Jump to content
bgstan

Закупуване на Honda Accord

Recommended Posts

Ако километрите са реални, нямаш никакви основания за притеснение. За да я вкараш в час с ГИ, гуми, обслужване ти трябват над 2к. Не е задължително да сложош веднага газова, дори е препоръчително да я покараш на бензин, за да видиш дали е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,
имам въпрос за Акорд 7-ма серия към края(преди 8-ма), бензин 2.0, ръчни скорости, на 165000 км, какви консумативи трябва да се сменят, ако го взема?
Мотора с верига ли е? Кога трябва да се смени верига/ремъци, амортисьори, какво да се гледа, когато се взима този тип автомобил? Като слабост на тази серия прочетох някаква забележка за лака на преден капак, много лесно се наранявал от прах и камъчета при каране. Нещата, които сте записали за този вид автомобили са страхотни, явно си заслужава.

Редактирано от jabara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблемите с лака и боята са за пре фейса (04 / 05), а после са оправени. Ако е на реални км, теоретично за смяна на верига (с такава е) е рано. Ремъкът се вижда и според състоянието му се процедира. За амортисьорите - също, но ако имаш съмнение при тест на ръка, може да се качи на стрес стенд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблемите с лака и боята са за пре фейса (04 / 05), а после са оправени

Не знаех, че това е общ проблем...На дизеловият ми Акорд (фейслифт), предният капак беше очукан доста от ситни камъчета вероятно, а бронята вероятно пребоядисвана, защото нямаше следи, но и двата фара за мъгла бяха счупени. Очевидно често е карана по лош път след други коли, друго обяснение нямах.

Челното стъкло също имаше 2-3 цънки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общ проблем е и то не за цялата партида преди фейса, а само за първата година и нещо. Фарчетата за мъгла не са строшени от камъни, а се пукат от прегряване и охлаждане на стъклата, чийто състав после е ревизиран. Така съм чел. Моите са здрави, на капака имам 2 малки дзънки (до грунд), а стъклото е без проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте група, скоро ще ставам част отбора ви и искам да попитам едно въпросче. Предстои ми закупуване на Акорд 7 фейс, 2.4 мотор, може ли съвет какво се обслужва след закупуването, тъй като мотора е с верига? Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте хора! Спрял съм се на Акорд 2,4. Нмерих един човек от Бургас на име Иван Иванов. Изглежда, че активно се занимава с продажба на Хонда. Въпроса ми е някой има ли мнение като цяло за неговия асортимент и точност. Понеже обявата е във затворена фейсбук група, не знам дали ще има логика да я прикача тук. Модела е екзекутив, 2004 година ръчка за 8800 лв. 190000 км. По снимки изглежда запазена, но това не е фактор. Просто живея в София и ако ходя в Бургас да имам нещо в предвид относно какво да очаквам. Благодаря предварително!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Точно е момчето, занимава се и с продажба на части втора ръка за Хонда. Поръчвал съм си от него миналата година едни части като едно от нещата беше вместо за задно ляво, за задно дясно колело и ми я остави като ми изпрати правилната за негова сметка. Чел съм само позитивни неща за него в групите на Хонда във фейса. 

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговора!

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Веч мога да се похваля и аз. Станах собственик на Honda Accord 2007 2.4.  Благодаря на колегите, които изкаха мнение по въпросите ми!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , взех си акорд 2,4 комби тайп с , автомат2007. Докарах си я на ход от Швеция Като сё държеше уникално по време на пътя . Та въпроса ми е за или против газ?!... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За...,още повече ако ще изпълняваш,същия маршрут:D!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Против. Зависи.

Ако икономията на гориво ти е приоритет, слагай. Ако повече държиш на удобството не си го причинявай. Багажника значително се смалява, вечно ще е разхвърлян и висенето на колонката значително се учестява. Освен това този модел не показва коректно оставящия бензин в резервоара като си на газ. Също има някакво, дори и минимално, годишно обслужване.

 

П.С. Акорда ми е на газ, но малко съжалявам. Но ще е глупаво да я махам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Supeme написа:

Здравейте , взех си акорд 2,4 комби тайп с , автомат2007. Та въпроса ми е за или против газ?!... 

Честито за придобивката и безаварийно!

Карах такава 5 години, но не и сложих газ защото и навъртях около 40000 за това време. Грамотно сложената уредба е спестовница, особено при градско, защото автомата включва 5-а над 65 км.ч. Извънградско разхода и е 7.5 - 8.5 л на 100 км, така че и за там помага на портфейла. Компа си отчита разход на бензин и стрелката спада по скалата, докато не се "освести" и пак се вдига. Интересно е да пристигнеш с по-високо ниво отколкото при тръгването, но се свиква. :)

Тороидна бутилка в нишата за резервната гума не намалява багажника, ако не движиш с "патерица", а с рем. комплект.

Прецени си годишния преход и дали си струва инвестицията, но евтиното возене рязко увеличава желанието от "безцелни" пътувания - просто за кеф. Колата го предразполага, особено ако си семеен и намираш време за екскурзийки. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря за отговора, прегледах вече цялата тема по въпроса и има доста противоречиви мнения, даже според мен клонящи към - .. Колата мисля да я карам основно извънградско на дълго ,в сф с метрото а и с оглед на 17 ниско профилни и окачването досегашния ми опит не е приятен,по тези катакомби наречени пътища тук.. та по скоро май се отказах от газ!

Другият ми въпрос към колеги със или имали Този вариант, е има ли нужда от каско?! С оглед на това чё Колата е доста рядка и непозната за бг, та всички които я видяха я оцениха на 2 х по-голяма цена от дадените за нея 4к € , Сега я държа на паркинг защото още е с шв номера.. 

Редактирано от Supeme
Допълване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не е рядка, а който трябва - познава модела.

За каско - сам си решаваш. Там идеята е да дадеш парите напред, а ако нещо стане, да ти платят щетата - по тяхно усмотрение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сё доизясних , моя грешка ! Относно кражба имах предвид, Ако може повече инфо буди ли интерес сред не правилните среди Този модел?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам спомен някой от форума да е "изгорял".

За модела има достатъчно части по моргите, щото е здрав и няма търсене.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20210602_160817.jpg

IMG_20210602_160753.jpg

IMG_20210602_160740.jpg

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

КРАСАВЕЦ ! В спортното бяло type S е голяма рядкост - като бяла лястовица.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, ceco_accord написа:

Извънградско разхода и е 7.5 - 8.5 л на 100 км,

Макар, че съм навъртял едва 1500 км., с моя стил на каране и моя разход на бензин е такъв. Като забелязах, че до сега бордовия компютър ми показва абсолютно точно колкото и зареждането капачка - капачка.

А някой може ли да каже какъв е долу - горе разхода на газ. И аз се замислям за газово но още не мога да реша колко по - евтино ще ми е на газ с всичките плюсове и минуси на газовото. То е трудно да се направи такова изчисление но не е невъзможно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Това е темата.. каквото прочетох там ,мен лично ме разубеди да слагам газ

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност икономичното извънградско ми е давало 6.5, но това е не защото съм карал бавно, а защото не е имало съпътстващ трафик. Липсата му уталожва страстите, но е скучно. :)

На газ си смятай 10л/100км извънградско, а дали си струва, зависи от годишния пробег.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономично каране извънградско съм слизал до 9/100 газ, градско свободно без икономии но не и "на бегом" от светофар до светофар по-малко от 13-13,5 не съм слизал на газ. Показанията на бензиномера за фейса се лекуват с емулатор 60лв при моя газаджия преди близо 2 години, аз лично си го направих сам и работеше но го свалих с идеята да го прибера в кутийка и да му намеря място и...,  не намерих време за нова сглобка и така си останах без емулатор защото му свикнах и се преживява, другия вариант е да се кара с резервоар пълен над половината.

Преди да сложа газовото, на бензин при същото каране и режими 8/100 извън селото и 12-13 вътре. Всичко това е за автомат седан K24A3.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...