atonev 0 #1 Публикувано 27 Декември, 2016 Здравейте, имам проблем, когато оборотите паднат под 950 се усещат вибрации в купето и волана, когато дам малко газ всичко се нормализира. Закарах колата на майстор, гледа я на канал и ми каза, че е от маховика. След това реших да се подсигуря и я закарах в Бултрако. Там ми казаха, че десния тампон на двигателя бил за смяна и това причинявало вибрациите. Въпроса ми е : откъде мога да си поръчам въпросния тампон и препоръчително ли е да е оригинален? В Бултрако цената на тампона е почти 600лв... Става дума за Honda Accord 2.2 i-CTDi 2004. Благодаря Ви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #2 Отговорено 27 Декември, 2016 Този тампон е 50% на цената на маховика, ибаси, аз тампона по принцип, не оргиналните струват 40-90 лв най-много, 2ра ръка е 20 лв. Какви са тия 600 лв? Цял двигател, с тампони ли ще ти дават? https://www.megaparts.bg/product/2004-g-510180356 Този ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #3 Отговорено 28 Декември, 2016 АКО наистина е за смяна, по-добре сложи втора употреба, отколкото ментак. С ментака най-вероятно ще ти се засилят вибрациите. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #4 Отговорено 28 Декември, 2016 Аз съм с бензинов ДВГ, но също сложих втора употреба, поради опасенията, че неоригинален може да е с друга твърдост на материала. Огледай и останалите тампони. Обикновено белята не идва само от 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #5 Отговорено 28 Декември, 2016 На бензиновия има 6 тампона на двг. и ск. кутия. Афтърмаркет тампони само, ако са на марка, която прави усилени гумени елементи. Специално за големите 2 при бензина, освен оригинал, всичко друго е боклук. По принцип тампоните е добре да се сменят всички- и на двг и на кутия, ако не на куп, то на кратки периоди, иначе няма да издеяни дълго новият тампон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atonev 0 #6 Отговорено 28 Декември, 2016 (Редактирано) Благодаря Ви за мненията. Как точно мога да разбера кой е десния тампон на двигателя, за да знам точно какъв да поръчам? И колко общо да тампони има за този двигател (3?). Редактирано 28 Декември, 2016 от atonev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 28 Декември, 2016 Прати ми шаси на ЛС и ще ти кажа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6043 #8 Отговорено 28 Декември, 2016 Аз смених всичките на 2 етапа. Първо десния и задния на ДВГ и горния на с.к. После двата долни на с.к. и предния на ДВГ. След първите вибрациите се увеличиха, след вторите намаляха, в сравнение с началното положение. Но изчезнаха съвсем, когато смених маслото в мотора с предписаното 5/20. Самият той стана и по-тих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Yozo 1 #9 Отговорено 28 Декември, 2016 И аз скоро смених маслото и двигателя наистина утихна доста, и при това, забелязва се разликата от масло на масло. Обаче, мисля си, че и аз имам тампон за смяна, но след празниците някой сервиз трябва да видя, щото в моя град не желаят да бутат японски коли, от който си нямат хабер. Бензиновият, ако има 6, то при дизела значи са 4 или 8, при нас вибрациите най-вероятно са повече от бензиновия. Сподели после колко тампона са , какви си поръча, колко пари ти излязоха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #10 Отговорено 17 Ноември, 2017 За да не отварям нова тема ще използвам тази. И аз, като се застуди, започнах да усещам същите вибрации.Моля колегата atonev да сподели какво стана с тампоните, смени ли ги /с какви/ и изчезнаха ли вибрациите. В крайна сметка колко са тампоните на дизела и къде са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #11 Отговорено 17 Ноември, 2017 (Редактирано) Влязох в канала, махнах кората отдолу и установих че двигателя се държи от пет тампона.Два от долната страна за купето и за магарето.И три отгоре, зад акумулатора един и до ремъка два един върху друг.Хванах двигателя с две ръце и го разклатих до колкото мога.Видя ми се че по силно се клати от лявата страна, с една щанга леко понапънах долния тампон който е на магарето, нищо нередно /мисля/.Демонтирах кутията на възд. филтър за да стигна до горния тампон. Останалите са видимо наред. От двете страни се вижда че е леко нацепен. От задната страна /към купето/ почти опира в ограничителя който е гумен, а той съответно опира в купето и, предполагам че от там идва вибрацията. Най-вероятно е омекнал и се смачква повече от колкото трябва. Вие как мислите? Редактирано 17 Ноември, 2017 от chavdarbs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #12 Отговорено 17 Ноември, 2017 Почти сигурно е заминал, долен заден тампон, зад 1-ви цилиндър и то от към страната на магарето. Огледай го по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #13 Отговорено 18 Ноември, 2017 (Редактирано) Той мисля че е добре, няма напукано.Като го напъна с щангата не мърда много. Редактирано 18 Ноември, 2017 от chavdarbs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #14 Отговорено 18 Ноември, 2017 Точно задния тампон най-често омеква и предава вибрациите на купето. И моя е за смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #15 Отговорено 19 Ноември, 2017 За този ли става дума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1789 #16 Отговорено 19 Ноември, 2017 Как се преценя,че е омекнал-визуално ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #17 Отговорено 19 Ноември, 2017 (Редактирано) Чавдаре, май за същия става въпрос. http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=3157&nplgrp=6&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=2004&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.2%20EXECUTIVE&nplblk=B__4702 Номер 9 от снимката, но не го намирам нов, освен в ибей. Тука има малко писано. https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://forums.hondabg.com/index.php%3Fshowtopic%3D96326&ved=0ahUKEwjt9rna2srXAhUDlxoKHX7_DUcQFghbMA4&usg=AOvVaw2MluE-BJkshiy4zU2qGafd Редактирано 19 Ноември, 2017 от goga Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdarbs 127 #18 Отговорено 20 Ноември, 2017 (Редактирано) Да, благодаря.Цената е малко стряскаща. Редактирано 20 Ноември, 2017 от chavdarbs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #19 Отговорено 29 Март, 2019 Колеги, някой оправи ли проблема с вибрациите в купето със смяна на тампони? Аз съм със същият проблем но съм с бензинов 2.0. Намерих едно видео в тубата: Този тампон някой сменял ли го е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #20 Отговорено 9 Септември, 2022 Малко помощ. След поява на леко припукване при потегляне, което се усеща във волана, диагнозата на майстора беше скъсана мека връзка и омекнал заедн тампон на двигателя. Мека връзка намерил, но нямало тампон и ми каза да си търся от Бултрако. За кой тампон по-точно става на върпос и какво да търся? Номер 9 от снимката ли е? Когато гледах как я пробват ми се стори тампона да е някъде под турбото. Ако става на въпрос за същия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #21 Отговорено 9 Септември, 2022 Тука има номер 9, но цената не е приятна: https://www.samurai.bg/accord-vii-cl-cn-2003-2012/19440-тампон-за-двигател-заден-oem-50890sefe00-50890-sef-e00-honda-accord.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dakatash 17 #22 Отговорено 5 Октомври, 2022 Сложих втора употреба, който беше чувствително по-стегнат и проблема остана. На 3 сервиза в града ходих и не се разреши проблема. Явно на хората не им се занимава. Пукането продължава, а не ми се мисли да сменям всички тампони по двигателя на проба-грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове