h5rov 294 #41 Отговорено 22 Март, 2017 Ако километрите са реални, нямаш никакви основания за притеснение. За да я вкараш в час с ГИ, гуми, обслужване ти трябват над 2к. Не е задължително да сложош веднага газова, дори е препоръчително да я покараш на бензин, за да видиш дали е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jabara 1 #42 Отговорено 27 Март, 2017 (Редактирано) Здравейте,имам въпрос за Акорд 7-ма серия към края(преди 8-ма), бензин 2.0, ръчни скорости, на 165000 км, какви консумативи трябва да се сменят, ако го взема?Мотора с верига ли е? Кога трябва да се смени верига/ремъци, амортисьори, какво да се гледа, когато се взима този тип автомобил? Като слабост на тази серия прочетох някаква забележка за лака на преден капак, много лесно се наранявал от прах и камъчета при каране. Нещата, които сте записали за този вид автомобили са страхотни, явно си заслужава. Редактирано 27 Март, 2017 от jabara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #43 Отговорено 28 Март, 2017 Мисля, че проблемите с лака и боята са за пре фейса (04 / 05), а после са оправени. Ако е на реални км, теоретично за смяна на верига (с такава е) е рано. Ремъкът се вижда и според състоянието му се процедира. За амортисьорите - също, но ако имаш съмнение при тест на ръка, може да се качи на стрес стенд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #44 Отговорено 17 Май, 2017 Мисля, че проблемите с лака и боята са за пре фейса (04 / 05), а после са оправени Не знаех, че това е общ проблем...На дизеловият ми Акорд (фейслифт), предният капак беше очукан доста от ситни камъчета вероятно, а бронята вероятно пребоядисвана, защото нямаше следи, но и двата фара за мъгла бяха счупени. Очевидно често е карана по лош път след други коли, друго обяснение нямах. Челното стъкло също имаше 2-3 цънки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #45 Отговорено 18 Май, 2017 Общ проблем е и то не за цялата партида преди фейса, а само за първата година и нещо. Фарчетата за мъгла не са строшени от камъни, а се пукат от прегряване и охлаждане на стъклата, чийто състав после е ревизиран. Така съм чел. Моите са здрави, на капака имам 2 малки дзънки (до грунд), а стъклото е без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
John Abruzzi 0 #46 Отговорено 7 Февруари, 2021 Здравейте група, скоро ще ставам част отбора ви и искам да попитам едно въпросче. Предстои ми закупуване на Акорд 7 фейс, 2.4 мотор, може ли съвет какво се обслужва след закупуването, тъй като мотора е с верига? Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante.18 4 #47 Отговорено 25 Март, 2021 Здравейте хора! Спрял съм се на Акорд 2,4. Нмерих един човек от Бургас на име Иван Иванов. Изглежда, че активно се занимава с продажба на Хонда. Въпроса ми е някой има ли мнение като цяло за неговия асортимент и точност. Понеже обявата е във затворена фейсбук група, не знам дали ще има логика да я прикача тук. Модела е екзекутив, 2004 година ръчка за 8800 лв. 190000 км. По снимки изглежда запазена, но това не е фактор. Просто живея в София и ако ходя в Бургас да имам нещо в предвид относно какво да очаквам. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stosto 17 #48 Отговорено 25 Март, 2021 (Редактирано) Точно е момчето, занимава се и с продажба на части втора ръка за Хонда. Поръчвал съм си от него миналата година едни части като едно от нещата беше вместо за задно ляво, за задно дясно колело и ми я остави като ми изпрати правилната за негова сметка. Чел съм само позитивни неща за него в групите на Хонда във фейса. Редактирано 26 Март, 2021 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante.18 4 #49 Отговорено 26 Март, 2021 (Редактирано) Благодаря за отговора! Редактирано 26 Март, 2021 от Pavel_Pavlov Предходно мнение не се цитира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MZERO 10 #50 Отговорено 2 Април, 2021 От този въпросния Иван исках да си купя перка за водния радиатор, която ми беше предложена за скромната сума от 120лв - купих я за 50 от една морга. После си търсих пръскалка за единия фар - 100лв беше офертата... купих си 2 за тия пари от друго място. 1 2 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dante.18 4 #51 Отговорено 18 Април, 2021 Здравейте колеги! Веч мога да се похваля и аз. Станах собственик на Honda Accord 2007 2.4. Благодаря на колегите, които изкаха мнение по въпросите ми! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Supreme 5 #52 Отговорено 1 Юни, 2021 Здравейте , взех си акорд 2,4 комби тайп с , автомат2007. Докарах си я на ход от Швеция Като сё държеше уникално по време на пътя . Та въпроса ми е за или против газ?!... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #53 Отговорено 1 Юни, 2021 За...,още повече ако ще изпълняваш,същия маршрут! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prissnr 44 #54 Отговорено 1 Юни, 2021 Против. Зависи. Ако икономията на гориво ти е приоритет, слагай. Ако повече държиш на удобството не си го причинявай. Багажника значително се смалява, вечно ще е разхвърлян и висенето на колонката значително се учестява. Освен това този модел не показва коректно оставящия бензин в резервоара като си на газ. Също има някакво, дори и минимално, годишно обслужване. П.С. Акорда ми е на газ, но малко съжалявам. Но ще е глупаво да я махам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #55 Отговорено 2 Юни, 2021 Преди 9 часа, Supeme написа: Здравейте , взех си акорд 2,4 комби тайп с , автомат2007. Та въпроса ми е за или против газ?!... Честито за придобивката и безаварийно! Карах такава 5 години, но не и сложих газ защото и навъртях около 40000 за това време. Грамотно сложената уредба е спестовница, особено при градско, защото автомата включва 5-а над 65 км.ч. Извънградско разхода и е 7.5 - 8.5 л на 100 км, така че и за там помага на портфейла. Компа си отчита разход на бензин и стрелката спада по скалата, докато не се "освести" и пак се вдига. Интересно е да пристигнеш с по-високо ниво отколкото при тръгването, но се свиква. Тороидна бутилка в нишата за резервната гума не намалява багажника, ако не движиш с "патерица", а с рем. комплект. Прецени си годишния преход и дали си струва инвестицията, но евтиното возене рязко увеличава желанието от "безцелни" пътувания - просто за кеф. Колата го предразполага, особено ако си семеен и намираш време за екскурзийки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Supreme 5 #56 Отговорено 2 Юни, 2021 (Редактирано) Благодаря за отговора, прегледах вече цялата тема по въпроса и има доста противоречиви мнения, даже според мен клонящи към - .. Колата мисля да я карам основно извънградско на дълго ,в сф с метрото а и с оглед на 17 ниско профилни и окачването досегашния ми опит не е приятен,по тези катакомби наречени пътища тук.. та по скоро май се отказах от газ! Другият ми въпрос към колеги със или имали Този вариант, е има ли нужда от каско?! С оглед на това чё Колата е доста рядка и непозната за бг, та всички които я видяха я оцениха на 2 х по-голяма цена от дадените за нея 4к € , Сега я държа на паркинг защото още е с шв номера.. Редактирано 2 Юни, 2021 от Supeme Допълване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #57 Отговорено 2 Юни, 2021 Вече не е рядка, а който трябва - познава модела. За каско - сам си решаваш. Там идеята е да дадеш парите напред, а ако нещо стане, да ти платят щетата - по тяхно усмотрение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Supreme 5 #58 Отговорено 2 Юни, 2021 Не сё доизясних , моя грешка ! Относно кражба имах предвид, Ако може повече инфо буди ли интерес сред не правилните среди Този модел?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #59 Отговорено 2 Юни, 2021 Нямам спомен някой от форума да е "изгорял". За модела има достатъчно части по моргите, щото е здрав и няма търсене. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Supreme 5 #60 Отговорено 2 Юни, 2021 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #61 Отговорено 2 Юни, 2021 Off Topic КРАСАВЕЦ ! В спортното бяло type S е голяма рядкост - като бяла лястовица. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #62 Отговорено 2 Юни, 2021 Преди 10 часа, ceco_accord написа: Извънградско разхода и е 7.5 - 8.5 л на 100 км, Макар, че съм навъртял едва 1500 км., с моя стил на каране и моя разход на бензин е такъв. Като забелязах, че до сега бордовия компютър ми показва абсолютно точно колкото и зареждането капачка - капачка. А някой може ли да каже какъв е долу - горе разхода на газ. И аз се замислям за газово но още не мога да реша колко по - евтино ще ми е на газ с всичките плюсове и минуси на газовото. То е трудно да се направи такова изчисление но не е невъзможно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Supreme 5 #63 Отговорено 2 Юни, 2021 Колега Това е темата.. каквото прочетох там ,мен лично ме разубеди да слагам газ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6037 #64 Отговорено 2 Юни, 2021 Всъщност икономичното извънградско ми е давало 6.5, но това е не защото съм карал бавно, а защото не е имало съпътстващ трафик. Липсата му уталожва страстите, но е скучно. На газ си смятай 10л/100км извънградско, а дали си струва, зависи от годишния пробег. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 237 #65 Отговорено 2 Юни, 2021 Икономично каране извънградско съм слизал до 9/100 газ, градско свободно без икономии но не и "на бегом" от светофар до светофар по-малко от 13-13,5 не съм слизал на газ. Показанията на бензиномера за фейса се лекуват с емулатор 60лв при моя газаджия преди близо 2 години, аз лично си го направих сам и работеше но го свалих с идеята да го прибера в кутийка и да му намеря място и..., не намерих време за нова сглобка и така си останах без емулатор защото му свикнах и се преживява, другия вариант е да се кара с резервоар пълен над половината. Преди да сложа газовото, на бензин при същото каране и режими 8/100 извън селото и 12-13 вътре. Всичко това е за автомат седан K24A3. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове