Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 13.09.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Да му пожелаем успех - не съм сядал в по-добро компактно градско возило в класа му и от това поколение автомобили. Не случайно цената му е сходна с тази на някои германски бивши премиум кошници, от същите години, но в доста по-висок клас. За мен това е един от малкото стари автомобили, които си заслужават всякакви сериозни инвестиции при ремонт.
  2. 2 точки
    Здравей, колега. Бях в същата ситуация като теб. Взех Джазката 22 година, на 170к км, набор 05, "големият" двигател. В интерес на истината е чудесен градски автомобил, ползвам го по същото предназначение както и ти - возя децата на ясла/градина и пазар. Относно маслото - оказа се тотален маслояд. Независимо от качеството и вискозитета, гореше 1л на 1000км, което е проблем, много е. Поразрових се във форума и намерих добри отзиви за сервиз Мотобокс в Овча Купел /Слави/, специализиран за Хонда автомобили. Сервизът е натоварен, нещата не стават от днес за утре, но смея да твърдя си разбират от работата. Октомври миналата година я вкарах за диагностика, установиха, че сегментите са заминали и са за смяна. Планирано беше да влезе януари за ремонт. Грубо всичко ми струваше 1500лв. 9 месеца и 4к км по-късно маслото стои на макс, не съм добавил и капка. Успех!
  3. 1 точка
    Нещо не си направил като трябва май. За айфон не знам, но с другите няма включване, изключване на Bluetooth. Няма трансфер. Искам разговор, пита ме, кой да набере от списъка със запомнетите имена, казвам името, повтаря го ( с моя запис) казвам yes и говоря. Ако не е в списъка, набирам от телефона и затварям, после зелена слушалка и казвам redial. Тя казва redialing и набира номера. Всичко е обяснено в описанието на български мисля, че беше около 290 стр. Ако не се лъжа. Успех!
  4. 1 точка
    Малко, нагледно представяне как една и съща проба може да изглежда различно при различни условия и при различно време на сканиране. Пробата е взета на лабораторна филтърна хартия, с плътност 84 г/м2 и филтрираща способност на частици до 2 - 3 microns. 1. Първа снимка (отляво), взета 24 часа след сушенето и сканирана с подложен гръб от лист офисна хартия А4. 2. Втора снимка (в средата), сканирана след 5 денонощия, с подложен гръб от лист офисна хартия А4. 3. Трета снимка (отдясно), сканирана след 5 денонощия, без подложен гръб от лист офисна хартия А4. При първите две снимки се вижда как при един и същ начин на сканиране, изгледът на пробата се променя, поради престояването на пробата повече от 24 часа. Другото, на което трява да се обърне внимание е как влияе балансът на белия цвят, поради различните условия на сканиране на пробата. В случая - с лист А4 зад пробата ( снимката в средата) и без лист А4 (снимката отдясно). Ето и как изглеждат изображенията без инверсната обработка: Ясно се вижда как офисната хартия не е истинси "бяла" при сканирането, а леко синее. Това оказва влияние и на окончателнто изображение. Ако не се лъжа, офисната хартия съдържа минимално количество хром, който и придава съответната твърдост, плътност и здравина.
  5. 1 точка
    Такава е ситуацията в момента. Но ще натиснат, поне Макс да вземе поредна шамп. титла. Междувременно Хелмут Марко също коментира слуховете за Верстапен и Астън Мартин. Съветникът на Ред Бул не изключва Макс да се прехвърли в Силвърстоун, макар и да има дългосрочен договор с „Червените бикове“. „Макс кара там, където може да спечели. Астън Мартин разполага с най-модерната фабрика. Новият аеродинамичен тунел ще заработи догодина и към него ще бъдат добавени двигатели на Хонда. Всичко си пасва“, каза Марко. „И ако погледнете историята, тя е ясна – където и да е отишъл Нюи, е имало възходяща тенденция. Но пък днес Макс пак е пръв - след инциденти, обаче до неделя много вода ще изтече.
  6. 1 точка
    Двигател от донор е 1000+ лв, ако се знае че е в добро състояние. Монтажът и бюрократщините в КАТ са отделно.
  7. 1 точка
    1) Автомобил – Honda Jazz, 1.4 i-DSi, 2005г. 2) Масло - RAVENOL DXG 5W30 3) Маслен филтър – NITTO 4HM-113 4) Общ пробег на автомобила – 217659 км. 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7850 км. 6) Гориво – Бензин 95. 7) Цикъл - тежък, предимно градско и на къси разстояния. 8) Средна скорост за пробега - n/a 9) Сезон на експлоатация – 13.05.2023г. - 07.09.2024 . 10) Мото часове – n/a 11) Приблизително изразходвано гориво – n/a 12) Пробата е взета в рамките на 10 мин. след 6 км градско и е сушена 1 денонощие на стайна температура. 13) Обем на налятото чисто масло при смяната – 3.7л. 14) Доливане на масло в пробата - НЕ. Стои като залепено на максимума, след основен ремонт преди 17672 км. 15) Други - Пробата е сканирана на Epson Perfection V19, 600dpi . Попрезорило се е маслото, с оглед на тежкия режим и беше сменено.
  8. 1 точка
    Този се е регистрирал в събота, пуснал е тая тема и от тогава не е влизал във форума. А ние си пишем тук. Ситуацията е: "Питам те и отговор не искам."
  9. 1 точка
    АВТОМОБИЛЪТ Е УРЕД ЗА НЕПРЕДУМИШЛЕНО УБИЙСТВО Ако си пил, дрогиран, или го ползваш опасно за околните - КОНТУЗИИТЕ, или УБИЙСТВОТО ВЕЧЕ СА УМИШЛЕНИ Това е законът и просто трябва да се вкара и прилага чрез писаното в поста ми по-горе, па кой както иска да кара. Отклонихме се от темата - сори. Но всяка марка е "Уред за ... " и това е относимо за всяко "задкормилно устройство".
  10. 1 точка
    А тия 20К с едно и също масло ли си ги минал ?
  11. 1 точка
    Колеги здравейте, Последните два пъти като ходих да мия колата забелязах, че отзад зад пасажера мокетът е мокър. Реших да видя от къде идва теча и установих, че е от маркуча за задната чистачка. Там където е задната седалка от дясната страна на колата има снадка, точно там маркучът се беше цепнал. Отрязах го с един сантиметър и го сложих пак и всичко заспа. Отгоре пластмасата на прага е на 3 щипки и се маха лесно. Пускам и снимки на местоположението за да се ориентирате. Не видях подобна тема и реших да пусна една, може да е полезна на някой.
  12. 1 точка
    Не е важно преди , важно е сега...Да си карат само в Italy тогаз...За мен не са по-добри от РБтата (:
  13. 0 точки
    РедБул залязват. Той няма какво да прави там.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Здрасти, литър на 1000км е много, разпитай при читавите майстори колко ще ти излезе ремонта, не мисля, че такъв разход ще мине без смяна на сегменти. Там ако се направи както трябва сигурно ще стъпи ~ 2,5-3к лв. Другият вариант е да смениш двигателя, ако намериш читав.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...