Jump to content

ROCKONOFF

Почетен член
  • Мнения

    2658
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

532 Excellent

Относно ROCKONOFF

  • Ранг
    Mr.Roadra'Sir

Profile Information

  • Кара
    '27 year old Mistress in Red'
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ... behind the wheel of B20A7
  • Интереси
    .... it's none of your business !

Последни посетители

18572 профилни разглеждания
  1. КривИ дискове

    10 години се боря с "проблема" на колите , които съм имал и имам все още. Сменял съм дискове + накладки , престъргвал съм , разглабял съм спирачни апарати ... каквото се сетите !! Ефекта е дежавю до 4-5 месеца след поредната манипулация ... Единственият успешен ремонт ми се получи след струговане на дисковете с Pro Cut машина на място. Явно се напаснаха според луфтовете в главините и вече близо година Мепесето спира оптимално , независимо от натоварването. Вероятно някой ден пак ше "затресе" ... но засега е пич ! Имайте предвид , че дори нов диск има леки отклонения и монтиран към стара главина , след няколко месеца тресенето е почти гарантирано. Повечето производители дори препоръчват при монтажа на нови дискове и накладки да се напаснат спрямо главина именно с подобен тип машини.
  2. Нокиана според ревютата и отзивите е по добрата "зимна" гума , която се справя добре и на топло , а Мишленя е обратния вариант. Реално за умерен климат с къса зима са добър избор според мен , и аз ги заглеждам тая година .... ако не пърпориш в планината яко. Реално след 1 сезон , ше стават само за летни според мен .... ПотенциЙте според мен нямат нищо общо с всесезонките. За съжаление нямам личен опит с горните ...
  3. Привет , Включвам се с това : Кинти превеждам , когато кажеш. Мерси Поздрав: п.п...добавям и това :
  4. И мойто "червеното" фабрично е без "катил" ! Според спецовете на прегледа , покривало ЕврУ 4 норми .... Чудно ми е как ше ние обуят нас с "янг таймерите" ....
  5. OBD port

    Това е правилното инфо. На жената е CG9 98-ми набор и има OBD порт.
  6. Акорда гасне - ignition switch?

    Тъйй , да дам аз инфо за еквилибристиката. Вчера операцията премина успешно , след като х'афтумубиля почна да гасне кога си сака , и Благоверната почнА да ми пали тилифоня .. Та ... разглОбиф двата клемореда , префърлиф от новия медните пластини на старото гнездо.Пасва едно към едно. Ползвах и старата капачка с четирите крачета, за да затворя новите карантии към новата основа. Малко се реже едното краче, че идва 3мм по широко. И воала, имаме си нов клеморед. Обаче, малко съм озадачен от връзването на ГИ към кабел от клемореда .... Мол , някой компетентен по въпрося .. може би Бай Маркоун да каже, дали така се прави или при мен е няква импровизация ?! Опасявам се дан' твари нещо кабеляка на клеморедя .... Е го дей, натрапника : Иначе кат цяло, картинката изглежда е така ... проста работа , има няма час и 15 минути с чесането ! Засега палим и фъркаме .. Та пича от Drive.ru много точно го е обяснил , за разлика от мен ... Потвърждавам !
  7. Обръщение към потребителите !

    Адмирации г-н Михайлов !
  8. Мълии , чичо Фриско 'ептен на фърли у драмата ... С много патос да обобщим : 2017 .... Сервизи .... Маслени теми .... Търговци .... Печалби ............... Референдум ...... Делегати ..... Обидени ... Недооценени ..... Търсещи истината .... НС .... Хонда Брадърс .... Страстите бушуват яко , което е признак за промяна ! До месец ше има сериозни промени .... за добро или лошо ! п.п...Към Инструктора : Уважаеми Маркони нямам представа за каква ракия говориш , но с удоволствие бих изпил една с теб. Помощ така и не получих , явно ме бъркаш с някой друг "клиент". Адмирирам това ,което си започнал , но явно Ти не разбираш какво влагам в думата "фарс" ! Съжалявам за което ... Написал съм го ясно , че е лична констатация и не е лично към никой , а ти се идентифицираш ! Що ?! Съжалявам също , че се чувстваш недооценен ..... А относно "почетните" , стъпил си на това което Те са съградили ! С уважение към всички и без претенции за каквото и да е : Конофф
  9. Чета ги тия временни резултати и почва да ми става нещо абсурдно и комично положението .... От 14 "почетни" члена - 11 не покриват условията ... Are You Kidding Me ?! В същото време активни членове като vesivanova , fenabg , Krasi-mir , rollin , borko 30 и двамата търговци Dragi4 и Izanagi отказват ! Последните двама благодарение и на форума изкараха някой лефф последните години ... да са живи и здрави , нищо лично/просто констатация/ ! Бубе обичЪм тЪ ! И ква стана тя ... хора дали много от себе си за изграждането не покриват критерия , други пък не желаят да поемат отговорност ..... трети дето са цвъкали постове в несвяст са в играта ! Пак повтарям нищо лично към никой ... прости констатации ! А Г-н Михайлов стои някъде с пура в ръка , пие си уискито и се забавлява на пародията ... Мерси съм аз за тоя фарс , пиши ме "отказал" да не се цепя от колектива на "почетните" !!
  10. Стани , стани юнак хондовски .... Колеги , тоя филм сме го играли преди 7 години , че и бая барут издумкахме тогава ... някой помнят ! От тогава форума се носи по инерция , да ме извиняват колегите Админи и Модове , сигурен съм че дават това което могат и искат нещата да имат друг облик. За мен проблема е много прост , казвал съм го и тогава ... ще го повторя и сега ... Липсата на КЛУБ лишава тази /не знам как да я определя в момента/ , може би общност /е най-правилно/ от точна и ясна структура с правила и схема на управление , защото то си е като държава , ако щете като фирма. Като казвам КЛУБ визирам , точно "такива хора" , които Маркони нарича делегати , които няма да бачкат само for free , но ще са членове по собствено желание и ще дават и получават в замяна за развитието и поддръжката на въпросния КЛУБ/Форум. Схемата е проста и работи при доста авто-клубове. Това е , референдума е аларма към Собственика , че има нужда от коректив ... а дали Той ще мисли като Вас/Нас ... времето ще покаже. Благодаря за "делигираното" доверие. Мога да помагам с мнения и съвети , но нищо повече ... изгорях в битката дет са вика ........
  11. Автомат Accord 1.8/2.0 97-02г.

    Случвало се е няколко пъти , неприятно е усещането , но явно е нещо нормално за тая кутия. Абе , като карате в ръчен режим по "хард" , бавно ли превключва на горна предавка ?! Надолу няма грижи , обаче нагоре , ако маторя е у витекЪ особенно .. бая са ошумолява дока превключи. Даже съм забелезАл , че ако отпусна леко газта , превключва моментално .. Инак в лежерен режим няма такива ефекти. Шантава е тая кутия като цяло .... Ванчо , добро дообяснение на процеса. За мен без да се гаси мотора е сложна операцията , даже ползвах помощник само да пали и гаси и пак бързо изтича маслото.Тъй че препоръчвам някой да ви удари едно рамо за 10на мин. само за палене/гасене.
  12. Автомат Accord 1.8/2.0 97-02г.

    Най накрая му дойде времето на автомата ... наложи се да подменя водния радиатор и викам , тъй и тъй ше разкачам и ше си отворя мегдан , я да зема да сваля соленоидите и да ги почистя и да подменя и мазалото. Речено -сторено.Свалих двата двойни соленоида.Единичните не съм ги барал.Имаше мизерий по цедките, особенно в тоя , който се пада под акумулатора/трябва да се свали и той/.Не снимах , че бях бая омазан.Та продухах със спрей за карбове , светнаха нещата и обратно по кутията. Ей тоя "локъп-овия" за да го свали чиляк , направо играе тетрис с развиване и завиване на болтчета и тръбички по специален ред. Както и да е , почистени. Идва ред на маслото.Бях купил 7л. ATF DW-1.Реших да действам по горната процедура.Купих си прозрачен мъркуч с подходящото фи за тръбичките на маслената магистрала към радиатора.Нахлузих по един на двете.Единия ,който "бута" течност към радиатора наврях в празна тубичка 1л. , а другия натиках в пълна тубичка с нов АТФ с идеята ,че ше смуче.Даже го навирих нависоко.Преди това източих от пробката 2,5л. и долях през отвора на щеката същото количество. Да ама .. @ур , то тфа да нее някоя дърта @урва , че да смуче. Ще ми сЪ ... Не смуче , затова се налага да се долива ръчно. Фунийка с мъркуч забучен в пробката на щеката. Палим/кутията е на позиция P/ , точим 1л. , гасим ... доливаме 1л. И така дока текне розово чисто мазало. Препоръчвам да си купите 8л. , защото при мен не достигна малко и се наложи да долея със старо масло за ниво. Малко "акахме на метеното" , ама чиляк са учи дока е жив.Хеля пък като експериментира. По време на "операцията" , особенно към края почва да се пени АТФ-а , който излиза от кутията , щото смуче бая въздух , да не ви притеснява.После кутията си се обезвъздушава. Ми тфа е колеги. При мен ефекта от манипулацията е минимален , малко по мазно работи кутията и малко по меко "рита" на място. Като цяло съм леко разочарован , очаквах чудеса ... , но пък поне знам ,че е обслужена нацяло.
×