Тук пак опираме до онази тема с каското, че е нужно. Като не правиш застраховка, после няма как да искаш някой да възстановява щети. Изначално, PDR не е евтино да се направи. Още от 1 време, поне в София, си беше цифра. Обикновенно се възползват хора с оригинална боя. Ако вече е пребоядисвана колата, няма голям смисъл - или нов детайл или изправяне до колкото може, кит и боя. На сменяем детайл е добре да не се прави кит а да се смени целият, за пример преден/заден капак, врати, калници. PDR-а е добре да се ползва за 1-2 места, заради които пребоядисването ще е излишно. След градушка, какъв PDR? Тя колата е на сол, трябва да се смени цялата ламарина с нова, дори за боя не става.
Градушката през 2014, направи и 2-те коли тогава с доста демидж, особено едната. Единият автомобил ( с каско ) беше изпотрошен целият - преден/заден прозорец, странични огледала, стопове, всички ламарини ама всички бяха като след война. Всичко се покри от каското тогава - цялостно боядисан + сменен нов таван, нов преден и нов заден капак ( китайски ). Стопове, стъкла също нови ( китайски ). Единствено броните бяха ок. Другата кола беше под дърво, нямаше каско и за късмет се разминах с нов преден и заден капак ( ОЕ, 2-ра ръка ) и боя на почти цялата кола за моя си сметка.
Кофти е, че особено след такива катаклизми, услугите поскъпват доста но така е в цял свят. Като се търси даден продукт или услуга, цената скача а и се чака. Ако няма търсене, цената пада и не се чака. Колегата бих ги посъветвал, каквото може да си смени като ламарини от някоя морга, нови стъкла и да си боядиса колата, ако е решил да я кара. На технически преглед в СБА няма да мине с тия дупки и би трябвало да има и глоба ако го спрат на улицата. Имаш графа лош външен вид по закон и това, че не се спазва много е съвсем отделна тема но това не значи, че не могат да те глобят, ако те спрат някъде. Просто са толерантни предвид ситуацията и затова няма глоби.