Jump to content
JapCar

Спирачки Акорд 7

Recommended Posts

За съжаление идва скъпо. Имаш местна доставка, доставка до бг, мито, доставка до офис на куриер, или до вас. Добави още 30% към 80лв. Над 100лв. за грес 80гр., да беше 500гр. поне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Заща си Недоволен от Жълтата серия?

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това беше на старата Хонда, ами нямаше разлика в спирането спрямо ОЕМ накладки и също прегряваха като оем-ски те. 
Първите километри си мислех че искат да улегнат но само с чакането си останах.

Питай колегата bongo789 той преди 3-4 месеца купи на EBC нарязани дискове с жълти накладки на неговия Акорд, нека да каже какво е различното сега.

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми ето какво е написал "bongo789"

07 юли 2016 - 08:52
http://www.ebcbrakes...ages.php?page=9
http://www.ebcbrakes...ges.php?page=18
Карам отскоро с това, една кофа пари.Ревизирани апарати, нова спирачна течност, всичко е лъснато и перфектно, разработени са правилно с последователни, прогресивни спирания.Резултатът е трагичен, колата спира по-зле от преди, единствено тресенето изчезна, а за бученето при спиране направо съм изумен, всяко по-сериозно спиране е съпроводено с отвратително плътно бучене.....

 

Мнения всякакви! Не знам какви е свалил, че е станало по зле!

Карам със същите Жълти и Нарязани.  ДА спират като OEM ски те на по-добра цена от Бултрако.

На 150к първо изкривих задните!!! OEM-ски дискове, а на 160к смених и предните поради износване и така вече 3-ти к-т предни и задни жълти накладки.

Да бучат , но при интензивно спиране с над 150 км/ч и безпроблемно при мен от 200

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този отговор много ме учудва. Понеже и аз съм карал с Жълти, та да кажа (макар и преди 7 години). Трябваха им 1000 мили (1600 км.) за да се извършели някакви си процеси в тях под действието на топлината и да започнели да спират ефективно. Другата им серия (май сини, които бяха чисто състезателни по спомен) ги печаха на някаква потчна линия, но Жълтите (поне тогава) - не. Да речем обаче, че това ще го преживееш.

При мен проблемът беше, че студени не спират. Да речем навън е зима и температурата е -10 градуса. Колата не е карана цяла седмица, излизаш, палиш и тръгваш, но нямаш спирачки. Буквално. Натискаш педала, но усещаш как диска се пързаля между накладките. Гадно. Лятото е по-поносимо, но пак не си е работа. Другият неприятен момент е, че като не ги използваш и изстинат пак не ловят, а ако междувременно ти се наложи да спреш рязко и гориш. С първото рязко спиране в тях се генерира топлина и вече при повторно натискане на педала те захапват много добре (случва ми се няколко пъти и това плюс липсата на спирачки зимата ме накара да ги махна), но кел файда (казано на чист книжовен български :)).

Иначе за загрели спираха много. За това и се учудвам от мнението на rollin. Пробвал съм 15-20 интензивни спирания 120-60 едно след друго и след като веднъж загрееха нещата бяха много добре. Захапват и спират. Не съм успявал да ги прегрея (за разлика от зелените, които за едно спускане на Шипка и вече са умрели по средата), но просто не са по пътищата. Някакви леки състезанийца може би, защото непрекъснато трябва да ги държиш в работния им диапазон.

Сега то имаше няколко версии на състава на накладката тогава (нак да кажа, че става въпрос за 2009-та някъде) и аз карах с може би предпоследния. В последния (пак за тогава, може би беше v3) шефът им се кълнеше по форумите, че са оправили всичко и даже го пращаше на луди глави с авторитет в даден форум за да го изпробват и да направят (уж беспристрастно) ревю. Та версията на състава на накладките от тогава би трябвало да се е подобрила значително, но знае ли човек.

Лично за мен EBC са нещо като Motul - прехвалени за цената си и известността им се дължи чисто и просто на масирана реклама из форумите. Едно време комплекта нарязани дискове и жълти накладки (за отпред и за отзад) беше около 650 лв., а сега същото е двойно повече. Не си струват парите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги смених горе-долу преди 2 г. Проблем със студеното спиране Нямат / и аз бях чел за това ?? /. Имат покритие за бързо сработване.

Преди месец смених едновременно предни и задни и се наложи доста бързичко да прекося София - Не усетих, че съм ги сменял!!!

 

Е не е чак двойно към 940 лв. предни и задни нарязани/жълти :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами значи пак са променили състава на накладките. Аз затова писах, че става въпрос за 2009-а.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Със сигурност сега няма проблем със студени накладки.

 

Всеки сам избира с какво да спира  :yes:

До към 130к карах с OEM накладки , но след първата смяна с висок клас накладки /не помня марката/ нещата станаха зле, е вярно, че и дисковете плачеха за смяна :)  

 

Като гледам как се износват дисковете /60к/ , ще изкарат 100к преди нарезите да изчезнат :punch:

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз не мога да кажа че съм имал драми при студено спиране но определено като позагреят спираха по добре.

Иначе за паленето толкова зверско беше че накладките пушеха така яко че един човек помисли че ми се е запалила колата.

Може би задните апарати да бяха зле и за това да палех предните не знам...

Значи да не купувам зелената серия щом са по зле...

 

Пп... Аз Шипка я пущам също много бързо даже на спущанетата си давам газ като бързам и тогава става още по лошо.

Дайте сега съвет за читави накладки за отзад до към 80лв за к-т.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си за BSD или GD серията дискове или друг еквивалент на OEM.

Нарезите освен всичко друго спомагат на феродото да се изхвърли преди да спече и спре да спира.

Аз съм с BSD поради и малкия риск от пукване при отворите на GD  / появявал се при 1,5мм износване на страна, когото са си за смяна по книжка/

Накладки до тази сума незнам да издържат на нашто каране :plane: . Жълтите са 105лв. , но незнам как ще се държат с други дискове. Зелени 86лв! 

Според мен е добре дискове/накладки от една марка особено когото се търси  максимален спирачен ефект при......газ-спирачка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюдавам темата, и според мен вие искате, а и сте очаквали семейният седан да кове като болид. Чета как на други автомобили от същия или по-нисък клас спирачките били в пъти по-читави. Купувате си Евро-Р или си слагате спортна спирачна система на Брембо с дискове и накладки (струваща около 4К лева) и ще вдигате задницата при рязко спиране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Една читаво направена кола(спирачна система) не повдига задницата при спиране, това е типично "Хонда" НЕспиране !

Дискове няма да сменям понеже ми са на малко километри(бяха току сменени дискове и накладки преди да я купя) около 20к.
Най вероятно за сега ще заложа на Текстар, а след това ще я мисля ако не ми харесат.

 

пп..На прелюда бях с нарязани и надупчени EBC-та и повече и тяхни дискове няма да купя защото от дупките започна едно зверско напукване...

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със задницата бе иронично :)..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"това е типично "Хонда" НЕспиране !"

 

Не се примирявай!!! - rollin :)

И аз мислех, че толкова си може 6-та, но сега с 7-ма не е така. При такъв стил на каране задните трябва да ти се износват по-бързо от предните накладки.

 

crown_bg - Аз за система Брембо нямам мерак:) , ако rollin иска знае какво да направи, ама е тогава трябва пълна кофа с пари:)

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Най вероятно за сега ще заложа на Текстар, а след това ще я мисля ако не ми харесат....

Повече от 30г. карам с Текстар и  ги предпочитам пред всичко останало, защото са сравнително меки и щадят дисковете.

Преди около 2 г. смених предните накладки/ на СРВ-то/ които бяха оригинални, пак с Текстар.

Спирането леко се влоши, но нищо фрапиращо.След около 2 месеца се наложи да сменя и задните, но не намерих в момента Текстар и взех евтини на Делфи.

Преди месец предните започнаха да присвирват и ги проверих и тях и задните.

Предните Текстар ,бяха на половина износени, а задните почти докрай.

Също, феродото на Текстара  беше като спечено и разбира се затова бяха започнали на моменти да присвирват.

Изглежда феродото не е било качествено, защото това е първия Текстар, който ми е присвирвал. 

Затова купих нови предни и задни на Делфи, сложих ги и всичко си дойде на място. Спирането се подобри значително, а и не чувам абсолютно никакъв шум при сработването на спирачките.

Изглежда Феродото / материала/ на Делфито е добър, въпреки значително по-евтината му цена - която най-вероятно е причината, повечето хора да го избягват, мислейки го за менте. Може и да цапат джантите малко повече, но това го предпочитам пред другите неща.

Така че помисли и ако сменяваш накладки , гледай и предните и задните да са от една марка и при възможност горе долу една партида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При такъв стил на каране задните трябва да ти се износват по-бързо от предните накладки.

... не си обяснявам, чисто физически как това е възможно при еднакъв материал на предни и задни, дискове и накладки.

Редактирано от Чавдар K

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прочети темата отначало!!!

 

При мен е така от Нова /0км/ + две смени на предни и задни от Булттрако - демек три к-та OEM-ски накладки и дискове.

 

Сега на 210к е още така!!!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук едни и същи се заяждат..

 

Аз карам нормално, т.е. не екстремно, и все пак задните се търкат повече от предните. Сутрин на студено, или на влага присвирват (предните) за един цял оборот на диска, след което спират. Предните не знам какви са, повече от 2г. съм с тях 22К км., сега са на половината, задните бяха Кашияма, след спичането на заден десен апарат сложих Феродо. Дисковете са си оригиналните, престъргани на Про-кът. Течността е сменявана 2 пъти за 2г., това е, друго не е правено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha благодаря за изчерпателния отговор.
Боби от HPPG също ми похвали делфи-то... пак дилема се получи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблема с Дел'Х'иту е , че го правят на 'иляда места .. и не се знае какво точно ше излезе от "цилиндъра" .... заек ли шее ... делфи ли шеее ??!1  :tooth:  В моя скромен опит , Делфи е накладката , която ако ми я подарят ше я хвърля в коша !! Един к-т дискове замина преди да се усетя , накладките бяха като нови и скърцаха брутално ... тфа в бурната ми младост.

За протоколя - Най-спиращата Хонда, която съм карал беше с накладки Jurid , в момента по колите ми има TRW, REMSA и Brembo ... последните спират най прилично ... 

Чиърз !

 

п.п...ааа рязко са сетиф за Прелюдя на мой френд ... некфи бюджетни накладки на Japanparts , контри лудница !! :shock:  

Редактирано от ROCKONOFF

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БахгодагоеВа, а сега ходи избирай накладки  :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е колега,затова са ОЕМ-ските, за да няма такива главоблъскания.Взимаш едни с надпис Хонда демек (ATE) каквито са ни и предните апарати.За отзад мисля, че са Lukas апаратите,но мисля, че пак оригиналните накладки са (АТЕ) или JURID и съм сигурен,че ще изкарат повече км от всякакви други подобия.Поне аз така направих с предните. Относно износването без да твърдя, че съм компетентен смятам,че предните би трябвало да поемат по-голямо натоварване да свършват първи, предвид по-голямото тегло на предна ос(чисто физически!). Поздрави и успех с избора!

Редактирано от JHM
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволих си да изтрия няколко поста заяждане извън целта на темата. Задните накладки са по-малки, но при спиране тежестта на автомобила отива напред и натоварването на предната ос. При мен също на седмицата задните заминаха преди предните (2.2 дизел екзекютив).

 

От една страна може да е заради разликата в размера, от друга страна може задните да хващат по-рано. При екстремни спирания задължително предните спирачки/накладки/дискове ще се износват по-силно. Но при ежедневно нормално каране и спиране (което при повечето шофьори е почти всичкото каране, екстремните спирания са рядкост), ако предните и задните спирачки разсейват еднакво количество енергия или дори има проблем и задните хващат по-силно, задните ще се износват по-бързо заради по-малката си спирачна площ.

 

Въпрос - при 7ма генерация има ли разлика в апаратите и дисковете на различните двигатели/нива на оборудване? При 8ма генерация спирачките на всички с 2.4 двигател, както Executive и Type S дизел са по-големи спрямо тези с по-ниско оборудване (заради което и на въпросните модели 17 цола джанти са минимум и пак не всички стават).

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да има разлика между К20 и К24. И именно за това говорех, относно накладките - задните са по-млаки, съответно опират в по-малка част от диска, и за да спрат е нужно повече усилие, от колкото при предните, които са по-големи и покриват по-голяма повърхност, за която не е нужно толкова усилие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На К20 са май 280мм дисковете, а на К24 - 300мм. Задните би трябвало да са еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

излизат 2 модела задни накладки.Разликата е в размера.

Някой има ли идея какви са на к24 7ген седан ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В coxmotorparts излизат едни, които ги дават за всички (2.0, 2.2, 2.4). Part Number: 43022SEAE10

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с Дел'Х'иту е , че го правят на 'иляда места .. и не се знае какво точно ше излезе от "цилиндъра" .... заек ли шее ... делфи ли шеее ??!1  :tooth:  В моя скромен опит , Делфи е накладката , която ако ми я подарят ше я хвърля в коша !! Един к-т дискове замина преди да се усетя , накладките бяха като нови и скърцаха брутално ... тфа в бурната ми младост......

 

Те па, всички останали като ги заправили на едно и също место...... ;) .

 

От бурната ти младост /включително и моята/ до сега, много вода е изтекла, много неща са се променили и най-вече, са започнали да правят по-луксозни опаковки, :D  а вътре както казваш какво ще излезе - никой не знае :lol:  !

И едно време / в младостта ни/ нямаше ABS ,а като набием кучките, гледахме как държи "контрата", /какви следи оставят гумите/  :)

 

п.п. Само споделих, че в момента съм много доволен от Делфито и не карам никой да се съобразява.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няма 10-12 години ... от бурната младост !!

Тъй,тъй ... съгласен с твойте лафове , и вервам че си попаднал на 'убаво ДелХи ! 

Както обелязах по горе и аз мигах тъпо как може да спират накладки Japanparts ...

Кат цяло ситуацията с накладките си е ТОТО 3 ... чист късмет !

Оня ден от една кутийка с АТЕ дискове изкочи китайско зайче ....  :tooth:

Тъй , че не знам и аз къде е истината ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички имате EBD система която се грижи за натоварването на спирачките ,и затова е логично да се износват по бързо предните дискове с накладки отколкото задните .

Колкото до марка накладки, Аз от 3-4 месеца съм с нови предни дискове и накладки АТЕ купени от ибей за 260лв комплекта със включена доставка. Нямам никакви оплаквания, колата си спира много добре ,а скърцане и свирене няма .

 

ПП ако може някой админ да ми обясни защо немога да копи - пействам или да цитирам някого или нещо . Благодаря предварително  

 

 

 

Не съм админ,ама въпроса към Бил Гейтс или уиндоус съпорт.Може и по-лесно...както казваха колегите Интернет експлорер е безплатно приложение за теглене на Chrome...

 

По тезата ти как EBD системата се грижи за натоварването на спирачките да обясниш малко по-подробно....

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще излезе, че съм партньор в тая фирма накрая (толкова често ги споменавам), ама то за 260лв ще вземеш оригинални дискове. Още 100лв за накладки:

http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-22-diesel24-petrol-front-brake-disc-pair20032008-p-3302.html

 

На седмицата бях слагал едни неоригинални накладки - EBD, много хвалени във форума. Беше едно безобразно свирене, кучетата в квартала ги беше страх от колата. Не издържах и смених с оригинални и мъката приключи. Разлика в спирането не съм успял да усетя. Колкото до системате за разпределение на спирачното усилие (която пак се казва EBD като марката накладки), факт е, че не само при мен е било на задните да им дойде времето преди предните...

 

Иначе няма причина да не можеш да цитираш или копи/пействаш. Нека и друг да потвърди дали има проблем. За сега мисля, че може да е нещо с твоя браузър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще излезе, че съм партньор в тая фирма накрая (толкова често ги споменавам), ама то за 260лв ще вземеш оригинални дискове. Още 100лв за накладки:

http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-22-diesel24-petrol-front-brake-disc-pair20032008-p-3302.html

 

На седмицата бях слагал едни неоригинални накладки - EBD, много хвалени във форума. Беше едно безобразно свирене, кучетата в квартала ги беше страх от колата. Не издържах и смених с оригинални и мъката приключи. Разлика в спирането не съм успял да усетя. Колкото до системате за разпределение на спирачното усилие (която пак се казва EBD като марката накладки), факт е, че не само при мен е било на задните да им дойде времето преди предните...

 

Иначе няма причина да не можеш да цитираш или копи/пействаш. Нека и друг да потвърди дали има проблем. За сега мисля, че може да е нещо с твоя браузър.

Накладките са EBC. 260лв. за дискове и накладки е дал човека, ти му предлагаш за 260лв. само дискове, без доставката. Няколко пъти е дискутирано, и най-евтино излизат към 425лв. дискове и накладки. Това че на някой му ги е донесъл познат, приятел и му излезли 360лв., ами нека този приятел ги донесе и за другите колеги...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. И аз съм в филма със закупуване на нови дискове и накладки , но започвам да имам усещането, че се превръща във филм на ужасите. Карам Акура ТСХ 2.4 2004 г. и май се оказва, че има разлика между дебелината на дисковете за акура и акорд К24.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, проблема на rollin е, че при тест на валци  -  блокиране на предните  колела задните НЕ държат и колата бива изхвърлена от валците!!!

При този проблем се съмнявам, че марката дискове/накладки играе особена роля - твърди, меки, свирещи ... и прочие.

С цел да помогна, минах на валци и споделих резултата, както и по-бързото ми износване на задните накладки / за да бъда точен: 8к по-бързо /.

Всеки сам избира с какво да спира, но  е желателно да бъде съобразено и със стила на каране.

 

И малко инфо: Акорд 7 Седан 2003-2008

 

Предни дискове: К20 - 280 или 300

                             К24 - 300

 

Задни дискове:   К20 и К24 -  260 

 

Предни и задни накладки: К20 и К24 - ЕДНАКВИ независимо от големината на предните дискове 280 или 300 при К20

Редактирано от ЧОЧО
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. И аз съм в филма със закупуване на нови дискове и накладки , но започвам да имам усещането, че се превръща във филм на ужасите. Карам Акура ТСХ 2.4 2004 г. и май се оказва, че има разлика между дебелината на дисковете за акура и акорд К24.

И аз така разбрах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата от началото и понеже нямам проблеми до сега не се включвах.

Това което разбрах е, че всеки има различно виждане за спиране, дори при напълно работещи спирачки.

Единствено мога да споделя моя опит и ползвани марки и моето виждане за спиране.

Преди 12к се разсвириха предните накладки, като имам предвид, че ламаринения ограничител започна да стърже в диска, време за накладки.

Тогава взех предни накладки TEXTAR 2372001 - 42лв. задни накладки TEXTAR 2352701 - 45лв. Дисковете имаха още живот. Нещата бяха ОК за кратко време.

5к след смяната колата започна да тресе зверски при внезапни спирания от висока скорост (над 100км/ч) Не я чаках дълго и реших, че няма да я бъде така.

Тогава както вие казвате прегледах форумните реклами на EBC и взех всичко от тях през колега от форума. Смених всичко старо. Заложих на най-обикновените понеже не мисля, че шофирането ми има нужда от по-специални. Предни: EBC Ultimax Brake Pads DP1525 71,90лв. EBC Standard Brake Discs D1399 188,60лв. Задни: EBC Ultimax Brake Pads DP1216 51,10лв. EBC Standard Brake Discs D1400 110,30лв.

Вече ги търкалям 8к. В началото малко ги щадих уж да улегнат, но сега си ги ползвам усърдно. Смятам, че са много добър вариант за нормално каране без екстремни спускания с постоянни резки спирания (просто не съм го тествал в такива условия).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички имате EBD система която се грижи за натоварването на спирачките

Защо си мисля, че моята К20 а и дизеловата нямат EBD? Ако има къде е?

 

Офтопик:

Иначе да ви имам проблемите- какъв цвят серия, коя марка, модел накладки, дискове...Те спирачките са най-важната система, ама  чак пък такъв филм който се заформи...

Де да беше такава активността и в темите за повреди като за накладки, джанти, гуми, масла, тунинг... :)

Редактирано от JapCar
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-ATE-BRAKE-DISCS-PADS-FRONT-VENTED-300-HONDA-ACCORD-MK-7-CL-CM-03-08-/381543234787?hash=item58d5bfbce3:g:JaEAAOSwWTRWvDhJ  Това е линка за АТЕ дискове с накладки за хонда акорд за 100 паунда .

 

Колкото до износването на накладките незнам как задните се износват по бързо от предните ,при положение че тежеста при хонда е разпределена 70% на предните колела.

EBD то разбира това и съответно разпределя спирачното усилие да е повече на предните колела.Оттам и износването на предните дискове и накладки е по бързо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А имаш ли наблюдения лични, или това е теория само, защото теорията е далеч от практиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен няма никакъв вариант както и да я карам задните дъ свършат първи...кат се замисля от акорда свалих JURID ,които спираха страхотно, качих текстар , който бе пълно лайно , прегряха адски бързо, започна тресене, свирене...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...