Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.09.2025 in all areas

  1. 2 точки
    Понеделник вечер, към 21:30, тъмно е и спокойно - светофарите си мигат на "извънработно" време. Приближаваме най-възловото кръстовище в Монтана - там има и ЖП прелез. Ние сме без предимство с отделна лента за надясно. Пред нас 1 Голф в лентата за направо - спира да се огледа - уж. Към него от дясно завива 1 Мерц - И СПИРА. МЛАДЕЖИТЕ ЩЕ СИ ГОВОРЯТ - в центъра на кръстовището. Нас ни вози синковеца, че бях гаврътнал едо/две "твърди". Зави и си продължихме. Той не им обърна внимание, но аз хвърлих 1 укорителен поглед на спътника на Галфонаджията, а той ма изгледа с израза "КО БЕ?" Мисля си - колко е важна средата в която растат младите и примерите които виждат? Бяхме на купон - изпращаха 1 от приятелите си за Германия. Наще деца са съученици от 1-ви до 4-ти клас. После се разпиляха в различни училища по града, а сега са студенти. Дузина момчета с различен мироглед, но се сбират понякога. Ние - "родителските тела" си станахме приятели и се сбираме по-често от тях. Карат различни коли - всеки според възможностите (свои, или на родителите си), но не си "мерят пешките", а просто обсъждат, и то мимолетно. Моят е с най-старата и слаба кошница (така реших и той мъдро за годините си одобри), но му завиждат, щот мое да си прай квот иска с нея. 1 от момчетата постепенно спря да идва с тях, а и те не го търсят. Кара Е60 - син мат - натокана. Чат/пат го виждам как вандалства из града с други пишлемета, но кой да му каже че не е редно. Родителите му разведени, баща му не идва на наще "родителски" сбирки, а макя му е у Испания. Каква средна скорост, като интелектът масово е под средният? Какви камери и радари на всеки километър, като сакатлъка става за секунди? Какъв ред, законност и контрол по шосетата, като дори по улиците в населените места държавата ОТсъства? Каква превенция, като основната цел е "касичката" да се пълни, без значение какво е предишното, сегашното и следващото правителство? Какво обучение на млади водачи, щом няма училище за родители? От тях (НАС) тръгват децата, в пряк и всички преносни смисли! Средата в която попадат е техен избор, но се култивира от нас.
  2. 2 точки
    Новото попълнение
  3. 2 точки
    Превенцията по пътищата в България е мит. Репресията – реалност. Вместо държавата да инвестира в добре направени пътни платна с асфалт, който отговаря на изискванията, ясни маркировки, обучения, кампании, модерни технологии и ясни пътни правила, тя се е превърнала в ловец със скрита камера... Буквално. Пътните полицаи се крият в храстите, не за да предотвратят инциденти, а за да „уцелят“ някой водач, който не е намалил навреме. Лов, не контрол. Санкция, не сигурност. Във всяка цивилизована държава превенцията започва със знак, с ясна маркировка, с добро осветление. У нас – с глоба в пощенската кутия и акт по подразбиране. Да събираш пари и с тях да купуваш нови автомобили и камери не е превенция. Да изненадаш някого със скрита камера и да му вземеш 600 лева не променя поведението му. Но да го предупредиш с табела, да го образоваш, да го накараш да мисли – това е превенция. Само че тя не носи пари. Глобите носят. А когато държавата обърка приоритетите, резултатите се виждат по статистиката – жертвите на пътя не намаляват, а недоверието расте. А върха на всичко в забърканата каша са новите промени в Закона за движение по пътищата. Когато държавата е неадекватна, законът започва да наказва невинните. Представете си това: Вие сте трезвен. Не сте дрогиран. Карате в рамките на разрешената скорост. И все пак... група пешеходци изскачат внезапно от място, където не би трябвало да има хора – между мантинелите на голям столичен булевард. Блъскате някого. Загива. Резултат: вие отивате в затвора. Минимум за 5 години. Няма условна присъда. Няма прошка. Няма значение, че не сте нарушили закона. Защото новите текстове в Наказателния кодекс предвиждат лишаване от свобода дори и за изрядни водачи – стига да има фатален изход. И не само. – Ако причините смърт без превишена скорост – 5 години. – Ако има тежка телесна повреда – до 4 години. – Ако има няколко пострадали – събират се. Получавате присъда на база най-тежкото от обвиненията. Какво казва законът? Че не е нужно да си престъпник, за да бъдеш осъден. Достатъчно е да участваш в трагедия, в която си бил зад волана,дори без да имаш вина . Проблемът е по-дълбок. Новите закони не са просто строги. Те са юридически непропорционални, социално недалновидни и морално несправедливи. Няма реформа в обучението на шофьори. Няма подобрение на пътната инфраструктура. Няма електронен контрол в реално време. Няма ефективна превенция срещу наркотици, алкохол, дрифтъри и денонощни гонки. Но има: – повече камери за средна скорост (без ясно регламентирана методика) – още повече знаци (много от тях абсурдни,не на място ,дублирани или излишни) – още повече прехвърляне на отговорност към водача – дори когато той е жертва, а не извършител. Наказанията вече не различават злополука от престъпление. – Ако дете изскочи внезапно на пътя, виновен е шофьорът. – Ако шофьор с предимство бъде блъснат от друг, минаващ на червено, пак може да се окаже съпричинител. – Ако пътния участък е лошо поддържан, маркировката липсва и светофарът не работи, пак ще има виновен – и това ще е човекът зад волана. Вместо държавата да си свърши работата, тя си измива ръцете със затвори. Знаем какво означава „несъобразена скорост“. Това е вълшебното заклинание, с което можеш да бъдеш осъден дори когато нямаш никаква вина. Дупка? Лед? Аквапланинг? Изскочило животно? Внезапна повреда? Не си спрял – значи не си съобразил. И така – оттам нататък – прокуратура, дело, обвинение, присъда. Нека го кажем ясно: Закон, който не прави разлика между престъпление и трагедия, не е закон. Това е наказателна бухалка. А какво казват юристите? Че този текст в закона е популистки. Че не издържа на елементарна правна логика. Че ще доведе до реални осъдителни присъди за хора, които не заслужават и ден в съдебна зала. А най-страшното? Че ако не признаеш вина, дори когато не си виновен, губиш и последния си шанс да избегнеш затвора. И докато депутати се събират за снимки, а институции си прехвърлят отговорността, обикновеният човек зад волана остава най-лесната мишена. Защото е на пътя. Защото е видим. Защото няма кой да го защити. Закон без справедливост е просто официална несправедливост. И ако днес не се вгледаме в абсурдите на новите текстове, утре ще е късно... Видяно от Нета …
  4. 1 точка
    Ето така е. Даже няма S, но кутията е адаптивна. Ако и фръгам газ на D, сменя на по-високи обороти. И е "честна" - на М държи предавката на прекъсвач, а не качва горна, както и не сваля при бая ниски обороти.
  5. 1 точка
    Смела покупка! Честита да ви е и да не ти създава много грижи. Като се появи на пазара много му се кефех на този модел. На колко км. е?
  6. 1 точка
    Управлението си е като стандартен хондов автомат - права линия назад и в ляво + и - .
  7. 1 точка
    Значи с "щар по щар"-ите сме "на кантар" на старта. Никога не съм проверявал Леджо за колко прави 0-100. Перцата мноого рядко ползвам - автомат се превключва от газта - както го научиш.
  8. 1 точка
    @ceco_accord, вдигаш капака на колата и пред теб се открива ангренажа. На комфорт режим е нормален автомат, движи стандартно. На спорт режим обаче става доста по-различна. Изцежда повече, става доста по-“отзивчива”, изтрелва се много бързо. Реално е под 1800 кила и с 270 коня и постоянното 4x4, знаеш как е. На книга и дават 2 стотни по-бързо от Type R 8мата. Вероятно е и повече. На ръчен режим с перата не съм я карал още. Тя обаче е със спортно окачване от завода и е доста стабилна. Спирачките не ги коментирам, че там задният диск е колкото предният на Type R - 300 задни на 330 предни.
  9. 1 точка
    За кутията знам че е здрава, а с тез 6 буркана на тва леко купе сигурно е осичка, та да внимава. Ангренажа пред кутията ли е?
  10. 1 точка
    @ceco_accord, харесва и доста, да. Само да внимава, че е бърз ама тя вика, че ще си кара на комфорт 😄 Ще видим във времето как ще е, технически, салон и км са супер, другото късмет
  11. 1 точка
    Изглежда в добро състояние. Черен немски премиум си е класика. Дано е здрава и на жената и харесва.
  12. 1 точка
    Здрасти, Бих искал да направя следната поръчка: Линк: https://ato24.de/en/ravenol-hdx-sae-5w-30.html Вид и количество: RAVENOL HDX SAE 5W-30: 1 x 5L RAVENOL HDX SAE 5W-30: 3 x 1L Стойност на поръчката: (1*49.95 + 3*11.49)*2.15 = 182лв Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметката в ОББ. Начин на получаване: чрез куриер Поздрави Марин
  13. 1 точка
  14. 1 точка
    Честито и от мен! Със здраве да си я караш и много безаварийни километри. Дай и малко повече инфо...
  15. 1 точка
    Честито и от мен, само хубави моменти да имаш!
  16. 1 точка
  17. 1 точка
  18. 1 точка
    Както всички знаем оригиналната навигация на Гармин е морално остаряла и не си струва да инвестираме време в евентуалното и актуализиране до нещо приемливо. В нета има известно количество снимки и клипове на оригинална медия на която е инсталиран Android auto, но като цяло информацията е оскъдна, разпокъсана и хората които знаят как става се държат сякаш са придобили тайната на вечния живот... Е аз успях да инсталирам Android auto на оригиналната медия на моята кола (CR-V 2015 EUR) и от известно време го ползвам успешно. Споделям файла на който попаднах и ми помогна изключително много да се справя. Файла е на английски и не смятам да инвестирам време да го превеждам и ъпдейтвам. Минимума изискване е да разбирате английски. Няколко важни уточнения по отношение на файла: 1. Част от информацията е неточна или малко стара 1.1. Не е нужно фърмуеъра на медията ви да е точно RC6 за да инсталирате Honda Permissions. Моя софтуер беше и продължава да е по-стар от RC6 и нямам проблем. Внимавайте изключително много ако решите да ъпгрейдвате и доунгрейдвате фърмуеъра на медията, защото една грешка може да я брикне и повече да не запали. 1.2. Honda Permissions = HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike става въпрос за едно и също приложение. Девелопъра го приеменува в процеса на разработка. Просто свалете HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike от https://cmdroid.com/ и инсталирайте него. 2. Линка за сваляне на OpenDroidAuto във файла води към една от първите му версии. Тя е една идея по-сложна за ползване и при мен в движение насичаше адски много звука от Spotify. Към днешна дата последната му версия е 2.4.1 и е налична за свободно сваляне в GitHub https://github.com/MaKi983/OpenDroidAuto. Проблемът с насичането на звука е отстранен и свързването с телефона е оптимизирано доста. В GitHub в дясната част на екрана кликате на малкия зелен надпис Latest и сваляте само файла HondaAppCenter_A1.apk. Само това ви трябва. 3. Личното ми мнение е, че от препоръчаните за инсталация приложения ви трябва само Advanced Task Killer 2.2.1B216. 4. Повечето (мисля всички) сравнително актуални андроид телефони имат вградено Android auto и не е нужно да инсталирате приложенията за телефона ви препоръчани във файла (стъпка 13 от файла) 5. Когато стигнете до стъпка 12 (даване на пърмишъни на приложенията в HR-V PERMISSIONS 1.1 S_Mike за да могат да работят в движение) според файла трябва да намерите процесите и да ги преконфигурирате. При мен ги нямаше в списъка и с бутон + просто ги добавих според инструкцията и всичко сработи. Вероятно пропускам нещо и ще опитам да отговарям на въпросите ви ако има такива, но като цяло не разчитайте да съм много активен! Важни уточнения: Приложението OpenDroidAuto е до голяма степен Android auto, но не точно... Разработено е напълно безвъзмездно от любител в XDA форума и част от функциите на класическото Android auto не работят. 1. Не работи физическия back бутон на медията. Забравете за него докато ползвате приложението, защото напълно го затваря. Ползвайте бутоните вътре в него за навигиране из менютата. 2. Гласовия асистент също не работи и няма изгледи да заработи. 3. Телефона, въпреки че е наличен в приложението не може да се ползва. Колата ползва собственото си приложение и ако някой ви звънне и проведете разговор ще трябва да свържете телефона си отново. Приложението умира. 4. Бутоните за смяна на песните от волана в Spotify също не работят, но има шанс да проработят в бъдещи версии на приложението. Девелопъра е набавил нужната му информация и в момента опитва да разбере как точно работи. Сменявайте песните или от телефона си или от софтуерните бутони в приложението. Увеличаване и намяване на звука работи както от волана така и от медията. 5. Задната камера работи и приложението продължава да си работи след като минете отново на D или първа скорост. 6. Кабела включвате в порта до 12 волтовия изход. Не работи и няма шанс да заработи безжично поради хардуерни ограничения. Има шансче да стане безжично само с допълнителен донгъл който да се включи в порта, но не съм тествал. За момента CarlinKit 5.0 устройството изглежда като вероятен фаворит. Алиекспрес ви очаква... 7. Ползвам Waze за навигация и работи абсолютно без проблем. Слушам музика от Spotify едновременно и всичко е цветя и рози. Позвайте цялата тази информация на собствена отговорност! Не ме интересува и не ме търсете ако брикнете медията си, но имайте предвид че да я брикнете е напълно реална опасност! Цялата отговорност си е ваша! Нямам представа дали работи на американки, но не виждам причина да не работи. Нямам опит. Вероятно и други модели на марката с такава медия също могат да се възпозват. Също нямам опит. Android Auto Setup on Honda Connect Android 4.0.4.pdf
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...