Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.10.2023 in Мнения

  1. 1 точка
    Преди време аз бях пред същата дилема само че не беше осмака на лексус. Разликата в поведението на пътя между хондата и лексуса на задно е много голяма. Не че в Legend-a е много широко отзад и в багажника, но в лексуса е още по-тясно. Откъм екстри е ясно че не липсват и при двете. След тест драйв на двата автомобила колебанията ми напълно изчезнаха. Реглажа на клапани го правя на 30 000км.
  2. 1 точка
    Добавяш и малко сол, магданоз и...има много добри препарати на БМВ, специално за кожени салони. Не са евтини но правят кожата мека и я поддържат лъскава. В Порше за Audi също има доста добри предложения. В Хонда за Хонда няма нищо, никога не е имало но и като цяло марката не е била никога премиум та е нормално.
  3. 1 точка
    Цецо, според мен Ледженда по картинки не става Пък и вътре таблото е като аркадна игра @pelmel с адекватно обслужване надали нещо ще се прецака по изброените неща: Кутия, sh-awd. Сменя се маслото и си караш. Кутията е 5 степенен автомат, който е много здрав. За тампоните е ясно, отидат ли си, трябва да се сменят, от това няма мърдане. Гледам си от Варна, можеш да разпиташ Лило(Люцкан ot лексус Форума) как стоят нещата с частите и дали има наблюдения над GS 430. @pepur е човека, който кара лексус и внася Лексуси, та той може да даде повече светлина по въпроса и да ти помогне да направиш правилния избор.
  4. 1 точка
    Здравейте, поръчката ми е : Линк: https://ato24.de/en/ravenol-sso-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSO SAE 0W-30 (1*5l) Стойност на поръчката: (2*63.95)*2.15 = 274.99лв Начин на плащане: парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: наложен платеж: гр. Пазарджик, офис на Еконт Механото ,Васко Ивонов 0878397660 Клубни поставки: Не
  5. 1 точка
    Точно както е казал бат Цецо При мен това обикновено беше първи признак за предаващ се акумулатор. Като (почти) винаги, след гасене, изчакване и даване на контакт отново, си е функционирала. Т.е. самоизчистваше се грешката. Ако при теб се задържа, може да има по-сериозен проблем...
  6. 1 точка
    Проблемът е решен. Свалихме датчика за скорост и се оказа, че едната от жиците, влизащи в буксата ,(а те са три), не е била вързана правилно. При предишните собственици, на колата е бил монтиран автопилот, който впоследствие е бил елиминиран. Майсторът възстанови оригиналната верига, като преди да монтираме датчика обратно, го развъртяхме с винтоверт и стрелката на скоростомера си отчете съвсем редовно. Това е. Дано съм бил полезен на някого.
  7. 1 точка
    Здравейте, познатият проблем с дисплея при доста от Хондите 8ма генерация се появи и при мен. След гледане на доста клипчета и четене в интернет, решихме с един приятел да се опитаме да го оправим сами. Въпреки, че аз бях тотален аматьор и последно бях запоявал преди 10г, той имаше малко повече опит с електрониките и решихме да направим едно клипче за мъките, през които минахме. На моменти може и да е леко комично, но след 3-тия опит и доста часове труд (главно от него), в крайна сметка имаше Хепи Енд и дисплея светна перфектно. Изобщо не стана толкова лесно, колкото изглеждаше при другите, доста от пинчетата въпреки че изглеждаха запоени, в крайна сметка се оказа че се мърдат (и явно не са били съвсем), така че това е нещо, на което е хубаво да обърнете внимание, ако се захващате да го правите сами. Поздрави на всички Хондаджии!
  8. 1 точка
    тук бях го изтеглил за един приятел honda-2007-cr-v-owners-manual-Europe_BG.pdf
  9. 1 точка
    3 комплекта сме взимали от момчето в Русе,супер качество и безпроблемен монтаж.Препоръчвам
  10. 1 точка
    Здравейте искам да споделя за един човек,който изработва подложки със страхотно качество на уникални цени.Съвсем случайно го открих в OlX-a понеже искам да повдигна леко хондичката,че последния риболов и се отрази зле.Говорихме доста по телефона и човека е доста запознат с темата.Цената,която ми обяви направо ме изуми,а нещата са с безупречно качество.Не правя реклама,нямам нищо общо с него и никога не сме се виждали.Просто искам да помогна на хора от форума да не дават грешни пари излишно. Казва се Евгени Георгиев и е от Русе. Телефона му е:0882207217 Не членува във форума,но ми разреши да публикувам данните му макар,че имал работа достатъчно. Надявам се модераторите да нямат нищо против този пост,но не се стърпях.За четири задни и две предни подложки ми взе по-малко от 60лв.Не гарантирам,че това е някаква твърда цена и така ще е за всички,но всички знаем колко пари искат останалите.
  11. 1 точка
    Здравейте, изработих и сложих подложки на задните амортисьори и колата стана отзад 81 см, а отпред 78,5. Искам да сложа и отпред 10 мм подложки. Та въпроса ми е.... някой може ли да ми помогне с чертеж с размери на подложки за предните амортисьори или да ми изработи такива 10 мм? Благодаря!
  12. 1 точка
    Здравейте колеги,тези дни монтирах 30 мм подложки за отзад,купувани от Руски сайт и произведени в Новгород,подложките са комплект с по-дълги болтове.Монтажа при майстора отне около 2 часа.Резултата е много добър преди монтажа измерванията бяха отпред 78 см отзад 77 см след монтажа и каране за да слегне окачването измерването отпред 79 см отзад 82 см очаквам след известно каране да слегне още малко и да направя реглаж на предния и задния мост (преди монтажа не можеше да се регулира задния мост,беше отворен и ми дърпаше постоянно на дясно,след монтажа първото нещо което ми направи впечатление,че дърпането изчезна и го няма). Не забелязах никаква промяна и във возията и стабилноста,същата си е както преди монтажа.Другото което ме изкефи е ,че просвета вече около 20 см и няма да се притеснявам като карам до вилата по лошия коларски път с неравности,бабуни,камъни и др.В същност нищо не се променя във фабричната сглобка амортисьор-пружина,самата подложката ляга отгоре и се захваща с по-дългите болтове.
  13. 1 точка
    При 30мм подложки има по-голяма опасност за амортисьорите. Най-добре е 20мм. Не съм сигурен дали за 20мм трябва да се сменят болтовете, но за 15 не трябва. Въпреки това руснаците продават "стандартно" 20 и 30мм, така че би трябвало също да е поносимо. Не се безпокой ако са метални подложките, няма да има такова нещо като "триене". Карах така 1 година и проблеми не съм имал. Винаги можеш да си сложиш уплътняващо (не лепящо!) силиконче под и над подложките. Усилени пружини с +30мм на Eibach и подмяна на всички тампони е едно отлично и дългосрочно, но за сметка на това скъпо решение. Колата няма проблеми със стабилността.
  14. 0 точки
    Най-подлият човек в България лежи на смъртно легло. Около него седят със скръбен вид жена му и децата му. Подлярът се надига и прошепва: - Искам да си призная пред вас най-големите си грехове и ви моля да ми простите! Жено, помниш ли като те уволниха дисциплинарно? По мой донос беше! Сине, сещаш ли се, когато лежа в затвора по погрешка? Аз те натопих! Дъще, познай кой излъга бившия ти мъж, че децата са от друг? Аз бях! Много ме е срам! И затова искам да ме погребете в ковчега гол, по очи и с един карамфил в г*за! - казва гадината, подбелва очи и умира. Близките охотно го полагат в ковчега според последното му желание. В следващия момент на вратата се звъни. Отварят, гледат двама полицаи. - Идваме по сигнал! - казват те. - Какъв сигнал? - недоумяват опечалените. - За гавра с труп!
  15. 0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...