ceco_accord 6015 #1 Публикувано 17 Септември, 2017 Ако някой се е размечтал: https://www.drive.ru/test-drive/honda/59ba4174ec05c46d750000f5.html Конкурентите: https://autoreview.ru/articles/sravnitel-nye-testy/para_na_paru Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 17 Септември, 2017 Само за 1,5Т бих се размечтал от всички конфигурации, или евентуално за 2.0 hybrid, както се споменаваше на скоро в една статия (но само ако е R20A) Дано да я видиме тази година на авто салона. Личи си че грам не липсват луксозни материали в интериора, нещото което до момента им поубягваше на ЦРВ спрямо конкуренцията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #3 Отговорено 18 Септември, 2017 това е някаква странна конфигурация за Руския пазар, там не предлагат 1.5турбо защото хем е 190кс (много коне), хем е "малък" което не се харесва, хем иска хубаво гориво... В Европа 2.4 двигателя няма да се предлага В САЩ и 2.0 се спира! Само варианта 2.0 хибрид Виж недостатъците (слаба 4х4 система, мълък товар при теглене, шум при ускорение от двигателя, остаряла инфотейнмънт уредба) си ги има и в американската версия... там хората се кефат че поне отпред пластмасите на вратите са меки! (ужас, а в сивик 5та навсякъде беше мека пластмаса...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #4 Отговорено 18 Септември, 2017 При положение че я имат що годе добрата 4х4 система при 3та ген. Незнам що се излагат така. И тва с тоя шум от ДВГ.... 20г станаха баси... 5 то поколение излиьа и оплакванията са същите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #5 Отговорено 19 Септември, 2017 Много мислих тази година дали да не изчакам да започнат да предлагат новото СРВ и тук и него да си купя. Това, което ме притеснява е турбинирания бензинов мотор и CVT-то като безпроблемност и наличие на "детски" болести. Другия вариант беше дизел автомат, но там цената удря небето... Дано за пето поколение имат по-адекватна ценова политика иначе не знам как ще ги продават тук нови... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #6 Отговорено 19 Септември, 2017 Дизел няма в 5-та ген. Май... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #7 Отговорено 19 Септември, 2017 Дизел няма в 5-та ген. Май... Прав си колега... http://honda.bg/?go=news&p=detail&newsId=549 накрая на новината. Значи за мен съм взел правилното решение да не продължа с ЦРВ. Ще видим след 6-7 години 6-то поколение какво ще е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #8 Отговорено 19 Септември, 2017 Имай предвид, че CVT кутията е страхотна. Карал съм Мурано и съм доста очарован от него. Сигурен съм че и малолитражката с нейните близо 200к.с. няма да се представи зле, особено пткъм разход с тая CVT. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #9 Отговорено 19 Септември, 2017 Правилно ли разбирам колега vesss, че липсата на дизелова опция те отказва от ЦРВ-то? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #10 Отговорено 20 Септември, 2017 Правилно ли разбирам колега vesss, че липсата на дизелова опция те отказва от ЦРВ-то?Привет колега. Преди 5 г избрах ЦРВ бензин, ръчка. За 5-те години съм много доволен от автомобила, единственото, което исках да променя е скоростната кутия. ЦРВ бензин е с 5-степенен автомат(доволно архаично ) и на мен ми е много мудна, знам че това е субективно. Ръчната с пуснат климатик пак беше на границата на премливото за мен, а с автомат, просто отпада от класацията... Карах ЦРВ 4 с дизел автомат и динамиката е ок, скоростната кутия е много приятна. ЦРВ 4 обаче не ми допада, заради много малкия recline на задните седалки, което ползваме доста често за децата. Не ми допада, че вече задните седалки не се местят на релса(като при ЦРВ 3), когато е необходимо при повече багаж. Остана да преценя дали да чакам ЦРВ 5 още една година. От друга страна не ми се иска да взимам от първата моделна година защото всички детски болести няма да са изчистени... Дизел автомат както се разбра няма да има, така че отпада като опция... Сервиза на Ходна, механичния и бояджийски не ми е изобщо симпатичен , а за нов автомобил нямам избор. Предполагам след 5 г ще изчистят всички евентулни проблеми с турбо бензина и СВТ-то. Дотогава тъкмо ще е изтекъл лизинга на КИА-та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #11 Отговорено 20 Септември, 2017 Киата си я продал преди да изтече лизинга да знаеш. Поне това показва практиката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #12 Отговорено 20 Септември, 2017 Киата си я продал преди да изтече лизинга да знаеш. Поне това показва практиката. За момента не съм сигурен честно казано Много ми допада и вдига още по-високо летвата за следващия лизинг, живот и здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #13 Отговорено 20 Септември, 2017 Прави ми впечатление от различни хора, че много се радват на почит новите Кии напоследък. Иначе колега vesss питах конкретно за дизела, защото тенденцията е към спиране на производството на нови дизелови двигатели от големите производители, например Волво. След Дизелгейт европейските производители се опариха и понесоха загуби за акции (recalls) и прочее... Та не вярвам Хонда да разработват нови дизелови, предполагам че ще заложат на турбинираните бензинови и алтернативните горива, на Хюндай не знам какви са им плановете. https://www.reuters.com/article/us-volvocars-diesel/volvo-cars-says-new-generation-of-diesel-engines-could-be-the-last-ceo-idUSKCN18D0Q7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #14 Отговорено 20 Септември, 2017 (Редактирано) Всеки който иска да хване пазара на по развитите държави ще спре дизела. Или най малкото нама да го предлага за определени територии.Но при положение че пазари като Германия Франция и т.н. се отказват от тях и дори и в момента има стотоци хиляди непродадени дизеларки по автосалоноте от които се чудят как да се оТтърват, смятай че европейския пазар е свирен на тема дизел. Американския също. Китайците откажат ло се и те...... Чао бамбино.След 5 години когато се появят новите генерации, повечето марки няма да предложат дИзел. Само дачия, шкода, сеат, и други подмарки. Редактирано 20 Септември, 2017 от dindin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #15 Отговорено 21 Септември, 2017 Привет, И преди 5 г. и сега търсих автомобил който да е "зрял" като модел, за да нямам после ядове. Да са минали поне 2 години от старта на производството. За дизела е ясно, че ще отпада от пазара, макар и по-бавно от колкото ми се иска. Гледам и азиатските марки не инвестират в нови мотори. За немските мисля ще е много трудно да се откажат от дизела. Това е продиктувано и от търсенето в Европа, все още повечето купувачи търсят дизел(официална статистика). Отделно за електрическите коли има много инфраструктурни проблеми дори и сега когато са малко като бройки. В Норвегия вече се оплакват от недостатъчно места за зареждане. За турбо бензина ми се иска да мине поде още едно поколение преди да си купя такъв. TSI-ите на ВАГ са доказателство, че човек не бива да бърза да яхва новите разработки Та за мен ЦРВ 5 ще бъде като тестер за турбо бензина и ако всичко е ОК, за ЦРВ 6 може да се замисля отново за Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #16 Отговорено 21 Септември, 2017 Киата си я продал преди да изтече лизинга да знаеш. Поне това показва практиката. За момента не съм сигурен честно казано Чукай на дърво, запали свещ ,пусни тото. Горчив опит с 2 авомобила. Едната Киа я продадох на 5 години за 4000 лв Имаше 65000км ,сменена скоростна кутия един път гаранционно и втори път си я правих аз ,защото даже резервните части бяха спрени от производство.Това е типично за корейците. Втората като твоята.Чисто нова от магазина 2013 година.Не мина и 1000 км и светнаха чековете.Един сервиз,втори сервиз,Централен сервиз,накрая професионален тестер за Хюндай/Кия ,смяна гаранционно помпи дюзи,електроника от една тотална щета и в продавалника. Горчив опит ,но поне се възстановиха част от парите. Научих и нова реплика от централния сервиз в София: "Нямаме идея какво и има" Диагностиката им е пълен ташак и ги разбирам момчетата . Работят на проба -грешка ,докато оправят една кола .Предполагам ,че вече са понатрупали малко опит, защото поне около мен в Русе изгоряха 20-на,за които аз знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #17 Отговорено 21 Септември, 2017 Наистина звучи ужасно И аз се надявам да се понаучили и преди поръчката поразпитах за моторите и като цяло за автомобилите. За 3-тото поколение Соренто не съм чувал ужасни неща и такива неприятности като твоите. Ако имам, ще споделя във форума поне да няма други "опарени". За момента само хубави неща мога да кажа. Ще видим и нататък как ще е Поздрави и безаварийно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #18 Отговорено 22 Септември, 2017 (Редактирано) Аааа Соренто е яка машина. още от първото поколеное чувам че нямат чупене. Съвем друга бира е спрямо Спортидж и останалите модели. КИА като цяло напреднаха ужасно много като здравина и издръжливост но все още залагат на евтините матеряли (изключвам Сорентото) и бързо омръзват. Но соренто е друг клас, дори и с ЦРВ не са в един клас. Да не коментираме възможностите му извън пътя и сустемата му 4х4. Редактирано 22 Септември, 2017 от jaccomo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DMZ 125 #19 Отговорено 22 Септември, 2017 Сорентото по- висок клас ли е от ЦР-В? Не знам, въпрос на личен избор, но аз никога не бих си сменил ЦРВто за Соренто, Санта фе/въпреки че на визия много ми харесват/ или нещо от този род. Иначе ЦРВ 5 е първото, което що годе ми херсва задницата, другите за мен са пълна скръб отзад, особенно 4ката 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #20 Отговорено 22 Септември, 2017 Четворката е леко Квазимодо отзад и все си мисля, че е направена така, за да компенсира отрязания багажник при трета генерация. Както един колега обича да се ебава с мен, че съм карал високо комби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #21 Отговорено 23 Септември, 2017 По висок клас е Соренто. Спортидж е в класа на ЦРВ. Соренто е много голямо и тежко, даже последното е нещо доближаващп се до Мохаве, и съответно Мохаве вече няма. Имат доста повече от приятна визия. Много адекватно 4х4 и доста здрави са двигателите им и ходовата част. Особено Сантафе имат един доста приятен мотор 2.0Т с мощност доближаваща 300к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #22 Отговорено 19 Октомври, 2017 Ето един калъф тръгнал да се вози с летни всесезонки по ски писта, после фейлнал му теста на 4х4. Като се сетя Хонда какви гадни всесезонки бяха сложили на мойта, то тест и на асфалт може да фейлна.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #23 Отговорено 23 Октомври, 2017 Нещо знае ли се за европейския пазар, освен че ще има хибридна версия по някое време догодина или по-догодина. Само да не се осерат с цената в Бултрако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #24 Отговорено 23 Октомври, 2017 Цената няма как да не е по-висока! И в САЩ и в Русия се застъпиха продажбите на 4-та и 5-та генерация и естествено новата е десетина процента отгоре! Това, че вкарват повече екстри и двигателя е по-мощен няма как да не се отрази в цената! Чух и друго: европейската версия май ще се прави в Япония, което е добре, но пък има мито и по-скъп транспорт! Ще разберем всичко обаче чак в средата на 2018! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #25 Отговорено 24 Октомври, 2017 Гледах няколко обяви в сайтовете за автомобили в България за СРВ 5 вкарани от Северна Америка и цената беше 70К+. (например https://www.mobile.bg/21502195209638475 ) Не знам дали ще продължат да произвеждат в Суиндън ЮК, предвид Брекзит и ако продължат, дали ще имат мита за внос в ЕУ. Тенденцията при всички нови автомобили е цената да е нагоре. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 5 Ноември, 2017 Брекзит е договор с отворени опции.Говори се ,че с канадците ще имаме безмитни отношения.Англичаните директно ще отпаднат,ако имат мита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #27 Отговорено 13 Ноември, 2017 Пфф цвета на тая от обявата в мобилето е брутален 70к за Touring левел си е екстра. Вече има хора дето чипват тия 1.5 турбота на 215 коня и 270 нютона. Та ще си върви доволно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #28 Отговорено 19 Ноември, 2017 Видях само емулатор на МАП сензора... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wild_reality 0 #29 Отговорено 20 Ноември, 2017 Здравейте, Някой може ли да сподели наблюденията си върху разхода? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #30 Отговорено 20 Ноември, 2017 Разхода на кое? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stojo 0 #31 Отговорено 28 Ноември, 2017 (Редактирано) Здравейте, за първи път пиша в този форум. Спрял съм се на CRV 1,6 i dtec 120 коня. Някой може ли да даде реално мнение за автомобила ? Редактирано 28 Ноември, 2017 от Stojo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #32 Отговорено 28 Ноември, 2017 Тук още се продава 4та генерация. Има няколко внесени от САЩ 5та, ама са на странна цена и чакаме някой да се похвали, че си е купил Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #33 Отговорено 28 Ноември, 2017 Каква странна цена ? тука ще е 70к Touring Варианта. поне 10к ще е отгоре спрямо старата версия. Има повече екстри и двигателя е друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #34 Отговорено 7 Декември, 2017 На 11/28/2017 at 12:45, Stojo написа: Здравейте, за първи път пиша в този форум. Спрял съм се на CRV 1,6 i dtec 120 коня. Някой може ли да даде реално мнение за автомобила ? Мятай се! Няма да съжаляваш. Близо 40К км ѝ навъртях без никакви проблеми. Предстои ми смяна на чистачките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stojo 0 #35 Отговорено 11 Декември, 2017 На 7.12.2017 г. at 10:52, Didko написа: Мятай се! Няма да съжаляваш. Близо 40К км ѝ навъртях без никакви проблеми. Предстои ми смяна на чистачките До сега съм карал само Тойоти , но в момента слагат дизелов двигател на БМВ, а аз съм почитател на японското. Чувал съм противоречиви мнения за дизела на Хонда, затова питам за мнение. Бензина ще ми дойде скъпичко за пътуване. Благодаря за мнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #36 Отговорено 11 Декември, 2017 Колега, тук е раздела за 5-та генерация на ЦРВ, която в Европа ще се продава от лятото на 2018 и изобщо няма да има дизелов вариант! Пусни си тема в раздела за 4-та генерация! Дизела е по-икономичен, но и 5000 лева по-скъп от еквивалентния ЦРВ с бензинов мотор. Това са около 2500 литра гориво, т.е. при 3 литра разлика в разхода, след 80-85 000 км ще изравниш цената! Ако караш 15-20 000 км годишно, това са 4-5 години. Ако караш много, тогава разликата ще я стопиш бързо и има смисъл от дизела! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #37 Отговорено 11 Декември, 2017 И тъкмо ще избиеш 5 000лв. разликата в цената и ще започнеш да избиваш ДПФ филтри и сякви такиве консумативи на умопомрачителни цени. Скоро някой във форума спомена че е над 5 бона. Или можеш да избереш нашенския подход и да го махнеш и хакнеш. Докато ги озбиеш тези две разлики и ще трябва да продадеш, а цената ще е с 2-3 хилки надолу от бензина. Честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Didko 45 #38 Отговорено 12 Декември, 2017 (Редактирано) Днес си погледнах борд компютъра. За последните 4300 (четири хиляди и триста) км САМО градско в Прага средният ми разход е 5.7! Искам да видя някой с атмосферен бензин, който за 4к км градско ще направи 8.7 разход (според колегата по-горе, разликата е 3л). Не на мен тия! Имал съм бензинов Акорд. 8 ги лепеше на магистрала при каране с до 120 Та, за километрите, които съм минал досега не съм виждал как изглежда сигнала за ДПФ. Да повторя, че този мотор (малкия нов дизел) се продаваше с 1 000 000 км гаранция в Сърбия! Редактирано 12 Декември, 2017 от Didko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stojo 0 #39 Отговорено 13 Декември, 2017 Колега, Didko, аз също съм фен на дизеловите автомобили. Мнението на колегата jaccomo за мене не е на човек, който е карал дизел. Пожелавам ти още дълго време да си караш безпроблемно CRV ДИЗЕЛ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pln 61 #40 Отговорено 13 Декември, 2017 (Редактирано) На градско разликата в консумацията е към 4, на селско е 1,5, усреднен е към 2,5. Това поне според официалните данни на хонда.бг От там насетне зависи кой къде и как вози, скоростна кутия, джанти. Същата сметка за дизела съм си я правил всеки път като си купувам кола, и досега на моето возене, все бенз съм купувал. Тея 10к лв отгоре, че и с лихва на изплащане, за мен са ненужни докато правя под 30 000 км/год Ако евентуално ми се отприщи карането след години винаги може една газова да и боцна, ама досега и за такова не ми е излизала сметката Редактирано 13 Декември, 2017 от pln Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове