dido0o_ 29 #1 Публикувано 26 Септември, 2017 Здравейте колеги: Колеги моля за помощ. Преди една година ми забуксува съеденителя когато колата 2.2 i-ctdi sedan 2005 беше стокова.Взех комплект съеденител, претискател лагер и демпфер"лук"общо 1100лв,след това направих ремап при tst варна изкара 187hp и 420nm на мотора,всичко добре но две седмици след това започна пак да приплъзва новият съеденител.Влязох в един филм нови помпи,нова течност. Закарах я на майстор на хонди,и каза че трябва да свали кутията и някви трестчотки на претискателят да се регулират,направи я но,след две седмици пак започна.....;( Свялих кутията и върнах съеденителя рекламация, сложих новия всичко добре до днес,отново започна и не знам как да изляза от този филм. Мисля си че притискателят не издържа макар да го дават до 500nm Някакви идеи? :mellow: Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 26 Септември, 2017 Когато правих remap на седмицата, ми дадоха два файла от premiertunning (uk) - Stage 1 на 180кс/380nm, Stage 2 на 204кс/440нм. Специално ми казаха, че стоковия съединител/демпфер не издържат над 400nm. Ако няма да слагам керамичен (6-paddle) съединител, да карам на Stage 1, защото ще приплъзва. На Stage 1 нямах проблеми в продължение на 50 000км, а тъй като знам и в кой е колата след като я продадох - вече 85 000км няма проблеми със съединителя. Бих те посъветвал да питаш варненците дали не могат да пипнат мапа, така че да я свалят на под 400nm. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #3 Отговорено 26 Септември, 2017 (Редактирано) Така ще направя. Благодаря. Редактирано 26 Септември, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #4 Отговорено 27 Септември, 2017 Ако сваля нютуните, дали ще държи този съеденител при положение че е приплъзнал веднъж?несъм го палил просто на трета и четвърта овлече два пъти и несъм я мъчил от тогава. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #5 Отговорено 27 Септември, 2017 Съеденителят на 7-ген 2.2 140hp е същият като на 8-ген 2.2. 150hp и 2.2 180hp които е 380nm,не вярвам 180 конювият да няма ресурс за ремап.Разпитах днес всички мападжии и те ги правят от 415nm до 430nm без ядове и никои няма проблем със съеденителя. Незнам какво да правя може ли нещо тия помпи да правят? Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #6 Отговорено 27 Септември, 2017 Кашкавал витоша на слънце е тоя съединител Или търси керамичен, или мини на по-нисък ремап. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #7 Отговорено 27 Септември, 2017 Колега на мен ми пуши главата,ти ми говориш за кашкавали.На всички държи тоя кашкавал на моята не,има друга причина.... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #8 Отговорено 27 Септември, 2017 1. Не ти разбирам логиката. Моите Stage 1 / Stage 2 мапове дойдоха от F6HAD - човекът стоящ зад http://typeaccord.co.uk/forum/ и основател на premiertunning.com, ремапнал буквално стотици Акорди (не малка част от въпросния форум кара с негови мапове). Той дава и двата файла и специално казва, че над 400nm стоковия съединител няма да издържи - явно и неговия и твоя опит го доказват. 2. Двигателят и скоростната кутия на 8ма ген са променени, а съединителя и маховика имат други part numbers. Не знам дали са еднакви, но същия човек прави Stage 1 мапове за Accord Type S от 180кс/380nm на 210кс / 440nm със стоков съединител. Но пък Stage 1 на обикновена версия е 150кс/350nm -> 185кс/420nm. Явно, че при 8ма ген нещата стоят малко по-различно. Съвсем отделно пък мощността и въртящия момент показани на дино зависят от това как то е калибрирано. Правихте ли тест преди ремапа колко ти е въртящия момент? Не бих се изненадал ако колата преди рамапа е давала под стоковите 340нм и след рамапа сте я вдигнали не с 12-15% (отговарящо на безопасен Stage 1), а с над 30%. Което е много над вложения "допълнителен ресурс" от Хонда. И финално да ти отговоря на въпроса за това дали веднъж като е приплъзвал новия ти съединител пак ще приплъзва - според мен няма логика да приплъзва ако върнете въртящия момент до нормални граници, но не съм експерт. Предполагам това може лесно да се тества - като просто върнете стоковия мап за малко, преди да продължите с експериментите. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #9 Отговорено 27 Септември, 2017 Благодаря ти за отговора,бях качил графиката но нещо е станало:)има огромна логика в това което казваш,ще ходя да я намалят Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #10 Отговорено 28 Септември, 2017 Колеги моля ви, препоръчаите ми каква марка съеденител да сложа?!ще трябва да го сменям. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 28 Септември, 2017 Колега как разбра, че е за смяна? Този оригиналният ли е все още? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 28 Септември, 2017 (Редактирано) Не колега,когато смених съеденителя не регулирах празният ход на педала и в следствие на това се е окотил Това е последната диагноза на моят проблем. Човек се учи докато е жив.... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Редактирано 28 Септември, 2017 от dido0o_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #13 Отговорено 28 Септември, 2017 Това сигурно ли е, че е заради нерегулиран педал. Окотил се е маховика, диска или и двете. Аз преди 7 хил. км. сменик диск и маховик и не съм регулирал педала и сега се притесних, че нещо взе да отделя много горе. Извинявай за въпросите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #14 Отговорено 29 Септември, 2017 Не,един вика зарад мапа друг заради менте съеденител друг не регулиран педал без празен ход......... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #15 Отговорено 29 Септември, 2017 Благодаря! Дано да си решиш проблема по безболезнено. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #16 Отговорено 29 Септември, 2017 А какво казват от ТST racing? Преди време имаше хора които преправяха съединители с керамика. Това няма ли да помогне? TST трябва да знаят най-добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #17 Отговорено 29 Септември, 2017 Казват че не е от ремапа. Колеги аз искам нормална семейна кола само с обикновен ремап,не искам керамики и твърди маховици,трябва да държи на нормален ремап от 187hp и 416nm ифидик ги правят 430nm от по-ниски обороти и държат.Понеделник ще ходя в хонда да я видят и ще пиша,казаха че имат оригинален съеденител които не е лук. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #18 Отговорено 29 Септември, 2017 Само аз ли си мисля, че всяко повишаване на мощноста без смяна на съответния хардуер води до скъсяване на живота на хардуера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #19 Отговорено 29 Септември, 2017 Да,колега. Всяка кола има заложен ресурс който може да се ползва по-един или друг начин,просто по стандарт трябва да излезе едни коне.пример сивик 6 1.4 има 75hp има и 90hp разликата е в една гарнитура на смукателя. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #20 Отговорено 3 Октомври, 2017 Оригинален съединител бих взел или от Бултрако или от UK. Ebay - от вендор с висок рейтинг, така че да знаеш, че не продава ментета. Вероятно ще излезе и по-евтино от българските продавачи. Но до колкото разбирам това ти е втори съединител - и двата ли са били менте? И двата ли от едно място взе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #21 Отговорено 3 Октомври, 2017 Да,и двата са "лук" и са от едно място"косер"защото замяната става само със същата марка. Оригиналният ми го дават от бултрако но си мисля че ще е пак на "лук"дано да е по-читав че ми писна..... Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lelemale13 47 #22 Отговорено 3 Октомври, 2017 Казват че лук е хубава марка но купена от германия. Sent from my A700 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #23 Отговорено 6 Октомври, 2017 LUK е оригиналният съединител. Те произвеждат маховика и съединителя за Хонда. Ако смяташ, че е бил фалшификат - ОК, но ако е истински LUK, проблемът не е в съединителя. Или в ремапа или монтаж/настройка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #24 Отговорено 6 Октомври, 2017 Да, мисля че е менте.интересното е че не буксува винаги а когато си поиска,на яка газ не буксува само ако е натисна на висока предавка 3-4 на малка скорост. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #25 Отговорено 6 Октомври, 2017 Разбира се. Така се тества износен съединител на дизел. Когато двигателя работи на 1500-2000 об на 4та или 5та скорост. От една страна двигателя работи близко до максималния си въртящ момент, но заради високото предавателно число и въздушно съпротивление, не могат да превъртят колелата и цялото напрежение пада върху съединителя. Така че не е "когато си поиска", а когато е най-логично да приплъзва. Което на мен не ми дава отговор дали е менте или просто не може да издържи на въртящия момент. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #26 Отговорено 6 Октомври, 2017 Здравейте колеги: Колеги моля за помощ. Преди една година ми забуксува съеденителя когато колата 2.2 i-ctdi sedan 2005 беше стокова.Взех комплект съеденител, претискател лагер и демпфер"лук"общо 1100лв,след това направих ремап при tst варна изкара 187hp и 420nm на мотора,всичко добре но две седмици след това започна пак да приплъзва новият съеденител. Първо, като прочетох цена - 1100 лв. (за целия комплект), не допуснах че са ти дали менте, но че може да са ти набили някой рециклиран комплект, само че с нов лагер ( чувал съм че ги има), или си попаднал на някоя лоша партида (което не е изключено). Второ, заводски е 140 кс., има първи по-лек ремап на около 160 кс. при който съединителя ако не го пилиш много, може да държи доволно дълго, но ти си я ремапнал на близо 190 кс. , което е втория възможен ремап и при него при първото по-сериозно изпилване, си сготвил стоковия съединител. Купи си оригиналния от Хонда за твое успокоение щом мислиш че другите са менте ( е поне опаковката ще му е такава - иначе пак ще е същия ЛУК ) и нека да ти го монтират там, но да знаеш, че като се окоти пак след 10-на дни, няма да ти признаят гаранцията заради ремапа. Veseliq няколко пъти ти обяснява какво да нарпавиш, но ти си склонен да продължаваш да набиваш грешни пари, но не и да го послушаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #27 Отговорено 6 Октомври, 2017 1-во цената е с отстъпка 2-ро мапера ми каза че не е от мапа,може да я спъне срещу 200лв но не дава гаранция,ако беше от варна да я покараш и да видиш какво точно и кога го прави щеше да мислиш по-друг начин.Просто искам да разбера от какво е, най-лесно е да я скопя и може и да се оправи, но може и да не се оправи,и пак сменям дефектната част пак ремап.........става малко по-скъпичко. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #28 Отговорено 6 Октомври, 2017 То ми е пределно ясно , че цената ти е с отстъпка но това беше първосигналното ми мнение при прочитането на поста. Само за протокола - аз също съм сменявал целия комплект , но на СРВ-то ако е от значение. Също съм го взимал с възможно най-голямата отстъпка която въобще дават, от така недолюбвания от много, но най-евтин вносител - ЕВРО 07 ( от където всъщност, болшенството сервизи взимат части - включително и така наречените оторизирани сервизи на Хонда) и вече почти 80 х.км. няма проблем , а не е като да не съм го зорил. Тогава не можах да докарам твоята цена , но това беше и преди няколко години, та не е изключено, цените като цяло да са паднали. Всъщност, прави каквото ти подсказва разума - така бих направил аз , за да си е изцяло моя отговорността. Дано го решиш по-бързо и по-евтино този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #29 Отговорено 6 Октомври, 2017 Дано колега.Намерих графиката на един плиятел които си прави комбито преди две години,и нямаше никакви ядове беше със съеденител ексиди. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #30 Отговорено 7 Октомври, 2017 Ами слагай тогава съединител "Ексиди" от където и твоя приятел е взел Всяка кола се ремапва индивидуално. Състоянието на турбото и дюзите са различни, настройките се оказват различни. Нямаш гаранция, че колата на твоя приятел е 1:1. А както и emicha напомни - писах ти, че "мапер" с опит със стотици акорди, твърди, че съединителя няма да издържи над 400нм - за това прави ремапи с фабричен съединител на 380нм. Но ти продължаваш да твърдиш, че твоята е на 420нм, но че няма как да е от мапа. Освен това симптомите ти не са за "менте съединител", а за съединител, който не издържа на въртящия момент - нищо странно няма в това как приплъзва. Ето още ремапнати на запад акорди без проблеми - забележи, че са на съответно 167/178кс, вероятно на под 400нм и двете: https://www.carspending.com/en/vehicle/2806-honda-accord-tourer-i-ctdi-fugel-sport https://www.carspending.com/en/vehicle/5179-honda-accord-ictdi-ex?page=1&per-page=50 Нека направим стъпка назад и да видим какви са вариантите: Вариант 1: Оказваш се прав, че проблемът е в съединителя - менте или рециклиран некадърно вместо чисто нов. Според мен това е малко вероятно. Косер е голяма фирма и едва ли прави такива мизерии. Ако беше ти го пробутал някой майстор, който ти е казал, че е сложил ЛУК без да видиш нищо - бих повярвал. Но големите фирми рядко си рискуват името. Сега, ако съзнателно са ти дали менте, нямаше да се навият да го сменят, защото им е ясно, че и втория вероятно ще създава проблеми. Но дори по някакъв начин да са ти дали менте, едва ли ще ти го сменят за 3ти път и ако смяташ, че първите два са менте, едва ли ще се довериш, че третият е бил оригинален ако пак приплъзва. Така че със сигурност трябва да вземеш съединител от другаде. Решение: взимаш оригинален съединител от UK или друг доставчик както Emicha е предложил за 500-600лв (без маховик), монтираш за още 200лв и стискаш палци да не приплъзва. Запазваш си мощността, но ако се окаже, че пак приплъзва, все пак ще трябва да намалиш ремапа и ще си набутал една торба пари за части и труд. Допълнително се разправяш с Косер да ти върнат парите за "ментето", което не вярвам да се случи. Губиш време по майстори. Вариант 2: Проблемът е в мапа. Решение: Даваш 200лв на твоя мапер да ти намали мощността и въртящия момент до нормален Stage 1. Губиш малко мощност, но дори да е менте съединителя, дава всички признаци, че просто не издържа въртящия момент и с новия мап е вероятно да е ОК. При грешна преценка всеки вариант ще ти излезе по-скъпо. Но освен, че всичко, което си написал сочи за прекалено агресивен мап, вариант 2 пак ми се струва по-евтин за бъркане. И между другото това с 200те лв е жестоко дране - кабел с който можеш и сам да си флашваш ремапа е 50лв, а процедурата се прави за 3 мин с готов мап. F6HAD ти дава файловете и можеш сам да тестваш Stage 1 / Stage 2 колкото искаш. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #31 Отговорено 7 Октомври, 2017 Благодаря за изчерпателното мнение,ще мисля още малко и ще деиствам наи вероятно по-второто.Аз несъм го палил съеденителя такаче ако е намали би трябвало да приключа с болката Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #32 Отговорено 10 Октомври, 2017 Може ли?размер гуми 225 50 17 да се отрази върху работата на съеденителя,и неговото натоварване. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #33 Отговорено 10 Октомври, 2017 Ами това не е стандартен размер - по-голям е от правилния. Прави ти скоростите малко по-дълги и в този ред на мисли го натоварва малко повече при по-ниските предавки - при високите, така или иначе въздушното съпротивление е водещо. Може МАЛКО да спомага за това съединителя да ти превърта още на трета при пълна газ. Размер на гумите различен от препоръчания е противопоказно за VSA системата. Но според мен в момента имаш други проблеми. Ако си решил да си оправяш съединителя със смяна на гуми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #34 Отговорено 10 Октомври, 2017 Съеденителя се оправи след като регулирах педалът и вече има свободен ход,от тогава не ми е правила проблеми.Изчаках да мине малко време зада съм сигурен,а за гумите искам да предотвратя потенциални проблеми за в бъдеще,ако влиаят толкова да си ги сменя с по-ниски и да почва да друса. Изпратено от моят SM-G388F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6133 #35 Отговорено 10 Октомври, 2017 Ако 4-те ти гуми са еднакви, или поне с еднакъв външен диаметър системата няма да се "дразни". Просто няма да знае че са с някои милиметър по-високи от предписания. По повод приплъзването на съединителя, трябваше да кажеш че нямаш свободен ход, съответно да го регулираш и нямаше толкова да те мислим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #36 Отговорено 10 Октомври, 2017 За VSA се слагат 4 еднакви гуми (с еднаква височина). Иначе системата е направена така, че да отчита разликата при по-голямото износване на предните гуми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове