-
Мнения
351 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
11
scyberboy last won the day on Февруари 16
scyberboy had the most liked content!
Обществена Репутация
175 GoodОтносно scyberboy
-
Ранг
чУк
- Рожден ден 1.01.1982
Profile Information
-
Кара
2019 Civic 1.5T(CVT) Executive
-
Пол
Мъжки
-
Място
София / Ихтиман
-
Интереси
Видео игри. Четене. Къмпинг.
Програмиране(Linux/C/SQL/scripting/etc...)
Contact Methods
-
MSN
0896 651 879
-
Skype
scyberboy
-
Т.е. къде е кофти реглажа ся - да знаем да не ходим там? И къде е хубавия ? П.С. и аз от 100 години си ходя до зеленчуковата борса в Дружба-1 (ако иде реч за същото нещо - двора на Експрес сервиз, ама май си работи отделно пича на реглажа)
-
Здрасти колега. Отговорих ти на личното, но ще пиша и тук Както се вижда в поста ми в другата тема към който си дал линк, нашите коли (или поне моята, Европейска Executive) няма допълнителен килим на дъното на багажника. Съответно нищо не е нужно да се дупчи/реже. Слагаш новата гума, завърташ я на място с болта който си идва с нея, отгоре новото стиропорче с крик и върток и всичко е топ. Относно компресора и бозата - много зависи каква щета получиш, къде (на самата гума), колко е голяма (дали дупка, дали цепка) и т.н. При мен не сработи изобщо, беше цепка, леко странично точно на заоблянето на борда. Затова и реших да мина на патерица. Дали си със 18" или 17" не мисля че има значение. Патеричката ще те откара до най-близката гумаджиница/сервиз или до вкъщи когато се наложи със съобразена скорост и (увеличено) време
-
Пусни подробностите от ГТП с малко размисли (за неразбиращите като мен) Стига писал само у ФБ групите
-
Погледни и Passport (ако не си) Или 2019-2020 или 2023-2024. Ковид годините ги избягвай (мое теоретично виждане, не практическо). Всички останали съображения, изредени от колегите горе, си важат. П.С. аз гласувах за МДХ-а, но ако не ти трябва проходимост - Одисея е топ!
-
Аз си ползвам само уеб версията, но едно бързо търсене извади тези: Софтоник -> https://motomoshi-vehicle-fuel-exp.en.softonic.com/android?ex=RAMP-2046.2 Както и някаква по-архаична версия в Аптоид -> https://motomoshi.en.aptoide.com/app В Google store-a на истина не го намира, може нарочно да са го свалили @Veseliq да каже...
-
https://global.honda/en/tech/serial/Honda_Super_Handling_part04/ И наоколо
-
На Канадки/Американки, може би да... (сега като каза си спомням че съм чел и аз някъде) На европейските не може, пробвах тогава (когато в началото ме дразнеше)
-
Преодоляваш го Но... има и момент на "учене", т.е. колата малко или много се напасва към твоя стил - плавност на спиране, степен на ускорение, етц. За адаптиране към твоето разбиране за дистанция, няма как да стане, имаме си 5 степени и това е, според линейната скорост измерва секунди (не метри) От личен опит с обикновен круиз (от 2008 насам) и с адаптивен (от 2014 насам) споделям това. Въпрос на свикване. Мен също в началото когато взех леджънда ме дразнеше адски много, но после му хванах цаката Сега на Сивика смея да твърдя, че е по-добра системата, по-бърза, по-акуратна. В много редки случаи ускорението ми е "бавно", щом го почувствам така - газ до дупка. Ако пък ми спира рязко - моя лек е, вместо на първа степен (дистанция), карам на 2-3, така му давам повече място да мисли и да спира, особено на междуградско/магистрала
-
Не, няма начин. Това лесно се преодолява с напасване в начина на каране - леко с газчицата я "учиш" и така... А за бързото и бавното - това е доста субективно и въпрос на лично усещане, през повечето време. Пак лесно се преодолява с педала на газта.
-
Това ми беше една от любимите коли
-
Последните няколко мнения от днес
-
Колко пък да е скъпа, колега? 245 GBP (даже и с нов под/тапицерия) -> https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-civic-spacesaver-wheel-kit-2017-onwards/ Нали си в УК Сигурно даже и втора ръка от някоя морга може да изпадне за 20-30-40 паунда...
-
Или предугаждаш това поведение (лесно е) и леекинко го контрираш с педала на газта
-
Поръчах онзи ден GOODYEAR VECTOR-4S G3 XL FP 225/50 R17 98W от Маргел (306 лв/бр). Сложих ги днес и заспаха на джантата. Управлението се подобри в пъти, все едно карах друга кола Последните два месеца със старите Bridgestone A005 Weather Control Evo XL, беше станала неузнаваема (в лошия смисъл). Оказа се че две от гумите са се изкривили яко, съответно и баланса на едното колело беше избягал доста. А пък всички четири са се одървили напълно. Всичко това за 2 год и около 19 хил. км. А иначе, до последно се колебаех между Гудито и Michelin CrossClimate 2, но в крайна сметка взех Гудиъра. За инфо, с нови вентили, монтаж, баланси и т.н. отиде на 1342 лв. тотала, ама здраве да е