Jump to content

Viking_pz

Фен
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About Viking_pz

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/18/1979

Contact Methods

  • Skype
    viking_pz

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    pazardjik
  1. Провери и бушона за резет на еку–то при двигателя ако е изгорял няма да помни нито часовника нито цд-то.
  2. бушона мисля,че беше за сд-то пепелника и часовника с един бушон
  3. Viking_pz

    Проблем с D13B2

    Колега то не остана много за подменяне комутатор,вода в бензинеца при мен така се получи веднъжзапушване по карба но като гледам как менка оборотите EACV !Преди време правих разни тестове с един карб с обогатена смес на 30-а км и аз се вкарах в такъв филм,но се оправи след резет на ECU-то.Дано да излезе нещо евтино както се казва
  4. просто натегни така наречената врътка достътачно за да вдигне оборотите и тогава го мисли има само 1 положение а то е самата врътка да не е натегната достатъчно и да не опира на пластината където ти е захванато жилото
  5. Така сега да попитам още един път какъв е проблема та бараш тази пружина държи високи обороти на смукач или не връща смукача?Погледни тази тема My link
  6. и какво и има все пак как разбра че е счупена след като не си избил нитовете да видиш самата пружина здрава ли е?Тази пружина не вярвам да е счупена най много някъде по лостовата система капачка-клапа за въздух се гъбарка.А може и да не ти е регулиран правилно болта за оборотите на смукача.Под гумата има кабел 12в които нагрява самата пружина да не би да е прекъснал или пък ... абе отваря ли се сама клапата за въздуха като позагрее колата?
  7. не че те плаша ама сегменти баце
  8. ама вярно ли ? как не разбрахте ,че не е от опръстените на капака а от о-пръстените под кобилиците !елементарно уотсън светнете с едно фенерче и погледнете от къде се е стичало маслото ? при мен е от снадката кобилица глава и 90 % и при вас е от там
  9. е стига с тия гарнитури на тоя капак!На моята вече 3-ти пръстен слагам на въпросния 3-ти цилиндър и пак същото.Някой запитали се защо на всички проблема им е на 3-ти цилиндър? Според мен е от опръстените под кобилиците а там вече филма е друг
  10. На Д13-ката чека е на ECU-to
  11. Viking_pz

    Не пали

    а може да е и бендикса на стартера
  12. Viking_pz

    Не пали :(

    ECU не вярвам по скоро бобина ако бобината е здрава предполагам сте я удавили свали си свещите и е остави да се изпари бензина за известно време и обгори свещите примерно ако нямаш горелка запали си един огън и ги метни вътре докато стане хубава жар ако не запали то поне ще можеш да си метнеш някоя друга пържолка шегата настрана кажи кога ще си при брат ти да я запалим тази хондичка при мен беше точно така както го описваш
  13. Viking_pz

    Не пали :(

    абе пич смени или поне си замери бобината комутатор рядко здипля
  14. и 0,9 става няма проблем
  15. 9-ката ти е ускорителната помпа там няма гарнитура самото платно на помпата играе тази роля.Пробвай да претегнеш болтовете ако ли не друго платно
×