Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.06.2024 in all areas

  1. 3 точки
    Здравейте! Сподрлям решението на един проблем, който реших. Багажника ми се пълнеше с вода от отдушника под задната броня. Уплътнението беше дунапренено и беше започнало да пропуска. Залепих го хубаво с лепило и от зимата до сега няма никакви индикации за вода в бажаника.
  2. 2 точки
    Микро среща на 2 врачанки. Старият герой (а герой без рана не може) малко беше пострадал (отнели му предимството), но вече е оправен, та пак му се зарадвах. И той клони към вечен автомобил - на четвърт век е вече, но е още в строя, и то в добра форма.
  3. 2 точки
    В същото време, Type R взе да мени оборотите при свободна скорост, особено като спра на светофар. Ту падаха, ту се вдигаха а имаше моменти, когато като настъпя педала на газта, започва да кашля и не можеш въобще да набереш. Няколко пъти искам да настъпя газта, за да тръгна по-бързо и греда, не може да поеме въобще колата, няма никой, кашляне, тресене, все едно няма гориво. Правеше го от време на време, нямаше грешки, няма чекове. След като помислих какво точно може да е, започнах от най-логичното - дебитомер или така нареченият Mass Air Flow Sensor. Взех почистващ спрей и всичко си дойде на мястото. Явно е бил замърсен а жичките вътре са изключително тънки и може лесно да се зацапат. При една от самодиагностиките по чуждите форуми четох, че може да се извади буксата му, докато работи колата и ако няма промяна в работата на мотора, той е виновникът. Трябвало да загасне колата с работещ такъв, ако се откачи буксата. Е, не стигнах до там обачe
  4. 2 точки
    Историята с повдигача, който работи идеално ( пу-пу ) я постнах на друго място, но ще я добавя и тук : Проблем при повдигане/сваляне на шофьорски прозорец. Прозорецът излиза странично от вратата, както и спира да се вдига. Втулката е цамова, след проба за заварка и с телоподаващо и с електрожена на нисък ампераж, само се разтопява. Направих нова втулка от кована панта за врата с размер 20мм. Втулката на повдигача е 19мм. Трябва да се изпили, за да може да стане същият диаметър. Друг вариант е да идете на стругар и да ви направи същата метална. Заварка на контра шайба за втулката и всичко стана добре. Трябваше да оправя и бутона, защото прозореца продължаваше да се движи, спирайки и тръгвайки. Бяха се окислили пистите, след зачистване, всичко беше наред. Смених спирачна течност и течност съединител. Имам чувството, че специално тази на съединителя, не беше пипана никога. За смяната, понеже бях сам, ползвах вакум помпа. Става също толкова добре и с нея като няма кой да "помпи" на педала. Течност взех на TRW, че отстъпката ми беше най-добра за нея. Ако на някой му е интересно, дали има разлика след смяната на спирачната течност. Има, огромна разлика и то положителна и на спирачките и на съединителя. Важно е да се сменя на 2-3 години а не на 12-13
  5. 2 точки
    @5 GTT съгласен съм с теб в доста голяма степен, обаче ако Форда кихне и каже например дюзи/помпа, в случай, че е дизел, се споминава цялата му икономия и инвестицията, не че не може да се отремонтира. Годините и пробега си казват думата накрая, дори автомобила да е произведен качествено. При бензиновите автомобили е една идея по-добре ситуацията. Според мен става въпрос на баланс и правилен подбор на автомобил. Нито прекалено стар, нито прекалено нов, когато говорим за автомобили втора ръка. Нов не ми влиза в сметките. Въпреки това, и аз не бих оставил голяма сума за по-нови ламарини, а към премиум никога не бих посегнал - в моите очи е загуба на пари. Инвестицията в къща е безкрайно по-съблазнителна и възвръщаема. От автомобила искам просто да ме закара от т.А до т.Б и да го употребявам възможно най-дълго. Офф: Какво ХРВ имаш? Може да съм го срещал по ловешките улици, доста популярни изглеждат тук и определено виждам няколко много гледани, кеф ти прави като ги видиш.
  6. 1 точка
    Има! Точно входът на филтра е след след маслената помпа и налагяне според оборотите.
  7. 1 точка
    Отиваш и си купуваш чашка за смяна на филтъра, тя е с отвор за тресчотка. Начини иначе имаш адски много да го развиеш. Както си споменал - от отвертка и да пробиеш филтъра, верига от велосипед/кола, тънък кожен колан и му даваш контра с ключ лула, ремък от автомобил също като с колана, клещи за маслен филтър. Аз лично, последният път си купих чашка и с нея сменям. Преди това ползвах вериги. Дупчил съм 1 път с отвертка, след като го бяха натегнали повече. Само на ръка не става някой път и пролизва, трябва половин оборот и с инструмент. P.S да не грешиш посоката на въртене на филтъра и да се опитваш да го стегнеш а не да го отвиваш?
  8. 1 точка
    Нов горивен филтър и нови свещи за Аерото. Старите свещи всъщност не изглеждаха чак толкова зле ама не знам на колко км са. Аз им направих около 30 000км а на колко са всъщност, никой не знае. Иначе са същите като новите - Denso Ik16TT Горивният филтър взех на Blue Print. Едвам махнах старият. Някой беше стягал контра гайката на горивопровода с все сила.
  9. 1 точка
    Те защото всички майстори са завършили двигатели с вътрешно горене и са специализирали в чужбина, имат висше и тн.. Всичко е до желание и четене, инструменти и да не си с 2-те ръце в д-то
  10. 1 точка
    Тук пак опираме до онази тема с каското, че е нужно. Като не правиш застраховка, после няма как да искаш някой да възстановява щети. Изначално, PDR не е евтино да се направи. Още от 1 време, поне в София, си беше цифра. Обикновенно се възползват хора с оригинална боя. Ако вече е пребоядисвана колата, няма голям смисъл - или нов детайл или изправяне до колкото може, кит и боя. На сменяем детайл е добре да не се прави кит а да се смени целият, за пример преден/заден капак, врати, калници. PDR-а е добре да се ползва за 1-2 места, заради които пребоядисването ще е излишно. След градушка, какъв PDR? Тя колата е на сол, трябва да се смени цялата ламарина с нова, дори за боя не става. Градушката през 2014, направи и 2-те коли тогава с доста демидж, особено едната. Единият автомобил ( с каско ) беше изпотрошен целият - преден/заден прозорец, странични огледала, стопове, всички ламарини ама всички бяха като след война. Всичко се покри от каското тогава - цялостно боядисан + сменен нов таван, нов преден и нов заден капак ( китайски ). Стопове, стъкла също нови ( китайски ). Единствено броните бяха ок. Другата кола беше под дърво, нямаше каско и за късмет се разминах с нов преден и заден капак ( ОЕ, 2-ра ръка ) и боя на почти цялата кола за моя си сметка. Кофти е, че особено след такива катаклизми, услугите поскъпват доста но така е в цял свят. Като се търси даден продукт или услуга, цената скача а и се чака. Ако няма търсене, цената пада и не се чака. Колегата бих ги посъветвал, каквото може да си смени като ламарини от някоя морга, нови стъкла и да си боядиса колата, ако е решил да я кара. На технически преглед в СБА няма да мине с тия дупки и би трябвало да има и глоба ако го спрат на улицата. Имаш графа лош външен вид по закон и това, че не се спазва много е съвсем отделна тема но това не значи, че не могат да те глобят, ако те спрат някъде. Просто са толерантни предвид ситуацията и затова няма глоби.
  11. 0 точки
    Предпочитам да наливам пари в къщата... Вътре вкарах за 3 години 25000 лв. Миналия месец нов покрив за 24000 лв. Не се хваля! Просто смятам, че има много повече приоритети от една ламарина за 30000 лв. Тепърва имам да пръскам пари за пътеки, пристройката с барбекюто и д-р... А колата за малко повече от половината заплата ми върши идеална работа
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...