизат в пъти по меко от на Акорда. Не че на Акорда не влизат и хъркат, но просто при Сивика както си написал ти му трябва 1 пръст за да включи. Лично не съм се вкарвал във филмите заради това, особено като от много места са ми казвали „не сравнявай скоростите на две различни генерации коли“. Нека колегите кажат как усещат своите Акорди. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6177 #6 Отговорено 11 Октомври, 2017 Разумната препоръка е някои колега със същата кола да пробва твоята -и ти неговата, понеже това е малко субективно усещане. Стои и въпросът преди смените имаше ли разлика спрямо сега? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #7 Отговорено 11 Октомври, 2017 Не мога да кажа спрямо самото начало, карам я четвърта година. Но е от поне 2-3 години така. Ремонтирана е помпата на скоростната кутия - тогава беше зле. Сега се кара нормално, но ми се ще да не ми се убива кефа от превключването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #8 Отговорено 11 Октомври, 2017 При мен, винаги и при всякакви скорости, влизат супер мазно. Голям кеф е да си играя бързо с лоста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1803 #9 Отговорено 12 Октомври, 2017 Винаги ми е доставяло удоволсвие това"клик"на скоростия лост.Много добра отчетливост,без каквито и да било излишни празни ходове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #10 Отговорено 12 Октомври, 2017 Точно този клик липсва често, най-вече при отиване към трета. Понякога "клика" и влиза меко предавката, понякога влиза твърдо. По принцип не е само на трета така, също и на втора, най-малко на четвърта, но е малко на случаен принцип. Съмнявам се в синхронизаторите. Колко ще ми струва да ги сменя според вас ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ДДК 10 #11 Отговорено 13 Октомври, 2017 И аз съм се чудил по този въпрос- особено на трета и първа, но не винаги, а само когато й скимне ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 13 Октомври, 2017 Обръщайте внимание и на тампоните между жилата на скоростния лост и включвателя на скоростната кутия.Обикновено са пълни със кал.Обслужването/почистването става за 15 мин и след измиването се ползва силиконова смазка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #13 Отговорено 19 Октомври, 2017 Между другото, ако нацеля оборотите - 2600-2800 , повечето пъти влиза мазно, обаче тесничък е този интервал. Дори 100-200 оборота отгоре или отдолу и вече не е меко. Макар че зависи, понякога е дори на 2000 оборота (сваляне на предавка). Вероятно синхронизаторите си заминават бавно с времето. Може и да е моя вината, защото като я купих доста я мъчих на под 2000 оборота (преди това бях карал само дизел и без много опит). Може и да съм засилил процеса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #14 Отговорено 19 Октомври, 2017 Някой ремонтирал ли е скоростна кутия на Акорд7? Аз си мисля, че надживяват колата, толкова добре са направени. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #15 Отговорено 19 Октомври, 2017 К24а3...като тръгне съединителя скоростите влизат все по трудно, а във втек често хъркат..и накрая става белята... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #16 Отговорено 20 Октомври, 2017 И аз такива проблеми лекувах точно днес. Най-накрая се наких да сменя маслото в ск. кутия, защото откакто захладня и започна трудно да влиза 1-ва. Сложиха ми Repsol, въпреки, че ми препоръчаха Motul, ала не ми се даваха 50 лв/л. За сега има ефект, но трябва да карам още за да кажа със сигурност. За протокола, моя Сивик е на 270 000 км... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #17 Отговорено 22 Октомври, 2017 И аз такива проблеми лекувах точно днес. Най-накрая се наких да сменя маслото в ск. кутия, защото откакто захладня и започна трудно да влиза 1-ва. Сложиха ми Repsol, въпреки, че ми препоръчаха Motul, ала не ми се даваха 50 лв/л. За сега има ефект, но трябва да карам още за да кажа със сигурност. За протокола, моя Сивик е на 270 000 км... Колега, пишеш в грешния раздел. Сивика не е Акорд, различни коли са. Ако бяха всичките Ходни еднакви, нямаше да има раздели за отделните марки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tihomirone 3 #18 Отговорено 22 Октомври, 2017 Различни са им кутиите, обаче на баща ми HR-Vто (1.6 бензин 2001-ва) има същите признаци, макар при него да е по-зле. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #19 Отговорено 23 Октомври, 2017 И аз такива проблеми лекувах точно днес. Най-накрая се наких да сменя маслото в ск. кутия, защото откакто захладня и започна трудно да влиза 1-ва. Сложиха ми Repsol, въпреки, че ми препоръчаха Motul, ала не ми се даваха 50 лв/л. За сега има ефект, но трябва да карам още за да кажа със сигурност. За протокола, моя Сивик е на 270 000 км... Колега, пишеш в грешния раздел. Сивика не е Акорд, различни коли са. Ако бяха всичките Ходни еднакви, нямаше да има раздели за отделните марки. Уупс нагазих в чуждата градинка май? Така е различават се... ...и рзликата, че че кутите на сивик са по-добри. Радвам се, че не мога да помогна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1803 #20 Отговорено 23 Октомври, 2017 (Редактирано) И аз такива проблеми лекувах точно днес. Най-накрая се наких да сменя маслото в ск. кутия, защото откакто захладня и започна трудно да влиза 1-ва. Сложиха ми Repsol, въпреки, че ми препоръчаха Motul, ала не ми се даваха 50 лв/л. За сега има ефект, но трябва да карам още за да кажа със сигурност. За протокола, моя Сивик е на 270 000 км... Колега,кутията ти би изкарала и още повече от 270 хил.но с точното масло,а то за хонда е оригиналното MTF-3!!!http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-mtf3-manual-transmission-fluid-1-litre-pi-993.html Редактирано 23 Октомври, 2017 от JHM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 125 #21 Отговорено 23 Октомври, 2017 Зависи коя генерация му е Сивика на колегата.. по-старите (до 96-та) се караха с двигателно 10W-40.. всичко ново е с MTF.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове