Jump to content
Kissman

Някой ползва ли разговори с телефона чрез блутута от волана?

Recommended Posts

Здравейте колеги,на волана има бутон с нарисувана слушалка на телефон и е за разговори чрез блутут.Но при мен още със закупуването на колата не успях да го накарам да работи.В последствие един майстор по токовете при отстраняване на друг проблем установи,че този модул не работи,махна го и ми го даде,като каза,че ако искам мога да си потърся втора употреба(предполагам,че нов е много скъп).Предстаавлява една метална кутийка пълна вероятно с електроника,мога да приложа и снимки.Въпроса ми е някой ползва ли това удобство в колата си,лесно ли се връзва телефона към него,само за това ли служи този модул или има и друго приложение и дали да се занимавам въобще да го търся.Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този блутут модул на 90% от колегите не работи.

Има в доста теми писано за него, но аз ли не се справям с търсачката или никва я няма.

На кратко, добре, че са ти го изключили. Той бута акумулатора.

Има и някакви начини на ремонтиране, но не винаги стават. Това е единия: http://acura-hfl-bluetooth-module-repair.blogspot.bg/2015/10/how-to-repair-hfl-bluetooth-module-for.html

При мен не се получи.

Сега четох в друга тема, че при колега се е оправил с нагряване, но това е временно. С поялник с горещ въздух са нагрели спойките, грубо казано (и тази и тема не мога да намеря). Принципно се прави реболинг понеже спойката е BGA,

Втора употреба такъв модул не е удачен вариант понеже ще е в същото положение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,май не е удачно наистина да се занимавам с това...мога да си говоря по телефона и без този модул хахахахаха,но внимателно да не ме види някой катаджия.Но си прав за токовете, защото ми изтощаваше много бързо акумулатора и именно затова я закарах на жичкаджия да търси откъде ми черпи ток(утечка) и се оказа,че именно от него.Сега вече съм по-спокоен иначе всяка година трябва да купувам нов акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има странни дупки на някои Акорди,където са седяли ЦК ключета за изключване на захранването на БТ :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен тази екстра работи отлично. Ежедневно я ползвам. Мултимедията като цяло не я спирам, но тя продължава да служи вярно:

Пуснал съм си музика през УСБ адаптор,

навигацията ме води на адрес и се обажда от време на време, като за целта се намаля сама музиката,

но в същото време получавам и входящо обаждане и тогава музиката спира да се чува докато не прекъсна разговора.

Когато не е толкова натоварена системата й задавам глупави гласови команди от рода на "колко е часа?" или "промени температурата на спътника на 20гр."

Блутута също го ползвам с гласово поименно набиране, но наистина не е толкова добър като при Акорд 8ген.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее твоя отговор ме радва много,винаги съм искал някои да ми обясни как се правят тези настройки :)).Защото екстрата със гласовите команди е наистина много удобна,но малцина я ползват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Късметлии са тези,които ползват тези екстри,но явно се броят на пръсти тези хора.Предпочитам да не ги ползвам отколкото да имам други проблеми :-) стана въпрос вече какви - дърпа ток този модул и наистина ,както спомена по-горе друг колега на моята беше монтирано такова ключе допълнително(вярно ,много елегантно направено,като фабрично ) за прекъсване на всякакви токове и предишния собственик ми беше дал съвет когато не я карам 3-4 дена да ползвам това ключе,иначе има опасност да не запаля.Това обаче мен не дразнеше много а и не го намирам за нормално ,затова се наложи да премахна този блутут модул.Който няма такива проблеми нека си го ползва с кеф,но съвета ми е да си направи все пак една проверка при акумулаторджии дали не му дърпа ток при напълно заключена и изключено всичко по колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да продължа в тази тема, че не намирам другата където колегите дадоха идеята.

Направих и аз проба.

Нагряхме големия чип на Broadcom с горещ въздух. Закачих го докато е горещ и модула проработи. Повторихме процедурата с флюс с идеята да закърпим положението, но модула спря да работи.

Жертвах 50лв и занесах Bluetooth HFL модула да реболнат чипа. Става въпрос за големия чип на Broadcom, другите 2 малки не са пипани.

Бях готов да се обзаложа, че няма да стане нищо и само ще хвърля пари на вятъра.... но в момента модула работи. Работят гласовите команди, пиарнах си телефона. Утре ще продължа с тестовете, от тук ще си принтна гласовите команди, че с налучкване се получават аномалии :)

Нещо не можах да прекарам звука през него, но смята, че аз не го правя като хората...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня и да питам... модула потвърдено работи, до кога... ще видим :)

 

Когато приемам обаждане за да говоря през HFT трябва да вдигна от волана, а не от телефона, това го чатнах..

Как да проведа обаждане, да набера през телефона, а разговора да е през HFT?

Начина с Call или Dial и да казваш цифрите не ме кефи.. има ли друг?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важните можеш да си ги запишеш.. и после да викаш "Call Petko".. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записването и него все още не знам как става...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жертвах 50лв и занесах Bluetooth HFL модула да реболнат чипа. Става въпрос за големия чип на Broadcom, другите 2 малки не са пипани.

Бях готов да се обзаложа, че няма да стане нищо и само ще хвърля пари на вятъра...

 

Щях да спечеля....

От преди 2-3 дена BT отново не работи. Точно както и преди. Изключих го преди да започнат проблеми с падане на акумолатора.

Скъпа екстра за 2 седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да събудя малко темата с едно питане. 

Оригинален блутут модул на Акорд 2006, ще запомни ли настройките и сдвоените телефони ако се изключи от захранването?  Идеята ми е да модифицирам захранването така че да работи само на контакт защото дърпа 200мА ако го оставя на постоянно захранване.

Известен ми е проблема с тези модули както и "лечението" им, смятам да го ползвам докато работи пък после ще го мислим. Колата я имам от месец и половина и единственото което успях да направя с модула е да го "науча" да говори на английски, не съм сдвоявал телефон защото преди да науча как се прави установих че "дърпа" ток и го свалих.

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще ги запомни. При мен след разкачане-скачване на акумулатор (предполагам това имаш предвид под "изключване на захранването), си запазва паметта на сдвояването. Единственото, което ръчно въвеждам е кода на радиото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят модул за краткото време, през което се съживи без постоянен плюс не губеше запаметените телефони. Оцеля по-малко от месец и отново отказа. Сега ползвам Parror CK3000 като съм преправил управлението му и работи с бутоните за телефона от волана.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Cyreon написа:

Да, ще ги запомни. При мен след разкачане-скачване на акумулатор (предполагам това имаш предвид под "изключване на захранването), си запазва паметта на сдвояването. Единственото, което ръчно въвеждам е кода на радиото.

Да, имам предвид точно изключване на постоянното захранване, колкото за код на радиото няколко пъти вече разкачам акумулатора никога не ми иска код и си тръгва без проблем.

 

Преди 4 часа, Ivan_Ch написа:

Моят модул за краткото време, през което се съживи без постоянен плюс не губеше запаметените телефони. Оцеля по-малко от месец и отново отказа. Сега ползвам Parror CK3000 като съм преправил управлението му и работи с бутоните за телефона от волана.

Предполагам и моя модул ще откаже някога но искам да му се насладя, колкото изкара. Иначе го отворих и не виждам следи от интервенция.

 Благодаря за бързите отговори и на двамата! 

Заплюл съм си тази машинка:  https://ru.aliexpress.com/item/4000170270554.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.43912e0esjvmVI   и се чудя дали ще работи пълноценно управлението от волана, уж пишат че ще бачка но имам горчив опит с китайчетата пък и скоро гледах една подобна на Пежо и дисплея така блестеше че почти нищо не се виждаше. Та ще се почудя още малко.

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един познат слагахме такава мултимедия и като функционалност казва, че всичко е наред. Камера за задно, управление от волана, блутут интернет, но на мен ми идва нещо не на място. Огромно е и визията му не се връзва с интериора. Мое мнение, но всеки си има вкус.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме спира размера, наистина са прекалили. Ако беше примерно 8 - 8,5 инча и леко вградена навътре като в ниша щеше да изглежда много по-добре. Друг е и въпросът с китайската изработка като пластмасите, надписите по бутоните,  самите бутони, а за "пълнежа" да не говорим. 

 

Редактирано от CCord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това устройство, което е показано от Алиекспрес, ми се струва, че РАМ паметта му е малко. Би било хубаво, ако е поне 2ГБ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.seicane.com/hd-touchscreen-android-aftermarket-gps-radio-radio-for-2003-2007-honda-accord-7-with-bluetooth-phone-aux-fm-volante-controle-suporte-dvd-1080p-video-obd2-h719

Тоа е къде, къде по приятно за окото, но не доставят до България а на тези, които доставят цената за доставка е отказваща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://m.ru.aliexpress.com/item/32861612985.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail

Това също изглежда по-приятно и има обратна връзка от човек от България в коментарите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...