Jump to content
Club_fen

Повече мощност за акорд 1.8 в-тек

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

  Искам да уточня,че НЕ искам да говорим за смяна на двигатели и т.н.

Интересувам се от подмяна на колектори смукателен,изпускателен,генерация,дросел но от кои двигатели мога да ползвам?

Става дума за двигател f18b2.

Редактирано от Club_fen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като видя такава тема директно искам да те питам (без да целя да те обезкуражавам) колко пари си готов да вкараш в колата и с колко очакваш да промениш мощността й? Понеже изброените неща в добрия случай ще ти докарат някоя друга конска сила (по-малко от 10), мощност, която няма да се отрази особено на усещането на автомобила, пък ще струват доста пари и труд. Накрая въпросът е няма ли да е по-лесно да я смениш за кола с по-голям двигател вместо да набиваш пари за пусто?

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...значи, поредната тема, в която се пише само "off topic".

Колегата ясно е написал "НЕ искам да говорим за смяна на двигатели и т.н.", като "и т..н." очевидно значи, че не трябва да се говори и за смяна на цялата кола.

 

Аз явно съм от малкото останали, които пишат точно по темите.

...значи, колега, използвай части за подмяна от Ф18Б2 TypeR. Гледай само, да са от истински Ф18Б2 Type R, такъв с надпис "Type R" на предната маска!

Частите са напълно съвместими, без преправяне!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, но аз също съм с f18b2 и  TypeR на предната решетка, ама надписът коне не вдига. Мисля, че трябва да търси H22A7, но не знам как е взаимозаменяемостта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволи ми да не се съглася.

Надписа вдига, поне 10 конски сили и "throttle response"-a (което всъщност дава сериозната разлика!)

 

... сега като се замисля, май е по-удачно да се сложи само надпис, вместо да се сменят части, но не съм сигурен, нека който го е правил да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ирония бе колеги...:)

Към колегата с въпроса - с колко пари си готов да се разделиш? Наясо ли си, че повечето неща ще са къстъм афтърмаркет, ако ги има изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Са що гавриш човека ? 
Накратко : 

Имам го същия акордеон. Взехме го март месец. Капака му е вдиган има няма 5-6 пъти от тогава и то за глупости тип ЕАЦВ и термостат и от сорта. Още не съм го разгледал из основи. 
Взаимозаменяеми са чаркове от Н22, като всмукател и изпускател. Съответно и генерация можеш да завъртиш. 
Това поне се говори из нета- аз лично тресчотка не хващам, ако ме разбираш. Решавам нещо да се смени и го давам на който трябва да го оправи. 

Това за сток неща имам в предвид. А вече колко и какво ще постигнеш не е ясно. При Д серията има файда и то сериозна. 
Кофтито е, че е затворена електрониката и, ако изгрубееш трябва и нея да сменяваш. Фабричния комп ще компенсира подобренията от към гориво, но до някакви проценти, но до колко не е сигурно. Ние си направихме експеримент с газаджията, по мое желание, подадохме повече газ на газовата от към време на инжекторите с 8% и ме изкефи как стана, но сега е на 5%, че иначе в баира му идваше много. В смисъл карам си я на икономичен режим, че и без това след месец ще се сменяват филтри вече. 

Честно да ти кажа почни с един панелен спортен филтър на КН, към 100-120лв средно е. После си намери снимки гарнитури на всмукателни колектори на Н22 и Ф18 и, ако ти се струват еднакви търсиш. Мериш си дросела и гледаш другия колко идва. Изпускателя по същия начин. Колко пари ще дадеш при 2ра ръка чаркове не се знае. Ако имаш повечко лев взимай performarce, но и там с проучване.Същата маневра правиш и със скоростите. Виж си твойте предвателни числа и с какво можеш да я смениш, ако тия не те кефят.

Аз лично по моята няма да ровя- взех и гуми, държи си ми 160 с клима на магистралата и дава 9газ при такова каране. ае 9,5 - ко да му искам повече. Някой ден може би, за сега е ок. 

п.п. Имаше една тема за н22 тиква на Ф20 долнище, намери я и я разгледай. Питай пичовете дали става и на ф18 и, ако те устройва цената действай, но е дебело там. 

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смениш 2-та колектора + филтъра + цялата генерация... я качиш 5 коня, я не :) Атмосферният тунинг е много неблагодарен от към продуктивност, спрямо Турбо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо или чарджър и ще ти се вее косата като на АЛФ във ферарито :).

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен имаше тема и за турбо ф18 или ф20. Ама надали ще му се дават толкоз пари :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смениш 2-та колектора + филтъра + цялата генерация... я качиш 5 коня, я не :) Атмосферният тунинг е много неблагодарен от към продуктивност, спрямо Турбо ;)

Колега, 

Искам само да те питам ровено ли ти е по някоя кола си хабиш клавиатурата. 

 

Към автора- не се отчайвай. Имаш добър семеен шлеп. 136кс. толкова на това купе. 

Формулирай си фразата " не върви "  и ще се намери отговор на въпроса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Като смениш 2-та колектора + филтъра + цялата генерация... я качиш 5 коня, я не :) Атмосферният тунинг е много неблагодарен от към продуктивност, спрямо Турбо ;)

Колега, 

Искам само да те питам ровено ли ти е по някоя кола си хабиш клавиатурата. 

 

Към автора- не се отчайвай. Имаш добър семеен шлеп. 136кс. толкова на това купе. 

Формулирай си фразата " не върви "  и ще се намери отговор на въпроса. 

 

Хаплив коментар, без никаква обосновка... на въпроса ще ти отговоря - да, ровено е по колата. И по предните 2 също...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък хаплив ? 
Я поясни как с читав филтър, една идея по- голяма генерация / по възможност със стоков тип гърне/, комплект колектори и дросел няма да тръгне колата ? 

Важен е отговора кое не върви и защо. 

Мен моя ме дразни, че в-тека е на 4900 а прекъсвача на 6200. Може да се направи на 8к да гаси, но трябва да се извади мотора, да се постои наново и да се върне, с нова електроника и настойка и ще се окаже, че тъпира ми е по- евтин и надежден. 0-100 е също леко тромав, но това се лекува с олекотяване и с къси предавки. 
От 100 нагоре си е добре и със смачкване на газта дърпа добре. 
Просто серийната кола си е низ от компромиси и трябва да се види кое не е ок за собственика и да си го оправи както му харесва. А дали ще е евтино, дали ще е надежно и дали ще е резултатно са три отделни теми. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво коментирате все още, "собственика" на темата го няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортния филтър на 1.8 атмосферен двигател е от особено безмислените "ъпгрейди". За да има смисъл от него - хипотезата би била, че мощността по някакъв начин е ограничена от дебита на въздух. Но в интернет има дино тестове показващи, че при атмосферен двигател от над 200кс, дори без филтър и на отворен капак, мощността не се променя спрямо това с най-обикновен панелен не-спортен филтър и затворен капак. Същото с генерацията - като сложиш "отпушена" генерация на атмосферен двигател с такъв обем, познай с колко ще му увеличиш мощността :)

 

А това там "турбо, суперчарджър"... Подобна интервенция, за да се направи правилно, ще струва няколко хиляди лева. Турбо, интерколер, пътища, съединител и накрая ще имаш по-ненадежден автомобил, който струва повече от Type R, и върви и спира по-малко. 

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

barsi, в-тек на този мотор е на 4 000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мда,тази кола с този мотор се е родила невървяща!Всеки вкаран лев в нея е пари в коша.Моят съвет е същият, като на колегата над мен,моят драг приятел Рокконов. :zen: Най-добре продай седанчето и си вземи истински АТР,за да разбереш за какво иде реч,и няма да съжаляваш.Точно в момента се продава един такъв красавец във форума на добра цена-виж продава автомобили.Успех! :)

Редактирано от policeman
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят ти няма нужда от подмяна на чаркове. Това е семеен кораб. Имаме същата, на бензин и на газ от 0 до 120 не е много бърза. Поддържа скорост на газ -180(до толкова ми дават да натискам) при 5200 -5500 оборота. Да не ме обявите за луд, в Полша пътища и горива има добри, а винетки няма.

Карай си автомобилът със здраве и акъл, безопасно и славно ще те отведе на където си тръгнал. Това е автмобил за дълги пътувания, удобен по-тих не е за състезания.

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сериозно ли тая безмислена тема я преместихте в тоя раздел?

Той дори човека дето я е пуснал не е влизал повече да пише...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×