Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.03.2024 in all areas

  1. 2 точки
    Нова микро среща със стария другар. Жив е той, жив е Там, под балкана. След 25 години Bi-fuеl стана.
  2. 1 точка
    За да стане добре, е хубаво кита да съхне поне 2-3 седмици, особено ако е по дебел слоя. Филета трябва да е добре изгладен, защото портокала накрая от там започва. След като дръпне базата, е добре да се забърше с восъчна кърпа. Така се изглажда и почиства от прашинки слоят преди лака. Ако се получава портокал, е добре да се нанесат повече слоеве, за да може накрая да се пастира, дори заглади със съответната шкурка преди това. Преливка не се прави с облепяне и отрязване, а с пръскане на мъгла. Накрая границата на лака се пастира леко. Може да се боядисва и навън, като се нанесе по плътен слой лак, дори и да има залепнала муха, при изсъхване се зачиства повреденият участък и се пастира. Всичко пада. Веждите на калниците в никакъв случай не се пълнят със силикон, кит или всякакви други субстанции, защото ще ръждяса силно само след година.
  3. 1 точка
    Здравейте, Включвам се със следната поръчка - Линк: https://ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html Вид и количество: AMSOIL SIGNATURE SERIES 5W-30 SYNTHETIC MOTOR OIL 1x3.785L + 1х0.946L Линк: https://ato24.de/en/glysantin-g30-coolant.html Вид и количество: GLYSANTIN G30 COOLANT 4x1L Стойност на поръчката: (60.15 + 16.05 + 4*6.49)*2.15 = 219.64 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Манастирски ливади (трябва да се плати по банков път) Клубни поставки: Не
  4. 1 точка
    Фолирахме хромираните лайсни на решетката.
  5. 1 точка
    Бронята вече съхне. Не съм се престаравал с китването, но се освежи от люпките от камъчета. Сега да видим де ще ги диря щипките за гумата в предната част на капака.
  6. 1 точка
    Ти тоя инфлуенсър "го мани". Явно и той си мисли че колата му е стандартното хондово AWD, забравяйки че пред него има SH, което напълно променя играта. Rear Differential Dual Pump II Fluid Dual Pump II Fluid is used in the Real Time 4WD/AWD™ system for lubrication and to produce hydraulic pressure for transmitting force to the rear wheels when needed. Тая система има 2 попми и нагнетява нейното си масло, за да включи задният мост в различни условия. Самата система се управлява електронно и алгоритмите и се менят, както и с различните генерации се усъвършенства - тоест - повече функции, но си остава задвижване "до поискване". Ледженда е с постоянно зацепен заден мост. Там няма помпи, които да правят налягане, което да зацепва задницата. Няма и диференциал с класическата конструкция. За какво му е тогава "дуал пумп флуид за заден диф"? Отзад си е втори автоматик и си има масло за него. Защо са 2 сектора ли? Ами заради различните нива на маслото в 2-та агрегата. За да е общ картер, или отвор (и скачени съдове) компановката на надлъжните редуктори (след кардана), трябва да е по-високо, спрямо сега - тоест по-нагоре в купето (резервоар - задна седалка). Така го е решил японеца, а и няма да се плиска напред - назад при рязко потегляне и спиране. Умен е японецът - поне "нашият".
  7. 1 точка
    Отнякъде изкочиха тези неща, ако представляват интерес за някой и гарнитура капак-клапани за Д14, не знам каква марка е, но е нова.
  8. 1 точка
    Смених Кавазаки z750 с ето тази грозотийка.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...