VTI-S 1 #1 Публикувано 19 Април, 2016 Здравейте колеги, Искам да ви попитам, дали компресора на Хонда акорд 2004 година 2.0 , 2.4 бензин е съвместим с този на 2.2 дизел? Знаете ли дали и къде се поправят, защото е ясно, че дефектират? Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2 Отговорено 19 Април, 2016 (Редактирано) Не съм чул някой да се оплаква от дефектирал компресор на Акорд, но може и да греша. Редактирано 19 Април, 2016 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #3 Отговорено 19 Април, 2016 За дефектиране не знам. Знам само, че при дизела управлението на компресора е различно от това при бензина, и ако се опиташ да присадиш управление на климатик от бензин на дизел, в един момент компресора изгаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #4 Отговорено 19 Април, 2016 За конкретното питане - НЕ Е СЪВМЕСТИМ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #5 Отговорено 19 Април, 2016 Аз също не съм чувал да се оплакват хора от самия компресор на Акорд , но познавам случаи на прекъсната ел. верига на електромагнита, който зацепва шайбата на комресора към самата му ос (вал). При наличието на този проблем, компресора няма как да се включи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #6 Отговорено 20 Април, 2016 (Редактирано) Да имаш вариант съединителя на компресора да е износен, т.е. разстоянието между двата диска става толкова голямо че не може да прилепнат, в следствие на което не се и включва. Потърси спецалист, който да провери това нещо. А ти провери ли релето за компресора? Редактирано 20 Април, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #7 Отговорено 20 Април, 2016 Не е съвместим. Аз съм от опарените но на бензиновия мотор, компресора заклини вътре и блокира. Едвам намерих втора ръка от CRV той пък текна..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #8 Отговорено 20 Април, 2016 И аз знам, че не е съвместим. Нямам оплаквания от работата му, но ще се оплача, че това е един от най-шумните компресори, на всички коли, които съм карал... (2.2 дизел) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #9 Отговорено 20 Април, 2016 Jackxxx, не знам дали шума от който се оплакваш е от компресора или вентилаторите, но при мен (2.2i-ctdi) е сравнително тихо при работещ комресор и затворен преден капак естествено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #10 Отговорено 21 Април, 2016 Не е съвместим. Аз съм от опарените но на бензиновия мотор, компресора заклини вътре и блокира. Едвам намерих втора ръка от CRV той пък текна..... Колега, компресора преди да блокира показваше ли някакви признаци? При мен от края на миналото лято след 20-30 мин. работа започва да "ручи" над 1500 об. и товари мотора, като че включвам втори компресор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #11 Отговорено 21 Април, 2016 Да си призная не съм забелязал нищо, просто изведнъж спря и това беше. Обясниха ми че при тези компресори има 2 варянта или спира както при мен, или се пръска i всичко става във фреон и масло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #12 Отговорено 21 Април, 2016 (Редактирано) Колеги, дайте съвет от къде нов компресор с кондензер/изсушител + смяна и гаранция. Освен компресор китайче за около 500 - 600лв., друго читаво не намирам. ps. Бултрако ми е скъпо Редактирано 21 Април, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 21 Април, 2016 Компресора иска поддръжка. Сменява му се маслото, има си профилактика, както климатика вкъщи. Обтегача и шайбата са важни също, понеже ако играят се получават вибрации в компресора причинени от дисторсията в работата на всички елементи, които ремъка задвижва. Съединителя на компресора също, износва се, но се поправя и работи като нов след това. Проверка за теч на фреон си е задължителна. Въобще климатичната система си иска поддръжка. Относно откъде да си намериш нов компресор с гаранция е ясно - оригинален. Другият ти вариант е да вземеш от морга, да се уговориш с моргаджията, че ако не работи го връщаш и той ти връща парите, но те как обичат са връщат пари...има и свестни все пак. Предварително намираш читав сервиз за климатици, уговаряш да ти го проверят и обслужат, както е редно и така. За изпарителя може би същата схема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #14 Отговорено 21 Април, 2016 Оригинален , ама на по-нормална цена от Бултрако това е проблема. Не мога да намеря нищо в средния качествено/ценови диапазон / като при накладките .. ширпотреба - ebc - Бултрако / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #15 Отговорено 21 Април, 2016 Не знам откъде оригинален, нов, на ниска цена. В САЩ е 500$. Явно никъде не е евтин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #16 Отговорено 21 Април, 2016 (Редактирано) Цената е ОК! , но не съм сигурен за щатския парт номер. Ако може някой да помогне?? , че евентуална грешка ще боли. Това е за EU: 2 - 38810-RBA-006 - COMPRESSOR COMP. Редактирано 21 Април, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #17 Отговорено 22 Април, 2016 Твоят е дизел ли? Не виждам понеже пиша от тел. Иначе ако е бензин, на ТСХ диаграмата на компресора е същата 1:1, само че е RBB-A01. На Щатския Акорд е различен RAA-A01 и изглежда различно. Знам, че всмукателната система се бележи с RAA, RBA, RBB, RBC. Цената обаче в Англия я проверих и кърти - 1069$.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #18 Отговорено 22 Април, 2016 Според Каталога на Хонда, компресора струва 480 евро. В Бултрако колко ти поискаха? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #19 Отговорено 22 Април, 2016 Бултрако - Компресор 1295 лв.; Филтър /дехидратор/ - 40-50 лв. ; Труд 150-160 лв. Гаранцията им е смешна - 6 месеца. Та то на китайче за 600 лв. ми дават - 1 год. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #20 Отговорено 22 Април, 2016 Гаранцията от прозводителя няма как да е 6 месеца. Това си е тяхна измишльотина. От САЩ, ако можеш без мито и транспорт е ОК, но с мито и транспорт може и да надвиши цената на Бултрако, даже май ще я надвиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_m 271 #21 Отговорено 22 Април, 2016 Аз съм сменял компресор на Акорд 6 през 2006 година. Доставиха ми нов компресор Denso от Импас 56 /те май вече не се занимават с автоклиматици/. Тогава струваше около 1200 лева с ДДС /от Бултрако излизаше около 1850 лева/. Оригиналния беше същия. Огледай разваления има ли някаква табелка с инфо за модел и производител и търси такъв модел. Иначе тука предлагат за Акорд 7: http://store.emk-33.com/category/381/kompresori-klimatik.html?CategoryID=381&page=1 Колкото до гаранцията на резервните части, нормално е да се дава 3 или 6 месеца. Това не е стока от магазин, а е доставена по сервизен канал! Има разлика! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 22 Април, 2016 Изглежда Ниссенс са Датска компания, вероятно и качеството е много добро, според това което прочеох за тях, и клипчетата които изгледах на сайта им. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #23 Отговорено 23 Април, 2016 (Редактирано) 1. Nissens - 380.лв от познат. ,в Ауто пауър 425лв., а в емкомплект към 550лв. 2. 100% китайче http://ru.aliexpress.com/store/product/HS110R-AC-Compressor-7pk-38810RBA006-HDAK238-Keihin-HDCRV02970/601682_1902959578.html?storeId=601682 Hs110r AC компрессор 7pk 38810RBA006 HDAK238 Keihin HDCRV02970 Цена: US $110.00 /шт. Больше выгодных сделок в приложенииОптовая цена Доставка: US $89.47 в Bulgaria службой DHL Расчётное время доставки: 4-8 дн. (Отправка в течение 7 рабочих дней)Количество: шт. (10 шт. available) Общая стоимость:US $199.47 С ДДС и ...450 лв. NRF -593лв / http://www.avtochastionline24.bg/nrf/7751590 Ако някой може да даде съвети плюсове и минуси, ще съм благодарен Редактирано 23 Април, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #24 Отговорено 23 Април, 2016 Защо не си вземеш от някоя ударена за 100-150лв.,а ще дадеш в пъти повече за нов?Да не възнамеряваш да го караш тоя Акорд още 10г.? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #25 Отговорено 23 Април, 2016 Откъде може да знаеш, дали работи или не? Трябва да търси морга близо до него, за да може на място да се договори да се върне, ако не работи. Ами е най-добрият вариант. По куриер как точно ще се тества дали работи, и откъде може да си сигурен, дори и да сте разбрали да се върне, че ще си удържи на думата? Времето е пари и едва ли някой в днешни дни има време да обикаля от град на град. Ако все още е възможно, защо да не я кара.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #26 Отговорено 24 Април, 2016 По принцип за тези части има уговорка при закупуването и търговеца си ги бележи,ако има проблем ги връщаш.Не е нужно да ходиш да го видиш с очите си,защото и да го видиш нищо няма да разбереш.Но това е лично мое мнение. Парите са си ваши ,може даже и в коша да ги изхвърлите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #27 Отговорено 24 Април, 2016 (Редактирано) Ами правил съм го този трик, и после 1г. не можах да си взема парите обратно. Изхарчих сума ти пари да ходя да го търся, да му звъня, да ме лъже че бил в склада, или щял да дойде след 20мин., 40мин., пътувал, бил натоварил кола, на всичко отгоре ме е лъгал за 3 чарколяка, че са съвместими с моят модел, а накрая се оказва че не са, и после пак мъки със седмици и месеци, и допълнителни разходи. Уговорката е устна, и винаги може да се направи на ударен, как ще докажеш че сте се уговорили? Решението му е, да му върнеш частта, а той ще ти даде парите чак когато я продаде, как ти звучи? Редактирано 24 Април, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 294 #28 Отговорено 24 Април, 2016 За не разбрах какво не му харесахте на Nissens за 380лв? Нов и сносна марка! Вярно, не е от Бултрако, но какво от това :-) Според мен е по-добре от подозрителен втора употреба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #29 Отговорено 24 Април, 2016 Аз също предложих Ниссенс, след като разбрах че са датски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1047 #30 Отговорено 24 Април, 2016 Ами правил съм го този трик, и после 1г. не можах да си взема парите обратно. Изхарчих сума ти пари да ходя да го търся, да му звъня, да ме лъже че бил в склада, или щял да дойде след 20мин., 40мин., пътувал, бил натоварил кола, на всичко отгоре ме е лъгал за 3 чарколяка, че са съвместими с моят модел, а накрая се оказва че не са, и после пак мъки със седмици и месеци, и допълнителни разходи. Уговорката е устна, и винаги може да се направи на ударен, как ще докажеш че сте се уговорили? Решението му е, да му върнеш частта, а той ще ти даде парите чак когато я продаде, как ти звучи? Принципно си прав, помияри има навсякъде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #31 Отговорено 24 Април, 2016 (Редактирано) Втора ръка съм съгласен за калници, врати, носачи, греди ..... при тях е ясно! При копресора продавача обикновенно не знае дали е бил ОК! /шум, каран без фреон/масло/. Ако при демонтажа не е запечатан след .......дни влага-корозия на елементите и ....... дни след монтажа вече няма връщане назад и това при коректен продавач За Nissens преките ми наблюдения са от преди 12г. - трагедия при радиаторите Сега незнам как са камо ли при копресорите? Това, че са Датска фирма ок? ама къде ги произвеждат ? и колко ги контролират ? ... иначе клипчето на сйта им е готино! Няма да се изненадам, ако ориг. китайско е по-добро ... /в друга свера имам преки наблюдения за това / Карам Акорда 8г. /0-210к/ и като гледам, ще го карам поне още 4-5 г. /150-200к/ Паради тази причина инвестирах в Течна фаза преди 1,5г. и не съжалявам за 10м. я избих. Ползвам колата ежедневно и времето е пари. Спирам колата за един ден и сменям всичко. Търся продукт / комресор и кондензер/ които да изкарат поне такъв период. В Бултрако това ще ми струва 2500лв. а бюджета ми е 1000-1200 лв. ps. Блокирал коммпресор на път, ще доведе след себе си доста проблеми. Редактирано 24 Април, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #32 Отговорено 24 Април, 2016 Китайците са много напред, имат много качествена продукция, и достъп до информация от големите производитли, които са гиганти. Обаче, откъде да знаеш точно в този компресор какво е сложено? Колко навигации за нашия Акорд се продават вече в БГ, на които някоя функция е спряла да работи, или нещо е изгоряо? Ако се договориш с китаеца директно, придефект да ти го смени, съм затова да вземеш китайски, в противен случай съм за Ниссенс. Все пак се поразтърси още, ако имаш време, за алтернатива. Имаш възможност да вземеш и този от САЩ, който е 500$, мисля Акордовия е малко по-евтин, но едва ли е кой знае колко. Премери си компресора, 12$ е на кг. Провери и в Амазон и И-бей. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #33 Отговорено 29 Май, 2016 ps. Блокирал коммпресор на път, ще доведе след себе си доста проблеми. Привет, вчера на връщане от Гърция ми блокира компресора. За щастие бързо се усетих че е той и спрях климатика. Остана само шум в шайбата, но според мен компресора е тотално блокирал. Явно ще се сменя, но какви други проблеми мога да очаквам след този блокаж? Има ли нещо на което трябва да обърна внимание? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kaio 8 #34 Отговорено 29 Май, 2016 Аз забравих да спомена че съм с црв2 бензин, но то все тая, явно са бъгави компресорити. А пък някой ако ми каже кой от всички си заслужава..., ще съм благодарен да споделите опит. http://www.avtochastionline24.bg/honda/cr-v-mk-ii-rd/16573/10454/koempresoer_edinichni_chasti Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
smoky 18 #35 Отговорено 29 Май, 2016 Не мога да те насоча към конкретен модел , но внимавай с диаметъра на шайбата , че са с различни големини! Според мен вземай този с най-голяма гаранция и най поносима за теб цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #36 Отговорено 31 Май, 2016 Най-добре е да го купиш от там където ще го сменяш за да ти важи гаранцията. Моя компресор ми го спасиха и за сега смених само кондензера / Митко - 0888 840233 в Овча Купел / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #37 Отговорено 23 Юни, 2016 Този проблем с гърмящите компресори май скоро ще го пишем при обичайните болести Майсторчето каза изобщо да не гледам Nissens и за момента съм на варианта от морга пък колкото изкара. За 280лв ги дава този в дружба и последните дни покрай жегите е продал доста Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #38 Отговорено 23 Юни, 2016 Не мога да кажа нищо хубаво за този в Дружба, ако говорим за този с десните волани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #39 Отговорено 23 Юни, 2016 Взех за 280лв от едни на симеоновско шосе и понеделник Цецо от младост ще го прави. По моргите почти няма останали компресори, а на моя ще се наложи и смяна на лагера. Общо взето, който като мен не си е поглеждал климатика с години не е зле да мине за една профилактика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #40 Отговорено 23 Юни, 2016 (Редактирано) Колеги, погледнете си кондензера Ако са му "намачкани" ламелите или не са в добро състояние /от луга и камъчета/ дори и след измиване, това ще повиши температурата и налягането в системата и следва увеличено товарене на двигателя и вероятен проблем с компресора. При мен след смяна на кондензера вече не товари като преди и рученето почти изчезна. Поне за това лято съм спасил компресора. Редактирано 23 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове