Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 19.11.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    @Honda_Z, @Божков Благодаря за бързите отговори. През уйкенда ще видя защо не свети.
  2. 2 точки
    Масло и филтри можеш да смениш навсякъди да караш да и се порадваш по празниците. Нищо няма да и стане за месец. Провери спирачна и хидравлична да са на мах,също и антифриза да е между мах и мин в разширителния съд и карай,ако нещо се съмняваш снимай. Може да купиш другите масла за 2ри. В допълнение към горния пост това е термостата който сложих на моя R20 трябва да се провери по рама кой е за К24. проверка тук по VIN за всички оригинални части. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Незнам за твоя майстор но днес се наслушах на простотии н адруг майстор как 15 год Хонда се карала с 5w40или дори по добре 10w40 защото тук било като в Африка лятото,,и мотора вече имал хлабини.🤣 Не слушай такива майстори.
  3. 2 точки
    Първо да попитам имаш ли възможност да сменяш сам нещата,примерно ,двиг масло накладки и спирачна течност. Антифриза сменяш задържително една туба ще ти стигне,аз бих сменил и термостата с оригинален ,може да се вземат тук от форума . Спирачна течност снимай казанчето отворрено и ще ти кажа. Сменяш я цялостно течността чрез източване от всеки апарат ,като при смянята се обслужват апаратите,това е почистване и смяна грес водачи. Казваш точно товя на майстора. Масло хидравлика е 1л сменя се там също ,не просто само в казанчето. Това е маслото Масло заден диференциал е 1.2л,има две пробки долна и горна на диференциала,източваш от долна наливаш до протичане през горна. Това е маслото Хубава спирачна течнос ДОТ 4 1л стига за хубава промивка. Точната грес за водачите Двата маслени филтъра които стават за твоя двигател. Маслото с което да изчистиш 4-5хил пробег двигателя,това не е промивка да не се заблудят други,това масло има повече промивни свойства от стандартните,може да се кара за постояно,аз съм с него в момента двигателя мърка. Мaслото и филтъра става за R20 и за К24 мотора на CRV 3. Това е след него Проверяваш ремъка пистовия ако е нацепен и напукан се смена и той. Проверяват се свещите ако са за смяна ,Denso или NGK иридиеви японски. Сваля се всяка бобинна и се оглежда дали не е напукана лулата,ако има пукнатини сменяш Denso е марката там,аз взех 2 втора ръка 50лв. За тези пукнатини говоря Масло автомат 4л ще ти стигнат и филтъра автомат това са,от тук от форума. Клапани хубаво се регулират и тогава ще се види веригата и валовете искай снимки.След газифициране се проверяват на 30 хил км клапаните. Сигурно нещо пропускам питай. Раздатката е на едно с ATF нямаш отделно масло. Amsol XL не е нито времено и промиващо масло. Хубаво е да провериш акумулатора с товарна вилка или уред за стартов ток имат го в магазините за батерии.
  4. 2 точки
    Честито и безаварийно + нови радости и маршрути! Провери методично дали всички екстри си работят, както и състоянието на купето за повърхностна ръжда отдолу. Първоначалните километри музиката по-тихо (или без) и се ослушвай за странни звуци при движение. Статичните огледи на окачването не показват всичко. Ако е наред, ще чуваш само гумите. Виж им налягането и дали някоя не тресе, и е за баланс. И полекичка докато и свикнеш с хандлинга - колата е висока. Мотор - дал Бог, но свикни със спирачките в сухо и мокро време. Виж и чистачките, да не маже някоя, както и пръскалките дали работят и са регулирани правилно. За зимната им течност си знаеш. Днес / утре няма да е студ - пробвай климатика. И да иде студ - важен е - за да изсушава стъклата. Триъгълник / аптечка / пожарогасител (виж му скалата, да е в зеленото и кога е проверяван) и ако не са ОК - вземи си нови. Крик / ключ за джантите / налягане в резервната гума / резервни крушки и провери дали всички светлини работят. Маслата са ясни, ще ги смениш и отпочваш на чисто. Трансмисионните - само Хонда. Колегите с като твоята кола да кажат раздатката дали се маже с АТF, или си е отделно с HGO. Бръкни с пръст през гърловината за маслото и виж има ли полипи отвътре на капака на клапаните. Ако е чисто може и без промиващо временно масло за ДВГ-то. Равенолите са добри масла за него. Ха приятно разучаване на новата играчка.
  5. 2 точки
    Официално да ти честитя за чудесната придобивка! Да се грижиш за нея, а тя да се отблагодари с поне милион безаварийни километра! Ще споделя, какво бих направил аз: 1. Антифриз и спирачна течност - тези течности може да се проверят лесно. А и си показал документ, на който се твърди, че спирачната течност е сменена преди година. Тествай я с тестер за наличие на вода, а антифриза, ако е бистър - тествай го на колко градуса замръзва. Ако са в нормите - не ги закачай. При всички Хонди, които съм карал, стрелката на температурата на загрял двигател седи точно на едно и също място (малко под средата). Провери и това, като някакъв ориентир. Виж маслата бих сменил всичките. За двигателното масло - виж какво пише на капачката и колегата @CARPERA ще ти даде насока за добро масло. В задния диференциал и в скоростната кутия - само масло на Хонда. Провери си дисковете и накладките (за ръб на дисковете, дебелина, колко феродо е останало). И то май друго не остана! Сипи й хубав (100) бензин и смело напред! Ако й слагаш газ - само в Каравела Газ - препоръчвам. Там сложих на първата си Хонда и на първичния преглед казаха, че отдавна не бяха виждали толкова качествено и кадърно поставена газова уредба. Засега толкова. Ако се сетя нещо - ще пиша пак.
  6. 1 точка
    Здравейте колеги, След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ. В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях. Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2, -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра. Няколко минуса, които забелязах до момента: - Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко. - Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката. - Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди. Малко по-натам ще пусна и снимки.
  7. 1 точка
    Мслото си го вземи ти и филтъра не оставяй да оцапа всичко майстора. Няма да го намери на такава цена маслото и двете масла. Направи снимка на двигателя без капак клапани,да видим има ли отлагания. Но щом си оставяш всичко на майстора ясна ще е работата. Язък за толкова писане и обесняване кое защо и как трябва да вземи точния Аймсол XL0w20 има доста разновидности.Кажи му че искаш да слагаш 0w20 да видим отговора на майстора. От където и да поръчва маслата оригинални няма да са на тези цени ,ще си вземе отстъпката за тях а за теб скъпата цена. Това точно тази туба ме съмнява да намери а и филтъра автомат оригинален не се продава навсякъде.
  8. 1 точка
  9. 1 точка
    На всички хонди досега се е свалял отделно по различни причини. На акорд 10-ката го свалях, за да откача подсветката за аварийното телефонно обаждане. Но тук крепежите са малко по-различни. Поне няма място за болтове под плафоните. За да се свали само панела с бутоните, бих пробвал с плоска отвертка тук: Ето обява при свален плафон. Явно има два болта под поставката за очила и другото е на щипки. Това е, ако се сваля цялата кутия.
  10. 1 точка
    А и да не знае нещо, ще го изнамери, а не като в дилърствата - Това не можем / онова не бива.
  11. 1 точка
    Честита да ти е и безаварийни километри! На въпросът ти - или първото, или второто. Но виж какво съм ти писал на л.с. като за първоначално обслужване, че е и по-евтинко. След него ползвай тези от CARPERA. Пък и има и други опции, в зависимост от състоянието на двигателя.
  12. 1 точка
    Ето ти и 1 "натокана" - пак 25-а са писАли.
  13. 1 точка
    И да приключа тоя случай - "преобух се". Измих колата (та да сейфна летния сет чист) и изчаках слънцето да мине пред гаража. Уж свети, ама не грее - косо стрЕя тая гад. Облякох се тематично кат Бибендум и извадих нужното, па с ентусиазъм отпочнах. Наложи се малко високотемпературна боица да мацна по задните барабани и претпазните ламарини зад дисковете, че леко ръждица, а с чисти жанти ще ме дразни. Сложих първата иии - греда! Хромираните гайки развалят фацата. Гледам на комшийката Аудито на 18-ка и се чудя как изглеждат по-големи. Хитреци са тея шваби. Малка капачка, а гайките 17мм и с вътрешен шестограм + че са тъмни като джантите, а на туй отгоре 5х108. Моите светят в черното и са 22мм, а и 5х120. Всичко в тоя живот е баланс и пропорции, кат се почне от разликата в жените, сградите и всякакви други предмети. Наложи се да търся решение - днес. Направих си инструментче и им почерних главите. Шестостенът и без това отразява черното около себе си в отвора. Ся, 18-ки няма да станат, но до 17,5 цола ги докарах на вид. Цъкнах и 1 снимка с моите 17" стокови vs опшънъл 18" - за сравнение. Не съм и мислел да карам с нещо различно. По здраво от хондова джанта не съм срещал. Тежички са, но и "косатката" не е лека, а визуално ги олекотих и модернизирах. Заиграх си се, та приключих по здрач, но съм доволен, кат хлапак със свеж тунинг по колата си, ама новият луук ми стъпи на десетки, а не стотици левове. Имам и чесън, но с него ще "вчеша" малко екстериора, ама по-натам.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...