Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.10.2023 in Мнения

  1. 2 точки
    Ако са разменени гумичките на всмукателни и изпускателни клапани (по невнимание или незнание), също ще пуши и гори масло.
  2. 2 точки
    Първият драматичен рекорд за скорост с велосипед. Жосе Мейффре и неговият легендарен велосипед, на който той поставя рекорд за скорост от 204,73 км/ч през 1962 г. През 1962 г. Жосе Мейффре поставя нов рекорд за скорост на велосипед. Това драматично състезание на френския състезател влиза в историята под името „Среща със смъртта“. В този прекрасен ден Хосе Мейффре ускорява до 204 км/ч. Или по-скоро до 204,73 км/ч (рекордите са точни). През 60-те рядко коли можеха да си позволят лукса на такава максимална скорост. И тогава е имало мотори.... Рекордното състезание се провежда на магистрала близо до германския град Фрайбург на 19 юли 1962 г. Цялата тайна, разбира се, е в техниката. За него е сглобен специален велосипед с огромно предно зъбно колело със 130 зъба, изработено по поръчка. В комбинация със задно зъбно колело с 15 зъба, тази комбинация дава раздвижване от 17,5 метра. Велосипедът има обърната предна вилка с по-малко колело. Джантите са направени от дърво (за да се избегне прегряване), а рамката е подсилена с допълнителни заварки в критичните зони. Общо велосипедът тежи повече от 20 килограма. Жозе Меффре е почти на 50 години по това време. Роден през 1913 г. в малко селце на Френската Ривиера и рано остава сирак. В ранна възраст той открива страстта си към състезанията с велосипеди, въпреки че не постига големи успехи в редовните състезания. Неговото поприще става специализирана дисциплина колоездене - състезания зад мотоциклет, където успешно успява да развие висока скорост и да я поддържа дълго време. След Втората световна война Жосе преминава към състезания и поставя рекорди за скорост. Той бързо осъзнава, че може да постигне по-висока скорост, когато кара зад кола, отколкото зад мотоциклет. Скоростите се увеличават, въпреки че такива състезания са несравнимо по-опасни за живота. При максимална скорост Meffre върти педалите 185 пъти в минута, изминавайки 60 метра в секунда. Хронометристите измерват времето му на еднокилометровата контролна отсечка като 17,58 секунди, което се равнява на скорост от 204,73 км/ч. Жосе Мейффре оцелява след срещата си със смъртта и поставя световен рекорд за скорост. След него има и по-съвременни постижения - на същия принцип и с далеч по-скъпи велосипеди, но винаги има един пръв!
  3. 2 точки
    По принцип, това са признаци на гумички на клапани .
  4. 2 точки
    Здравейте, Пиша, в случай, че някой се сблъска с грешка B1029 - MICU Lost communication with ultrasonic unit. На мен това ми излизаше при диагностика. Оказа се, че е откачена буксата на сирената, която се намира зад лява кора в багажника, до ръчката за ръчно освобождаване на капака на резервоара. При закачане на буксата, алармата не спираше да свири, без значение дали се отключва, заключва колата и тн. Оказа се, че са изхабени вътрешните батерии на сирената /6 бр. 1.2V, v250h, 250 mah, копчета/. Смени ми ги добър електричар, като сложи зареждащи се на 1.2V 6бр. ААА по 1.2V = общ волтаж 7.2V, както е по учебник. Има място блока от 6 копчета да се смени с 6 батерии ААА в самата сирена Всичко работи нормално сега, вкл. ultrasonic unit-a /включва алармата при отворен прозорец/, като преди това нямаше и светлинен сигнал. Добре е да се знае, че връзката между ultrasonic unit-a, inclination sensor-a и MICU минава през сирената и ако е разкачена, колата не подава и светлинен сигнал, та човек може да се обърка и да търси проблема в тези сензори. Сензорите на вратите работят и без закачена сирена, но естествено само подават светлинен сигнал. Дано е полезно на някого.
  5. 2 точки
    Натъпкахме част от осиротялата му стая (включително компа) в "детската кофичка" и замина студент. Поне ми остави PS5, да си "чеша крастата", че Сивика изпълняваше и тая функция в мои ръце. Местя се пак в "Легена" и "улягам". Радваме се че поема по пътя си и ни е терсене, че няма да го виждаме ежедневно, но "се ля ви". Ма пък си има кола и когато реши ... petal_20230924_162404.mp4
  6. 1 точка
    Кой ти е казал ,че са за рециклиране?По принцип не съм чул да се оплакват от дюзи,не дават проблеми,много типично е за сервизи да си мият ръцете с проблеми в дюзи и помпи
  7. 1 точка
    Същия мотор е. Само има фейслифт. ЛЕД фарове, лайн асистънс, дисктроник.... При топ оборудването има и обдухване на седлаките
  8. 1 точка
    Здравейте колеги Проблема е решен ! Оказа се че е хидротрансформатора.Вчера си взех колата и в момента всичко е на ред. Хидротрансформатора е рециклиран , кутията е инспектирана /там всичко беше ОК/ и беше сменено цялото количество масло. Ще обобщя всичко което съм прочел и направил ,надявам се да съм полезен на всички. На първо място симптомите. 1. В самото начало при скорост от 40 км/ч.,1500 об. На 3-та предавка със леко подаване на газ и при много леко изкачване се получава едно леко придърпване/претрисане, вибрация ,притръпване /.На този етап много трудно може да се диагностицира .В повечето случай го отдаваме на неравна пътна настилка или нещо случайно тъй като момента на притръпване е твърде кратък. 2. На втория етап след около 3-4000 км. Това притръпване започва да се усеща и при скорост от 35 ,40 ,45 км/ч. ,лошото е че не винаги го прави . 3. На третия етап след още 3-4000 км. Притръпването вече се усеща постоянно при скорост от 35 до 45 км/ч.след което изчезва.. Тук обаче оборотомера започва по време на притръпването да се движи леко стъпаловидно до момента в които превключи на четвърта и ако продължите така без да променяте позицията на педала на газта в момента който достигне 70 км/ч на 5 предавка оборотомера започва да играе с около 200 оборота нагоре на долу без определен ритъм и след като премине 80 км/ч. нещата се оправят . 4. Четвъртия етап е при който вече хидротрансформатора започва да приплъзва осезаемо и тогава вероятно ще светне Чека,тъй като оборотите на двигателя и на първичния вал се разминават доста извън зададените параметри./до този етап не съм стигал-това е от прочетеното в литературата/. Диагностиката на проблема. Тук идва първата грешка която се допуска , когато не се доверим на специализиран сервиз, а на „общопрактикуващ“ майстор. Винаги се започва от вътрешно каре най- често дясното което е след междинната опора /то по принцип си има определен луфт ,тъй като то е буквално нанизано върху полуоската и не лагерува в лагера на опорта,там има единствено един графитен семеринг/ .Аз също го смених и ефекта беше нулев /сега си имам едно напълно здраво оригинално каре /. Ако продължите с налучкване после ще стане , лявото каре ,кардана ,тампони на двигателя на кутията и т.н. ..всичко това около 2000+ лв. – без никакъв ефект. Най накрая някой майстор ще ви каже „Ами тя си е така“.Аз стигнах само до дясното каре , а между другото ходих и в Бултрако Варна ,но там не успяха да диагностицират проблема, според тях това е от софтуера на кутията ?? Диагностика може да си направите и сами за ориентация , но само за ориентация, после идете на специализиран сервиз . След като колата започне да притръпва включете D3 и тогава ако изчезне със голяма вероятност е хидротрансформатора. Причината и че фрикционния диск е износен и не може да осъществи плавно заключване на хидротрансформатора. За решаването на проблема има няколко варианта 1. Бултрако – цената на нов хидротрансформатор – 3115 лв. без монтаж ,със монтаж и подмяна масло… предполагам 4000+ лв. 2. Вие ако можете да си го смените около 1900 – 2000 лв. от Япония доставка. Може и чрез колега от форума.Пак ще трябва да смените маслото т.е плюс около 200 лв. пак от форума.От Бултрако маслото е 320 лв. 3. Рециклиране на вашия хидротрасформатор, инспекция на кутията и съответно пълна подмяна на хидравличното течност Аз избрах 3 вариант.Тази процедура я извърших в гр.Мартен при Любо .Това отнема 1 седмица и цената според мен е много добра – 1400 лв. с една година гаранция. Изключително доволен съм от ремонта , надявам се да няма проблеми . Ако някои колега желае с удоволствие ще му предоставя координати на сервиза , нека да пише на лични съобщения. Темата е приключена. Благодаря на всички колеги който се отзоваха .Надявам се да съм бил полезен !
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...