Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 23.12.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Всяко хамалско ускорение от спирачка натоварва не само трансмисията, а и тампони по мотор / кутия / окачване, и крепежните им детайли от купето, та не е препоръчително да е стил на каране, за която и да е кола. 10-ката е доста добра и хомогенна, а като усещане е доста сходна с Акорд 7, което си е постижение за съвременен автомобил, та даже от по-нисък клас.
  2. 1 точка
    Привет. След като се разминах с едни оригинални Хонда свещи, реших да проверя какви са небрандираните с Хонда NGK в местния магазин за авточасти. Малко се учудих, че имат надпис Япония. Взех ги и вкъщи ги доразгледах и сравних със стари оем. Напълно идентични са с оригинарните Хонда, като изработка и надписи. По баркод са холандско производство. В интернет масово излизат с малко по-различна опаковка, като разположение на надписи и картинки, но намерих и същата опаковка. Тя, обаче, имаше холограмни стикери, а моите нямат. Какво куче ще излязат за 8 лв./бр. ще разберете скоро. 😉
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Яд ме е адски много за 11-то поколение, няколко пъти ходих в Бултрако да му дам шанс, да се самоубедя,че в нещо е по-добра от 10-тото по моите критерии, но уви. Загубено е вече спортното излъчване, ускорението и динамиката са абсолютно идентични, все така доста ниска. Единствено е една идея по-широка. Но определено мен лично грам не ме грабна. Вместо спортен хечбек, вече 11-тото поколение се е превърнала в пенсионерска малка лимузина от европейски тип. Язък!
  5. 1 точка
    И другото, което винаги съм казвал за тази хонда, да ми е жива и здрава. Това определено не е състезателен автомобил, въпреки агресивната визия на хечбека и трябва да се кара леко без резки настъпвания и ускорения, ако искате да ви служи вярно и безаварийно. Определено не е бърза и с добро ускорение, но е супер надеждна, широка и потресаващо икономична при правилно каране. Но е по-бавна от сходни по показатели немски коли.
  6. 1 точка
    КАто човек, който от 10-поколение е имал една след друга и двете, първо ръчка - 68 000км , и сега CVT вече 120 000 мисля мога да съм обективен, Ръчната няма абсолютно нито едно предимство пред CVT специално за тази хонда. ОСвен ако не ти е кеф нещо да местиш напред-назад. Нито разходът е по-малък, нито нищо. Единствено и само при скорост над 140 евентуално ръчната може да изпревари CVT. И носи повече на тунинг ръчната. Stock vs Stock автомат CVT винаги побеждава.
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Мисля, че двигателят на Санта Фе е серия G6 - ето малко информация. Хондата е с R20 - по всеобщо мнение един от най-здравите и безпроблемни бензинови двигатели (да чукнем на дърво). Главното при него е реглаж и навременно обслужване с хубаво масло + следене на нивото, защото над 4k оборота го пипа. Санта Фе е малко по-голяма на габарити и по-тежка, ако това има значение за теб. За мен имаше, като избирах - трябваше ми градски SUV. Интериорът на Хондата, особено екзекютив с панорамния покрив ми харесва доста повече. CR-V 2.0 е с електрическа рейка, за разлика от Санта Фе-то. Като управление и маневреност мога да изкажа само суперлативи - т.е. истинска хонда. Хондата държи по-висока цена, особено автоматик.
  9. 0 точки
    Цецоооооо, нарочно не си замазал т'ва Z на калника. Да си мисля, че е Датсун/Нисан. Няма да казвам, какво е, 'щото питах Чичо Гошо, ама нема друга такава грозотия в анфас.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...