Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.10.2023 in Мнения

  1. 1 точка
    Изглеждат запазнеки стоповете, браво на теб Тия коли влизат в графа "ретро" още малко..
  2. 1 точка
    Машините били компрометирани и затворени под ключ. Добре че имаме избор. Ползвайте го здравословно!
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    ,,И сред хората копията са повече от оригиналите." ПИКАСО Художникът, скулптор, артист, ексцентрик и категоричен гений Пабло Пикасо е роден на 25 октомври, през 1881 година. Легендата разказва, че неназован арт-критик обвинил Пикасо, че може да е велик абстракционист, но всъщност не може да рисува реалистични обекти. Научавайки за това, художникът го поканил в ателието си в Париж. Когато критикът влязал, Пикасо му посочил обикновена дъска с няколко забити пирона. Критикът понечил да закачи палтото си, но... то паднало на пода. И така няколко пъти. Пикасо го наблюдавал с усмивка. Едва тогава критикът забелязал, че и дъската, и пироните всъщност са нарисувани и то толкова свръхреалистично, че дори той не се поколебал дали са истински. Поклонил се дълбоко на художника и си тръгнал без да каже нищо. ,,На 12 години вече можех да рисувам като Рафаело, а ми трябваше цял живот, за да се науча да рисувам като дете." През 2015-та година на търг се продава картината на Пикасо ,,Алжирски жени" за...179.4 милиона долара. По този начин Пикасо се превръща в художника с на-скъпо продадената картина в историята. ,,Когато бях малък, майка ми казваше: ,,Ако станеш войник, ще стигнеш до генерал. Ако станеш свещеник, ще бъдеш папа." Аз исках да бъда художник и станах Пикасо."
  5. 1 точка
    Като цяло голям проблем с тия ск.кутии или по точно с майсторите, който ги правят. Чуят ли хонда - отказват. Чудих се доста защо е така и намерих едно видео как защо какво се прави и си отговорих на въпроса -защо не искат. Аз смених кутия заедно със хидротрансформатор заради ритания и резки смени на предавките , след 1 година каране почнаха симптоми на хидротрансформатор, вибрации между 1000-2000 оборота, на място като спра трепери все едно ще гасне докато съм на Д , на N нещата се оправят. Майсторите отказват и кутия и хидро на хонда да ремонтират. Аз обаче ще се захванах сериозно да си намеря сервиз за тая кутия която ми седи и то явно ще е извън България. На видеото се вижда, че си е работа да почистиш и сглобиш кутията, и че всичко е вътре, а не като на немските всичко да е вънка и само зъбите вътре, а майсторите напоследък искат само с компютър да барнат нещо и да вземат пари, на никой не му се труди явно. Поръчах си чисто нов съединител/маховик/хидротрансформатор и ще споделя кво се случва след смяната, щото може и да се окаже, че самото хидро здава багажа а кутията е здрава. И другото нещо - не карайте с компромисни алтернативни филтри на ск. Кутия щото при мене почнаха ядовете като смених филтъра с такъв не ОЕМ, може и съвпадение да е, но може и да е причина да се счупи.
  6. 1 точка
    Кауфланд? Това нещо със спекулата и уж "голямата отстъпка" идва от Германия. Печели държавната хазна от допълнителното ДДС и затова никой не прави нищо, а потребителите страдат. Лично съм бил свидетел как за 24 часа цената става двойна, и после, хоп, от дъжд - на вятър 50% "отстъпка"! Това ни доведе до ситуацията да харчим 75% от доходите си за храна като добичета, а шефовете на хранителните вериги да ни отминават с Ламборгини и Ферари.
  7. 1 точка
    Здравей колега, аз минах по твоя път преди 2 години. При реглаж на клапани майстора забеляза вала, че е наранен. Ето снимка: Веднага се обадих на @fenabg и той ми изпрати перфектен вал. Заедно с поръчката получих и много компетентна помощ относно причината за нараняването, а именно лошо смазване. Заедно с вала ми изпрати цедките които трябва да се сменят.
  8. 1 точка
    Здравейте, реших да покажа моето CR-V преди и след леки корекции. Става на въпрос за полиране и пастиране на фаровете. Също така, т.к. постоянно се набиват мръсотии и всякакви гадини в радиатора на климатика, поради големите въздохопроводи,реших да сложа алуминиева решетка: За сега не съм забелязал температурата на двигателя да е по-висока заради решетката (по-малкото количество въздух, който преминава). Другото, което не се вижда е, че предната греда зад бронята се указа удряна. Наложи се смяна с нова и поправка на доста счупени щипки на самата броня, както и закрепването на халогените. След сваляне на брояната разбрах също така, че моята бройка не е рядък вариант без пръскалки за фаровете, а приятеля джамбазин е китнал дупките и е запушил маркучетата от вътре. Няма повече да ви отегчавам с познатите прийоми на "честните" търговци.
  9. 1 точка
    Специфичното при този мотор е, че една гърбица на вала повдига два клапана, а както знаем при газ клапаните променят по-бързо хлабините, които са заложени от производителя, т.е. променя се ъгъла и съответно постепенно се изместват мястото/гърбицата от вала, които контактуват с клапаните и се получава нещо като постепенно надиране на вала. Не знам доколко се изразих разбираемо, но по друг начин казано: съчетанието от маслен глад/поради неправилно избрано масло/ със нерегулирани клапани води до ударно натоварване на вала и съответно неговото износване! Затова на газ е необходимо по-често да се регулират клапаните- на 12-15 хил.км. 20 хил. е много, тъй като износването започва след преминаването на допустимите хлабини нататък, т.е. ако примерно след 15000 са надвишени допустимите хлабини, то износването до към 20000 ще се увеличава прогресивно. Аз карам на бензин и регулирам клапани на 30000 км., всъщност досега дефакто не съм ги регулирал/променял хлабините, тъй като и двата пъти си бяха в норми и ги оставихме така.
  10. 1 точка
    Д13 със стъпково моторче няма така понеже и аз се зблъсках с прочутия смукач на този двигател искам да обесня как си го оправих Значи за да не ви вдига повече от 1800 оборота студена се регулира от винта отдзад на карба показан на снимката ,но има едно условие трябва смукача да е закопчал на последното зъбче пак на снимката се вижда,Как става това?ами натискате педала на газта до дупка и готово то е закопчало .така колкото и да настъпвате педала тя повече от тези няма да вдигнеТака за да можете да си работите спокоино без да ви смъкне оборотите докато си го гласите от болта, е нужно да се откачи вакума който връща смукача пак е показано по горе .След тази цялата процедура закачате си вакума а през това време колата си е позагряла малко или много трябва да паднат оборотите .Ако обаче не паднат тогава си проверете онази щука за която говорехте по нагоре в темата THERMOVALVE това чудо в зависимост от температурата на двигателя прехвърля вакум към мембраната която връща смукача.НЯМА такова нещо" трябва да изфорсирате та да паднат "глупости на търкалета ако не ги връща може да проверите и маркуча които влиза в тавата на филтъра да не би някакъв велик майстор да ви е направил мизерииката като при мен както беше,лекичко го бе позапушил със съчма от иглен лагер и ти си чакаш и чакаш да паднат оборотите ама неби.Ама разбирам го човечеца то трее да знаш и от къде да ги намалиш Сега моята съм е нагласил пали на 1800 и след мъничко време падат на 1400 и вече като си отлепи стрелката на температурата и си ги смъква на 900 и си умира а тези 1400 се регулират от болта на мембраната която е на жилото на газта там пък при топъл двигател откачате вакума и колата вдига обороти и естествено си ги гласите на 1400 и хич да не ви дреме.Тва е което неволята и калпавите майстори ме научиха е и да не забравяме часовете прекарани навън в студовете докато си го направя сам дано да съм бил полезен
  11. 0 точки
    Янг таймер си е. 5 петилетки отроду. Била е първолак в рождението на синковеца.
  12. 0 точки
    Обява в "жобса": Склад за боеприпаси отново набира персонал!
  13. -1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...