Jump to content
Niakoi

Въпрос за стартер

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колата си пали, топла, студена - няма проблем. Но забелязвам, че стартера върти някак си тегаво, все едно че е много голям аванса и двигателя, връща - трудно му е да преодолее ГМТ. На студен двигател "ритането" е по-силно изразено. Даже таблото "примижава"... Акумулатора е на около 2 месеца - 45Ah Varta джапан стандарт. И с предишния акумулатор беше същото и го отдавах на това, че джамбазина го е сложил колкото да се продаде колата. То сигурно е така де.

Като се замисля, спрямо зимата, сега сутрин не е студено, а колата е автомат!

Да имате някаква идея какъв може да проблема? Някакъв съвет!?

Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имате някаква идея какъв може да проблема? Някакъв съвет!?

Най-вероятно проблема е в стартера, дърпа голям ток, или затегнати втулки или прекъсната намотка към колекторна пластина или късо някъде...

Сваляне и проверка вероятно ще потвърди/отрече горните предположения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем, трудно палене, зимата дори имаше опция да не запали изобщо, проблема е че тези акумулатори (различните от оригиналните) са с много малко стартов ток и той не е достатъчен да запали колата както си трябва. Аз си взех оригинален Хонда доколкото изчетох по форуми стартовия ток е 330-350, провери тази Варта дето си сложил с колко такъв ток е и ще разбереш. Още след като сложих новия и завъртях разбрах че имат право японците, колата върти и пали по съвсем друг начин. Акумулатора е 45Ah просто си е направен за тая кола.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103256&p=1057490340 ето тук има доста изписано по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове стига с тия оригинални части...за всеки проблем тук първия съвет е "щото не е оригинално". То и капачките за вентилите сигурно трябва да са оригинални щото иначе китайските ще изпускат. От много постове се внушава, че всичко трябва да е оригинално. Акумулатора е един консуматив, всякакъв става, стига да осигурява стартовия ток. Капацитета има значение само колко време може да се черпи от него без да се зарежда и без да му падне напрежението под допустимото.

Разбира се, че за всяка марка/модел си е предписано с какви параметри трябва да е акумулатора, но всеки отговарящ трябва да стане, марката няма значение. Нима и най-хваления акумулатор като поостарее не му падат параметрите, но си върти докато съвсем не издъхне...

Как така на 2 месеца акумулатор ще има проблем лятно време на бензинов двг. ако зарядната система е в ред и е винаги зареден ? Това не е дизел да му трябва бързо въртене за да направи компресия, бензиновия си пали след 2-4 оборота на кол. вал ако всичко друго е наред. Ако изисква дълговъртене, значи нещо не е наред...

За колегата е елементарно да се убеди дали акумулатора е проблемен(въпреки, че е нов) като вземе от съседа за проба...

Има и някаква вероятност и плюсовия кабел от акум. до стартера да има хлабава връзка някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на българския пазар акумулатор с такъв стартов ток като на оригиналния няма. Да не мислиш, че колегата Атома не е търсил. Имаше на времето на Yuasa, но в момента се продават някакви остатъчни количества, защото вносителя им не ги внася от 1 година вече. Има такива, които се доближават до характеристиките на Хонда, но само се доближават. Или иначе съм съгласен с теб, акумулатора не е голяма философия, но случая е такъв, за съжаление. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Или иначе съм съгласен с теб, акумулатора не е голяма философия, но случая е такъв, за съжаление. 

Никак не ми се вярва всички Хонди в БГ да вървят само с акумулатори Хонда.

Напосоки бих казал не повече от 5-10%, а другите все с бутане ли палят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JapCar когато зимата колата се чуди дали да запали или да умре, и когато ти кажат че акум. е с всичкия си ток и е в напълно изрядно състояние почваш да търсиш проблема другаде. Преди оригиналния купих чисто нов Gigawatt или както там се пише, да ама не става, носих го няколко пъти да го замерват, зареждат и т.н., мога да ти снимам бележките от тестовете на акум. всичко си е в нормите, алтернатора е в перфектни граници на зареждане, да ама е факт че неще да върти както като сложих тоз с който съм в момента. Просто няма акум. който да е с толкова голям стартов ток, говорим за тез които се продават навсякъде. Никъде не съм казал да си земе колегата оригинален, който с каквото иска да кара, аз заложих на оригинален и съм доволен, затова и казвам при мен какво и как се е случило. Разликата от 90-100лв (гигавата беше 100лв, оригиналния мисля беше към 190, в Бултрако е 204 или 206лв) мисля не е чак толкоз голяма.

 

Е тук е разковничето  ОЕМ - 450A CCA. Почти всички други 300-350A CCA (Cold Cranking Amps)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

JapCar когато зимата колата се чуди дали да запали или да умре, и когато ти кажат че акум. е с всичкия си ток и е в напълно изрядно състояние почваш да търсиш проблема другаде. ---------------------

 

 

Разликата от 90-100лв (гигавата беше 100лв, оригиналния мисля беше към 190, в Бултрако е 204 или 206лв) мисля не е чак толкоз голяма.

 

 

Търсиш проблема другаде, но ти не си го търсил, а си взел по-мощен акумулатор и си решил в крайна сметка проблема, но не си намерил причината за да не става всеки друг, не си я излекувал..При това положение има вероятност след време да получиш същия проблем, пак да го смениш с такъв, да решиш проблема, но стария все още ще си е годен за други коли, които не са претенциозни и не изискват най-доброто на пазара...

За пари да не говорим, за някой 100 кинта не са пари, за други са 100% повече.

 

Не отричам твоя опит, но може да е частен случай, не правило, че за да няма проблем, трябва да се ползва само такъв акумулатор. Искам да кажа, че ако по колата всичко е наред, трябва да пали с почти всякакъв и то дори не нов, както е в случая.

Акумулаторите ми и на дизеловия и на бензиновия акорд не са Хонда, но нямам проблем, т.е. добре е че споделяш твоя случай, но не трябва да е генерално правило.

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Аз си взех оригинален Хонда доколкото изчетох по форуми стартовия ток е 330-350, провери тази Варта дето си сложил с колко такъв ток е и ще разбереш. Още след като сложих новия и завъртях разбрах че имат право японците, колата върти и пали по съвсем друг начин. Акумулатора е 45Ah просто си е направен за тая кола.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=103256&p=1057490340 ето тук има доста изписано по темата.

 

Виж какво е написал atoma, че е избрал това, а не че само това върши работа. 

И грешиш, че не си е решил проблем и не го е търсил преди това, защото съм сравнително в течение на нещата през, които мина докато не реши, че ще смени акумулатор на 1година. 

И аз не ползвам оригинален акумулатор на моя Акорд, само, че той е дизелов и за него има алтернативни марки. Пак ти казвам, на пазара няма акумулатори с такъв стартов ток, не е като да не сме търсили. Има с по-слаб и е въпрос на личен избор на собственика на колата дали ще си купи такъв или друг. Тук се споделя опит, да побва колегата с друг акумулатор, който да е с желания или близък стартов ток и да каже оправи ли се проблема или не се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tino акумулатора беше на 4 месеца :D

 

JapCar не съм сменил акумулатора с по мощен, просто съм сложил този който е предписан за този автомобил. За парите написах защото когато ми се наложи да ходя няколко дни с такси на работа и до фирмата в която правиха тестове на акумулатора общо взето изхарчих разликата между по евтиния алтернативен и другия по скъп, а и написах реалната цена на оригиналния такъв за да бъде мнението ми по-полезно :)  И последно че омазахме на колегата темата, аз не искам това което съм написал да се смята за генерално, да прав си че може и с други акум. да се кара, на пазара има хиляди алтернативи, все пак всеки сам определя, как и с какво да си кара колата :)

 

ПС: по горе дето съм писал 300-350А стартов да се чете 400-450A :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме омазали темата, дискусията може да е полезна. По-лошото е, че автора на темата не пише какви опити прави за да реши проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз си взех Solite CMF55B24L -азиатски стандарт (по спомен 129лв), корейски -монтира се на авто конвейра в Хюндай и Киа заводите. Стартовия му ток е 440А. Стария Бош -европейски стандарт, с който купих колата бе 350А. Когато беше добре зареден въртеше като сегашния, но бързо капваше, понеже още не бях открил утечката от блутут модула. Но и като го изключих си капваше, понеже я карам рядко и градско. На 2 пъти (след седмичен покой в гаража) не палеше, та чак таблото светваше като коледна елха, та му "отнех службата" под капака. И без това е бил временно там -колкото да купя колата с харчещия блутут. :)

Мисълта ми е че ако другото е читаво и акумулаторите заредени (светещо в зелено "око") колата палеше еднакво и с 350А и с 440А. Когато очето угасне вече се усещаше разлика. При Бош-а горивомера падаше на 0 и борд дисплея гаснеше, а с този само горивомера спада. Зареждам си го чат-пат и колкото изкара (още е в гаранция и вероятно ще я надживее), но за 5 години -не съм оптимист. Проверете и другите "играчи" в старт системата. Колите са пълни с електроника и докато сверят данните палят на 3-ти, 4-върти оборот. Сивикът (от подписа ми) "пали от четвърт", ех добри времена бяха. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисълта ми е че ако другото е читаво и акумулаторите заредени (светещо в зелено "око") колата палеше еднакво и с 350А и с 440А. Когато очето угасне вече се усещаше разлика.

Това ми беше идеята на постовете и няма защо да споменаваме постоянно, че всеки сам избира акумулатора си, то е ясно.

И наистина си струва да се проверява от време на време утечката по веригите при кола в покой (мерене на тока в покой).

Не бих казал, че е нормално напълно зареден акумулатор, какъвто и да е, за 1 седмица да пада напълно, ако нещо не го точи...

Моя опит- всичките коли/марки които съм имал (притежание 1 до 4г), са били с акумулатора с който са купени, нов не съм купувал.

Когато си идвам в БГ (за 2 до 4 седмици), като се върна (обикновено вечер, та няма време за проверки), на другата сутрин паля и отивам на работа, независимо от сезона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не сме омазали темата, дискусията може да е полезна. По-лошото е, че автора на темата не пише какви опити прави за да реши проблема...

За сега само мерих - алтернатора зарежда префектно, пада по кабелите на "масата" от клемата на акумулатора (оловото) до двигателя при въртене на стартера е 0,47V. После премерих напрежението на клемите на акум.по време на въртене - пада под 11V, на цифровият уред не може да се каже точно до колко.

Че акумулатора "прикляква" няма спор, но както писахте по-горе, проблема може да не е от него. Не съм го мерил с товарна вилка, защото нямам, но смятам да премеря тока на стартера с амперклеща и тогава ще се разбере.

P.S.

Някой да каже, каква трябва да е консумацията на колата в покой! Нека да е някой, който е мерил и е сигурен. 

Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега само мерих - алтернатора зарежда префектно, пада по кабелите на "масата" от клемата на акумулатора (оловото) до двигателя при въртене на стартера е 0,47V. После премерих напрежението на клемите на акум.по време на въртене - пада под 11V, на цифровият уред не може да се каже точно до колко.

 

Че акумулатора "прикляква" няма спор, но както писахте по-горе, проблема може да не е от него. Не съм го мерил с товарна вилка, защото нямам, но смятам да премеря тока на стартера с амперклеща и тогава ще се разбере.

 

Похвално, очевидно си в час с материята...Падовете които си измерил бих казал са нормални. Измерил си масата, измери и на + кабела до стартера (не знам дали има достъп до клемата) по същия начин. С аналогов уред може и по-добре да се види до колко пада под 11V при въртене.

Пробвай и с ампер клещите колко ще покаже и дали пулсира тока в такт с твоето "ритане".

Едно време клещите бяха само за променлив ток, сега вече има и за постоянен, вероятно на друг принцип, но са десетина пъти по-скъпи от променливо токовите...

http://tpetrov.com/search.php?maincat=%D0%98%D0%97%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%9D%D0%90+%D0%90%D0%9F%D0%90%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%A3%D0%A0%D0%90&subcat=%D0%98%D0%97%D0%9C%D0%95%D0%A0%D0%92%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%9D%D0%98+%D0%A3%D0%A0%D0%95%D0%94%D0%98&cat=%D0%90%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A0+%D0%9A%D0%9B%D0%95%D0%A9%D0%98%2C+%D0%9C%D0%95%D0%93%D0%95%D0%A0%D0%98

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да каже, каква трябва да е консумацията на колата в покой! Нека да е някой, който е мерил и е сигурен. 

 

 

Консумацията на кола в покой трябва да е от 30 до 40 милиампера (0,030-0,040 А).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерих тока с амперклеща  - 140-150А показва. Не мога да вярвам на това показание, но все пак е някаква насока. То, докато захапе клещата и колата е запалила :-)  Пък и нали тока пулсира...

Обаче намерих проблем - плюсовата клема беше хлабава и не може да се стегне, гайката е стегната до край, но ламаринката не може да уплътни към клемата (оловото) на акумулатора - вади се на ръка. Подложих я и я стегнах, утре ще видим какво може да се направи.

Консумацията ми е 210ма. Май ще трябва да се търси виновника!

Един въпрос: двата бутона на волана от ляво, дето са за телефон, означават ли, че имам блутут? Аз мисля, че не. Ако има, трябва да има начин да се свържа с него с телефона, но няма сигнал. А, ако има и е сдал багажа, може той да товари. Май ще трябва да разглобявам, а в тая жега....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да ти се наложи да разглобяваш много. Модула на блутута се намира в центъра на таблото, точно под панела, на който е монтиран бутона за аварийките. Дърпаш напред пластмасата и ще видиш модула, откачаш му буксата и пак мериш консумацията.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А дали изобщо ще го има!? Ако има блутут, не трябва ли да има и микрофон някъде? Т.е. нещо видимо, да съм сигурен че има б/т!

Редактирано от Niakoi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали изобщо ще го има!? Ако има блутут, не трябва ли да има и микрофон някъде? Т.е. нещо видимо, да съм сигурен че има б/т!

Микрофона май беше някаква дупчица горе в панела на плафоните.

210mA е голяма консумация, естествено, че ще изтощава акумулатора. За денонощие заминават 5Aч (0.21x24=5.04), за седмица 35...от всичките 42 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя акумулатор и той се тормози малко при палене. Гледам сложен е януари тази година. Варта 45ач 330А стартов ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махнах блутута и консумацията падна на 27ma. Ще покарам малко така и после мисля да направя профилактика на стартера. Дори и нищо да му няма, няма да е излишно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колега @Niakoi , то е ясно, че и ти си във филма с утечката от блутут модула.

Доста хора сме минали по тоя път.

Сега не ми се рови, но сигурно има 10 теми за това кой и как се е справил с проблема - потърси.

 

Най-грубо има 2 варианта:

- откачаш блутут модула от буксата - няма връзка, няма утечка, нямаш блутут/хендсфрий :)

ИЛИ

- ремонтираш блутут модула (може да сработи, може не) - утечката изчезва, започваш да си плзваш хендсфрийто :)

 

И в двата варианта проблемите ти със акумулатора изчезват.

За протокола аз съм със Bosch S4 (http://www.bosch-automotive-catalog.com/en_GB/product-detail/-/product/0092S40210), 3-та година съм с него, нямам проблем колата пали от 2-3 оборота и зиме и лете.

Редактирано от vtpetrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирах блутута. Сега работи, но не мога да го "закача" към телефона. Нещо не се разбираме с него - или английския ми е супер зле или защото бях на отворени стъкла (жега е) и е шумно или... незнам...  Като му кажа "Phone set-up", ме разбира като "Phone book set-up" или сменя езика - немски, френски... дрън-дрън.  :(

Консумацията не съм я мерил, предполагам че ще е ок. Но ще я премеря де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонтирах блутута. Сега работи, но не мога да го "закача" към телефона. Нещо не се разбираме с него - или английския ми е супер зле или защото бях на отворени стъкла (жега е) и е шумно или... незнам...  Като му кажа "Phone set-up", ме разбира като "Phone book set-up" или сменя езика - немски, френски... дрън-дрън.  :(

Консумацията не съм я мерил, предполагам че ще е ок. Но ще я премеря де...

Е да беше споменал как/какво ремонтира, някоя снимка, та ако друг има проблем да не пита с нова тема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата стана така:

Имам станция за разпояване с горещ въздух. product_129642.jpg

Имам и флюс-паста за тaзи цел. pasta-cynel-1-40g.jpg

Поставя се необходимото количество паста окло BGA чиповете на горната (по-малката) платка и се обдухва с горещ въздух, докато обдухваният чип започне да "плува" върху разтопените си калаени топчета.  https://www.youtube.com/watch?v=bDrpftBjRdk Така се прави с всичките три BGA чипа на платката.

За по-сигурно обдухвам и всички други чипове и елементи на платката.

Идеята на цялата работа е да се възстановят спукани спойки (калаени топчета под BGA чиповете) и такива разядени от калаената чума (безоловна технология :puke: ). Пукат се от температурните изменения - зимата е много студено, особено в Швейцария (колата ми е от там), а през лятото, като се напече панела под който е кутийката... 

После оставям да изстине, измивам с това: hb-body-767.jpg

и като изсъхне добре (така че, да не мирише) сглобявам всичко в кутийката и готово...

 

 

Ако някой си прецака напълно блутута, опитвайки се да повтори по-горе описаното, не поемам никаква отговорност  :tooth:

Аз се занимавам с това от години и имам нужните инструменти, материали и може би опит.

 

 

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Ако някой си прецака напълно блутута, опитвайки се да повтори по-горе описаното, не поемам никаква отговорност  :tooth:

Аз се занимавам с това от години и имам нужните инструменти, материали и може би опит.

Браво, подходил си професионално.

Аз също имам подобна духалка, но с дисплей на зададената температура. На каква температура постигаш това плаване?

Ремонтирал съм дънни платки на лаптопове (видеочиповете) по тази технология, но спазвах някакъв режим видян някъде, т.е 1 мин на 100гр, после постепенно до около 250, за да няма ударно толинно натоварване, после постепенно намаляване на температурата до 100гр и изстиване...Mахане на чиповете като на видеото не съм правил, макар, че имам микроскоп...Не знам и при BGA чиповете колко никотемпературен припой се използва...

 

И все пак провери ли консумацията накрая?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презапояването на един BGA чип става като се свали чипа и се почистят от окисляването платката и чипа, после се нареждат новите калаени топчета със специален шаблон и се запоява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презапояването на един BGA чип става като се свали чипа и се почистят от окисляването платката и чипа, после се нареждат новите калаени топчета със специален шаблон и се запоява.

Знам, както споменах по-горе - няколко години се занимавах с ремонти, но прекратих тази дейност преди време. Сега нямам време, материали и инструменти (вече и нерви) за това. Като мине лятото ще го дам на един колега да reball-не всичко що е BGA по платката.

По-горе писах, че не мога да го настроя. Според мене, устройството не ме "чува", което значи, че само с обдухването не съм го възстановил напълно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега Niakoi не винаги само подухване помага. Дори подухването почти винаги е временно решение. Най-сигурно си е с истински reball. Аз се боря с GSM и също разполагам с опита и обурудването та зная за какво става на въпрос. Колегата Тokio е напълно прав в начина по който трябва да се направи.

Редактирано от skocew

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Най-сигурно си е с истински reball. Аз се боря с GSM и също разполагам с опита и обурудването та зная за какво става на въпрос.

Като стана въпрос и с това се занимавате, хайде кажете на каква температура става само духането и на каква когато сваляш чипа и коя е критична за да не се повредят компонентите? Както казах имам дисплей на зададената температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светльо (skocew), здравей и тук :punk: ! Не знаех, че караш Хонда.

По въпроса за акумулатора и стартера - и аз имах такива проблеми, ще споделя как се решиха (надявам се).

Преди време акумулаторът, с който взех колата, сдаде багажа и купих нов, естествено, не оригинален, но със същия форм-фактор :). Това се случи декември месец малко преди Нова година. За Нова година бяхме 3 дена на Банско (много студено). На втория ден се наложи да извадя колата от двора, едвам запали. Притесних се аз и следващата сутрин пак реших да припаля колата - пак същата работа. Как да е, върнахме се в Пловдив, този номер ми го направи и една сутрин в гаража (ламаринен). Отидох до фирмата, от която купих акумулатора, с идея рекламация. Пичовете замериха тока на акумулатора, зареждането на колата и ми казаха, че акумулаторът си е наред, колата също зарежда нормално. Посъветваха ме да прегледам стартера. Аз не бях 100% убеден, но закарах колата на един майстор. Той е свалил стартера, прегледал го е, каза, че не е открил нищо нередно, но го е почистил, смазал и т.н. След като си взех колата от него, паленето беше отчетливо по-добре - усещаше се, че стартерът върти по-бързо. Ще видим тази зима как ще е, надявам се да нямам проблеми.

Та като чета написаното от някои колеги, може проблемът им да е подобен на моя. Профилактирайте си стартерите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. 

Тази зима и с мен имаше доста тегаво палене и в първият момент си помислих, че е от акумулатора. И в един прекррасен ден за мен колата отказа да пали. Всички лампи от таблото угасваха, а акумулатора ме гледаше със зеленото си око. Взех друг акумулатор, но ефекта беше същият. Нямаше какво друго да направя, освен да сваля стартера. Свалих го и занесох на майстор, след отварянето се оказа, че избутвачът се е счупил (пластмасов бил). Оказа се, че резервни части за този модел пройзводителя на MITSUBA не е направил и затова няма. Вариянтите бяха или нов или втора употрева. Имах късмета с втората опция за втора употреба и то на изгодна цена в много добро състояние. След, като го монтирах запали с лекота, и направо ми олекна. От тегавото паленe в зимата, през лятото ме напусна акумулатора и то на път за  Полша, но това е една друга тема. Само да вметна, че си закупих от Полша Японски акумулатор YUASA 48 ампера и 430 стартов ток и съм много доволен.  post-6093-0-92079700-1502006120_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. 

Тази зима и с мен имаше доста тегаво палене и в първият момент си помислих, че е от акумулатора. И в един прекррасен ден за мен колата отказа да пали. Всички лампи от таблото угасваха, а акумулатора ме гледаше със зеленото си око. Взех друг акумулатор, но ефекта беше същият. Нямаше какво друго да направя, освен да сваля стартера. Свалих го и занесох на майстор, след отварянето се оказа, че избутвачът се е счупил (пластмасов бил). Оказа се, че резервни части за този модел пройзводителя на MITSUBA не е направил и затова няма. Вариянтите бяха или нов или втора употрева. Имах късмета с втората опция за втора употреба и то на изгодна цена в много добро състояние. След, като го монтирах запали с лекота, и направо ми олекна. От тегавото паленe в зимата, през лятото ме напусна акумулатора и то на път за  Полша, но това е една друга тема. Само да вметна, че си закупих от Полша Японски акумулатор YUASA 48 ампера и 430 стартов ток и съм много доволен.  attachicon.gif548588.jpg

 

Абсолютно същата история. Палеше тежко, в един момент отказа, подавах ток от друга кола - нищо. Свалихме стартера - счупен избутвач, пластмасов, не се намира като резервна част. Сега съм със стартер втора ръка. Много ме разочарова тоя стартер, видимо е много зле проектиран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...