Jump to content
Sign in to follow this  
NENKOV

Проблем с утечка на Хонда Акорд 7 2.2 i-cdti

Recommended Posts

Здравейте ,

имам проблем с утечка на моята Хонда Акорд 2.2  дизел ,която е 2004 г.,след замерване  и игри с бушоните -Виновникът е бушон номер 7 в купето.Ако някой знае точно за какво е той или има ел.схема ще съм много благодарен да сподели с мен.

Едно голямо Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имобилайзера/алармата най-вероятно точи. Тоз бушон бил за :

 

Combination switch control unit
Gauge control module
Immobilizer control unit-receiver
Immoes control unit
Navigation display unit
Navigation unit
Power tailgate control unit
Ultra sonic sensor
Alarm control silent
Multiplex integrated control unit
 
поне така пише в 'моите' записки.
Edited by afe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси,

ще видя какво ще измисля с толкова много работи на един бушон

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, сподели колко е консумацията при направените замервания и колко остава след като извадите предпазител "7"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Консумацията е 0,18А ,а след изваждане на бушона е 0,01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е нормална консумация според мен.По добре си провери акумулатора дали не е издал багажа.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е нормална консумация според мен.По добре си провери акумулатора дали не е издал багажа.

0.01 ампер е добре, ама 0.18 ампера въобще не е нормална консумация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И 0.01А е по-ниска консумация от нормалната, но това е защото изваждайки бушона, то много модули остават без захранването, което ги държи в stand by.

 

0.18 е доста, но не бива да ти дръпне цялия ток на акумулатора за 3 дни.

 

Друго не ти остава, освен да започен да изключваш нещата от този токов кръг, докато намериш кой е истинския виновник.

 

Успех!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега , колата ти има ли bluetooth ?

На брат ми Хондата 2007 facelift  имаше утечка и се оказа ,че е от изгорелия Bluetooth

 

 

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата няма блутуут,но продължава борбата

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя правеше утечка 20Ма. Като го откачих остана 0.07А. Според някои е нормално, според други трябва да е 0.05А. Категорични данни не намерих, но консумацията си зависи от броя допълнителни модули според спецификацията.

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен същия проблем. 2006 Акорд Тайп С със блутуут хендсфрий. Преди да разкача модула 220 мА, след като го разкачих около 30мА.

Share this post


Link to post
Share on other sites

В старата кола имах компютърна система, лаптопа на която бе постоянно закачен да се зарежда от акумулатора. Утечката, която това даваше бе около 0.2А/0.25А по спомен. С нов акумулатор Варта 77АЧ, освен към края на третата му година (наскоро, преди да продам колата), не съм имал никакви проблеми да запаля и след седмица некаране на колата (макар че след седмица определено не палеше с такъв ряз както като е добре зареден акумулатора).

 

Утечката трябва да бъде отстранена, но това падане на акумулатора за 3 дена не е само от тези 2W консумация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акумулатора ми е на една година и половина Варта Силвър 78 Аh., и като е зареден колата пали от ряз,но след два дни мъка,дали не е тръгнал към оня свят .Днес кото се пребирах забелязах , че лампата на пепелника не свети постоянно,а от време на време - утре ще я прегледам и ще меря да видим дали ще има резултати.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,колеги от скоро и аз се сдобих със Honda Accord 2.0 бензин  но и  при мене след 3 дни се получи същия проблем със утечката .Акумулатора ми го събаря за 3 дена.Прочетох темите във форума за наличие на утечка и случая е аналогичен като на колегата NENKOV. Утечката  е 0,22mA и идва от предпазител номер 7 от тези в купето.На книжката пише че е за светлини заден ход..Разкачих всичко и мерих но не е от тях,колата няма навигация,блутут или хендсфри с-ма.Акумулатора е нов мерен с товарна вилка всичко е ок,отпада като причина.При сваляне на предпазителя спира осветлението на вратите,централното,алармата,осветлението на таблото и задния плафон на купето,а може би и имобилайзера,Моля ако някой има идеи да помогне или да ме насочи да си изтегля подробна схема да си реша проблема.ПОЗДРАВИ -Desislav Ivanov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Провери дали не ти свети постоянно лампата в багажника.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,колеги от скоро и аз се сдобих със Honda Accord 2.0 бензин  но и  при мене след 3 дни се получи същия проблем със утечката .Акумулатора ми го събаря за 3 дена.Прочетох темите във форума за наличие на утечка и случая е аналогичен като на колегата NENKOV. Утечката  е 0,22mA и идва от предпазител номер 7 от тези в купето.На книжката пише че е за светлини заден ход..Разкачих всичко и мерих но не е от тях,колата няма навигация,блутут или хендсфри с-ма.Акумулатора е нов мерен с товарна вилка всичко е ок,отпада като причина.При сваляне на предпазителя спира осветлението на вратите,централното,алармата,осветлението на таблото и задния плафон на купето,а може би и имобилайзера,Моля ако някой има идеи да помогне или да ме насочи да си изтегля подробна схема да си реша проблема.ПОЗДРАВИ -Desislav Ivanov

 

Колега,

 

Бушон Ном. 7 под краката в купето отговаря за:

-Лостчето за фаровете и всичко каквото има на него.

-Управляващия модул за таблото

-Имобилайзер рисийвър

-Имобилайзер контролен модул

-Навигационен екран

-Навигация

-Мултифункционален контролен модул (мисля това е модула на шофьорската врата за прозорците, откл. и закл., подгрев на стран. огледала)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря на колегата CROWN_BG за точния отговор. От схемите ,които разгледах препоръчани от колегата petko_z ВСИЧКИ изводи от този предпазител отиват точно до описаните неща за  неща посочени от колегата CROWN_BG,който навчрно много е чел и се сблъсквал с този проблем.Лек ден на всички,при първа възможност при откриване на нещо веднага ще пиша.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте отново колеги проблема е намерен след няколко часово търсене,оказа се в модула на шофьорската врата за управление на прозорците и заключването и по точно за у-ние на центр. заключване.Успех на всички съфорумници.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кое установи, че е точно централното закл., как го отркихте, и как реши проблема колега?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...