Jump to content

kalmara

Фен
  • Мнения

    1278
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Всичко публикувано от kalmara

  1. Утре ще ти ги снимам, обещавам тоя път.
  2. Всички хонди работят бедно без товар, даже един колега преди време казваше че икономичният втек (D15Z1) го докарва до около 18-19 AFR на празен ход, направо се шашка широкобандовата ламбда сонда. Пък тея майстори вашите ме съмнява да мерят с такова.
  3. Аз имам едни такива, ще ги погледна утре каква е щампата, попринцип на тая част от към делкото трябва да има някви цифри май? Или се лъжа, поне на д-серията е така.
  4. Темата като гледам е доста над изчерпана.
  5. Извади бушона (ако го имаш) и виж ще угасне ли радиото, и има ли въобще кабелни обувки от долу. Попринцип бушона за радиото/часовника/запалката е втория от дясно на ляво на долната редица.
  6. Ако слагаш PM6/7 - със едножилнаако слагаш P28 - четирижилна.Следващият път си формулирай по-добре въпроса, за да може някой да ти отговори това, което евентуално очакваш, а не да се гадае какво искаш да попиташ. Ако моят пост не ти отговаря на въпроса - давай смело на лични. !!!
  7. Провери си горивния филтър/регулатор.
  8. Краско, Цеци преспокойно може да си сложи съединителя от д13ката на твоя блок ако нещо случайно не му пасне, но шлиците са все толкова, и двата мотора са в 5та генерация - всички тампони са им еднакви.
  9. ...или по-скоро да се опитаме да издириме книгата коя е, защото като гледам само тая страница е мега полезна, не се знае какво още пише там...
  10. Баце, а ти коя маслена магистрала затисна и коя остана актуалната? п.п. За да не съм офтопик, яла до тука щи свала моя немаш ядове - но както един колега си беше писал в подписа - нам си колко милиона втек мотори произведени, нито един не е дал конкретен дефект в тая система, било то клапан-кобилици-пружинки дето го разцепват и т.н. п.п.2. Със кабела директно на +12V не пробва ли - пробвай на угасен мотор да чуеш дали причуква клапана, а на запален мотор да чуеш двигателя дали си променя тембъра и начина на работа.
  11. Тоя номер със "пробвах търсачката, ама" и без нищо обосновано мноо ме кефи, по някой път се хващам. Кажи поне какви са едни и същите резултати, какво не съвпада с твоя случай, какво съвпада до известна степен и т.н.По темата - виж си запалването, моята го правеше същия номер, но не мога да ти кажа от какво точно се оправи, защото сменявах кабели/свещи/бобина/комутатор/капачка/палец, и постоянно ги менках докато установя при кой от чарковете като сложа стария и се явява проблема, та последно май се установи че е от капачката и палеца. (по-точно от капачката, но ги смених двете на куп)
  12. Кало, освен че ц6 валовете са с доста големи фази, колегата казва че и те ще се пипат, което значи че ако се подменят с още по-Убави степента от 12.5:1 не му оказва абсолютно никакво влияние, заради дългите фази и големия овърлап (презастъпването им) се получава така нареченото динамично разреждане на мотора, т.е. компресията спада, за това се компенсира с висока степен при използването на по-гърбави валове.
  13. Ще я разредиш малко, но и със сравнително ниската степен ще се усети доооста живина в мотора след настройка. Най-малкото тайпер главата е портната от завода, с по-кадърен всмукателен колектор, и доста по-кадърни валове. Хубаво е обаче както е отбелязал колегата да се догоди по-височка степен, поне 11:1, било то с бутала или шлайф на главата.
  14. Зависи. Четвъртата генерация със двувалов мотор (било то B16 или D16) е със три полуоски (лявата е на две части, и вътрешното каре е хванато със лапа зад блока от към първи цилиндър), каретата са малко по-големи от тея на едновалките, и са с други шлици. Единствения проблем е, че не съм сигурен на 4г едновалките с какви полуоски са, но на петата генерация д-сериите всичките са с 2 цели полуоски.
  15. Не видях само да пише по какъв алгоритъм тази джаджа коригира горивните и запалителните карти след промяната на точката на включване на втека?
  16. Щом си чуваш релето и помпата - най-напред си погледни свещите, след тях възможността е комутатор. Бобина на хонда трудно гори, но пък за сметка на това си го отнася точно комутатора за да я защити. От кофти капачка/палец/кабели ще припалва и пригасва с някви умрели признаци на живот.
  17. С тоя симптом, който го описваш единия вариант е ускорителна помпа (тя забива муцуна, но беднее - не се дави), другия вариант е затиснат горивен филтър.
  18. Запалката, радиото, и още нещо бяха на един бушон. Ако радиото и/или още нещо не ти работи в купето - разгледай бушоните!
  19. Смятам въпросната тема за изчерпана и я затварям, ако имаш още някакви въпроси - давай смело на лични.
  20. Чипа: Конверсия от автоматик към ръчка: http://getglitched.com/pgmfiwiki/www.pgmfi.org/twiki/bin/view/Library/PS9AutoManual.html
  21. Ако твоя процесор е 80c154, би трябвало да имаш външен ром чип с фърмуера, който само се сваля и на негово място се запоява цокъл. Разгледай под процесора за 28-пинов чип със надпис, включващ 256 в него.
  22. Това се отнася за интегра, и за четвъртата генерация сивик, нейното окачване е доста идентично с петицата, мисля че е полезна статийка. :)http://technet.ff-squad.com/how-to/5lug.ef-da/
  23. Общоприетото название на "шеста генерация" са колите, произведени в Япония от 96-та до 2000-та година- хеч (3 врати)/купе/седан. Та за това ти казах че те нямат дизел.Общото приетото название на това дизеловото нещо, което ти го казваш е "англичанка" (или така наречения пет-врат хечбек), по простата причина че се произвежда в Англия. Аеродека е комби, пък седана е хечбек - иди ги разбери. Някои хора тея коли ги приобщават към 6-тото поколение, просто защото носят името "Сивик" и са горе-долу в техните години на производство, но според мен им липсва истинският дух на сивика. Пример : най-мощният модел, вярно - със B-серия мотор е, но кутията му е супер дълга с цел икономично и комфортно пътуване, колата тежи тон и хиляда...и още други дребни кусури. Лично мнение.
  24. Не е задължително. Не съм виждал отворена F20-ка, но предполагам че разликата не е кой знае колко фрапираща - на една B16-ка сменявах основните лагери през картера. Свалят се петите барабар с долните черупки, а горните се завъртат внимателно със малка отверка/крива пинсета около шийката на коляновия вал, и се свалят по ред от ангренажния ремък към кутията. После се редят по обратен ред. Всичко това е правено на мотор в коша, както си е зацепена кутията на него - без глава, и със извадени бутала+биели. Без да се сваля маслената помпа даже.
  25. Колега, като си свалиш капака на таблото с бушоните на него си пише супер прегледно кой бушон за какво е. Поне на всички нам познати марки и модели автомобили, джипове, бусове, тирове и т.н. Освен ако твоята не е някаква еденична бройка. Търси ключови думи от рода на Low, (Headlight/+Beam/), като за левия и за десния фар са отделни - Right Low Headlight, Left .......Вероятно е като са ти отказали и двата на куп да имаш някакъв проблем с комутатора (превключвателя на дъното на лостчето). Само че нещо не мога да направя свръзката със измиването на колата.
×
×
  • Създай нов...