Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 16.06.2025 in Мнения

  1. 2 точки
    Броните вече са качени. Подготвих си и новия парктроник за монтаж. Сега се забавлявам с боята на задните калници. https://freeimage.host/i/FCf8SNp https://freeimage.host/i/FCf8vHv https://freeimage.host/i/FCf8eUJ https://freeimage.host/i/FCf88RR https://freeimage.host/i/FCfSK5x https://freeimage.host/i/FCfSJfe https://freeimage.host/i/FCfSnWP https://freeimage.host/i/FCfSTga https://freeimage.host/i/FCfSlst https://freeimage.host/i/FCfSE1n Реших да вкарам еврото в употреба малко преждевременно 😄 https://freeimage.host/i/FCfihFI https://freeimage.host/i/FCfijat https://freeimage.host/i/FCfiMnR
  2. 1 точка
    Почни първо с най-простото - релето на климатика. Намира се при бушоните в двигателния отсек.
  3. 1 точка
    Слагай масло по спецификации. Колкото по-тънко, толкова по-добре. Не ги слушай, че колата ти била стара и климата бил топъл да наливаш грес в мотора ти. Слагай тънко масло, за да може при студен старт бързо да се разнесе в мотора, а не да трие на сухо, докато тая грес 5w40 ти се разнесе. Ти виждал ли си това масло зимата на -10, колко е гъсто? Не си прави експерименти. Успех за напред!
  4. 1 точка
    Гори ли масло,защото следващата сериозна манипулация,ще ти бъдат сегментите? Сменяй вала,че тези отчупени от него остри микро парченца,са си опасни. К24Z3 на приятел.,сега е като нов и му се кефи!
  5. 1 точка
    Да се включа с отговор. След като за втора употреба ми искаха доста прилични цифри, и както каза един колега "не ти трябват фарове на 15 г.", си ги рециклирах при един пич в София. Сега така светят, че на дълги пред мен е по добре от слънчев летен ден. Успех
  6. 1 точка
    Турбокомпресора се подбира според крайната мощност, която ще де гони. Китайските турбини автоматично ги изключваме от уравнението, от тук отпадат и универсалните евтини турбо изпускателни колектори. На К24 до 2007 инжекторите са 310 кубика, но на К20 различни от type r, са по-малки. Съединителя предполагам, че трябва да издържи, но може и да се предаде, все пак да се вземе под внимание. Бензиновата помпа за след 200-та коня трябва да се подмени също. Като части по груба сметка говорим за нещо от рода на 1500, като може спокойно да стигне до 3-4000, зависи кое ще се предпочете да се използва. Това е само за части, ако ще трябва друг да го прави, нещата отиват нагоре. И последните две най-важни неща са, къде ще се направи и как ще се настрои, понеже ако нещо не е както трябва и ефекта ще е финансово негативен.
  7. 1 точка
    Сякаш вчера беше, когато за първи път седнах зад волана на тази Хонда. Оттогава минаха 10 години и близо 160 000 километра — километри, изпълнени с приключения, музика, разговори и безброй спомени. Почивки, пътувания от Добрич до Стара Загора (и обратно, месец след месец), сутрешни градски маршрути, късни прибирания... Все неща, които трудно се изразяват с цифри. Това е Honda Civic EK3 с двигател D15Z6 — VTEC-E мотор, който съчетава икономичност с неочаквана пъргавост. Малка е, да, и шумна понякога, но с нея човек усеща пътя, усеща машината. А когато трябва да стигнеш някъде – тя никога не отказва. Технически автомобилът е в добро състояние за годините си – поддържан и обгрижван така, че ако днес трябва да тръгна с нея за...., например, Швеция - да тръгна без притеснения. Няма да изброявам подменените части и марките им, според мен това е банално. Всичко на което е трябвало да се обърне внимание се е сменяло или ремонтирало в къси срокове. Сдобих се с по-нов и по-голям автомобил, но не бързам да я продам. Дори да остане при мен за още дълго време, ще си я карам с удоволствие в градски условия, където е доста по-икономична от "новия" ми автомобил. Пиша обявата с малко свито сърце защото знам, как съм се грижил за автомобила и колко надежден е. Хечбек, Газ/Бензин, 303 000км, Ръчни скорости, 114к.с., 1500см3, 2/3 врати, Бял Комфорт: Климатик, Ел.стъкла, Ел.огледала, Стерео уредба, Алуминиеви джанти Сигурност: Аларма, Имобилайзер, Центр. заключване Направени са някои подобрения: 1. Предна горна разпънка. 2. Задна стабилизираща щанга. 3. Газов инжекцион с бутилка на мястото на резервната гума и скрита зарядка. 4. Рядка спорнта седалка Recaro FishNet с настройка за лумбаго. (пазя оригиналната) 5. Плейър SONY MEX-BT3800U с Bluetooth (handsfree), LPF, HPF и т.н. 6. Subwoofer AxTon AXB20A 7. Волан от CRV1 (пазя оригиналния) Налични още един комплект джанти (железни) с оригиналните тасове и добри зимни гуми. ЗАБЕЛЕЖКИ: По задните вежди е тръгнала ръжда. Не е нещо страшно - поправимо е. Преди следващия ГТП трябва да се подмени газовата бутилка. Снимки: https://1drv.ms/f/c/279b2996730e992f/EnRJRLps00pDljc-yaTlYuIBe9TsW76ORYjmm0qrgRQLAA?e=Gl7QC9 Град: Добрич Цена: 3999 лв. Телефон: 0896842527
  8. 1 точка
    Задната броня я избутах. https://freeimage.host/i/3msdlqX https://freeimage.host/i/3msd1gs https://freeimage.host/i/3msd01n https://freeimage.host/i/3msdGdG https://freeimage.host/i/3msdbkv https://freeimage.host/i/3msdPLP https://freeimage.host/i/3msdDYJ https://freeimage.host/i/3msdt2a Една пеперуда ми развали кефа от безпроблемното лакиране 😅 Утре ще пробвам да тръкна мястото с водна шкурка. Цялостното бронята се освежи. Не е перфектна, но е в пъти по-добре от това, което беше.
  9. 0 точки
    Цецо сам ли си пишеш То беше ясно, че нещо такова ще стане с 2та макларъна. Само не разбрах каква беше тая тъпотия на Ръсел да бие спирачки като гламав зад safety car-a ?
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...