Jump to content
atonev

Тампон на двигател Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004

Recommended Posts

Здравейте,

имам проблем, когато оборотите паднат под 950 се усещат вибрации в купето и волана, когато дам малко газ всичко се нормализира. Закарах колата на майстор, гледа я на канал и ми каза, че е от маховика. След това реших да се подсигуря и я закарах в Бултрако. Там ми казаха, че десния тампон на двигателя бил за смяна и това причинявало вибрациите. Въпроса ми е : откъде мога да си поръчам въпросния тампон и препоръчително ли е да е оригинален? В Бултрако цената на тампона е почти 600лв...

Става дума за Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004.

 

Благодаря Ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тампон е 50% на цената на маховика, ибаси, аз тампона по принцип, не оргиналните струват 40-90 лв най-много, 2ра ръка е 20 лв. Какви са тия 600 лв? Цял двигател, с тампони ли ще ти дават?

 

https://www.megaparts.bg/product/2004-g-510180356

 

Този ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКО наистина е за смяна, по-добре сложи втора употреба, отколкото ментак. С ментака най-вероятно ще ти се засилят вибрациите.

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с бензинов ДВГ, но също сложих втора употреба, поради опасенията, че неоригинален може да е с друга твърдост на материала. Огледай и останалите тампони. Обикновено белята не идва само от 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензиновия има 6 тампона на двг. и ск. кутия.

Афтърмаркет тампони само, ако са на марка, която прави усилени гумени елементи.

Специално за големите 2 при бензина, освен оригинал, всичко друго е боклук.

По принцип тампоните е добре да се сменят всички- и на двг и на кутия, ако не на куп, то на кратки периоди, иначе няма да издеяни дълго новият тампон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за мненията. Как точно мога да разбера кой е десния тампон на двигателя, за да знам точно какъв да поръчам? И колко общо да тампони има за този двигател (3?).

Редактирано от atonev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прати ми шаси на ЛС и ще ти кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смених всичките на 2 етапа. Първо десния и задния на ДВГ и горния на с.к. После двата долни на с.к. и предния на ДВГ. След първите вибрациите се увеличиха, след вторите намаляха, в сравнение с началното положение. Но изчезнаха съвсем, когато смених маслото в мотора с предписаното 5/20. Самият той стана и по-тих.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро смених маслото и двигателя наистина утихна доста, и при това, забелязва се разликата от масло на масло. Обаче, мисля си, че и аз имам тампон за смяна, но след празниците някой сервиз трябва да видя, щото в моя град не желаят да бутат японски коли, от който си нямат хабер. Бензиновият, ако има 6, то при дизела значи са 4 или 8, при нас вибрациите най-вероятно са повече от бензиновия. Сподели после колко тампона са , какви си поръча, колко пари ти излязоха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще използвам тази.

И аз, като се застуди, започнах да усещам същите вибрации.Моля колегата atonev да  сподели какво стана с тампоните, смени ли ги /с какви/ и изчезнаха ли вибрациите.

В крайна сметка колко са тампоните на дизела и къде са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влязох в канала, махнах кората отдолу и установих че двигателя се държи от пет тампона.Два от долната страна за купето и за магарето.И три отгоре, зад акумулатора един и до ремъка два един върху друг.Хванах двигателя с две ръце и го разклатих до колкото мога.Видя ми се че по силно се клати от лявата страна, с една щанга леко понапънах долния тампон който е на магарето, нищо нередно /мисля/.Демонтирах кутията на възд. филтър за да стигна до горния тампон.

Останалите са видимо наред. :/

 

038341549.jpg?r=0

 

От двете страни се вижда че е леко нацепен.

 

038341550.jpg?r=0

 

038341551.jpg?r=0

 

От задната страна /към купето/ почти опира в ограничителя който е гумен, а той съответно опира в купето и, предполагам че от там идва вибрацията.

 

038341552.jpg?r=0

 

Най-вероятно е омекнал и се смачква повече от колкото трябва.

Вие как мислите?

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти сигурно е заминал, долен заден тампон, зад 1-ви цилиндър и то от към страната на магарето.

Огледай го по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той мисля че е добре, няма напукано.Като го напъна с щангата не мърда много.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно задния тампон най-често омеква и предава вибрациите на купето. И моя е за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този ли става дума

 

038345493.jpg?r=0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как се преценя,че е омекнал-визуално ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чавдаре, май за същия става въпрос.

 

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3157&nplgrp=6&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__4702

 

Номер 9 от снимката, но не го намирам нов, освен в ибей. Тука има малко писано.

https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D96326&ved=0ahUKEwjt9rna2srXAhUDlxoKHX7_DUcQFghbMA4&usg=AOvVaw2MluE-BJkshiy4zU2qGafd

Редактирано от goga

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря.Цената е малко стряскаща. :crazy:

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой оправи ли проблема с вибрациите в купето със смяна на тампони? Аз съм със същият проблем но съм с бензинов 2.0.

Намерих едно видео в тубата:

Този тампон някой сменял ли го е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко помощ. След поява на леко припукване при потегляне, което се усеща във волана, диагнозата на майстора беше скъсана мека връзка и омекнал заедн тампон на двигателя. Мека връзка намерил, но нямало тампон и ми каза да си търся от Бултрако. За кой тампон по-точно става на върпос и какво да търся? Номер 9 от снимката ли е? Когато гледах как я пробват ми се стори тампона да е някъде под турбото. Ако става на въпрос за същия?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих втора употреба, който беше чувствително по-стегнат и проблема остана. На 3 сервиза в града ходих и не се разреши проблема. Явно на хората не им се занимава. Пукането продължава, а не ми се мисли да сменям всички тампони по двигателя на проба-грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...