Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.10.2024 in Мнения

  1. 2 точки
    Колега не обърквай човека с вискозитета на маслото, че заради 10w40 едва ли не е самоунищожил двигателя Може да стане от некачествено масло на всеки е известно, но ако е 10w40 с добро качество за 40 000км в конкретния случай няма връзка. Колегите те насочват, сменяй майстора и през форума или информация от другаде смени майстора и се подготви за ремонт. Преди да се разглоби няма как точно да се определи, кое е заминало. Да те успокоя за маслото аз карам с 10w40 и газов инжекцион вече над 220 000км лично изминати. Колата в момента най-вероятно е над 400 000км и капака на главата се отваря само за реглаж на клапани през 40 000 км и смяна на ангренажен ремък
  2. 1 точка
    Майсторът днес се захвана с моята кола - помпата си е отишла. Показа ми как като я върти на ръка с откачен ремък, хърка сериозно. Една обтяжна ролка също е сдала багажа, пистовият ремък е с доста дълбоко врязани канали, може и с него, но предпочитам да не го мисля този модул и ще сложи нов. Помпа си намерих втора ръка 100лева от с.Ракита. Дано е наред, че аз я завъртях и леко въртеше, но ....тревожа се.Утре ще спра да я мисля като си получа колата и всичко е ок. Късмет изкарах, че нямаше проблеми с волана и я закарах в час пик без проблеми до майстора около 2км. Чудя се старата помпа да я запазя ли за рециклиране ( в някакъв бъдещ момент и не в София) или пък нищо не става от нея. Благодаря на колегата Krasi-mir, че се включи и ме посъветва.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Тегличът ми е Galia, бюджетен, но върши добра работа, сваляем много лесно. Да, сериозната част е гредата. Мисля, че вносителят е пловдивска фирма, лесно ще ги намериш онлайн. Срещах и втора употреба оригинални в олх за Honda.
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    "Не са ни нужни постижения, за да се чувстваме добре или за да бъдем достатъчно добри. Какво ни трябва тогава?... Малко храна и вода. Работа, с която да се предизвикваме. Спокоен ум в злополучието. Сън. Стабилна рутина. Кауза, на която сме отдадени. Нещо, което овладяваме все по-добре." Райън Холидей
  7. 1 точка
    Тегличът ми беше монтиран по-рано през 2019 в сервиз, който вече го няма на бул. Черни връх. Сега я закарах в сервиз, в който бях ходил по-рано и знаех, че майсторът Жоро е добър специалист по електрическа част на колите и му имам доверие. Разбрахме се да окабели, сложи модул, букса и стойка за буксата. Жоро беше така добър и честен да ми се обади и се оказа, че съм забравил или не съм разбрал, че при първоначалното монтиране на теглича са ми направили окабеляване, като са свързали проводниците директно към светлините на колата. Буксата просто е била скрита някъде под бронята. Беше корозирала. Такова окабеляване би вършило работа за багажник с маломощни LED светлини, но предпочетох да продължи с модула и сигурно окабеляване, за да си нямам ядове с компютри, светлини и подобни. В конкретния случай ще го ползвам за багажник за колела, който е с маломощни светлини, но някога може да ми се наложи да закача нещо с по-голям товар, а пък и ако я продам някой ден нека да е направено добре. Модулът е универсален, не е конкретно направен за Honda. Предполагам, че струва около 100-150лв, не разбрах. Всичко ми струваше 260лв. Сервизът е срещу централния софийски затвор, бул. Столетов 24, тел. 0889 287 896 .
  8. 1 точка
    Бас държа че ще стегнеш достойно това бабе и ще го пдмладиш като лелка-хубавелка. Важното е жената да я харесва и ползва, и да та не ревнува, докато чоплиш новият си "хоби кар". Моята така и не хареса фейсовото комби 7 2.4 АТ, което имах, както и Ледженда, в които се вози отзад кат директор. Най-много я кефеше плюшеният ми Акорд 6 2.0 АТ, в който спокойно си подремваше. Още му се радва, като се видим с настоящият му стопанин. Има някак си по-голяма човещинка във вехтите Хонди, освен другите им брендгенетични качества. Успех с реновирането! Определено "дълга клечка" изтегли.
  9. 1 точка
    Няма нужда да ходиш до Бултрако.Провери в документите си дали имаш пин-код за радиото.Ако имаш,откачи акомулатора /-/ за 3 мин,желателно е мотора да е бил топъл.Връщаш клемата и даваш на контакт без да палиш.Изчакваш 10 секунди,след което палиш и държиш 2500-3000 оборота до пълнато загряване на мотора,оставяш после на празен ход 5 мин без да пипаш нищо,без никакви консуматори,дори дневни светлини,радио и т.н. След тези 5 мин оборотите трябва да са се самоадаптирали за новото състояние на дросел,което е "За чистене"
  10. 0 точки
    Чу ли, че Ценко умрел пред крьчмата? -На улазанье или на излазанье? На улазанье. -Сирома!
  11. 0 точки
    Критериите за вехтите ни бангии са други. А иначе с танк можеш да минеш почти отвсякъде - проверено.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...